Joo mitänyt kolme päivää on tullu seurattua tota lakasu hommaa, niin kyllä kunnan ukot tekevät työnsä hyvin ja eivät turhia ajele, no annappa muutaman yrittäjän ukit tekevät niin eivät muuta osaa kuin ajella edes takaisin, ja pomo nauttii ja laskuttaa voi voi 😒
Tien harjaus taajamassa .
8
799
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaan niitä harjaa pois, olisi sitten hiekat valmiina talvea varten.
- Anonyymi
oikein kolme päivää oli aikaa seurata lakaisukonetta, on siinä ihmisellä melkonen ajankulu, varmaan tuli hiki, on se niin raskasta tuo työn seuraaminen ja kyttääminen.
- Anonyymi
ArskanKone operoi tasokaasti ja tehokkaasti,kolmella yksiköllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArskanKone operoi tasokaasti ja tehokkaasti,kolmella yksiköllä.
Hyvin on kyllä siivottu kadut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on kyllä siivottu kadut.
Arskan koneen jälki on ihan perseestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arskan koneen jälki on ihan perseestä
Mitenhän sadevesikaivot on täynnä hiekkaa, kun ajetaan vettä, mutta sehän näkyy sateella kun vesi lainehtii tiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän sadevesikaivot on täynnä hiekkaa, kun ajetaan vettä, mutta sehän näkyy sateella kun vesi lainehtii tiellä
Eikös ne kunnanmiehet oo hommissa. Käykää kysymässä niiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne kunnanmiehet oo hommissa. Käykää kysymässä niiltä.
Kunnan miehet on töissä ja tekee hyvää jälkeä, kiitos siitä kuuluu sissosen Esalle mikä ajaa kuivalaisen konetta hyvää jälkeä , eikä ajele edes takaisin 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191