Venäjä huolissaan Biden terveydestä

Anonyymi

Venäjä on huolissaan, kuka johtaa Yhdysvaltoja? Äärijärjestöt voivat käyttää hyväkseen Bidenin sekavuutta.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ressukan voimat menivät vaalivilpin järjestelyissä.

      Paikalliset oikeusistuimet tukehtumassa vaalivilppikanteiden paljouteen.

    • Pappa bidee on yhden kauden presidentti ja tiedä vaikka hyvällä tuurilla vain puolikkaan.

      • Anonyymi

        Kyllä hän tämän kauden jaksaa.
        Pääasia, että Trump saatiin kammettua pois.
        Tsemppiä ja voimia Bidenille!
        Tämä aikakin on raskas ja vaikea, nuoremmillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tämän kauden jaksaa.
        Pääasia, että Trump saatiin kammettua pois.
        Tsemppiä ja voimia Bidenille!
        Tämä aikakin on raskas ja vaikea, nuoremmillekin.

        Äläs nyt, sillä kunnnon (impperialisti) "Patriootin" pitää jaksaa kavuta AirForce One:en ja jaksaa tulla alaskin, kun ollaan öljykentillä tervehtimässä liittolais-diktaattoria.
        Ei siis riitä, että makaa punkassa, verisessä Talossa, voimattomana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tämän kauden jaksaa.
        Pääasia, että Trump saatiin kammettua pois.
        Tsemppiä ja voimia Bidenille!
        Tämä aikakin on raskas ja vaikea, nuoremmillekin.

        Biden on jo kaulaa myöten haudassa,tarvitaan vain yksi lipsahdus portaissa niin se on siinä ja kamala astuu remmiin eli Babylonian Portto!


    • Anonyymi

      Jospa Kamala Harrisista tulee presidentti Bidenin kykenemättömyyden vuoksi.

      • Anonyymi

        Tämähän se alkuperäinen suunnitelma on. Sitten kun Joe on ”kukkakaalin” tasolla niin Kamala astuu esiin .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän se alkuperäinen suunnitelma on. Sitten kun Joe on ”kukkakaalin” tasolla niin Kamala astuu esiin .....

        Vaikka jo persreikä kasvaa horsmaa niin Bidenin täytyy saada kunnon sota Keskieurooppaan!


    • Anonyymi

      Venäläisten on syytä olla selvästi enemmän huolissaan Putinin mielenterveyden vaikutuksesta maahan ja maailmaan. Putte ei ole ollut tässä maailmassa 2014 jälkeen ja tuskin ennenkään. Näin totesi Merkel juteltuaan kahdenkesken, ja jokainenhan näkee todisteet uutisista.

      • Anonyymi

        HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
        Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Putinin pitäisi olla mieluummin huolissaan Navalnyin terveydestä eikä Bidenin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
        Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.

        Tästä löytyy yksi, niitä on paljon muitakin.
        https://www.youtube.com/watch?v=e--nuKrJnMU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
        Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.

        Huolestuttavaa onkin että Putte esittää uskottavasti olevansa järjissään ja silti tuhoaa maansa talouden, demokratian, kehityksen, uskottavuuden ja kunnioituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolestuttavaa onkin että Putte esittää uskottavasti olevansa järjissään ja silti tuhoaa maansa talouden, demokratian, kehityksen, uskottavuuden ja kunnioituksen.

        Hänpäs onkin sitten mielestäsi varsinainen mestarien mestari, on sekaisin kuin seinäkello, mutta osaa taitavasti esittää täysin tervettä. Kai hän on myös mielestäsi umpityhmä, mutta esittää uskomattoman taitavasti älykästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
        Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.

        Linkki Please!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huolestuttavaa onkin että Putte esittää uskottavasti olevansa järjissään ja silti tuhoaa maansa talouden, demokratian, kehityksen, uskottavuuden ja kunnioituksen.

        Et ressukka oo käyny ees Pietarissa,Moskovasta nyt puhumattakaan!
        Tukholman T-sentterissä kävit oksennuksella ,se siitä matkailusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
        Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.

        Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Venäjän selviytymisstrategia onkin valehdella tai ainakin kiinnittää huomio merkityksetyömiin asioihin. Ei kai muutoin edes orjakansa olisi sietänyt sataa vuotta läpipaskaa hallintoa.

    • Anonyymi

      Obama siellä on Bidenin takana. Barak kertoo Jokelle, mitä pitää sanoa ja mistä pitää turpansa kiinni.

    • Anonyymi

      Pietarin trolli vääristää totuutta.
      Aikaisemmin Venäjä käytti hyväkseen Töppö-Trumppia ja nyt se yhdessä Trump-uskovaisten kanssa yrittää mustamaalata Bideniä.
      Aika surkea esitys.

    • Anonyymi

      Osoittaa erittäin suurta humanismia ja lähimmäisen rakkautta pres. Putinilta olla huolissaan pres. Bidenin terveydentilasta.
      Olisipa Suomessakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe