Olis halukas olo .
Olisko muita naisia halukkaana hyväilee... Sormetaa nyt... MiA
35
2042
Vastaukset
- Anonyymi
Paikat kuumana..
- Anonyymi
Mia halukkaana sextaa . Nyt yksin kahteen. Vois hyväillä. Onko muita kiinnostuneita
- Anonyymi
Hieron juuri kosteaa vakoa sormella, klitorista ensin ja työnnän nopeasti syvälle kolme sormea, panettaa niin mielettömästi. Keskeytän hetkeksi, kun ihana orgasmi lähestyy ja jatkan hetken päästä. Kiima on aivan mieletön, kun muutaman kerran keskeyttää orkun. Sit vikalla kerralla otan dildon käyttöön, hieron klitorista täysillä ja ratsastan värisevällä dildolla... aaaah... haaveilen mielessäni samalla, että joku salaa katselee, kun saan.
- Anonyymi
Mielelläni katselisin sua samalla kun runkkaan kovaa kuumaa kaluani sun edessä alastomana
Meilaa joskus kun oot kiimaisena,nautitaan yhdessä
T. tapio5 luukku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni katselisin sua samalla kun runkkaan kovaa kuumaa kaluani sun edessä alastomana
T. tapio5 luukkuTosi kivaa viestien välityksellä harrastaa soolo seksiä vieraiden miesten sekä naisten kanssa. Eilen uutisissa just kerrottiin miten sivustojen käyttö lisääntynyt koronan myötä. Varmaan moni päätyy viestittelyjen kautta myös fyysisesti tapaa sekä nauttii yhdynnästä😗
- Anonyymi
Kumpi kiihottaisi enemmän: löytää jälkeenpäin ikkunasta spermat jotka runkkasin siihen kiihottuessani katselusta vai se että keskeyttäisin ratsastuksesi soittamalla ovikelloa. Tulisit avaamaan oven kiihkeänä posket hehkuen ja löytäisit minut kalu kovana oven takaa valmiina ottamaan sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kivaa viestien välityksellä harrastaa soolo seksiä vieraiden miesten sekä naisten kanssa. Eilen uutisissa just kerrottiin miten sivustojen käyttö lisääntynyt koronan myötä. Varmaan moni päätyy viestittelyjen kautta myös fyysisesti tapaa sekä nauttii yhdynnästä😗
Kyllä tässä naisen kosketusta kaipaisi. Ois kiva sormettaa märkää vittua oikeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä naisen kosketusta kaipaisi. Ois kiva sormettaa märkää vittua oikeesti.
Mia halukkaana sormetaa antaisin nuolla. Nai mua sormin. Kiihottaa ajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitan yhdellä sormella, sivelen häppäreitäsi, ihana perhonen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitan yhdellä sormella, sivelen häppäreitäsi, ihana perhonen..
ihanaa jatka kiihotun .Mia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levitän häppäreitäsi sormillani. Tuon pääni lähelle klitoristasi. Tunnet kuuman hengitykseni sitä vasten. Maistan klitoristasi kieleni kärjellä. Vedän pitkiä lipaisuja pilluasi pitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ukko64 helvettiin täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häivy ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen haluatko että tulen mukaan huomen illalla kello 22 jälkeen rukkaan pilluni niin että litiseeen kunnolla? Olen nainen 51 vuotia pituus 162 cm hoikka vartaloinen pillu kyllä kostuu ja tarvittaessa estrogeenit lentää jos haluatte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen haluatko että tulen mukaan huomen illalla kello 22 jälkeen rukkaan pilluni niin että litiseeen kunnolla? Olen nainen 51 vuotia pituus 162 cm hoikka vartaloinen pillu kyllä kostuu ja tarvittaessa estrogeenit lentää jos haluatte?
Rukkaa vaikka kellosi kuntoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kyllä se tiedetään, kenestä on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko64... Olisiko jo aika lopettaa tai vaihtaa rehellisempään tyyliin..?
Anonyymi kirjoitti:
T. tapio5 luukkuSomoin minä Sari katselisin sinun kalua alastonta kaluasi...voih oih kun saisin sitä sinun kalua syvälle pilluni sisään....
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tekis mieli oikeeta kalua pilluni sisään panettaa..jo nyt...
Anonyymi kirjoitti:
Olen Keski - Suomesta 51 hoikka rouvasihminen en todellakaan ole mies vaikka niin luulette...kyllä minä pilluni saan runkattua vaikka kuinka märäksi....kuinka märäksi haluatte pilluni että siitä estrogeenit lentelee niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. tapio5 luukkuPainu sinä juustokulli hevon vittuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ukko64 helvettiin täältä.
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen
- Anonyymi
Joks syöksee paksua
- Anonyymi
Mia halukkaana hyväilee. Kiinnostaisko muitanaisia
- Anonyymi
Et ole nainen. Mene pois täältä.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen. Mene pois täältä.
Olen Sari ja 51 nimenikin sanoo että olen narttu en uros. Kuka kumman uros64 yritätte hätistellä sitä pois. Uros 64 haaskalintu pois tältä palstalta kuulitko me akat emme sulata uroksia tällä palstalla.
- Anonyymi
Haa226 kirjoitti:
Olen Sari ja 51 nimenikin sanoo että olen narttu en uros. Kuka kumman uros64 yritätte hätistellä sitä pois. Uros 64 haaskalintu pois tältä palstalta kuulitko me akat emme sulata uroksia tällä palstalla.
Delaa horo
- Anonyymi
Haa226 kirjoitti:
Delaa horo haaskalintu
Palsta kyylällä profiilikin
- Anonyymi
Haa226 kirjoitti:
Peilikuvalle puhutaan
- Anonyymi
Kiihottaa ajatus hyväillä autossa vaik kaupan parkis hmmm. N 42
- Anonyymi
Et ole nainen. Kaikki tietää sen.
Hmmmm hmmmm ja häm häm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen. Kaikki tietää sen.
Hmmmm hmmmm ja häm häm.Häm häm ukko kattilata hämmentää.
- Anonyymi
Haa226 kirjoitti:
Vhat vhu i´ts fagyu fag
😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779