Tällainen olen kuin tämä koira

Anonyymi

13

118

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä ymmärtäisi jos kertoisit tai edes vihjaisit :)

• Anonyymi

No sittenhän tässä männään samoilla linjoilla.

Olen minäkin .

Koira.

• Anonyymi

Hmmmmmmmmm.

• Anonyymi

😳 Voipi olla että ymmärränkin

• Anonyymi

Eli sinä olet "purrut" jotain naista ensi alkuun tutustuessa ja nyt naisen pitäisi siitä huolimatta silitellä ja halitella sinua, koska sinähän vain olet "vailla rakkautta"?
      Sanon sille naiselle, että juoksee, ja lujaa. Mutta varmaan sinä jonkin läheisriippuvaisen hoitsun tällä varmasti pokaat.

• Ei ihmisiin ole helppo alkuun luottaa, jos on tullut kaltoinkohdelluksi jonkun taholta. Se koskee niin ihmisiä kuin koiria. Tiedän mitä se on, ja myös sen että luottamuksen rakentaminen vaatii pitkää pinnaa kummaltakin.

• Anonyymi

Koira oppi luottamaan ja ottamaan rakkautta vastaan. Lopetti räksyttämisen ja uhittelun ja tuli vastaan. Entä sinä?

• Anonyymi

Voi rakas, halaisin sinua. Olisin aivan hiljaa, niin uskaltaisit ehkä tulla luokseni. Halaisin ja silittäisin myötäkarvaan.

• Anonyymi

Rankkurille ja nappi otsaan.....

• Anonyymi

Niin usein miehet kaipaa naisesta jotain äitiä; pelastajaa tai hoivaajaa...mitä jos hoitaisitte itsenne itse kondikseen vaikka kavereiden kanssa puhumalla ja sitten vasta lähestyisitte?

• Anonyymi

Tuo ihana koirakin on hoidettu kuntoon ensin ammattilaisten kanssa ja sitten vasta etsitty se loppuelämän perhe.

Sinä odotat että nainen hoivaa sut kuntoon. No mitäs sitte kun olet kunnossa? Lähdet etsimään parempaa, sitä loppuelämän naista.

• Anonyymi

Hieno video. Koirat on niin ihania.

• Anonyymi

Kaipaat terapiaa, jossa voit käsitellä haavojasi. Minä en ole mikään terapia sinulle, omistan omat haavani joita yritän käsitellä ja ole kiitollinen etten ajatellut samalla tavoin purkaa niitä kyllä sinuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe