Venäjä on huolissaan, kuka johtaa Yhdysvaltoja? Äärijärjestöt voivat käyttää hyväkseen Bidenin sekavuutta.
Venäjä huolissaan Biden terveydestä
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ressukan voimat menivät vaalivilpin järjestelyissä.
Paikalliset oikeusistuimet tukehtumassa vaalivilppikanteiden paljouteen. Pappa bidee on yhden kauden presidentti ja tiedä vaikka hyvällä tuurilla vain puolikkaan.
- Anonyymi
Kyllä hän tämän kauden jaksaa.
Pääasia, että Trump saatiin kammettua pois.
Tsemppiä ja voimia Bidenille!
Tämä aikakin on raskas ja vaikea, nuoremmillekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tämän kauden jaksaa.
Pääasia, että Trump saatiin kammettua pois.
Tsemppiä ja voimia Bidenille!
Tämä aikakin on raskas ja vaikea, nuoremmillekin.Äläs nyt, sillä kunnnon (impperialisti) "Patriootin" pitää jaksaa kavuta AirForce One:en ja jaksaa tulla alaskin, kun ollaan öljykentillä tervehtimässä liittolais-diktaattoria.
Ei siis riitä, että makaa punkassa, verisessä Talossa, voimattomana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tämän kauden jaksaa.
Pääasia, että Trump saatiin kammettua pois.
Tsemppiä ja voimia Bidenille!
Tämä aikakin on raskas ja vaikea, nuoremmillekin.Biden on jo kaulaa myöten haudassa,tarvitaan vain yksi lipsahdus portaissa niin se on siinä ja kamala astuu remmiin eli Babylonian Portto!
- Anonyymi
Jospa Kamala Harrisista tulee presidentti Bidenin kykenemättömyyden vuoksi.
- Anonyymi
Tämähän se alkuperäinen suunnitelma on. Sitten kun Joe on ”kukkakaalin” tasolla niin Kamala astuu esiin .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän se alkuperäinen suunnitelma on. Sitten kun Joe on ”kukkakaalin” tasolla niin Kamala astuu esiin .....
Vaikka jo persreikä kasvaa horsmaa niin Bidenin täytyy saada kunnon sota Keskieurooppaan!
- Anonyymi
Venäläisten on syytä olla selvästi enemmän huolissaan Putinin mielenterveyden vaikutuksesta maahan ja maailmaan. Putte ei ole ollut tässä maailmassa 2014 jälkeen ja tuskin ennenkään. Näin totesi Merkel juteltuaan kahdenkesken, ja jokainenhan näkee todisteet uutisista.
- Anonyymi
HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan. - Anonyymi
Putinin pitäisi olla mieluummin huolissaan Navalnyin terveydestä eikä Bidenin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.Tästä löytyy yksi, niitä on paljon muitakin.
https://www.youtube.com/watch?v=e--nuKrJnMU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.Huolestuttavaa onkin että Putte esittää uskottavasti olevansa järjissään ja silti tuhoaa maansa talouden, demokratian, kehityksen, uskottavuuden ja kunnioituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttavaa onkin että Putte esittää uskottavasti olevansa järjissään ja silti tuhoaa maansa talouden, demokratian, kehityksen, uskottavuuden ja kunnioituksen.
Hänpäs onkin sitten mielestäsi varsinainen mestarien mestari, on sekaisin kuin seinäkello, mutta osaa taitavasti esittää täysin tervettä. Kai hän on myös mielestäsi umpityhmä, mutta esittää uskomattoman taitavasti älykästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.Linkki Please!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttavaa onkin että Putte esittää uskottavasti olevansa järjissään ja silti tuhoaa maansa talouden, demokratian, kehityksen, uskottavuuden ja kunnioituksen.
Et ressukka oo käyny ees Pietarissa,Moskovasta nyt puhumattakaan!
Tukholman T-sentterissä kävit oksennuksella ,se siitä matkailusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEHEHEHEHEHEHEHE! Merkelhän se onkin luotettava todistaja.
Katsopas niitä TV-lähetyksiä Tubesta, joissa Putin vastaa kysymyksiin. Ei vaikuta sekaisin olevalta. Esim. Sanna Marin tai Sauli niinistö eivät pystyisi moiseen, Bideestä puhumattakaan.Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Venäjän selviytymisstrategia onkin valehdella tai ainakin kiinnittää huomio merkityksetyömiin asioihin. Ei kai muutoin edes orjakansa olisi sietänyt sataa vuotta läpipaskaa hallintoa.
- Anonyymi
Obama siellä on Bidenin takana. Barak kertoo Jokelle, mitä pitää sanoa ja mistä pitää turpansa kiinni.
- Anonyymi
Pietarin trolli vääristää totuutta.
Aikaisemmin Venäjä käytti hyväkseen Töppö-Trumppia ja nyt se yhdessä Trump-uskovaisten kanssa yrittää mustamaalata Bideniä.
Aika surkea esitys. - Anonyymi
Osoittaa erittäin suurta humanismia ja lähimmäisen rakkautta pres. Putinilta olla huolissaan pres. Bidenin terveydentilasta.
Olisipa Suomessakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482