Viikarin työmatkustamisen edut ovat julkisuudessa.Onhan näitä hämäriä etuja työmatkustamiseen liittyen paljon. Otetaanpa vaikka s ryhmä ja sen alla olevat sokoshotellit.S card punainen hotelli kortti kerryttää 12€ lounassetelin per yöpyminen. Kuitenkin työmatkustamisessa Suomessa on määritelty lounaskuluihinkin puolipäiväraha ja päiväraha, silti työnantajani eivät ole koskaan perineet 12€ lounasseteliä itselleen. Työnantajat yleisesti korvaavat aamiaisen kun se hotelliyöpymisen yhteydessä veloittaa, ei verottaja sellaista edellytä. Sama kortti kerryttää myös pisteitä hotelliyöpymisistä, työnantajani ei ole koskaan kyseisiä pisteitä itselleen vaatinut. Kun matkustaa punaisella s kortilla 3 päivää vuoden jokaisena työviikkona ja valitsee s hotellin, punainen s kortti päivitetään mustaksi s kortiksi, saadut edut paranevat.ehkä vähempikin yöpymisten määrä vuositasolla riittää. S ryhmä kestitsee antamansa 12€ lounassetelin lisäksi hotellikortin omaaavia ilmaisella lounaalla alkoholin kera hotelliensa ravintoloissa. Kunhan korona hellittää, s kortit taas viuhuu.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su373945Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566