Klarnan maksusysteemi on surkea

Anonyymi

Klarnan maksusysteemi on kyllä laittoman huono. On tapahtunut minulle kuten monelle muullekin, että rahat häviävät tililtä mutta maksutieto ei välity verkkokaupalle. Rahojenpalutus on lisäksi suoranaista vittuilua asiakkaalle - pitää toimittaa tiedot, miksi Klarna näkee omista systeemeistään/tililtään ja lisäksi nyt "hieman" ruuhkaa, niin minun kohdallani palautus kestänyt jo 21 päivää.

Ihan laiton ryöstösysteemi!

7

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ollut ongelmia Klarnan käytössä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sama täällä ei palaudu rahat. Ei asiakaspalvelua saa kiinni. Kun kirjoitin vahingossa väärin sp. osoitteeni tuli jonkun muun tiedot automaattisesti maksaja kenttään.
      olen välttänyt näitä kauppoja https://www.klarna.com/fi/klarna-kaupat/.

• Anonyymi

Ensin toimi hyvin, sitten ei. Tuli kaksi mielestäni aiheetonta maksua. Maksoin, pääsin helpommalla, kun ei ollut talouskysymys alta satasen summat.
      Sitten aivan yllättäen ja pyytämättä tuli puolen vuoden kuluttua toisen palautus. Toinen mielestäni aiheettoman palautusta tässä vielä odotan.

Nyt vältän kauppaa jossa on Klarnan maksusysteemi.
      Pelkään jo Klarnaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Klarnaa ei kannata käyttää ja itse en osta mistään verkkokaupasta missä ainoa maksutapa olisi klarna. Nämä kaksi uutista tiistailta:

Maksufirma Klarnan kautta pystyy tilaamaan tavaraa toisen nimiin – MOT:n testi osoittaa, kuinka pahasti ruotsalaisyhtiön tietoturva vuotaa
      https://yle.fi/uutiset/3-12014974

Maksunvälittäjä Klarnan tietosuoja retuperällä
      Suositusta maksunvälittäjästä Klarnasta on tehty useita satoja kanteluita viranomaisille.
      https://yle.fi/uutiset/3-12018032

En osta mistään kaupasta mitään jos ainoa maksutapa on klarnalla, olen ollut tietoinen kyseisen maksutavan lähes rikollisuudesta jo vuosia.
      Klarna vaatii pääsyn tilitietoihin pidemmältäkin ajalta ja jos maksaa omilla pankkitunnuksilla Klarnan sivuilla niin se maksuikkuna on Klarnan sivu mille asiakas täyttää pankkitunnuksensa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8207
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      125
      5245
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3558
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3514
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2011
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe