En pidä susta enkä sun ulkonäöstä!

Anonyymi

Oot ällö ja kukaa ei tuommoista haluu!
Sussa on kaikki rumaa!
Naiselle

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan ei halua yksinkertaista tai mieleltään sairasta miestä. Tulee ilmi viestistäsi.

      • Anonyymi

        En oo yksinkertainen enkä sairas! Mua inhottaa naisen rumuus ja piste !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo yksinkertainen enkä sairas! Mua inhottaa naisen rumuus ja piste !!!!!!!

        Ei ole kyse ulkonäkö tässä asiassa. Myönnettävä on kuitenkin se tosi asia että maailmassa on vain yksi nainen joka on koko maailman kaunein nainen ja koko maailman seksikkäin nainen ja sen takia en edes ole kiinnostunut muista kun ei vaan kiinnosta. Mutta sun käytös ja sitten toi asenne nii ei toimi mikää suhde mun kanssa. On totta että haluan ainoastaan sinua ludem mutta en voi sietää sinua enkä sen takia huoli sinua. Kyseessä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa eikä siitä että ikinä kukaan muu edes kiinnostais minua siinä mielessä mutta kuka tahansa on suhteessa parempi kuin sinä


    • Anonyymi

      Älä unohda ottaa lääkkeitäsi mielikuvitusnaista inhotessasi.

      • Anonyymi

        Apua 😃 Nää alotukset ei kyllä ole ihan terveitä.


    • Anonyymi

      Kyllä olet hyvin asiaton, kommentti, on hyvin sairaan mielen tuotosta.
      Viestisi on niin luotaan työntävä, että ihan puistattaa.
      Jokainen olemme täällä, sen näköisiä kuin luojamme on tarkoittanut.
      Useimmissa ihmisissä on kauniita piirteitä ja yksilö kauneutta.
      Sinä et myöskään päätä, että haluuko kukaan ihmistä jota haukut.
      Sinä et päätä mitään asioita, jotka liittyvät toiseen ihmiseen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jos joku olisi minuun ihastunut niin en haukkuisi häntä vaikka en tuntisikaan mitään häntä kohtaan. Ajattelen kuten kypsä aikuinen. Ei ole syytä inhota ketään. Tai paisutella päässä kuinka joku ei ole mieleeni tai sytytä. Toisaalta jos tuo alotus on todella mieheltä niin aika keskenkasvuselta.


      • Anonyymi

        Tarkoitin siis että ei kukaan terve järki päässä oleva henkilö huoli tollasta suhteessa että käytös on tollanen ja mitä tulee sun suhteiden kanssa nii niitä ei tuu ikinä kun pidän huolen siitä että kukaan ei ole hengissä jotka edes ajattelee sinua siinä mielessä kun et ikinä saa nussii kenenkään kanssa ikinä vaikka kuinka erikseen ollaan ja erottu nii ei onnistu niin että jaat pillua muille ikinä. Minun olet ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis että ei kukaan terve järki päässä oleva henkilö huoli tollasta suhteessa että käytös on tollanen ja mitä tulee sun suhteiden kanssa nii niitä ei tuu ikinä kun pidän huolen siitä että kukaan ei ole hengissä jotka edes ajattelee sinua siinä mielessä kun et ikinä saa nussii kenenkään kanssa ikinä vaikka kuinka erikseen ollaan ja erottu nii ei onnistu niin että jaat pillua muille ikinä. Minun olet ikuisesti

        Nyt on kyl sairasta. Toivottavasti tää "hän" hakee lähestymiskiellon.


      • Anonyymi

        Nyt kuule luikit sitte ite sinne alimmalle tasolle jonne kuulut!!
        Saakelin nulikka.


      • Anonyymi

        Ööö? Ensin se ei saa nussia muita ja nyt sit on väärää "tasoa".

        Oot kyllä tasosta itte aika kaukana. Hyisss.aata.na


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyl sairasta. Toivottavasti tää "hän" hakee lähestymiskiellon.

        Nää ludem ja takiainen ketkä näitä tollasia viestejä laittaa, ovat ihan palstahahmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyl sairasta. Toivottavasti tää "hän" hakee lähestymiskiellon.

        Lähestymiskielto ei riitä, tuollaiselle paskiaiselle.
        Kuvittelee sairaassa päässä, määräävänsä muiden ihmisten elämästä.


    • Tiedätkö mikä on vielä huvittavampaa kuin sun vaahtoaminen? Se että näkee koiran kulkevan makoillen rollaattorin päällä, kun se ei enää halunnut kävellä itse. Sama koira on tosin istunut pyykkikorissa koria portaita alas tuodessa, joten tuskin jää rollakyyti viimeiseksi. Näytti sen verran nauttivan makoilusta.

    • Anonyymi

      Et voi sanoa kenenkään puolesta haluaako kuka ketäkin 😃

      • Anonyymi

        Mikä sä sitä oot sanoon! Ihan melko yleinen mielipide tosta henkilöstä melko monella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sä sitä oot sanoon! Ihan melko yleinen mielipide tosta henkilöstä melko monella

        Huh huh😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sä sitä oot sanoon! Ihan melko yleinen mielipide tosta henkilöstä melko monella

        Sinkkunainen?


      • Anonyymi

        Olen lukenut tuota litaniaa jo tovin. Ilmeisesti stressitasot taas kaakossa ja verenpainemittarista loppuu henki.


    • Anonyymi

      Joo, kunhan et tuu kuitenkaan enää päin naamaa laukoon noita totuuksias, se on aivan saamarin sairasta. Parempi ku säilytetään täst lähin reilu hajurako.

    • Anonyymi

      Sinä se vasta ruma olet! Siksi se nainen sut jätti, kun oot niin saakelin ruma henkisesti ja fyysisesti.

    • Anonyymi

      Ole hiljaa jo.

    • Anonyymi

      Hänen mielestään olin "ruma", mutta silti löysin komean, lihaksikkaan, urheilullisen ja päihteettömän miehen elämääni. Haha! Alkoholistiexät jää yksin haukkumaan muiden rumuutta. Kaunis olen. Uusi mieheni siitä muistuttaa joka päivä! ^^

      • Anonyymi

        Sellaisia ne on, lyttääjiä. Itse rumia, turpeita. Haluavat lytätä muita, koska tietävät, että itse ovat rumia sisäisesti ja ulkoisesti. Onneksi pääsit päihdepuolisosta eroon ja löysit normaalin ihmisen. Mukavaa kevättä sinulle uuden rakkaasi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ne on, lyttääjiä. Itse rumia, turpeita. Haluavat lytätä muita, koska tietävät, että itse ovat rumia sisäisesti ja ulkoisesti. Onneksi pääsit päihdepuolisosta eroon ja löysit normaalin ihmisen. Mukavaa kevättä sinulle uuden rakkaasi kanssa.

        Kiitos! ^^ Mukavaa kevättä sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe