Olen lätkässä mun naapuriin !

Anonyymi

Huh sentään, mitä teen ? Eihän nainen voi ehdotella miehelle mitään. En välttämättä edes kaipaa seurustelua, ku viihdyn sinkkuna. Se on kuitenkin niin söde. Mutta mä melkein tiedän : tämä menee ohi, vaikka mitään ei tapahtuisikaan.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei voi? Emme elä 40-luvulla.

    • Anonyymi

      Oovievinäs roskia samaan aikaan,hymyilet;pientä flirttiä ja puhu vaikka säästä tai tulevasta kesästä,kun Summerfestiäkään ei ole vielä peruttu. Kyllä se siitä lähtee,hölmöinpikin mies tajuaa kyllä jos nainen on kiinnostunut.Omakoti-tai rivitalo alueella,kato postilaatikkoa ja päivittelet kun taas on pelkkiä mainoksia. Ole lähtivinäs lenkille tsm.että näyttää luonnolliselta,että oot ulkona samaan aikaan kuin hän.
      Kyllä se siitä,jos ihastunut tähän mieheen niin tee asialle jotain.
      Muista vanha sanonta:YOLO.

    • Anonyymi

      Jos olet komia nainen jolla on kiinteät pakarat, muodokkaat reidet ja sääret, niin mahdollisuuksia on varmasti! Jos taas olet sairalloisesti ylipainoinen, se on voi voi.

      • Anonyymi

        Se on sama miesten kanssa, jos on iso penis ja sana liikkuu, niin kyllä saa kyntää niin että pitää jakaa vuotonumerot ja merkitä kalenteriin että muistaa kaikki pirkot.


      • Anonyymi

        Mä olen 55 kiloa ja 164 senttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 55 kiloa ja 164 senttiä.

        😉 kyllä varmaan kysyntää riittää.


    • Anonyymi

      Nauti tunteesta niin kauan kuin se kestää. Huomenna se voi olla jo ohi.

      • Anonyymi

        eli elät vaan kerran. nyt vähän pientä flirttiä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aika omituista vetää tuollainen uutinen tähän keskusteluun,kun ei edes ......yrityksestä ollut kyse,vaan ainoastaan ryöstöstä.


    • Anonyymi

      Jätä se rauhaan.

      • Anonyymi

        Pavelle vuoronumerot kans!


      • Anonyymi

        Ai siksikö että saisit itse enemmän?? Ei ole kuule eka kerta Mikkelissä kun naiset tappelee Marsalkan sauvan haltijalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siksikö että saisit itse enemmän?? Ei ole kuule eka kerta Mikkelissä kun naiset tappelee Marsalkan sauvan haltijalta!

        Sehän oli heitto,se vuoronumero,kun joku sen aikaisemmassa kommentissa mainitsi.
        Joillakin omituinen tarve nousta heti takajaloilleen,kuin pillastunut hevonen.
        Pidä kuule hyvänäs vaan,ei kiinnosta ei Pavet eikä Marsalkat "sauvoineen."


    • Anonyymi

      Kuule! Nainen voi ehdottaa nykyaikana siinä missä mies, nimittäin! Jos näet jotain minkä tahdot niin ei kannata uskoa että se mies osaa lukea ajatuksia. Siinä jää Paulin taikakaulin jonkun muun käyttöön ja sitten harmittaa!

      • Anonyymi

        No juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri näin!

        Aloittajan pitää päättää mitä hän haluaa. Huokaillakko ja ihailla kaukaa vaiko pistää toimeksi. Naapurissa varmasti asuu muitakin naisia jotka huomanneet saman kuin ap.


    • Anonyymi

      Pave on hanakka ja eksoottinen.

      • Anonyymi

        :D Pave on Kingi.


    • Anonyymi

      Mites se romanssi etenee? Joko kettu pääsee koloon kohta?

      • Anonyymi

        Hän ei asu tässä rapussa ja mulla on nyt opiskelua. Sitäpaitsi kissa on tässä kämpässä pomo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei asu tässä rapussa ja mulla on nyt opiskelua. Sitäpaitsi kissa on tässä kämpässä pomo !

        Kattelet siis kissan kanssa ikkunasta,kun tämä mies vie roskia ym;lukuisia tilaisuuksia,jolloin olisit voinut tehdä tuttavuutta tän miehen kaa,mutta hienoa että keskityt opiskeluihisi.Mutta kevät aurinko alkaa lämmittää ja kesä tulee,ennen pitkää myös muut naiset ovat huomanneet samn kuin sinä ja mies onkin kohta varattu,ennenkuin ehdit kissaa sanoa! Mutta on hienoa että keskityt opiskeluihisi ja kissaasi,ettet ole heti viemässä roskia samaan aikaan kuin tuo mies. Sanoit itsekkin ettet eti seurustelu suhdetta. Mutta entäs jos tuo mies huomaakin sut,nuori,kaunis nainen kissansa kanssa ikkunassa.


    • Anonyymi

      Toimi nopeasti

    • Anonyymi

      Onko naapurisi pelimies?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe