Yritämme ekaa lasta. Käytän kuukautissovellusta, jonka mukaan ovulaatio olisi ollut tulossa 4 pv päästä (yleensä pitänyt paikkansa), joten harrastimme seksiä 4 pv ennem oletettua ovista. Ovulaatio tulikin myöhässä, 6 pv päästä yhdynnästä (rintojen kipeys ovistestistä plussa ym). Harrastimme myös tuona päivänä seksiä. Heti seuraavana päivänä tästä toisesta seksikerrasta mulla oli maha kipeä (menkkamainen kipu, mutta alempana) lähes koko päivän ja lisäksi ruokahaluttommuuta. Ruokahalun puutetta on kestänyt nyt 3 päivää, samoin alavatsakipua, joka on välillä pois ja sitten taas tulee (viiltelevää tunnetta, joka vaihtaa puolta on myös). Menkat pitäisi alkaa vasta ensi viikon lopussa ja ne tulevat säännöllisesti. Ei ole ikinä ovulaatio aiheuttanut vatsakipuja tai huonoa ruokahalua ainakaan ennen. Voiko nää olla jo raskausoireita?
Raskauden oireita?
Anonyymi
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Vastauksia, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713