Olen miettinyt monta vuotta mikä tarkoitus tällä kaikella on

Anonyymi

Elämään osunut kaikki mahdollinen paska, jotkut negatiiviset jutut montakin kertaa. Olo kuin miljoona kertaa litistetyllä ja kaikkien potkimalla tölkillä, joka ei enää jaksa suoristaa isoimpia kolhuja, vaan jää suosiolla katuojaan makaamaan.

Sitä ajattelee, että kyllä sen aurinko paistaa joskus risukasaankin, mutta eipä ole pahemmin paistellut. Joskus mietin, että onkohan päälle langetettu joku kirous. Vaikka olisi suunnitellut elämän alussa ryssivänsä elämän totaalisesti, niin ei olisi silloinkaan onnistunut näin hyvin.

Sitten saa vielä jotain ohjeita "mieletön tsemppi päälle" & "hymyä huuleen", kun koko elämä ollut pelkkää selviytymistaistelua.

En tiedä, pahalta tuntuu.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnen ihan samoin. En usko että meidän olemassaoloon löytyy mikään selitys, me vaan synnyimme sattumalta. Elämä on rankkaa tiedetään mutta vain hyväksymällä sen tosiasian ja olemalla vahva ovat ainoita keinot selviytyä. Keskitä voimasi itsesi kehittämiseen ja auttamaan muita sekä olemaan mukava ja kohtelias muita kohtaan, on se sitten kuinka erilaisia (ymmärrät kyllä mitä tarkoitan). Ole huomioimatta ilkeitä ihmisiä niin aikanaan ne "kuolevat näännyksiin mielestäsi".

      • Anonyymi

        Hyviä neuvoja sinänsä, mutta inhoan tuota kehotusta olla vahva. Kuinka sitä vaan päätetään olla vahvoja? Heikkoudessa ja sen myöntämisessä, että ei voi kaikkeen vaikuttaa, ei ole mitään pahaa. Ikuisesti taistelemalla ja selviytymällä palaa loppuun. Kaikkia tunteita on hyvä käsitellä, olisi toki hyvä jos niihin ei jää loputtomasti vellomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä neuvoja sinänsä, mutta inhoan tuota kehotusta olla vahva. Kuinka sitä vaan päätetään olla vahvoja? Heikkoudessa ja sen myöntämisessä, että ei voi kaikkeen vaikuttaa, ei ole mitään pahaa. Ikuisesti taistelemalla ja selviytymällä palaa loppuun. Kaikkia tunteita on hyvä käsitellä, olisi toki hyvä jos niihin ei jää loputtomasti vellomaan.

        Ei tietenkään ole mitään vikaa mut etkai sä halua olla loppuelämäs kurjana? Itsekkin tekis mieli luovuttaa mutta yritän silti jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole mitään vikaa mut etkai sä halua olla loppuelämäs kurjana? Itsekkin tekis mieli luovuttaa mutta yritän silti jatkaa eteenpäin.

        Aika harva varmaankaan valitsee kurjuuden, joten tuskin sitä haluaisi olla kurjana.
        Ja kuka nyt luovuttaa haluaisi? Hetken mielijohde se on jossa ei näe ulospääsyä. Ei varmaan aloittajakaan näe.

        Voisit ap avata hieman enemmän, että mikä elämässäsi kaipaa konkreettista muutosta ja miksi se on sellaista kuin se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole mitään vikaa mut etkai sä halua olla loppuelämäs kurjana? Itsekkin tekis mieli luovuttaa mutta yritän silti jatkaa eteenpäin.

        En tiedä haluanko olla kurja. Tavallaan haluan. Tai nöyrä. Tai sitten en vaan jaksa tarpeeksi, enkä näe syytä, miksi aina taistella. Mikä on se palkinto loputtomasta selviytymisestä?


    • Anonyymi

      Minä olen lakannut yrittämästä mitään, haluamasta mitään ehkä pian lakkaan myös olemasta.

      • Anonyymi

        No se on varmaa. Miksi sitten kirjoitat? Puratko tuntojasi? Mielivaltaista vastuuttomuuta omasta hyvinvoinnista. Meillekkö kaiken kaadat? Kaiken keräämäsi, kaiken omistamasi, kaiken sen mikä kuuluu vain sinulle, sinun mielellesi ja ruumiillesi. Lakkaan yrittämästä kun minua ei enää hämätä. En kohtaa teitä, te ette kohtaa minua. Saan itseni ja te ette saa mitään minulta. Nauran ja itken, oksennan paskaa, romutan tähtitaivaan, olen universumi, hullu ja sadisti, saatanan pervo ja pastori, puhun hulluja ja veistän viisauksia.


    • Anonyymi

      Kun tuntuu pahalta, niin tuntuu pahalta.
      Sinä ilmaiset itseäsi kuitenkin hyvin, käytät osuvia vertauskuvia joihin moni voi samaistua, minäkin.

      • Anonyymi

        Eikä tosiaan kukaan jaksa aina olla vahva. Luulen, että se joka tuon neuvon sinulle äsken antoi ei tarkoittanut sellaista "pakkopinnistelyä " kuitenkaan. Vaan että jokaisen pitäisi jaksaa arvostaa itseään. Niin minä ainakin asian ajattelen. Heikkouden hetkeen suostumalla selviää parhaiten, ainakin joskus.


      • Anonyymi

        Tuntuu minustakin pahalta joka aamu kun herään, onneksi edes voi tällä foorumilla huomata että ei ole ainoa jonka elämä on selviytymistä päivästä toiseen niin kun aloittajallakin.


    • Anonyymi

      Hyva kirjailija ketjun aloittaja ainakin on, osaa kuvata asiat mielekkäästi.

      Elämän tarkoitus, sinulla on tyhjä paikka sydämessä jonka voi täyttää vain Jeesus.
      Potkittu tölkki, tulee kuin uudelleen valettu, uudesti tehtaassa synnytetty jos Jeesuksen haavoitettu käsi ja veri pääsee pesemään taivaan valkaisu aineilla sisustan, eli täyttämään Pyhällä Hengellä ja Jumalan voimalla, silloin tölkin sisällä alumiini sydän kiiltää ja tuo Herran eteen sekä hyvän että pahan, myös kiroukset poistuvat Jeesuksen veressä, myös suku kiroukset. Kuten alkoholismi tai se että kaikki suvussa kuolee 50 senä mutta eri tauteihin., eli ei ole geneettinen vaan kirouksellinen kuolema suvussa.
      Meidät voi kirota vaikka opettaja, kadunlakaisija, saatanan palvonta ryhmiä on myös sairaaloissa, eli auttajissa,
      Eli aina jos emme miellytä, ympärillä saattaa olla noita henkiä jotka kiroaa meistä, varsin suurta se on nyt kun meistä on tulossa todella pakanoita.
      Kristitty ei kiroa, koska raamattu sanoo, missä on kirouksenne voima silloin, kun minä teen teidät lapsettomiksi ja raamattu kieltää kirousten langettamisen,
      Mutta ennustajat, noidat, saatanan palvelijat tekevät kirouksia työkseen.

      Mutta ei ole sellaista kirousta, jota Jeesuksen veri ei pesisi pois,
      Siksi uskoon tulleet kantavat myös sukukiroukset ja muut Jeesuksen alttarille ja pyytävät jeesusta (jota vihollisesta tulevat kirous henget pelkää, vapisee ja pakenee)
      Poustamaan kaikki suku, sisarkateus, ja muiden kateudessaan tekemät kiroukset pois yltään.

      Raamattu sanoo että Jumala kostaa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen sukupolveen niille jotka vihaavat häntä, eivätkä pidä hänen käskyjään,
      Mutta siunaa tuhat sukupolvea niiden jälkeläisiä jotka rakastavat Jumalaa ja pitävät hänen käskynsä.

      Eli jos esi isistäsi joku on potkinut ihmisiä kuin peltitölkkejä,
      Niin Jumala antaa sinun olla se potkittu pelti tölkki.
      Mutta jos olen oikein ymmärtänyt Raamatusta niin
      Mikään kirous ei ole tehokas niihin jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat.
      Sillä Kristus on voittanut kuoleman ja tuonelan enkelin saatanan,
      Ja kaikki kahleet katkeavat sekä suku kirouksen että pitkitun tölkin osalta Jeesuksen veressä, sillä ei ole muuta nimeä ihmiselle annettu, jossa hänen pitää pelastumaan, kuin Jeesus Kristus,
      Eikä ole muuta tietä potkitulle tölkille kuin se kapea iäisyyteen vievä valojuova, jossa ne jotka vaeltavat Kristuksen läsnäolossa kirkastuvat hetkittäin, ei siksi että he itse sitä pyytäisi, vaan siksi että he vaeltavat Kristuksen kanssa.

      Tien molemmin puolin on pimeää jonne on aidaton pääsy, mutta jos joku alkaa leikkiä synnillä, pian hän vajoaa ulos pimeyteen, ja on vaikea nousta kapealle ikuisuuteen vievälle valojuovalle pimeästä, jossa potkittu tölkkikään ei mitään näe.

      Rukoile tölkin rukous:
      Rakas Jeesus, tässä olen potkittu tölkki,
      Ota ja täytä tölkin sisus Jeesus sinun rakakusdella ja armolla,
      Ja anna tämän pitkitun tölkin olla valona muille.
      Pese syntini, annan koko tölkin sisustan, korjaa kaikki kolhut sisältä päin,
      Ja anna minulle anteeksi kaikki syntini, jos olen kovana tölkkiä muita tai sinua Jeesus töninyt syrjään, pois tieltäni, anna anteeksi.
      Tölkki ja sen ulkokuori pysyy kuhmuisena, elämän ruhjomana, koska kauneus on kätketty tölkin sisälle.
      Muut näkevät tölkin murjottuna, arvottomana, kauppaan vaihtotölkiksi kelpaamattoman,
      Mutta sisällä on Jeesus ja kultakadut odottaa
      Kun kyynelin kylvävät
      Riemuiten leikkaavat
      Ja itkien he palaavat tuomaan l yhteensä herralle
      Elävälle karitsalle ne, jotka on tulesta temmattu, pois synnin ja kirouksen maailmasta,
      Ja kadonneen lampaan ja kuhmuisen tölkin löytymisen riemu on taivaassa, sillä maailmalle sinä olet arvoton, mutta Jumalalle kultaa,

      Jos siis annat Jeesuksen pestä tölkin sisistan
      Muusta ei väliä, sillä heikoissa kuhmuisissa tölkeissä Jumala on väkevä,
      Kun tuhlaaja pojat palaa kotiin,
      Isä riemulla ottaa vastaan kuhmuisen tölkin,
      Ja pitää sitä käsissään kuin kalleinta kulta aarretta.
      Ja teurastaa parhaimman vasikan ja tekee juhla aterian tölkin löytymisen kunniaksi.

      Ei maailmassa ole mitään muuta toivoa kuin Jeesus Kristus.
      Onnea kuhmuiselle tölkille,
      Ei se ulkokuori vaan se sisus
      Se on tärkein,

      Jeesus siunatkoon sinua kuhmuisen tölkki, hän rakastaa jokaista sinun kuhmuasi ja haluaa kuivata kyyneleesi kuhmuinen tölkki.

      Tässä on se viisaus: monkin tie on tölkin mielestä oikea tie, joka lopulta on kuoleman tie,

      Siunattua päivää ja loppu elämää sinulle kuhmuinen (kirjailija aines) tölkki.

    • Anonyymi

      Lue Paavalin kirje Roomalaisille. Kun kerta Jeesuskin nousi kuolleista, niin kyllä Jumala voi ihmisen nostaa pystyyn hänen kaaduttuaankin.

      Jos epäilet kirousta, niin on olemassa ihmisiä jotka poistavat kirouksia...

      Ja varmista ensin se että et itse puhu muista pahaa selän takana.

      Elämä on jatkuvaa kaatumista ja uudelleen nousemista, jotta emme ylpistyisi.

      Anteeksi jos tämä loukkaa jotain teistä, sillä en minäkään ole täydellinen, enkä tiedä teidän kaikkien tilanteitanne. Mutta jokainen huoli on joskus menneisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe