Olisko muita naisia halukkaana hyväilee... Sormetaa nyt... MiA

Anonyymi

Olis halukas olo .

35

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paikat kuumana..

      • Anonyymi

        Mia halukkaana sextaa . Nyt yksin kahteen. Vois hyväillä. Onko muita kiinnostuneita


    • Anonyymi

      Hieron juuri kosteaa vakoa sormella, klitorista ensin ja työnnän nopeasti syvälle kolme sormea, panettaa niin mielettömästi. Keskeytän hetkeksi, kun ihana orgasmi lähestyy ja jatkan hetken päästä. Kiima on aivan mieletön, kun muutaman kerran keskeyttää orkun. Sit vikalla kerralla otan dildon käyttöön, hieron klitorista täysillä ja ratsastan värisevällä dildolla... aaaah... haaveilen mielessäni samalla, että joku salaa katselee, kun saan.

      • Anonyymi

        Mielelläni katselisin sua samalla kun runkkaan kovaa kuumaa kaluani sun edessä alastomana
        Meilaa joskus kun oot kiimaisena,nautitaan yhdessä
        T. tapio5 luukku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni katselisin sua samalla kun runkkaan kovaa kuumaa kaluani sun edessä alastomana
        Meilaa joskus kun oot kiimaisena,nautitaan yhdessä
        T. tapio5 luukku

        Tosi kivaa viestien välityksellä harrastaa soolo seksiä vieraiden miesten sekä naisten kanssa. Eilen uutisissa just kerrottiin miten sivustojen käyttö lisääntynyt koronan myötä. Varmaan moni päätyy viestittelyjen kautta myös fyysisesti tapaa sekä nauttii yhdynnästä😗


      • Anonyymi

        Kumpi kiihottaisi enemmän: löytää jälkeenpäin ikkunasta spermat jotka runkkasin siihen kiihottuessani katselusta vai se että keskeyttäisin ratsastuksesi soittamalla ovikelloa. Tulisit avaamaan oven kiihkeänä posket hehkuen ja löytäisit minut kalu kovana oven takaa valmiina ottamaan sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kivaa viestien välityksellä harrastaa soolo seksiä vieraiden miesten sekä naisten kanssa. Eilen uutisissa just kerrottiin miten sivustojen käyttö lisääntynyt koronan myötä. Varmaan moni päätyy viestittelyjen kautta myös fyysisesti tapaa sekä nauttii yhdynnästä😗

        Kyllä tässä naisen kosketusta kaipaisi. Ois kiva sormettaa märkää vittua oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä naisen kosketusta kaipaisi. Ois kiva sormettaa märkää vittua oikeesti.

        Mia halukkaana sormetaa antaisin nuolla. Nai mua sormin. Kiihottaa ajatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mia halukkaana sormetaa antaisin nuolla. Nai mua sormin. Kiihottaa ajatus

        Aloitan yhdellä sormella, sivelen häppäreitäsi, ihana perhonen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitan yhdellä sormella, sivelen häppäreitäsi, ihana perhonen..

        ihanaa jatka kiihotun .Mia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa jatka kiihotun .Mia

        Levitän häppäreitäsi sormillani. Tuon pääni lähelle klitoristasi. Tunnet kuuman hengitykseni sitä vasten. Maistan klitoristasi kieleni kärjellä. Vedän pitkiä lipaisuja pilluasi pitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mia halukkaana sormetaa antaisin nuolla. Nai mua sormin. Kiihottaa ajatus

        Mee ukko64 helvettiin täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa jatka kiihotun .Mia

        Häivy ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa jatka kiihotun .Mia

        Olen nainen haluatko että tulen mukaan huomen illalla kello 22 jälkeen rukkaan pilluni niin että litiseeen kunnolla? Olen nainen 51 vuotia pituus 162 cm hoikka vartaloinen pillu kyllä kostuu ja tarvittaessa estrogeenit lentää jos haluatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen haluatko että tulen mukaan huomen illalla kello 22 jälkeen rukkaan pilluni niin että litiseeen kunnolla? Olen nainen 51 vuotia pituus 162 cm hoikka vartaloinen pillu kyllä kostuu ja tarvittaessa estrogeenit lentää jos haluatte?

        Rukkaa vaikka kellosi kuntoon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukkaa vaikka kellosi kuntoon...

        Koska kyllä se tiedetään, kenestä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen haluatko että tulen mukaan huomen illalla kello 22 jälkeen rukkaan pilluni niin että litiseeen kunnolla? Olen nainen 51 vuotia pituus 162 cm hoikka vartaloinen pillu kyllä kostuu ja tarvittaessa estrogeenit lentää jos haluatte?

        Ukko64... Olisiko jo aika lopettaa tai vaihtaa rehellisempään tyyliin..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni katselisin sua samalla kun runkkaan kovaa kuumaa kaluani sun edessä alastomana
        Meilaa joskus kun oot kiimaisena,nautitaan yhdessä
        T. tapio5 luukku

        Somoin minä Sari katselisin sinun kalua alastonta kaluasi...voih oih kun saisin sitä sinun kalua syvälle pilluni sisään....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mia halukkaana sormetaa antaisin nuolla. Nai mua sormin. Kiihottaa ajatus

        Kyllä tekis mieli oikeeta kalua pilluni sisään panettaa..jo nyt...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rukkaa vaikka kellosi kuntoon...

        Olen Keski - Suomesta 51 hoikka rouvasihminen en todellakaan ole mies vaikka niin luulette...kyllä minä pilluni saan runkattua vaikka kuinka märäksi....kuinka märäksi haluatte pilluni että siitä estrogeenit lentelee niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni katselisin sua samalla kun runkkaan kovaa kuumaa kaluani sun edessä alastomana
        Meilaa joskus kun oot kiimaisena,nautitaan yhdessä
        T. tapio5 luukku

        Painu sinä juustokulli hevon vittuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee ukko64 helvettiin täältä.

        Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen


    • Anonyymi

      Joks syöksee paksua

    • Anonyymi

      Mia halukkaana hyväilee. Kiinnostaisko muitanaisia

      • Anonyymi

        Et ole nainen. Mene pois täältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen. Mene pois täältä.

        Olen Sari ja 51 nimenikin sanoo että olen narttu en uros. Kuka kumman uros64 yritätte hätistellä sitä pois. Uros 64 haaskalintu pois tältä palstalta kuulitko me akat emme sulata uroksia tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Haa226 kirjoitti:

        Olen Sari ja 51 nimenikin sanoo että olen narttu en uros. Kuka kumman uros64 yritätte hätistellä sitä pois. Uros 64 haaskalintu pois tältä palstalta kuulitko me akat emme sulata uroksia tällä palstalla.

        Delaa horo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Delaa horo

        Delaa horo haaskalintu


      • Anonyymi
        Haa226 kirjoitti:

        Delaa horo haaskalintu

        Palsta kyylällä profiilikin


      • Anonyymi
        Haa226 kirjoitti:

        Olen Sari ja 51 nimenikin sanoo että olen narttu en uros. Kuka kumman uros64 yritätte hätistellä sitä pois. Uros 64 haaskalintu pois tältä palstalta kuulitko me akat emme sulata uroksia tällä palstalla.

        Peilikuvalle puhutaan


    • Anonyymi

      Kiihottaa ajatus hyväillä autossa vaik kaupan parkis hmmm. N 42

      • Anonyymi

        Et ole nainen. Kaikki tietää sen.
        Hmmmm hmmmm ja häm häm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen. Kaikki tietää sen.
        Hmmmm hmmmm ja häm häm.

        Häm häm ukko kattilata hämmentää.


      • Vhat vhu i´ts fagyu fag


      • Anonyymi
        Haa226 kirjoitti:

        Vhat vhu i´ts fagyu fag

        😂😂😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe