miten saada lusä tuloja (muutakuin työn teko virmassa)
tiiän että youtubesta voisaada mut ehdot on 1000 tilaaja ja 4000 julkista katselu tuntia joka ei varmaan kovin helpolla tule
on valokuvia tietokoneella aikaläjä voiko nelaittaa jollekin sivulle ja ansaita niistä vähän rahaa tietenki pitää kattoa tarkaan ettei kuvissa ole mitään ihmisiä tai kuuluisia rakennuksia tai nähtävyyksi
olisko rahastot hyviä lisä tulon lähteitä
jos tiedätte jotain sivuja joista voisaada lisä tuloja niin kertokaa ne
miten voi saada lisä tuloja
2
174
Vastaukset
- Anonyymi
Rahaston säästäminen vaatii rahaa, eli tuloja tai säästämistä.
Juuri katsoin YouTubea ja se taas aivan oma juttu. Paskaa tubettamallakin voi tietenkin yrittää mutta mielummin pitäisi olla joku asiallinen juttu.
Mä luulen, että ihan totuuden myöntminen on viisauden alku! - Anonyymi
Tubessa jos meinaa tienata jotain merkittäviä summia, pitäisi tilaajia olla miljoonia ja katseluaikaa samoin miljoonia tunteja vuodessa. Lisäksi pitäisi olla Patreon maksullisia tukijoita, yhteistyökuvioita yritysten kanssa jne. ja omalla naamalla esiintyä videoilla.
Näinollen Tubessa menestyy helposti vain nuoret ja nätit tytöt.
Miehillä sen sijaan pitää olla jotain tosi asiallista ja laajoja piirejä kiinnostavaa kontenttia ennenkuin siellä pärjää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263244Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122419Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.832314Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062044Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461528Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251437Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126