Toyota ei myisi meillä jos....

Anonyymi

Kaksi asiaa tekee Toyotan myynnin vilkkaaksi meillä:

1) Panttimaksu eli vaihtoautosta hyvitetään tuhansia euroja ylimääräistä vaihdossa Toyotaan. Myös Toyotasta Toyotaan on hyvitys ylisuuri ja kansa kokee sen hyvänä arvon säilymisenä. Totuus paljastuu jos haluaakin vaihtaa Toyotansa toiseen merkkiin, eli arvo onkin tipahtanut enemmän kuin esim. Volkkarissa tai Skodassa. Tehdas kustantaa panttimaksun kulut halutessaan lisämyyntiä.

2) Jatkuvat talvirengaspaketti ilmaiseksi- tai 499 eur-kampanjat ja usein rahoitus 0%. Nämä kielivät siitä että normaalihinnoin ei menisi hyvin kaupaksi. Skoda ei juuri koskaan käytä tällaisia ja myy silti sikahyvin.

46

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsastushuolto ja tarkastus pitää yllä harhaa luotettavasta autosta, vaikka sillä ei ole mitään merkitystä, eikä kerro kuin yhden hetken tilanteen
      Toyota on heikentänyt laatuaan 2000-luvun aikana huimasti ja nyt autoissa ei ole enää ruostesuojakäsittelyä, eikä äänieristystä. Kaikki osat on halvinta laatua ja siksi takaisinkutsuja on jopa liian ohuiden kaapelien vuoksi jotka aiheuttavat tulipaloja hybrideissä. Tosin heidän korjaus on kaapelien teippaaminen, eli ne kuumenevat edelleen, mutta Toyota uskoo että teippi estää oikosulun ja tulipalon, vaikka ainoa hyväksytty korjaus on kaapelien vaihto.

    • Anonyymi

      Lisäksi kovasta ylihinnasta johtuen voidaan järjestää näyttäviä alekampanjoita
      joissa saa talvirengaspaketin, kumimaton, ja jotain muuta halpaa ja sille ilmoitetaan kova hinta ja näin saadaan asia näyttämään edulliselta. Vähän samaan tyyliin kuin lehtien puhelinmyynnissä luvataan nahkalompakko tai pyyhe jonka arvo on 69 euroa kun tilaat 45 euron lehdet, no siinä on pari koukkua. Todellisuudessa tuon lompakon ja pyyhkeen arvo on 4,9 euroa ja samalla sitoudut kestotilaajaksi jos et myöhemmin tajua irtisanoa tilausta.
      Hauska tuo uusin Toyotan kamppis, nyt sitä samaa paketti mainostetaan hyhrid-pakettina ja talvella talvipakettina, hihii. Talvirenkaat hybrid-paketissa, ei voi kun naura kuinka tyhminä asiakkaita pidetään.

    • Anonyymi

      Kitkeriä sanoi kettu pihlajanmarjoista !

    • Anonyymi

      Nuohan ovat vain POSITIIVISIA asioita asiakkaan kannalta. Se, joka haluaa saksalaisten vikapesien asiakkaaksi mahdollisimman huonoilla ehdoilla, niin siitä vaan. Ei ole ainakaan minulta pois!

      • Anonyymi

        Ylihintainen tuote ja ylihintainen huolto-ohjelma jolla sidotaan asiakas kehnoon tuotteeseen, onko se positiivinen asia. Ei todellakaan, vaan hölmöjen kusetusta ja kyseenalaista markkinointia.


    • Anonyymi

      Olen monesti ihmetellyt sitä, miksi Tojota aiheuttaa muiden merkkien omistajissa katkeruutta ja pahaa oloa. Ongelmahan on helposti korjattavissa, kun menee vain Tojota-kauppaan ja tilaa luottomyyjältä uuden hybridi-Tojotan. Jos ei aluksi halua maksaa ihan täyttä hintaa, niin varmatoimisen hybridi-Tojotan voi myös ostaa autokaupasta käytettynä.

      Minäkin aloitin vaivattoman autoilun ostamalla ensin 6 vuotta vanhan käytetyn Tojotan. Kun auto aina vaan kesti ja kesti, niin pakkohan se oli lopulta vain 22 vuoden ajon jälkeen myydä pois, koska halusin itselleni hybridi-Tojotan. Teknistä syytä vanhan Tojotan hävittämiseen ei vielä ollut.

      Pieni ongelma minulla autonvaihdossa kyllä oli. Kun papereita alettiin kirjoittaa, niin luottomyyjä kehotti minua koeajamaan auton ensin. Sanoin hänelle 22 vuoden kokemuksen perusteella tietäväni sen, että Tojota aina toimii, mutta luottomyyjä oli tiukkana vaateissaan. Minun oli pakko mennä koeajolle, sillä myyjä ei suostunut kirjoittamaan muuten kauppa-asiakirjoja. Eipä tämä lyhyt koeajo paljoa hidastanut kaupantekoa.

      • Anonyymi

        Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
        Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
        Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
        Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
        Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
        Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
        Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?

        Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
        Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
        Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
        Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?

        *******

        Kuka täällä on puhunut ikivanhoista autoista? Minun entisellä Tojotallani oli kyllä ajettu 28 vuotta, mutta eihän se silti ollut ikivanha auto. Auto oli teknisesti eriomaisessa kunnossa, mutta tietysti korimallista jo näkyi se, että muotoilu oli jo vähän vanhahtava. Se ei tietysti mitenkään ajoa haitannut.

        Voin ihan oikeutetusti sanoa ostaneeni hybridi-Tojotan luottomyyjältä, sillä kaupanteko tapahtui hyvin luottamuksellisessa ilmapiirissä. Minulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot, että saavutan ihmisten luottamuksen äärimmäisen nopeasti. Heti tervehdyksen ja ensimmäisten vuorosanojen jälkeen Tojota-kauppias luotti minuun täydellisesti ja samoin minä häneen, joten kyllä silloin voidaan hyvin puhua luottomyyjästä. En minä kenenkään koijareiden kanssa ala autokaupoista edes neuvottelemaan.

        Minulla on aina ollut käytössä kaksi autoa, joita olen vaihdellut eri aikoina. Tojota oli se pienempi kyläauto, jolla tosiaan ajelin 22 vuotta, mutta kylä minä sinä aikana vaihdoin isompaa autoa pariinkin kertaan. Isommat autot ostin käteisellä suoraan yksityishenkilöiltä, joten luottomyyjää ei niissä kaupoissa tarvittu.

        Sinulle voin ihan julkisesti kertoa, että en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle provoa tai trollia. Tojota-kaupassa sattuneet tapahtumat etenivät juuri niin, kuin aiemmin kerroinkin. Minulla ei ole vähäisintäkään tarvetta kertoa autokaupoistani väärää tietoa, sillä eihän se yhtään parantaisi maksuvalmiuttani. Eihän sitä ole tarvis parantaakaan, sillä olen aina pystynyt tekemään autokauppani käteisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
        Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
        Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
        Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?

        *******

        Kuka täällä on puhunut ikivanhoista autoista? Minun entisellä Tojotallani oli kyllä ajettu 28 vuotta, mutta eihän se silti ollut ikivanha auto. Auto oli teknisesti eriomaisessa kunnossa, mutta tietysti korimallista jo näkyi se, että muotoilu oli jo vähän vanhahtava. Se ei tietysti mitenkään ajoa haitannut.

        Voin ihan oikeutetusti sanoa ostaneeni hybridi-Tojotan luottomyyjältä, sillä kaupanteko tapahtui hyvin luottamuksellisessa ilmapiirissä. Minulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot, että saavutan ihmisten luottamuksen äärimmäisen nopeasti. Heti tervehdyksen ja ensimmäisten vuorosanojen jälkeen Tojota-kauppias luotti minuun täydellisesti ja samoin minä häneen, joten kyllä silloin voidaan hyvin puhua luottomyyjästä. En minä kenenkään koijareiden kanssa ala autokaupoista edes neuvottelemaan.

        Minulla on aina ollut käytössä kaksi autoa, joita olen vaihdellut eri aikoina. Tojota oli se pienempi kyläauto, jolla tosiaan ajelin 22 vuotta, mutta kylä minä sinä aikana vaihdoin isompaa autoa pariinkin kertaan. Isommat autot ostin käteisellä suoraan yksityishenkilöiltä, joten luottomyyjää ei niissä kaupoissa tarvittu.

        Sinulle voin ihan julkisesti kertoa, että en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle provoa tai trollia. Tojota-kaupassa sattuneet tapahtumat etenivät juuri niin, kuin aiemmin kerroinkin. Minulla ei ole vähäisintäkään tarvetta kertoa autokaupoistani väärää tietoa, sillä eihän se yhtään parantaisi maksuvalmiuttani. Eihän sitä ole tarvis parantaakaan, sillä olen aina pystynyt tekemään autokauppani käteisellä.

        Ostin Uuden hybridi C-HR:n . Kuudes Toyota minulla. Kuusi muunkin merkkistä on tullut omistettua joista viisi on ollut eurooppalaisia, ei kuitenkaan ranskalaisia yhtään, onneksi.
        Melko pienillä korjauskuluilla olen selvinnyt jos ei öljyä lasketa sellaiseksi kun ei ole ollut kuin yksi Volkkari. Sitä öljyä kyllä joutui ostamaan paljon kun ainakin kerran kuussa piti lisäillä. Liran verran aina lorahti jotta alarajasta pääsi ylärajaan. Aina piti öljyn pinta tarkistaa jos hiukankin pidemmälle lähti ja takapaksissa oli aina kanisteri. Yhtään itäruoskaa, Ladaa tai Skodaa en ole joutunut ostamaan kun raha ei ole ollut niin tiukalla enkä lukeudu sellaisen aatteen kannattjaksi muutenkaan. Toyotan kanssa on ollut ylivoimaisesti vähiten ongelmia eli ei juurikaan muuta kuin bensaa tankkiin ja joskus uusia renkaita alle. Siksi ostin taas Toyotan.


      • Anonyymi

        Minulla itsellä myös 245000km ajettu 22 vuotias Avensis hyvässä kunnossa ei kone syö öljyä.Pari vuotta sitten ostin uudemman Toyotan ,en raaskinut antaa entistä vaihdossa.Kyllä tämä uusikin on hyvin pelannut nyt mittarissa 92000km.Nyt minulla on kaksi varmatoimista autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
        Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
        Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
        Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?

        *******

        Kuka täällä on puhunut ikivanhoista autoista? Minun entisellä Tojotallani oli kyllä ajettu 28 vuotta, mutta eihän se silti ollut ikivanha auto. Auto oli teknisesti eriomaisessa kunnossa, mutta tietysti korimallista jo näkyi se, että muotoilu oli jo vähän vanhahtava. Se ei tietysti mitenkään ajoa haitannut.

        Voin ihan oikeutetusti sanoa ostaneeni hybridi-Tojotan luottomyyjältä, sillä kaupanteko tapahtui hyvin luottamuksellisessa ilmapiirissä. Minulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot, että saavutan ihmisten luottamuksen äärimmäisen nopeasti. Heti tervehdyksen ja ensimmäisten vuorosanojen jälkeen Tojota-kauppias luotti minuun täydellisesti ja samoin minä häneen, joten kyllä silloin voidaan hyvin puhua luottomyyjästä. En minä kenenkään koijareiden kanssa ala autokaupoista edes neuvottelemaan.

        Minulla on aina ollut käytössä kaksi autoa, joita olen vaihdellut eri aikoina. Tojota oli se pienempi kyläauto, jolla tosiaan ajelin 22 vuotta, mutta kylä minä sinä aikana vaihdoin isompaa autoa pariinkin kertaan. Isommat autot ostin käteisellä suoraan yksityishenkilöiltä, joten luottomyyjää ei niissä kaupoissa tarvittu.

        Sinulle voin ihan julkisesti kertoa, että en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle provoa tai trollia. Tojota-kaupassa sattuneet tapahtumat etenivät juuri niin, kuin aiemmin kerroinkin. Minulla ei ole vähäisintäkään tarvetta kertoa autokaupoistani väärää tietoa, sillä eihän se yhtään parantaisi maksuvalmiuttani. Eihän sitä ole tarvis parantaakaan, sillä olen aina pystynyt tekemään autokauppani käteisellä.

        Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
        Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Uuden hybridi C-HR:n . Kuudes Toyota minulla. Kuusi muunkin merkkistä on tullut omistettua joista viisi on ollut eurooppalaisia, ei kuitenkaan ranskalaisia yhtään, onneksi.
        Melko pienillä korjauskuluilla olen selvinnyt jos ei öljyä lasketa sellaiseksi kun ei ole ollut kuin yksi Volkkari. Sitä öljyä kyllä joutui ostamaan paljon kun ainakin kerran kuussa piti lisäillä. Liran verran aina lorahti jotta alarajasta pääsi ylärajaan. Aina piti öljyn pinta tarkistaa jos hiukankin pidemmälle lähti ja takapaksissa oli aina kanisteri. Yhtään itäruoskaa, Ladaa tai Skodaa en ole joutunut ostamaan kun raha ei ole ollut niin tiukalla enkä lukeudu sellaisen aatteen kannattjaksi muutenkaan. Toyotan kanssa on ollut ylivoimaisesti vähiten ongelmia eli ei juurikaan muuta kuin bensaa tankkiin ja joskus uusia renkaita alle. Siksi ostin taas Toyotan.

        Voi voi sinua röllikkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
        Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.

        Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
        Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.

        ******

        Monestiko minun täytyy sinulle vakuuttaa, että en ole tällä palstalla koskaan satuillut tai kirjoittanut muunnettua totuutta. Edellisessä viestissänikin on totta jokainen sana, eikä siinä ole yhtään keksittyä selitystä. Mikä ihme saa sinut epäilemään tällaista asiaa?

        Vaikka ajelenkin joka päivä hybridi-Tojotalla paikalliseen osuuskauppaan, niin eivät kyläläiset minua siitä syystä halveksi. Ajotaitoakin pidetään erittäin hyvänä, koska lähden liikennevaloista aina niin reippaasti. Hybridi-Tojota lähtee ripeästi liikkeelle, vaikka ajan aina ECO-moodissa. Power-moodia en ole koskaan uskaltanut edes kokeilla, koska vanhojen ihmisten sisäelimet eivät enää kestä kovia kiihdytyksiä.

        Autotallissani seisoo vielä suurehko saksalainen automaattivaihteinen auto, joka vie bensaa kaupunkiajossa 15 l/100 km. Olisinko parempi autoilija, jos ajelisin kauppareissuni sillä autolla? Olisiko se auto jo sellainen, jonka sinäkin luokittelisit kunnon autoksi? Kyllähän siinä pirssissä sylinteritilavuus ja sylinterimäärä ovat ihan asiallisissa lukemissa, mutta vähän epätaloudellinen se on nykyisenä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
        Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.

        Toyota kuljettajat ovat fiksuja ja ajavat liikennesääntöjen mukaisesti. Tuo sinun väitteesi on avain järjetön kuten todennäköisesti omistamasi auto.(En usko että omistat autoa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Uuden hybridi C-HR:n . Kuudes Toyota minulla. Kuusi muunkin merkkistä on tullut omistettua joista viisi on ollut eurooppalaisia, ei kuitenkaan ranskalaisia yhtään, onneksi.
        Melko pienillä korjauskuluilla olen selvinnyt jos ei öljyä lasketa sellaiseksi kun ei ole ollut kuin yksi Volkkari. Sitä öljyä kyllä joutui ostamaan paljon kun ainakin kerran kuussa piti lisäillä. Liran verran aina lorahti jotta alarajasta pääsi ylärajaan. Aina piti öljyn pinta tarkistaa jos hiukankin pidemmälle lähti ja takapaksissa oli aina kanisteri. Yhtään itäruoskaa, Ladaa tai Skodaa en ole joutunut ostamaan kun raha ei ole ollut niin tiukalla enkä lukeudu sellaisen aatteen kannattjaksi muutenkaan. Toyotan kanssa on ollut ylivoimaisesti vähiten ongelmia eli ei juurikaan muuta kuin bensaa tankkiin ja joskus uusia renkaita alle. Siksi ostin taas Toyotan.

        Ajat halvalla itäautolla ja et kuitenkaan ole aatteen kannattaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota kuljettajat ovat fiksuja ja ajavat liikennesääntöjen mukaisesti. Tuo sinun väitteesi on avain järjetön kuten todennäköisesti omistamasi auto.(En usko että omistat autoa.)

        Jaa ajaa tojotisti liikennesääntöjen mukaisesti? Haittaa liikenteen sujuvuutta, ajamalla jatkuvasti alinopeutta ja pitkä autojono perässä.


    • Anonyymi

      kts. moottorihiomo sivut niin ymmärrät miksi ihmiset menee ostamaan toyotan

      Ja googleen DSG viat

      • Anonyymi

        Ei sulla mitään uutta olisi?
        Olet kovin reppana ja nolo poika.
        Finikor Oy.


    • Anonyymi

      Näin unen jossa mua naitiin peffaan.

      • Anonyymi

        Se on yleistä Toyota uskossa oleville.


      • Anonyymi

        Omistatko myös Fiatin?


    • Anonyymi

      Koettakaa kestää, myyntiluvut pamahtavat vajaan parin viikon kuluttua.

      • Anonyymi

        Juu ja huhtikuun myynnissä Skoda Octavia tulee olemaan ykkönen. Myös VW:n täyssähkikset top10:ssä...


    • Anonyymi

      Halpaa japanii laista noissaki liikaa hintaa
      2018 Toyota Avensis
      Sedan 2.0 Valvematic Premium Multidrive, Bensiini 152 HV, 4d, Manuaali
      Aj 41800 11500 eur
      2018Toyota Auris Touring Sports Hybride 136h Dynamic Business, Bensiini, 5d, Aut.
      4300 eur Aj 64200

      • Anonyymi

        Harmi kun sulle vielä liikaa hintaa.


    • Anonyymi

      Väärä päätelmä.

      Ostin vaimolle uuden Toyotan. Vaihdossa meni muunmerkkinen auto. Kyseiseen Toyotan malliin ei ollut talvirengastarjousta. Oli muutenkin kysyntää, Maksoin kitkarenkaista ja aluvanteista täyden hinnan. Tarjous tai edes väliraha ei ollut merkin valintaperuste. Ennakkoon vaimolla oli vain yksi reunaehto: ei ainakaan Skoda.

      Seuraavan auton merkki päätetään tapauskohtaisesti sen mukaan, mikä on käyttötarve, hankintahinta, energiakulut, ylläpitokulut ml. korjaukset ja ennenkaikkea luotettavuus. Tietysti merkin maine otetaan huomioon. Eli jo nyt tiedetään, että Skoda se ei ole.

      Viimeksi hankittu auto on pian 2-vuotias ja kerran käyty huollossa (200 Eur). Lienee tarpeetonta mainita, että korjauksiin ei ole mennyt euroakaan. Eikä ole tarvinnut tilata hinausautoa tai tehdä sijaisautojärjestelyitä. Kaikki on sujunut ennakko-odotusten mukaisesti. Niinkuin pitääkin.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan Skoda ja sitten mies menee ostamaan Tojon!!! Miksi vitussa???


      • Anonyymi

        Mulla on ollu 22 autoa omistuksessa. Uusia ja käytettynä ostettuina. Eri merkkejä useita, mutta yksi johdonmukainen kriteeri on ollut ja se pysyy. Ei ikinä Toyotaa!


      • Anonyymi

        Tojotistilla on oikein vaimo, eli kaikki eivät olekkaan peräkammarin poikia?
        Rahalla siis pysyy tojotistilla vaimo, oikeinko thaimaalainen marjanpoimija ja silti vaatii auton.


    • Anonyymi

      Suomi on edelleen kommareiden pesä ja kun Ladaa ei saa, niin ostetaan itäauto Toyota.

      • Anonyymi

        Röhhööö, skoodanen on aito itäauto, suoraan tsekkosslovakkiasta, slaaviköntsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röhhööö, skoodanen on aito itäauto, suoraan tsekkosslovakkiasta, slaaviköntsä.

        Voi voi pientä tojoteroa kun kateus kaivertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi pientä tojoteroa kun kateus kaivertaa.

        Oletko tyhmä? Jos on varaa hankkia uusi Toyota olisi varaa myös hankkia mikä tahansa muun merkkinen samasta hintaluokasta. Miksi siis ”kateus kaivertaa”? Se että sinä olet kateellinen toisten uusista autoista ei tarkoita että muut olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Jos on varaa hankkia uusi Toyota olisi varaa myös hankkia mikä tahansa muun merkkinen samasta hintaluokasta. Miksi siis ”kateus kaivertaa”? Se että sinä olet kateellinen toisten uusista autoista ei tarkoita että muut olisi.

        Tojotero suuttui, hih hiih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röhhööö, skoodanen on aito itäauto, suoraan tsekkosslovakkiasta, slaaviköntsä.

        Toyota on aikamme itäauto. Skoda on käytännössä saksalainen, tosin taitavien tsekkien suunnittelema.


    • Anonyymi

      Vähäisillä lahjoilla varustetut ostavat Toyotan ja ovat tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Vielä vähäisemmillä lahjoilla kirjoitellaan noin.


      • Anonyymi

        Mutta hei!
        Tuohan on ihan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vähäisemmillä lahjoilla kirjoitellaan noin.

        Mistä Toyotahönö lahjoja saisi ja tajuaisi muutenkaan autoista mitään. Fiksu ymmärtää ensimmäisen harha-askeleen jälkeen vaihtaa merkkiä, mutta ei Toyotanhönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä Toyotahönö lahjoja saisi ja tajuaisi muutenkaan autoista mitään. Fiksu ymmärtää ensimmäisen harha-askeleen jälkeen vaihtaa merkkiä, mutta ei Toyotanhönö.

        Ihan saa sinusta sellaisen kovin katkeroituneen ihmisen kuvan. Onko sinua joku kaltoin kohdellut vai onko elämä vaan muuten potkinut persuuksiin kun noin synkistyneellä tavalla pitää ihmisiä nimitellä ? Et kai sentään ole K-caaran yt-listan suosikiksi joutunut? Ajatuskin sellaisesta kohtalosta varmaan hirvittäisi ?


      • Anonyymi

        Ladan tarjonta heikkoa, joten vaihtoehdoksi jää vain itäauto tojo


    • Anonyymi

      Toyota on semmosta ripulia ettei kenenkään kannata sekaantua.

    • Anonyymi

      Missä länsimaassa Mosse ja Lada olivat aiemmin suosittuja autoja?

      • Anonyymi

        "Toyota on aikamme itäauto. Skoda on käytännössä saksalainen, tosin taitavien tsekkien suunnittelema."
        Niinpä! Piikkinokkamossekin oli "käytännössä" saksalainnen Opel. tosin taitavien venäläisten toteuttamana.
        Sama logiikka!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe