miten saada lusä tuloja (muutakuin työn teko virmassa)
tiiän että youtubesta voisaada mut ehdot on 1000 tilaaja ja 4000 julkista katselu tuntia joka ei varmaan kovin helpolla tule
on valokuvia tietokoneella aikaläjä voiko nelaittaa jollekin sivulle ja ansaita niistä vähän rahaa tietenki pitää kattoa tarkaan ettei kuvissa ole mitään ihmisiä tai kuuluisia rakennuksia tai nähtävyyksi
olisko rahastot hyviä lisä tulon lähteitä
jos tiedätte jotain sivuja joista voisaada lisä tuloja niin kertokaa ne
miten voi saada lisä tuloja
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaston säästäminen vaatii rahaa, eli tuloja tai säästämistä.
Juuri katsoin YouTubea ja se taas aivan oma juttu. Paskaa tubettamallakin voi tietenkin yrittää mutta mielummin pitäisi olla joku asiallinen juttu.
Mä luulen, että ihan totuuden myöntminen on viisauden alku! - Anonyymi
Tubessa jos meinaa tienata jotain merkittäviä summia, pitäisi tilaajia olla miljoonia ja katseluaikaa samoin miljoonia tunteja vuodessa. Lisäksi pitäisi olla Patreon maksullisia tukijoita, yhteistyökuvioita yritysten kanssa jne. ja omalla naamalla esiintyä videoilla.
Näinollen Tubessa menestyy helposti vain nuoret ja nätit tytöt.
Miehillä sen sijaan pitää olla jotain tosi asiallista ja laajoja piirejä kiinnostavaa kontenttia ennenkuin siellä pärjää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984