Mennäänkö kulta joskus yhdessä

Anonyymi

suihkuun? Pesen sulta sen hellän jämäkällä otteella. Suihkuun vaan menossa niin aloin haaveilla. Ja se emojityyppi, joka tulee tähän koskettelemaan aika pian itseään, en sitten ole mä.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoinen tytteli olet.. sinä osaat kyllä vaikka mitä tiedät kaikki emojiketkut

      • Anonyymi

        Hirmu tätimäinen tuo kommenttisi. Vai onko setämäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirmu tätimäinen tuo kommenttisi. Vai onko setämäinen?

        niiin lapseni, oleppas nyt siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niiin lapseni, oleppas nyt siinä

        täällä ollaan tai siis siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä ollaan tai siis siinä

        no mutta kylläpäs sinä osaatkin olla, siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mutta kylläpäs sinä osaatkin olla, siinä

        Osaan. Anteeksi kun sanoin sua setämäiseksi. Erehdyin kirjoittajasta.


      • Anonyymi

        Tytteli.. Otapa huikat tuttelia ja ole vaiti.


    • Anonyymi

      Osaatkohan sä pestä, meinaan se on vähän niinku rubikin kuutio, liikkuvia osia yms

      • Anonyymi

        En tiedä osaanko. Onko irtoavia osia myös? Kai saan harjoitella sulla?


      • Anonyymi

        Osaisin kyllä ja hellästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaisin kyllä ja hellästi.

        Tämä on sivusta. Varmaan se itsensä koskettelija. Ap vasta harjoittelisi häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sivusta. Varmaan se itsensä koskettelija. Ap vasta harjoittelisi häneltä.

        tai hänellä harjoittelisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sivusta. Varmaan se itsensä koskettelija. Ap vasta harjoittelisi häneltä.

        Kyllä naimisissa ollut nainen osaa. Ei se taito katoa vaikka mies vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naimisissa ollut nainen osaa. Ei se taito katoa vaikka mies vaihtuu.

        Naimisissa ollut nainen osaa myös kertoa kun tulee sivusta, näkee sitten muutkin kun kirjoittaja vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naimisissa ollut nainen osaa myös kertoa kun tulee sivusta, näkee sitten muutkin kun kirjoittaja vaihtuu.

        Luuletko tosiaan ettei näihin vastaa kuin vain aloittaja. Eipä taida olla montakaan ketjua jossa se toteutuu.


    • Anonyymi

      Tottakai mennään.

      • Anonyymi

        Hienoa. Odotan sitä ja paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Varattu kun olet kumminkin niin alistu vaan suhteeseesi. :D

      • Anonyymi

        En ole varattu. Jos olisin varattu niin olisin sellaiselle, joka riittää mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu. Jos olisin varattu niin olisin sellaiselle, joka riittää mulle.

        Mitä hemmettiä sinä täällä sitten kirjoittelet vai onko mies sitten varattu? Muuten jos sinkkuja molemmat niin suoraan yhteyttä vaan. Niin ne suhteet syntyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmettiä sinä täällä sitten kirjoittelet vai onko mies sitten varattu? Muuten jos sinkkuja molemmat niin suoraan yhteyttä vaan. Niin ne suhteet syntyy!

        Olisipa se noin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa se noin yksinkertaista.

        Teet siitä itse vain "moninkertaista". Ei elämä ole niin tikkusuoraa ja mittatarkkaa, että ulkopuolella olevat asiat on pakko olla juuri oikein, että itse voisi edes toista ihmistä viestillä tai muutoin lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet siitä itse vain "moninkertaista". Ei elämä ole niin tikkusuoraa ja mittatarkkaa, että ulkopuolella olevat asiat on pakko olla juuri oikein, että itse voisi edes toista ihmistä viestillä tai muutoin lähestyä.

        Minäpä toistan vielä kerran: Olisipa se noin yksinkertaista. Ei mulla nyt muuta. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmettiä sinä täällä sitten kirjoittelet vai onko mies sitten varattu? Muuten jos sinkkuja molemmat niin suoraan yhteyttä vaan. Niin ne suhteet syntyy!

        Miksi sun pitää painostaa joka hiton kulmassa? Anna ihmisten edetä omassa tahdissaan.


    • Anonyymi

      Vain jos saan tehdä saman sulle kulta ❤️

      • Anonyymi

        En anna sun roplaa sitä.


      • Anonyymi

        Miten voisin kieltää kulta.


    • Anonyymi

      Voin vakuuttaa että kanssasi suihkuun tulisin ja...

      Ihosi kehosi pyyhkeellä kuivaaminen voisi olla uusi harrastukseni ikuinen...

      • Anonyymi

        Täällä suihkussa on nyt niin monta muutakin hyppää...muuten kyllä!


    • Anonyymi

      Tänään olisi saunapäivä ;)

      • Anonyymi

        Ja huomenna pyhä


    • Anonyymi

      Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan. 🤩

    • Anonyymi

      Ei ihme, että moni nainen alkaa kärsimään vaginismista. Se paikka on kuitenki herkkää aluetta, eikä kestä kauheeta murjomista. Siitä tulee seksuaalista traumoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe