JEESUKSEN, VOITTAJAN PUOLELLA!

Anonyymi

”Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?”
Room 8:31

17

192

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paakkosen poika on kiihtymisvaiheessa, Paavalin perässä.

      • Anonyymi

        Sinä se näet Paakkosen joka kulman takana. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se näet Paakkosen joka kulman takana. 😁

        Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.


      • Anonyymi

        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.

        ” Herra kuulee minun anomiseni, Herra ottaa minun rukoukseni vastaan.”


    • Anonyymi

      Saatana on ns. kova sana.

      • Anonyymi

        Se on luuseri, hävinnyt jo ja sen tuleva kotiosoite on Tulijärvi, Helvetti.

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”
        Ilm 19:20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on luuseri, hävinnyt jo ja sen tuleva kotiosoite on Tulijärvi, Helvetti.

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”
        Ilm 19:20

        Saatana on raskaan sarjan mestari, Jeesus paini kärpässarjassa ennenkuin otti ja katosi jäljettömiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on luuseri, hävinnyt jo ja sen tuleva kotiosoite on Tulijärvi, Helvetti.

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”
        Ilm 19:20

        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on luuseri, hävinnyt jo ja sen tuleva kotiosoite on Tulijärvi, Helvetti.

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”
        Ilm 19:20

        Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta. -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on raskaan sarjan mestari, Jeesus paini kärpässarjassa ennenkuin otti ja katosi jäljettömiin..

        Et tiedä mitään! Jeesus Kristus on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitään! Jeesus Kristus on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas!

        Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

        Anonyymi:
        "Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme."

        En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä rakkautta on se, että kaikkivaltiaan Jumalan hyväksymä hirvittävä ristinkuolema on Jumalalta rakkaudenosoitus ihmiskunnalle? Jo tämä väittämä osoittaa Raamatun Uuden Testamentin kertomusten mielettömyyden. Siksiköhän juutalaiset uskovat vain Vanhaan testamenttiin, Tooraan.
        Minun moraalikäsitykseni mukaan Jeesuksen ristiinnaulitseminen ei voi olla rakkauden osoitus ketään kohtaan.
        Jeesuksen ristinkuoleman syynä pidetään kuitenkin historiallisesti roomalaisia, jotka teloittivat toisinajattelijan, joka uhmasi heidän valtaansa! Jumalako siis laittoi roomalaiset tappamaan hirvittävällä tavalla Poikansa, Jeesuksen. Jumalako, jos olisikin todellinen, pystyisi meille ylivoimaisilla voimillaan järjestämään tällaisen näytöksen luodakseen uskonnon, joka perustuu hirvittävään kuolemaan. Jumala ei kuitenkaan luonut uskontoa (vaikka sekin voisi olla mahdollista), vaan sen tekivät Jumalaan uskovat ihmiset, Jeesuksen aikalaiset opetuslapset.
        Edellä oleva mielipiteeni perustuu Raamatun kertomuksiin. Mutta scifin ystävänä minä ajattelen asioista toisella tavalla:
        "Jumalalle ei mikään ole mahdollista", on Raamatun todistus! Sen perusteella ajattelen näin:
        Antaisiko isä lapsensa (Jeesuksen) kärsiä ristillä, olettaisin että ei. Koska Jumala on uskonnon mukaan kaikkivaltias, niin uskoisin, että todelta tuntunut ristinkuolema ei ollut Jeesukselle kuitenkaan sellainen, mitä Raamattu antaa ymmärtää. Edelleen scifin ystävänä uskoisin, että jos ristiinnaulitseminen Jeesuksen kohdalla tapahtuikin, niin se olisi voinut olla myös Jumalan kyvyillä luotu todellisuusharha.
        Voin olla väärässä, joten silloin tapahtuman selitys on, että ihminen nimeltään Jeesus (?), kärsi oikeasti ristillä ja kuoli. Jos esittämääni kaikkivaltiasta kristinuskon Jumalaa ole olemassakaan, niin silloin Jeesuksen ristinkuolema oli aitoa, totta. Mutta miten sitten kristinusko voi perustua Jumalaan?


      • V.Kornik kirjoitti:

        Anonyymi:
        "Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme."

        En yksinkertaisesti ymmärrä, mitä rakkautta on se, että kaikkivaltiaan Jumalan hyväksymä hirvittävä ristinkuolema on Jumalalta rakkaudenosoitus ihmiskunnalle? Jo tämä väittämä osoittaa Raamatun Uuden Testamentin kertomusten mielettömyyden. Siksiköhän juutalaiset uskovat vain Vanhaan testamenttiin, Tooraan.
        Minun moraalikäsitykseni mukaan Jeesuksen ristiinnaulitseminen ei voi olla rakkauden osoitus ketään kohtaan.
        Jeesuksen ristinkuoleman syynä pidetään kuitenkin historiallisesti roomalaisia, jotka teloittivat toisinajattelijan, joka uhmasi heidän valtaansa! Jumalako siis laittoi roomalaiset tappamaan hirvittävällä tavalla Poikansa, Jeesuksen. Jumalako, jos olisikin todellinen, pystyisi meille ylivoimaisilla voimillaan järjestämään tällaisen näytöksen luodakseen uskonnon, joka perustuu hirvittävään kuolemaan. Jumala ei kuitenkaan luonut uskontoa (vaikka sekin voisi olla mahdollista), vaan sen tekivät Jumalaan uskovat ihmiset, Jeesuksen aikalaiset opetuslapset.
        Edellä oleva mielipiteeni perustuu Raamatun kertomuksiin. Mutta scifin ystävänä minä ajattelen asioista toisella tavalla:
        "Jumalalle ei mikään ole mahdollista", on Raamatun todistus! Sen perusteella ajattelen näin:
        Antaisiko isä lapsensa (Jeesuksen) kärsiä ristillä, olettaisin että ei. Koska Jumala on uskonnon mukaan kaikkivaltias, niin uskoisin, että todelta tuntunut ristinkuolema ei ollut Jeesukselle kuitenkaan sellainen, mitä Raamattu antaa ymmärtää. Edelleen scifin ystävänä uskoisin, että jos ristiinnaulitseminen Jeesuksen kohdalla tapahtuikin, niin se olisi voinut olla myös Jumalan kyvyillä luotu todellisuusharha.
        Voin olla väärässä, joten silloin tapahtuman selitys on, että ihminen nimeltään Jeesus (?), kärsi oikeasti ristillä ja kuoli. Jos esittämääni kaikkivaltiasta kristinuskon Jumalaa ole olemassakaan, niin silloin Jeesuksen ristinkuolema oli aitoa, totta. Mutta miten sitten kristinusko voi perustua Jumalaan?

        Kristinusko voi perustua Jumalaan vain siten, että hän on läpimätä sadisti joka on luonut suurimman osan ihmisistä kärventääkseen näitä ikuisesti helvetissä ihan vaan omaksi ilokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

        ” Autuas se kansa, jonka Jumala Herra on, se kansa, jonka hän on perinnöksensä valinnut!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta. -

        Mahtava armo!


    • Anonyymi

      Raato mikä raato. Vain uskovaisen käänteislogiikalla siitä saa voittajan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe