Sanna Marin jo tehnyt jättivelan, jota ei voi taakse purkaa.
Velka makseltava tulevalla korkealla korollakin, tietää elintasoon huimaa laskua.
mm Ay-liike verolle jokunen satamiljoonaa jne pakko tehdä kaikki hankinnat valtion, ei vapaa eläjiä enää miljonääri Ay-johtajatkaan.
Jää historiaan Sanna Marinin hallitus rumana tummana täppänä, joka otti velkaa huiman määrän, jota ei koskaan noin suuresti ole otettu.
Valtiovarainministeri Vanhanen täysin oikeassa, nyt alettava katsomaan velkaakin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Silti meillä on vara lahjoittaa pimujen EU-kamuille 5 000 000 000 €.
- Anonyymi
Aloittaja sekoilee. Vanhanen nimenomaan sanoi, että velkaantumista hoidetaan kasvulla. Leikkauksia tai veronkorotuksia ei suunnitella. Vanhanen on tiukasti Marinin ja hallituksen linjalla. Vanhanen on valtiovarainministeri, jos et muista.
- Anonyymi
Ei tarvitse, Sanna Marinin hallituksessa velat muuttuvat saataviksi.
- Anonyymi
Ainakin jos on sosilistien puheita uskominen.
- Anonyymi
Keskusta on Marininin hallituksen takuumies, joten turha on Vanhasta ylistää, koska se kolahtaa keskustan omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Vanhanen sanoo nyt pitää katsoa velkaakin Ja esittää seuraavaks 10miljardin velanottoa Että semmonen kepulainen
- Anonyymi
Marin, SDP vasenlaitainen on mitätön pääministeri, ei Vanhanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838