Hän, joka on estänyt minut Instagramissa, Facebookissa tai molemmissa

Anonyymi

Toivooko hän minulle pahaa?

22

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tiedä onko hän estänyt sinut?

      • Anonyymi

        Jotku on estänyt toisessa ja jotkut molemmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotku on estänyt toisessa ja jotkut molemmissa.

        Mutta puhut yhdestä henkilöstä otsikossa?
        Yleensä estot laitetaan koska ei haluta olla yhteydessä, tuskin mitään pahempaa taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta puhut yhdestä henkilöstä otsikossa?
        Yleensä estot laitetaan koska ei haluta olla yhteydessä, tuskin mitään pahempaa taustalla.

        Ihan sama, ei mua kiinnosta, mitä mieltä ne musta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, ei mua kiinnosta, mitä mieltä ne musta on.

        Oikea asenne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotku on estänyt toisessa ja jotkut molemmissa.

        Eipä tietysti yhtäkään kertaa ole käynyt mielessä kysyä itseltään kysymystä, että mitäköhän paskaa olet heitä kohtaan itse tehnyt, että sinut estetään medioissa?


    • Anonyymi

      Ei toivo! Teillä on eri sävel ja paras sinunkin jatkaa matkaa.hän vaan ei pidä sinun sävelestä enää..Vihaan ei kannata hukata aikaa,sillä myrkytää itsensä ja itse kärsii,muut kun jatkaa elämää.Jos tuntee vihaa raivoa ja huutelee nimittelee ihmisille: Syytä mennä vihan torjunta kurssille tai tutkitutaa pää.

    • Anonyymi

      Voi tätä nykyihmistä kun ollaan jossain nettialustoilla. Minä en sellaisiin ala, vaan mun ihmissuhteet ovat sen verran tärkeitä etten niitä netissä hoida.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Tuskin haluaa pahaa, vaikkei haluakaan olla sun kanssa tekemisissä. Kaikkien kemiat eivät kohtaa ja sille ei voi mitään

      • Anonyymi

        No älä nyt sitten ole mustasukkainen kun olen muiden kanssa että nyt oli sun oma valinta estää mut ja ei se mitään haittaa kun otan jonku muun joka ei ole tollanen ettei pysty puhumaan asioista


    • Anonyymi

      Luultavasti olet käyttäytynyt häntä kohtaan epäsopivasti - häiriköivästi tai yrittänyt iskeä epäsopivilla tavoilla, epäsopivaa henkilöä.

      Haluaa, että jätät hänet rauhaan etkä enää häiriköi tai kommentoi epäsopivasti. Tuskin mitään pahaa muutoin toivoo.

      (En ole sitten se henkilö. Näillä palstoilla jostakin oudosta syystä aina kuvitellaan, että haulikkoammunta tyhjyyteen osuu aina telepsykopaattisesti oikeaan henkilöön.)

      • Anonyymi

        Tai ihan vaan epämiellyttävä. Joillakin on somessa sama tyyli kuin näillä palstoilla. Aina aukomassa päätään ja loukkaamassa. En päästäisi sellaisia ihmisiä someeni.


    • Anonyymi

      Varmasti ajattelee, että sinä toivot hänelle pahaa. Ehkä kannattaisi jättää toinen rauhaan, jos on noin valinnut.

    • Anonyymi

      Poistin, koska halusit itse olla rauhassa. En voi olla ystäväsi ja siihen tiedät syyn.

      • Anonyymi

        En todellakaan tiedä miksi mutta nyt se ei haittaa kun minä voin etsiä seuraa muualta jos en kelpaa kuin palstalla Pellen roolissa olee niin kyllä mä löydän vielä joskus itseni hyvästä suhteessa jossa olen muutakin kuin ano harhainen


      • Anonyymi

        En halua olla sinusta erikseen ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan tiedä miksi mutta nyt se ei haittaa kun minä voin etsiä seuraa muualta jos en kelpaa kuin palstalla Pellen roolissa olee niin kyllä mä löydän vielä joskus itseni hyvästä suhteessa jossa olen muutakin kuin ano harhainen

        En pitänyt sinua pellenä, halusin luoda yhteyden sinuun, mutta et itse sitä halunnut, kun et tullut vastaan, edes ystävänä. Ystävä kyselee kuulumiset ja haluaa olla jollakin tavalla mukana elämässä. Et myöskään tykännyt koskaan facebookin tai instragamin jutuista, joten minäkin lopetin. Viimeinen vastauksesi viestiin antoi ymmärtää, että et halua olla, kuin ystävä. Et kuitenkaan tee itse sen eteen mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pitänyt sinua pellenä, halusin luoda yhteyden sinuun, mutta et itse sitä halunnut, kun et tullut vastaan, edes ystävänä. Ystävä kyselee kuulumiset ja haluaa olla jollakin tavalla mukana elämässä. Et myöskään tykännyt koskaan facebookin tai instragamin jutuista, joten minäkin lopetin. Viimeinen vastauksesi viestiin antoi ymmärtää, että et halua olla, kuin ystävä. Et kuitenkaan tee itse sen eteen mitään.

        Tiedät että en halua olla muiden kuin sinun kanssasi ja tiedät että tein kaikkeni että olisit suostunut antamaan meille mahdollisuuden olla yhdessä irl mutta valitsit ne sun ystävät jotka eivät meitä yhdessä hyväksy niin mitä vittua mä voin pakottaa sinua olla kanssani kun et halua olla missään tekemisissä minun kanssani niin miksi minä olen palstalla jossain Pellen roolissa enään en vaan jaksa tätä palstaa enkä epätietoisuus tunnetta siitä miten tulevaisuudessa meillä on välit kun ollaan palstalla oltu pari vuotta eikä vieläkään yhtään mitään tietoa että saanko ikinä olla suhteessa sun kanssa. Valitettavasti en jaksa tätä joten yritän saada helpotusta elämääni ja unohtaa kokonaan tunteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pitänyt sinua pellenä, halusin luoda yhteyden sinuun, mutta et itse sitä halunnut, kun et tullut vastaan, edes ystävänä. Ystävä kyselee kuulumiset ja haluaa olla jollakin tavalla mukana elämässä. Et myöskään tykännyt koskaan facebookin tai instragamin jutuista, joten minäkin lopetin. Viimeinen vastauksesi viestiin antoi ymmärtää, että et halua olla, kuin ystävä. Et kuitenkaan tee itse sen eteen mitään.

        On lähestymiskielto niin enpä voi ottaa irl yhteyttä sinuun mun täytyy vain hyväksyä sun päätös että et halua olla missään tekemisissä minun kanssani


    • Anonyymi

      Poistin myös puhelinnumerosi, joten en vastaa enää viimeiseen viestiisi. Jos joskus haluat olla tekemisissä, joudut sen tekemään itse. Näin ei kuitenkaan tule käymään.

    • Anonyymi

      Ikuinen rakkaus turhaakin turhempi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe