Kaksi asiaa tekee Toyotan myynnin vilkkaaksi meillä:
1) Panttimaksu eli vaihtoautosta hyvitetään tuhansia euroja ylimääräistä vaihdossa Toyotaan. Myös Toyotasta Toyotaan on hyvitys ylisuuri ja kansa kokee sen hyvänä arvon säilymisenä. Totuus paljastuu jos haluaakin vaihtaa Toyotansa toiseen merkkiin, eli arvo onkin tipahtanut enemmän kuin esim. Volkkarissa tai Skodassa. Tehdas kustantaa panttimaksun kulut halutessaan lisämyyntiä.
2) Jatkuvat talvirengaspaketti ilmaiseksi- tai 499 eur-kampanjat ja usein rahoitus 0%. Nämä kielivät siitä että normaalihinnoin ei menisi hyvin kaupaksi. Skoda ei juuri koskaan käytä tällaisia ja myy silti sikahyvin.
Toyota ei myisi meillä jos....
46
223
Vastaukset
- Anonyymi
Katsastushuolto ja tarkastus pitää yllä harhaa luotettavasta autosta, vaikka sillä ei ole mitään merkitystä, eikä kerro kuin yhden hetken tilanteen
Toyota on heikentänyt laatuaan 2000-luvun aikana huimasti ja nyt autoissa ei ole enää ruostesuojakäsittelyä, eikä äänieristystä. Kaikki osat on halvinta laatua ja siksi takaisinkutsuja on jopa liian ohuiden kaapelien vuoksi jotka aiheuttavat tulipaloja hybrideissä. Tosin heidän korjaus on kaapelien teippaaminen, eli ne kuumenevat edelleen, mutta Toyota uskoo että teippi estää oikosulun ja tulipalon, vaikka ainoa hyväksytty korjaus on kaapelien vaihto. - Anonyymi
Lisäksi kovasta ylihinnasta johtuen voidaan järjestää näyttäviä alekampanjoita
joissa saa talvirengaspaketin, kumimaton, ja jotain muuta halpaa ja sille ilmoitetaan kova hinta ja näin saadaan asia näyttämään edulliselta. Vähän samaan tyyliin kuin lehtien puhelinmyynnissä luvataan nahkalompakko tai pyyhe jonka arvo on 69 euroa kun tilaat 45 euron lehdet, no siinä on pari koukkua. Todellisuudessa tuon lompakon ja pyyhkeen arvo on 4,9 euroa ja samalla sitoudut kestotilaajaksi jos et myöhemmin tajua irtisanoa tilausta.
Hauska tuo uusin Toyotan kamppis, nyt sitä samaa paketti mainostetaan hyhrid-pakettina ja talvella talvipakettina, hihii. Talvirenkaat hybrid-paketissa, ei voi kun naura kuinka tyhminä asiakkaita pidetään. - Anonyymi
Kitkeriä sanoi kettu pihlajanmarjoista !
- Anonyymi
Nuohan ovat vain POSITIIVISIA asioita asiakkaan kannalta. Se, joka haluaa saksalaisten vikapesien asiakkaaksi mahdollisimman huonoilla ehdoilla, niin siitä vaan. Ei ole ainakaan minulta pois!
- Anonyymi
Ylihintainen tuote ja ylihintainen huolto-ohjelma jolla sidotaan asiakas kehnoon tuotteeseen, onko se positiivinen asia. Ei todellakaan, vaan hölmöjen kusetusta ja kyseenalaista markkinointia.
- Anonyymi
Olen monesti ihmetellyt sitä, miksi Tojota aiheuttaa muiden merkkien omistajissa katkeruutta ja pahaa oloa. Ongelmahan on helposti korjattavissa, kun menee vain Tojota-kauppaan ja tilaa luottomyyjältä uuden hybridi-Tojotan. Jos ei aluksi halua maksaa ihan täyttä hintaa, niin varmatoimisen hybridi-Tojotan voi myös ostaa autokaupasta käytettynä.
Minäkin aloitin vaivattoman autoilun ostamalla ensin 6 vuotta vanhan käytetyn Tojotan. Kun auto aina vaan kesti ja kesti, niin pakkohan se oli lopulta vain 22 vuoden ajon jälkeen myydä pois, koska halusin itselleni hybridi-Tojotan. Teknistä syytä vanhan Tojotan hävittämiseen ei vielä ollut.
Pieni ongelma minulla autonvaihdossa kyllä oli. Kun papereita alettiin kirjoittaa, niin luottomyyjä kehotti minua koeajamaan auton ensin. Sanoin hänelle 22 vuoden kokemuksen perusteella tietäväni sen, että Tojota aina toimii, mutta luottomyyjä oli tiukkana vaateissaan. Minun oli pakko mennä koeajolle, sillä myyjä ei suostunut kirjoittamaan muuten kauppa-asiakirjoja. Eipä tämä lyhyt koeajo paljoa hidastanut kaupantekoa.- Anonyymi
Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?
*******
Kuka täällä on puhunut ikivanhoista autoista? Minun entisellä Tojotallani oli kyllä ajettu 28 vuotta, mutta eihän se silti ollut ikivanha auto. Auto oli teknisesti eriomaisessa kunnossa, mutta tietysti korimallista jo näkyi se, että muotoilu oli jo vähän vanhahtava. Se ei tietysti mitenkään ajoa haitannut.
Voin ihan oikeutetusti sanoa ostaneeni hybridi-Tojotan luottomyyjältä, sillä kaupanteko tapahtui hyvin luottamuksellisessa ilmapiirissä. Minulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot, että saavutan ihmisten luottamuksen äärimmäisen nopeasti. Heti tervehdyksen ja ensimmäisten vuorosanojen jälkeen Tojota-kauppias luotti minuun täydellisesti ja samoin minä häneen, joten kyllä silloin voidaan hyvin puhua luottomyyjästä. En minä kenenkään koijareiden kanssa ala autokaupoista edes neuvottelemaan.
Minulla on aina ollut käytössä kaksi autoa, joita olen vaihdellut eri aikoina. Tojota oli se pienempi kyläauto, jolla tosiaan ajelin 22 vuotta, mutta kylä minä sinä aikana vaihdoin isompaa autoa pariinkin kertaan. Isommat autot ostin käteisellä suoraan yksityishenkilöiltä, joten luottomyyjää ei niissä kaupoissa tarvittu.
Sinulle voin ihan julkisesti kertoa, että en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle provoa tai trollia. Tojota-kaupassa sattuneet tapahtumat etenivät juuri niin, kuin aiemmin kerroinkin. Minulla ei ole vähäisintäkään tarvetta kertoa autokaupoistani väärää tietoa, sillä eihän se yhtään parantaisi maksuvalmiuttani. Eihän sitä ole tarvis parantaakaan, sillä olen aina pystynyt tekemään autokauppani käteisellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?
*******
Kuka täällä on puhunut ikivanhoista autoista? Minun entisellä Tojotallani oli kyllä ajettu 28 vuotta, mutta eihän se silti ollut ikivanha auto. Auto oli teknisesti eriomaisessa kunnossa, mutta tietysti korimallista jo näkyi se, että muotoilu oli jo vähän vanhahtava. Se ei tietysti mitenkään ajoa haitannut.
Voin ihan oikeutetusti sanoa ostaneeni hybridi-Tojotan luottomyyjältä, sillä kaupanteko tapahtui hyvin luottamuksellisessa ilmapiirissä. Minulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot, että saavutan ihmisten luottamuksen äärimmäisen nopeasti. Heti tervehdyksen ja ensimmäisten vuorosanojen jälkeen Tojota-kauppias luotti minuun täydellisesti ja samoin minä häneen, joten kyllä silloin voidaan hyvin puhua luottomyyjästä. En minä kenenkään koijareiden kanssa ala autokaupoista edes neuvottelemaan.
Minulla on aina ollut käytössä kaksi autoa, joita olen vaihdellut eri aikoina. Tojota oli se pienempi kyläauto, jolla tosiaan ajelin 22 vuotta, mutta kylä minä sinä aikana vaihdoin isompaa autoa pariinkin kertaan. Isommat autot ostin käteisellä suoraan yksityishenkilöiltä, joten luottomyyjää ei niissä kaupoissa tarvittu.
Sinulle voin ihan julkisesti kertoa, että en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle provoa tai trollia. Tojota-kaupassa sattuneet tapahtumat etenivät juuri niin, kuin aiemmin kerroinkin. Minulla ei ole vähäisintäkään tarvetta kertoa autokaupoistani väärää tietoa, sillä eihän se yhtään parantaisi maksuvalmiuttani. Eihän sitä ole tarvis parantaakaan, sillä olen aina pystynyt tekemään autokauppani käteisellä.Ostin Uuden hybridi C-HR:n . Kuudes Toyota minulla. Kuusi muunkin merkkistä on tullut omistettua joista viisi on ollut eurooppalaisia, ei kuitenkaan ranskalaisia yhtään, onneksi.
Melko pienillä korjauskuluilla olen selvinnyt jos ei öljyä lasketa sellaiseksi kun ei ole ollut kuin yksi Volkkari. Sitä öljyä kyllä joutui ostamaan paljon kun ainakin kerran kuussa piti lisäillä. Liran verran aina lorahti jotta alarajasta pääsi ylärajaan. Aina piti öljyn pinta tarkistaa jos hiukankin pidemmälle lähti ja takapaksissa oli aina kanisteri. Yhtään itäruoskaa, Ladaa tai Skodaa en ole joutunut ostamaan kun raha ei ole ollut niin tiukalla enkä lukeudu sellaisen aatteen kannattjaksi muutenkaan. Toyotan kanssa on ollut ylivoimaisesti vähiten ongelmia eli ei juurikaan muuta kuin bensaa tankkiin ja joskus uusia renkaita alle. Siksi ostin taas Toyotan. - Anonyymi
Minulla itsellä myös 245000km ajettu 22 vuotias Avensis hyvässä kunnossa ei kone syö öljyä.Pari vuotta sitten ostin uudemman Toyotan ,en raaskinut antaa entistä vaihdossa.Kyllä tämä uusikin on hyvin pelannut nyt mittarissa 92000km.Nyt minulla on kaksi varmatoimista autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikivanhan historia auton ja yhden tapauksen rintaäänellä puhut pimeitä.
Et siis tiedä autoista mitään ja puhut luottamyyjästä. Mistä se luottamus ja yhteistyö alkoi ja kantaa jos et ole vaihtanut autoa 22 vuoteen jne...
Kannattaisi hieman miettiä noita provoja ja muita hölmöjä kirjoituksia, että säilyisi edes hienoinen mahdollisuus että joku voisi erehtyä uskomaan.
Toyotan omapoika, oliko eilinen hankala päivä?
*******
Kuka täällä on puhunut ikivanhoista autoista? Minun entisellä Tojotallani oli kyllä ajettu 28 vuotta, mutta eihän se silti ollut ikivanha auto. Auto oli teknisesti eriomaisessa kunnossa, mutta tietysti korimallista jo näkyi se, että muotoilu oli jo vähän vanhahtava. Se ei tietysti mitenkään ajoa haitannut.
Voin ihan oikeutetusti sanoa ostaneeni hybridi-Tojotan luottomyyjältä, sillä kaupanteko tapahtui hyvin luottamuksellisessa ilmapiirissä. Minulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot, että saavutan ihmisten luottamuksen äärimmäisen nopeasti. Heti tervehdyksen ja ensimmäisten vuorosanojen jälkeen Tojota-kauppias luotti minuun täydellisesti ja samoin minä häneen, joten kyllä silloin voidaan hyvin puhua luottomyyjästä. En minä kenenkään koijareiden kanssa ala autokaupoista edes neuvottelemaan.
Minulla on aina ollut käytössä kaksi autoa, joita olen vaihdellut eri aikoina. Tojota oli se pienempi kyläauto, jolla tosiaan ajelin 22 vuotta, mutta kylä minä sinä aikana vaihdoin isompaa autoa pariinkin kertaan. Isommat autot ostin käteisellä suoraan yksityishenkilöiltä, joten luottomyyjää ei niissä kaupoissa tarvittu.
Sinulle voin ihan julkisesti kertoa, että en ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle provoa tai trollia. Tojota-kaupassa sattuneet tapahtumat etenivät juuri niin, kuin aiemmin kerroinkin. Minulla ei ole vähäisintäkään tarvetta kertoa autokaupoistani väärää tietoa, sillä eihän se yhtään parantaisi maksuvalmiuttani. Eihän sitä ole tarvis parantaakaan, sillä olen aina pystynyt tekemään autokauppani käteisellä.Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin Uuden hybridi C-HR:n . Kuudes Toyota minulla. Kuusi muunkin merkkistä on tullut omistettua joista viisi on ollut eurooppalaisia, ei kuitenkaan ranskalaisia yhtään, onneksi.
Melko pienillä korjauskuluilla olen selvinnyt jos ei öljyä lasketa sellaiseksi kun ei ole ollut kuin yksi Volkkari. Sitä öljyä kyllä joutui ostamaan paljon kun ainakin kerran kuussa piti lisäillä. Liran verran aina lorahti jotta alarajasta pääsi ylärajaan. Aina piti öljyn pinta tarkistaa jos hiukankin pidemmälle lähti ja takapaksissa oli aina kanisteri. Yhtään itäruoskaa, Ladaa tai Skodaa en ole joutunut ostamaan kun raha ei ole ollut niin tiukalla enkä lukeudu sellaisen aatteen kannattjaksi muutenkaan. Toyotan kanssa on ollut ylivoimaisesti vähiten ongelmia eli ei juurikaan muuta kuin bensaa tankkiin ja joskus uusia renkaita alle. Siksi ostin taas Toyotan.Voi voi sinua röllikkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.
******
Monestiko minun täytyy sinulle vakuuttaa, että en ole tällä palstalla koskaan satuillut tai kirjoittanut muunnettua totuutta. Edellisessä viestissänikin on totta jokainen sana, eikä siinä ole yhtään keksittyä selitystä. Mikä ihme saa sinut epäilemään tällaista asiaa?
Vaikka ajelenkin joka päivä hybridi-Tojotalla paikalliseen osuuskauppaan, niin eivät kyläläiset minua siitä syystä halveksi. Ajotaitoakin pidetään erittäin hyvänä, koska lähden liikennevaloista aina niin reippaasti. Hybridi-Tojota lähtee ripeästi liikkeelle, vaikka ajan aina ECO-moodissa. Power-moodia en ole koskaan uskaltanut edes kokeilla, koska vanhojen ihmisten sisäelimet eivät enää kestä kovia kiihdytyksiä.
Autotallissani seisoo vielä suurehko saksalainen automaattivaihteinen auto, joka vie bensaa kaupunkiajossa 15 l/100 km. Olisinko parempi autoilija, jos ajelisin kauppareissuni sillä autolla? Olisiko se auto jo sellainen, jonka sinäkin luokittelisit kunnon autoksi? Kyllähän siinä pirssissä sylinteritilavuus ja sylinterimäärä ovat ihan asiallisissa lukemissa, mutta vähän epätaloudellinen se on nykyisenä aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi noita onnettomia selityksiä ja keksittyjä selityksiä. Etkö tajua miksi Toyotakuskit ovat halveksittuja ajotaitojensa lisäksi.
Hanki elämä ja kunnon auto, niin ei tarvitse selitellä ja satuilla.Toyota kuljettajat ovat fiksuja ja ajavat liikennesääntöjen mukaisesti. Tuo sinun väitteesi on avain järjetön kuten todennäköisesti omistamasi auto.(En usko että omistat autoa.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin Uuden hybridi C-HR:n . Kuudes Toyota minulla. Kuusi muunkin merkkistä on tullut omistettua joista viisi on ollut eurooppalaisia, ei kuitenkaan ranskalaisia yhtään, onneksi.
Melko pienillä korjauskuluilla olen selvinnyt jos ei öljyä lasketa sellaiseksi kun ei ole ollut kuin yksi Volkkari. Sitä öljyä kyllä joutui ostamaan paljon kun ainakin kerran kuussa piti lisäillä. Liran verran aina lorahti jotta alarajasta pääsi ylärajaan. Aina piti öljyn pinta tarkistaa jos hiukankin pidemmälle lähti ja takapaksissa oli aina kanisteri. Yhtään itäruoskaa, Ladaa tai Skodaa en ole joutunut ostamaan kun raha ei ole ollut niin tiukalla enkä lukeudu sellaisen aatteen kannattjaksi muutenkaan. Toyotan kanssa on ollut ylivoimaisesti vähiten ongelmia eli ei juurikaan muuta kuin bensaa tankkiin ja joskus uusia renkaita alle. Siksi ostin taas Toyotan.Ajat halvalla itäautolla ja et kuitenkaan ole aatteen kannattaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota kuljettajat ovat fiksuja ja ajavat liikennesääntöjen mukaisesti. Tuo sinun väitteesi on avain järjetön kuten todennäköisesti omistamasi auto.(En usko että omistat autoa.)
Jaa ajaa tojotisti liikennesääntöjen mukaisesti? Haittaa liikenteen sujuvuutta, ajamalla jatkuvasti alinopeutta ja pitkä autojono perässä.
- Anonyymi
kts. moottorihiomo sivut niin ymmärrät miksi ihmiset menee ostamaan toyotan
Ja googleen DSG viat- Anonyymi
Ei sulla mitään uutta olisi?
Olet kovin reppana ja nolo poika.
Finikor Oy.
- Anonyymi
Näin unen jossa mua naitiin peffaan.
- Anonyymi
Se on yleistä Toyota uskossa oleville.
- Anonyymi
Omistatko myös Fiatin?
- Anonyymi
Koettakaa kestää, myyntiluvut pamahtavat vajaan parin viikon kuluttua.
- Anonyymi
Juu ja huhtikuun myynnissä Skoda Octavia tulee olemaan ykkönen. Myös VW:n täyssähkikset top10:ssä...
- Anonyymi
Halpaa japanii laista noissaki liikaa hintaa
2018 Toyota Avensis
Sedan 2.0 Valvematic Premium Multidrive, Bensiini 152 HV, 4d, Manuaali
Aj 41800 11500 eur
2018Toyota Auris Touring Sports Hybride 136h Dynamic Business, Bensiini, 5d, Aut.
4300 eur Aj 64200- Anonyymi
Harmi kun sulle vielä liikaa hintaa.
- Anonyymi
Väärä päätelmä.
Ostin vaimolle uuden Toyotan. Vaihdossa meni muunmerkkinen auto. Kyseiseen Toyotan malliin ei ollut talvirengastarjousta. Oli muutenkin kysyntää, Maksoin kitkarenkaista ja aluvanteista täyden hinnan. Tarjous tai edes väliraha ei ollut merkin valintaperuste. Ennakkoon vaimolla oli vain yksi reunaehto: ei ainakaan Skoda.
Seuraavan auton merkki päätetään tapauskohtaisesti sen mukaan, mikä on käyttötarve, hankintahinta, energiakulut, ylläpitokulut ml. korjaukset ja ennenkaikkea luotettavuus. Tietysti merkin maine otetaan huomioon. Eli jo nyt tiedetään, että Skoda se ei ole.
Viimeksi hankittu auto on pian 2-vuotias ja kerran käyty huollossa (200 Eur). Lienee tarpeetonta mainita, että korjauksiin ei ole mennyt euroakaan. Eikä ole tarvinnut tilata hinausautoa tai tehdä sijaisautojärjestelyitä. Kaikki on sujunut ennakko-odotusten mukaisesti. Niinkuin pitääkin.- Anonyymi
Ei ainakaan Skoda ja sitten mies menee ostamaan Tojon!!! Miksi vitussa???
- Anonyymi
Mulla on ollu 22 autoa omistuksessa. Uusia ja käytettynä ostettuina. Eri merkkejä useita, mutta yksi johdonmukainen kriteeri on ollut ja se pysyy. Ei ikinä Toyotaa!
- Anonyymi
Tojotistilla on oikein vaimo, eli kaikki eivät olekkaan peräkammarin poikia?
Rahalla siis pysyy tojotistilla vaimo, oikeinko thaimaalainen marjanpoimija ja silti vaatii auton.
- Anonyymi
Suomi on edelleen kommareiden pesä ja kun Ladaa ei saa, niin ostetaan itäauto Toyota.
- Anonyymi
Röhhööö, skoodanen on aito itäauto, suoraan tsekkosslovakkiasta, slaaviköntsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röhhööö, skoodanen on aito itäauto, suoraan tsekkosslovakkiasta, slaaviköntsä.
Voi voi pientä tojoteroa kun kateus kaivertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi pientä tojoteroa kun kateus kaivertaa.
Oletko tyhmä? Jos on varaa hankkia uusi Toyota olisi varaa myös hankkia mikä tahansa muun merkkinen samasta hintaluokasta. Miksi siis ”kateus kaivertaa”? Se että sinä olet kateellinen toisten uusista autoista ei tarkoita että muut olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tyhmä? Jos on varaa hankkia uusi Toyota olisi varaa myös hankkia mikä tahansa muun merkkinen samasta hintaluokasta. Miksi siis ”kateus kaivertaa”? Se että sinä olet kateellinen toisten uusista autoista ei tarkoita että muut olisi.
Tojotero suuttui, hih hiih.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röhhööö, skoodanen on aito itäauto, suoraan tsekkosslovakkiasta, slaaviköntsä.
Toyota on aikamme itäauto. Skoda on käytännössä saksalainen, tosin taitavien tsekkien suunnittelema.
- Anonyymi
Vähäisillä lahjoilla varustetut ostavat Toyotan ja ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Vielä vähäisemmillä lahjoilla kirjoitellaan noin.
- Anonyymi
Mutta hei!
Tuohan on ihan totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä vähäisemmillä lahjoilla kirjoitellaan noin.
Mistä Toyotahönö lahjoja saisi ja tajuaisi muutenkaan autoista mitään. Fiksu ymmärtää ensimmäisen harha-askeleen jälkeen vaihtaa merkkiä, mutta ei Toyotanhönö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä Toyotahönö lahjoja saisi ja tajuaisi muutenkaan autoista mitään. Fiksu ymmärtää ensimmäisen harha-askeleen jälkeen vaihtaa merkkiä, mutta ei Toyotanhönö.
Ihan saa sinusta sellaisen kovin katkeroituneen ihmisen kuvan. Onko sinua joku kaltoin kohdellut vai onko elämä vaan muuten potkinut persuuksiin kun noin synkistyneellä tavalla pitää ihmisiä nimitellä ? Et kai sentään ole K-caaran yt-listan suosikiksi joutunut? Ajatuskin sellaisesta kohtalosta varmaan hirvittäisi ?
- Anonyymi
Ladan tarjonta heikkoa, joten vaihtoehdoksi jää vain itäauto tojo
- Anonyymi
Toyota on semmosta ripulia ettei kenenkään kannata sekaantua.
- Anonyymi
Missä länsimaassa Mosse ja Lada olivat aiemmin suosittuja autoja?
- Anonyymi
"Toyota on aikamme itäauto. Skoda on käytännössä saksalainen, tosin taitavien tsekkien suunnittelema."
Niinpä! Piikkinokkamossekin oli "käytännössä" saksalainnen Opel. tosin taitavien venäläisten toteuttamana.
Sama logiikka!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p632013Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,551731- 591634
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.51557Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis61535Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin61455Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä81326Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta121291Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla41183Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä
Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni41158