Voisiko toinen...

Anonyymi

... meistä nyt vaan ylittää sen meidän välillä olevan rajan. Me seistoaan siinä sen molemmin puolin ja tuijotetaan toisiamme hymyillen. Välillä toinen hipaisee maata toisen alueella, mut vetäytyy samantien takaisin omalleen. Kumpikaan ei kuitenkaan kokonaan peruuta rajalta ja silmissä palaa se tunne.

❤n->m❤

31

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jomman kumman on tehtävä aluevaltaus. m>n

      • Anonyymi

        Merkkaatko reviirin pissalla, kuten kunnon uros?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkaatko reviirin pissalla, kuten kunnon uros?

        Tää ei oo aloittajalta, eikä nää muutkaan sekopäiset kommentit.


      • Anonyymi

        Trolli😵


    • Anonyymi

      Kokeilkaa tankkeja.

      • Anonyymi

        Hänen tankkiaan voisi kokeilla ;) Mites mun munkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen tankkiaan voisi kokeilla ;) Mites mun munkit

        Tai tunkit.


    • Anonyymi

      Pelkkää leikkiä, ei mitään vakavaa ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        En usko, tätä on jatkunut liian pitkään, jotta tää olis leikkiä kummaltakaan.


    • Anonyymi

      Sori, mut ei noilla tunnisteilla 🤷‍♂️ Mikset vaan tee aloitetta?

      • Anonyymi

        Ei vaan uskalla tehdä suoraa aloitetta. Kovasti olen vihjailut joitain siihen suuntaan, mutta vastaamattomuuden/aiheen sivuttaminen/aiheen vaihtamisen takia oletan ettei halua, että teen aloitteen. Joo ei taida olla kiinnostunut muuten kuin kaverina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan uskalla tehdä suoraa aloitetta. Kovasti olen vihjailut joitain siihen suuntaan, mutta vastaamattomuuden/aiheen sivuttaminen/aiheen vaihtamisen takia oletan ettei halua, että teen aloitteen. Joo ei taida olla kiinnostunut muuten kuin kaverina...

        Tunnen piston sydämessäni, koska mä en ymmärrä vihjailuita. Yhtään. Ne hämmentää mut, enkä osaa reagoida niihin. Saatan tajuta ne myös vasta jälkikäteen. Tunteista on kaverit kaukana.


    • Anonyymi

      Ei työpaikalla voi alkaa säätämään.

      • Anonyymi

        Entäs sen ulkopuolella? Tietty, jos olet/-te varattuja, niin omat ongelmansa siinäkin. Ei mahdotonta kuitenkaan, jos yhteinen sävel löytyy.


      • Anonyymi

        Vähän myöhäistä.


    • Anonyymi

      Joo, me ollaan vähän sellaisia diplomaatteja kumpikin varmaan, rajaloukkaukset ei oo oikein meidän heinii, hyvässä ja pahassa.

      • Anonyymi

        Jatketaan siis diplomaattisuhteilla...


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, jomman kumman pitäisi rohkaistua.
      Ehkä molemmat tulkitsevat toisen ajatukset vähän väärin.
      Merkkejä on ilmassa ja tunne on ihana, mutta kumpikaan ei halua tehdä asiasta ongelmaa ja ainakin minä pelkään hänen muuttavan käsitystään minusta.
      Olen ihan varma, että hänen on jo ihan pakko tietää ja aavistaa miten paljon hänestä pidän. Voin myöntää olevani kovasti ihastunut. Epäilen kuitenkin, että hän ajattelee minusta niin, että minua on mahdotonta lähestyä.
      Tämä on tähän asti itselläni ollut ongelma ja sen takia olen palannut rajalta omalle puolelleni. Tunnen katseessa lämpöä, mutta epäröin, sillä en kuitenkaan voi täysin luottaa siihen ettei rajanylitys ajaisi häntä pois.
      Mitä voisin tehdä huomenna kun hänen kanssaan nähdään, kunpa saisin jonkun pienen merkin. Uskaltaisin kyllä jäädä rajan toiselle puolelle kunhan tunnen olevani oikeasti tervetullut.
      Työmme takia en vaan voi olla niin suora kuin luonteeni on. Epäilen, että tämä estää myös häntä.
      Tietysti voin olla täysin väärässä ja asia onkin niin, että hän on vaan erityisen ystävällinen. Siitäpä surkea tilanne tulisi, jos toista ahdistaisi tunteillaan ja toinen vaan on ollut oma ihana itsensä.
      Näitä puntaroin päivittäin. Kunpa vaan tietäisin totuuden, voisin joko tottua ystävyyteen tai uskaltaa enemmän.

      ❤ M - N ❤

      • Anonyymi

        Laita joku luotettava pikkulintu visertämään se hänelle, jos et itse uskalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita joku luotettava pikkulintu visertämään se hänelle, jos et itse uskalla

        Hyvä vinkki, kiitos.
        En kyllä sellaista pikkulintua tähän avuksi löydä. Luotettavia kyllä, mutta parempi silti itse tämä hoitaa.
        Ikää itsellänikin on jo sen verran, että vähän vanhanaikaisesti asiaa ajattelen. Kyllä se on minun homma hoitaa.

        ❤ M - N ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vinkki, kiitos.
        En kyllä sellaista pikkulintua tähän avuksi löydä. Luotettavia kyllä, mutta parempi silti itse tämä hoitaa.
        Ikää itsellänikin on jo sen verran, että vähän vanhanaikaisesti asiaa ajattelen. Kyllä se on minun homma hoitaa.

        ❤ M - N ❤

        Ootpa suloinen ajatuksinesi. Oletkohan T? Voi olisitpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa suloinen ajatuksinesi. Oletkohan T? Voi olisitpa.

        Kiitos.
        Tavallaan harmi sanoa, mutta jos minua tarkoitat, niin en ole T.

        ❤ M - N ❤


      • Anonyymi

        Millainen merkki olisi hyvä? :) Jonka voisi helposti toteuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.
        Tavallaan harmi sanoa, mutta jos minua tarkoitat, niin en ole T.

        ❤ M - N ❤

        Uskallatko tähän kertoa minneppäin menee? Ja oletko tuo mies vai nainen tai kummalle menee? Kyselen siksi että voisin melkein samoilla sanoilla kirjoittaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen merkki olisi hyvä? :) Jonka voisi helposti toteuttaa?

        Hänellä jota ajattelen, on hiukset joko pokkarilla tai auki. Joskus olen katsellut miten hän hypistelee hiuksiaan seurassani, mutta koskaan hän ei ole laittanut niitä kiinni tai avannut seurassani.
        Jos hän ehdottaisi huomenna kun nähdään, että haettaisiin ensin kahvit ennen palaveria ja tekisi sitten tämän hiusjutun kummin päin tahansa, olisin aika varma.
        Vielä, jos hän laittaisi vaikka Watsapissa viestin, että milloin olisi hyvä aika nähdä, siinä olisi jo kolmen yhdistelmä mikä helppo toteuttaa. Näistä pienistä jutuista saisi täysin vedenpitävän keinon, kunhan vaan muistaa mitä kaikkea piti tehdä. 😅

        ❤ M - N ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä jota ajattelen, on hiukset joko pokkarilla tai auki. Joskus olen katsellut miten hän hypistelee hiuksiaan seurassani, mutta koskaan hän ei ole laittanut niitä kiinni tai avannut seurassani.
        Jos hän ehdottaisi huomenna kun nähdään, että haettaisiin ensin kahvit ennen palaveria ja tekisi sitten tämän hiusjutun kummin päin tahansa, olisin aika varma.
        Vielä, jos hän laittaisi vaikka Watsapissa viestin, että milloin olisi hyvä aika nähdä, siinä olisi jo kolmen yhdistelmä mikä helppo toteuttaa. Näistä pienistä jutuista saisi täysin vedenpitävän keinon, kunhan vaan muistaa mitä kaikkea piti tehdä. 😅

        ❤ M - N ❤

        *ponnarilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallatko tähän kertoa minneppäin menee? Ja oletko tuo mies vai nainen tai kummalle menee? Kyselen siksi että voisin melkein samoilla sanoilla kirjoittaa. :)

        Länsi-Suomi ja mieheltä naiselle.

        ❤ M - N ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi-Suomi ja mieheltä naiselle.

        ❤ M - N ❤

        Alue ei täsmännyt, mutta tsemppiä huomiseen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alue ei täsmännyt, mutta tsemppiä huomiseen. :)

        Huominen on hyvin todennäköisesti kuin kaikki päivät tähän asti. Turhaan odotan viestiä. Mutta kiitos tsempeistä. 😊
        Mukavaa kevään jatkoa sinulle. ☀️

        ❤ M - N ❤


    • Anonyymi

      Et menetä mitään, vaikka ylität rajan. Saada voit paljon.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe