Katalysaattorien kierrätyshän on nyt pop ihan niin etttä nyt niitä jo varastetaan. Jotkut orkkis katalysaattorit ovat todella arvoikkaita.
Nyt kannattaakin tehdä niin että sen kalliin orkkiskatalysaattorin tilalle kannattaa laittaa halpa tarvikekatalysaattori. Niiden arvo on kuulemma 0.
Erään mukaan niissä ei ole jalometalleja. Ilmeisesti vaan paperia sisällä mutta silti ne vaan katalysoi pakokaasut.
Alkuperäisen katalysaattorin voit myydä kalliilla, älä hyväksy 1. tarjoutsta äläkä vielä toistakaan. Laitat 100e ostajan tarjoaman päälle. Saat sillä todennäköisesti 10 tarvikekattia.
Itse ajan ilman kattia, tai no katsastukseen ja takaisin katalysaattori paikallaan.
Katalysaattorien kierrätys
Anonyymi
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ja muuten sen suoralahkeisten sinulta ostamasi katalysaattorin maksat itse toistamiseen kun se ostoraha eli yrityslaina tulee suoraan sossusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207