Olen ollut mukana monessa huutokaupoissa eri muodoissa ja joskus on mennyt hyvin ja välillä huonommin.
Ei näin valiteta suuressa maailmassa jos tekee huonon kaupan niin se hiljaa niellään.
Sehän on silloin oma häpeä.
Älkää menkö mukaan jos ette hallitse kauppatavat.
Mutta olkaa hiljaa ja unohtakaa nämä itkuvirret.
Hyvä huutokaupan ystävät miksi te aina valitatte ja miksi te yleensä osallistutte kaupantekoon.
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan se on ollut niin sitä saa mitä tilaa huutokauppoja on monenlaisia.
Aivan niin kun muillakin aloilla.
On aivan turha valittaa jos itse tekee virheen. - Anonyymi
Ihmettelen, että huutokaupat.com -sivustolla on myytävänä tavaraa joihin voi 'käydä tutustumassa paikan päällä', mutta tästä huolimatta 'nouto ei ole mahdollinen', ja tuotteen hintaan lisätään aivan poskettomat pakkaus- ja toimituskulut...
Ihmettelen vaan.
Kerrankin huusin yhtä tuotetta tuolla sivustolla, jossa lähtöhinta pakkaus- ja toimituskulut olivat vajaa 10e alle sen millä kokonaan uuden tuotteen saa kaupasta, johon tietysti n. 3e pakettiautomaattitoimituskulu...
Onneksi joku muu tarjosi enemmän, niin pääsi sitten kärsimään... - Anonyymi
Kyllä kun lukee näitä artikkeleita, on parempi ettei laita huutokauppaan omia tuotteitaan, tai omaa firmaansa esille. On se niin paskasta tekstiä, että maine menee.
Parempi olla esillä muilla myyntikanavilla- Anonyymi
Totta puhut.
Kun jätät myyntiin tuotteen olet itse vastuussa ostaja on aina oikeassa vaikka myyt kunnon tuotteen.
- Anonyymi
Sitä saa mitä huutaa niin se on aina ollut. Ja tulee olemaan siis olkaa tarkkana.
Hyviä kauppoja kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974