Amies siltä näyttää

Anonyymi

Että vietän Vapun jonkun toisen miehen seurassa. Ei tämä meidän juttu siihen mennessä etene. Ehkä etsin jonkun nuoremman ja viriilimmän.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep jep terve menoa A mies on mun

      • Anonyymi

        Pikkaisen omistuhaluiselta kuulostaa. Lähtisin ja äkkiä, jos tuollainen nainen sattuisi kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkaisen omistuhaluiselta kuulostaa. Lähtisin ja äkkiä, jos tuollainen nainen sattuisi kohdalle.

        Niin tai joku tuollainen joka naisen höylä


    • Anonyymi

      Minä kierrän kaukaa naiset, joille vapun viettäminen on jokin merkkipaalu elämässä.

      • Anonyymi

        Sitten kierrät. Minulle se ei ole merkkipaalu mutta kiva keväinen päivä, jolloin voi nauttia skumppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kierrät. Minulle se ei ole merkkipaalu mutta kiva keväinen päivä, jolloin voi nauttia skumppaa.

        Niin, olen minäkin sitä skumppaa litrakaupalla joskus litkinyt, mutta se ei tee minusta suolialoitusten kirjoittajaa. Sivusta tämä huomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olen minäkin sitä skumppaa litrakaupalla joskus litkinyt, mutta se ei tee minusta suolialoitusten kirjoittajaa. Sivusta tämä huomio.

        Minä en litki litrakaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en litki litrakaupalla.

        Se ei nyt ollut larppaaja se pointti tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei nyt ollut larppaaja se pointti tässä.

        Voi sanoa suoraan, että aloitus ei ollut sulle. Joten menehän pois mun ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sanoa suoraan, että aloitus ei ollut sulle. Joten menehän pois mun ketjusta.

        Ja kontekstisi onkin niin hyvällä tahdolla rakennettu, että kukapa ei olisi kateudesta vihreänä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kontekstisi onkin niin hyvällä tahdolla rakennettu, että kukapa ei olisi kateudesta vihreänä👍

        Ollaan A-miehen kanssa kierretty toisiamme jo hyvän tovin kuin kissa kuumaa puuroa. Hänen pitäisi miehenä tehdä kunnon selvä aloitus, pyytää ulos. Jos ei aloitusta tule, en jää odottelemaan. Haluan rakkautta. Silloin aletaan katsella muita miehiä. Mä menen Vappuna terassille ja pidän silmät auki kaikelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan A-miehen kanssa kierretty toisiamme jo hyvän tovin kuin kissa kuumaa puuroa. Hänen pitäisi miehenä tehdä kunnon selvä aloitus, pyytää ulos. Jos ei aloitusta tule, en jää odottelemaan. Haluan rakkautta. Silloin aletaan katsella muita miehiä. Mä menen Vappuna terassille ja pidän silmät auki kaikelle.

        Minäkin ajattelin mennä terassille. Pidän silmät auki myös. Ehkä kohdataan, ehkä löydän uuden ihastuksen.
        A-mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan A-miehen kanssa kierretty toisiamme jo hyvän tovin kuin kissa kuumaa puuroa. Hänen pitäisi miehenä tehdä kunnon selvä aloitus, pyytää ulos. Jos ei aloitusta tule, en jää odottelemaan. Haluan rakkautta. Silloin aletaan katsella muita miehiä. Mä menen Vappuna terassille ja pidän silmät auki kaikelle.

        Vai että tovin jo ollut tuota touhua sepä kiva tietää tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ajattelin mennä terassille. Pidän silmät auki myös. Ehkä kohdataan, ehkä löydän uuden ihastuksen.
        A-mieheltä

        Niin kun noita naisia näytti olevan muutenkin jo useampi pyörityksessä samoihin aikoihin.. missä se rehtiys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ajattelin mennä terassille. Pidän silmät auki myös. Ehkä kohdataan, ehkä löydän uuden ihastuksen.
        A-mieheltä

        Siinä menet ja löydät mitä haluat ei voisi vähempää enää kiinostaa.. etsin itselleni oikeen miehen😁 jolla on tekojakin eikä pelkkiä puheita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan A-miehen kanssa kierretty toisiamme jo hyvän tovin kuin kissa kuumaa puuroa. Hänen pitäisi miehenä tehdä kunnon selvä aloitus, pyytää ulos. Jos ei aloitusta tule, en jää odottelemaan. Haluan rakkautta. Silloin aletaan katsella muita miehiä. Mä menen Vappuna terassille ja pidän silmät auki kaikelle.

        No minä en ole nähtävästi menossa vappuna terassille, ettei joku idiootti saa päähänsä ties mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä menet ja löydät mitä haluat ei voisi vähempää enää kiinostaa.. etsin itselleni oikeen miehen😁 jolla on tekojakin eikä pelkkiä puheita..

        Miksi tappelet itsesi kanssa mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en ole nähtävästi menossa vappuna terassille, ettei joku idiootti saa päähänsä ties mitä.

        Aha


      • Anonyymi

        Niin ja toiset terassit kiertää kauempaa sitä suuremmalla syyllä, mitä hölmömpää väkeä siellä istuu tiskien molemmin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sanoa suoraan, että aloitus ei ollut sulle. Joten menehän pois mun ketjusta.

        Se litrakaupalla tuli sivusta sotkemaan. Minulle vappu ei ole mikään alkoholietappi, eikä muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se litrakaupalla tuli sivusta sotkemaan. Minulle vappu ei ole mikään alkoholietappi, eikä muukaan.

        Ja tämä taas ei ollut aloittajalta. Minä aion kyllä juoda Vappuna, humaalan asti. Mutta en litrakaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan A-miehen kanssa kierretty toisiamme jo hyvän tovin kuin kissa kuumaa puuroa. Hänen pitäisi miehenä tehdä kunnon selvä aloitus, pyytää ulos. Jos ei aloitusta tule, en jää odottelemaan. Haluan rakkautta. Silloin aletaan katsella muita miehiä. Mä menen Vappuna terassille ja pidän silmät auki kaikelle.

        😂.. Ha, ihan kuin mun kirjoitus, paitsi, että mä en ole kiertänyt niin kuin hän! Vaikkei myönnäkään.. Ja mä en ala katella ketään, en piiritä miehiä, kyllä ne miehet piirittää mua ja mä valkkaan! Monissa on jotain mukavaa, mutta.. Ei kyllä mä sinkku oon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂.. Ha, ihan kuin mun kirjoitus, paitsi, että mä en ole kiertänyt niin kuin hän! Vaikkei myönnäkään.. Ja mä en ala katella ketään, en piiritä miehiä, kyllä ne miehet piirittää mua ja mä valkkaan! Monissa on jotain mukavaa, mutta.. Ei kyllä mä sinkku oon!

        Tee oma aloituksesi sitten. Jos olet kerta "nainen", niin mene pois. Ei ollut sulle. A-miehelle oli tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ajattelin mennä terassille. Pidän silmät auki myös. Ehkä kohdataan, ehkä löydän uuden ihastuksen.
        A-mieheltä

        Ette mee kumpikaan Terassille ...
        Räntää jopa lunta tulossa...
        Et se siint...Ehkä yhdessä sisällä....
        🤪🤪🤪🤪😂😂😂😂
        T:Elluhallo ...👍💞


    • Anonyymi

      Onko tämä amies ns betaversiosi kirjoitteleva mies ja saako se alfa naiset mielen kuvitteissasi?

      • Anonyymi

        A mies on pelimies joka päivälle eri Pirkko näköjään menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A mies on pelimies joka päivälle eri Pirkko näköjään menossa

        Ai, tämä aamies muuttuikin alfasinuksi nyt mies.


    • Anonyymi

      Miksei etene?

      • Anonyymi

        Hänen pitäisi lähestyä.


    • Anonyymi

      Ai se Aa jonka vaimo on raskaana nyt?

      • Anonyymi

        Sinkkumies on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkkumies on.

        Ei ole ollut sinkku🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut sinkku🤔

        Se A-mies on sinkku, jolle aloitukseni on. Vanhempi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se A-mies on sinkku, jolle aloitukseni on. Vanhempi mies.

        Ei kyllä ole ollut edelleenkään sinkku 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se A-mies on sinkku, jolle aloitukseni on. Vanhempi mies.

        Kuin kauan ollaan peliä sitten pidetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole ollut edelleenkään sinkku 🤔

        Ei varmaan sinun A-miehesi ole, mutta minun kaipaamani on, piste. Tiedän tämän asian varmaksi. En ala palstavänkääjien kanssa vänkäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin kauan ollaan peliä sitten pidetty?

        Kohtalaisen kauan.


    • Anonyymi

      Vietän vaimon kanssa.

      • Anonyymi

        Ei ollut sulle.


    • Anonyymi

      Pirtsakka pirkko on ehuna

    • Anonyymi

      Itsehän sinä päätät kenen kanssa vapun vietät. Minä rupea vastaan sanomaan jos en kelpaa. Olen yksin sitten. 😐
      t:a-mies.

      • Anonyymi

        Kunhan sinä A mies nyt muistat sinne oikeeseen osoitteeseen mennä sen oikeen naisen luo sitten etkä polulta eksyisi


    • Anonyymi

      Onko tämä A.K miehelle? (Aimo Kanki)
      Hyvä jos saatte yhteyden ennen WaPPuVa.
      Itse tekisin niin et soittasin ja kysyisin vietetääks yhdes vappu jos olisi sen suuntaisia haluja tai toiveita. Mutta helponpi tietysti jättää toisen harteille kaikki aloiteentekeminen. Ehkä se kertoo sen ettei oikeasti kiinnosta.

    • Anonyymi

      En tajunnut heti tuota a.mies. Luulin että jopu amies-uskonlohko tai muu. Eikö ne jotain sinne päin ole?

    • Anonyymi

      Käy toki katsastaan tarjonta, voithan sä sitte ettii illan päälle mut käsiis paremman puutteessa, jos ei oo lykästäny.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe