Saarijärvellä on monia kovia keskustalaisia. Kuka heistä mahtaa olla kovin?
Kuka on Saarijärven kovin keskustapuoluelainen?
26
870
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla olisi pari ehdokasta, mutta en viitsi mainita nimiä.
- Anonyymi
Kyllä näin maar on että kepun listoilta löytyy jokaiselle sopiva ehdokas.
- Anonyymi
En ole koskaan äänestänyt enkä äänestä jatkossakaan tyhjän saa pyytämättäkin
- Anonyymi
Muistan kouluvuosilta yhden Erkin. Häntä tiukempaa kepulaista ei voi olla olemassa.
- Anonyymi
Erkkejä koko kylä täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erkkejä koko kylä täynnä
On sitä Pekkaakin, ja demari anittaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Tuija Maarittia. Eiku äänestämään, niin valtuon rahat saavat kyytiä.
- Anonyymi
Kuulin, että Erkki on nykyisin kepun päätoimisena politrukkina Pohjanmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just , kepu ja demarit aina toisten kukkarolla. Nuokin aikovat pitää syntymäpäivänsä valtion ylläpitämissä tiloissa, liekö veronmaksajat tuovat juhlaruoat kuten Mariinille aamiaisen. Pysyisivät poissa, kuka heitä valtion tiloissa kaipaa. Ettei vaan siellä häitäkin tanssittaisi?
Mutta kenen kaa? Niin samanlaisia puolueita, kumpaakaan en äänestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just , kepu ja demarit aina toisten kukkarolla. Nuokin aikovat pitää syntymäpäivänsä valtion ylläpitämissä tiloissa, liekö veronmaksajat tuovat juhlaruoat kuten Mariinille aamiaisen. Pysyisivät poissa, kuka heitä valtion tiloissa kaipaa. Ettei vaan siellä häitäkin tanssittaisi?
Mutta kenen kaa? Niin samanlaisia puolueita, kumpaakaan en äänestä.Kuka on morsian?
- Anonyymi
Onkokkaan semmosta, ku kovin kesk, tai mittään muutakaan. Puolue ku puolue samanlaisia kaikki, yhtäkään en ite tartte ,mennöö paljo paremmin elämä,ku ei kiihkoile ja oo olevinaan jotain ,mitä ei pysty täyttämään !
- Anonyymi
Ja jos mahdollista toinen vielä isompi juntti vastasikin!
- Anonyymi
Heikkokin kepulainen on keputasolla kova. Kepun taso on heikkoa.
- Anonyymi
Juu se vanha sanonta, et paljo nousee junaan porukkaa ja vielä on jäämään asemallekkin osa ! Pitää aina paikkansa. Mites vappumarssit osallistutaanko sakilla ??
- Anonyymi
Äänestän sellaista jonka omat asiat on kunnossa.Jos ei osaa ajaa omia asioita, ei osaa muitten asioita hoitaa.
- Anonyymi
Ristiriita on siinä, että vain omien kokemusten kautta ihminen oppii katsomaan toisesta vinkkelistä maailmaa. Omassa hyvinvointikuplassa elävä itseriittoinen edustaja ei ole hyvä valinta ajamaan koko kunnan etua. Meitä kuntalaisia on joka junaan, on niitä onnenpekkoja ja on myös paljon epäonnisia tarpojia. Työttömyys on tosiasia, se on kunnan suurin ongelma, ja jos edustaja ei tiedä työttömyydestä ja vähävaraisuudesta hevon haisua, ei sellaisella tee mitään.
Joskus vasta oman kantapään kautta alkaa ymmärtää muitakin.
- Anonyymi
Honkos Petrihän se on meidän senaattori!!!!
- Anonyymi
Huono senaattori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono senaattori.
Entä Neittaanmäki?
- Anonyymi
Meidän kaikkien puolella taistelee!
- Anonyymi
Ei ole, kuin laulussakin sanotaan, minä minä minä minä minä , se olen.
- Anonyymi
Minä, minähän on Mariini.
- Anonyymi
Honkonen. Taistelee joka päivä Saarijärven puolesta
- Anonyymi
Huonosti on taistellut.
- Anonyymi
Sinne kunnan päättäviin elimiin ne samat naamat taas äänestettiin. Eikö mitään ihminen opi!
- Anonyymi
Saarijärveläiset oppivat äänestämään vasta siten, kun paikakunnan asukasluku on laskenut alle tuhanteen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399