Ouluntulli

Anonyymi

Millaista liikennettä ouluntullissa nyt on kun alkaa olla lämpimät kelit. Erityisesti odotan tyttöilijöitä, joita viimekesänä tapasin. kivoja olivat ja hyvin varustettuja. Aion kyllä tulla käymään siellä.

45

2439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi yksi, joka odottaa Ouluntulliin treenattuja pakaroita ihan ilman naisten hepeneitä. Tiukka, sheivattu peppu edessä niin antaisin heti.

• Anonyymi

kyllä siellä pitää alkaa käydä kunhan lämpenee... muutaman kerran saanut oikein kunnolla siellä! ja lisää tekee mieli...

• Anonyymi

Vaikka tänään lauantaina oli viileä päivä oli autossa runkkaajia. Ajelinn hiljaa ja pysähdyin katsomaan. Eivät pahastuneet, kun katselin autossa istuen. Sinne metsikköön kai ei vielä voi mennä, kun on näin märkää.
      On se mahtava kun tulee kesä ja voi tuollakin käydä ja ei tarvii päälle paljon vaatetta. pikkuhousut t-paita ja verkkarit riittää.
      Jos jokin on mielessä...laita vaikka tänne viestiä niin katsotaan mitä tapahtuu.

• Anonyymi

No tuo eka vastaus tässä ketjussa mulla vain on mielessä. Saada painaa kovaa heppiä hyvään peppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo eka vastaus tässä ketjussa mulla vain on mielessä. Saada painaa kovaa heppiä hyvään peppuun.

himottaisi kyllä saada kunnolla kovaa... mikään ei ole kiimasempaa kuin kävellä metsikössä ja kohdata siellä mies kova esillä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

himottaisi kyllä saada kunnolla kovaa... mikään ei ole kiimasempaa kuin kävellä metsikössä ja kohdata siellä mies kova esillä...

Sehän järjestyy, kunhan se metsikössä kävelijä ei ole niitä jokapäiväisiä kullinkyttääjäveteraaneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän järjestyy, kunhan se metsikössä kävelijä ei ole niitä jokapäiväisiä kullinkyttääjäveteraaneja.

no en tiedä oonko jo veteraani, 52v jo... jos ulkomuoto miellyttää niin voin innostua vaikka mihin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no en tiedä oonko jo veteraani, 52v jo... jos ulkomuoto miellyttää niin voin innostua vaikka mihin!!

👍 ei ku panolle vaan saatana ja äkkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍 ei ku panolle vaan saatana ja äkkiä

joo, pitää tulla kunhan ilmat lämpenee... panot käy....

• Anonyymi

Minulle ei ole väliksi kullinkyttääjät, nautin kun saan näytellä kaluani ja jos joku runkkaa sille näylle niin se on minun nautintoni.

• Anonyymi

Saako sitä maistaa?

• Anonyymi

Tottahan toki, kaikki käy.

• Anonyymi

Ei muuta kuin polkua kinokseen niin perässä tullaan

• Anonyymi

Metsä alkaa olla kuiva. Oli ainakin tänään jo kundeja siellä. Minäkin haluan vaan näyttää/vilauttaa en niinkään kosketella toisen kullia. Kiihottaa kun joku katselee ja kiihottuu siitä.
      Perjantai aamusta käyn siellä.

• Anonyymi

Täälläkin ois 26 vuotias 18cm kyrvällä varustettu ensikertalainen. Välillä kiihottaa ajatus ottaa toiselta suihin tai olla pantavana. Sperma kiihottaa

• Anonyymi

Sunhan vois antaa imeä ja samalla runkata sut kullista niin kiimaan, että rukoilet kullia sisääsi.

• Anonyymi

Ensiviikolla tulee suorastaan helteet. Metsässä tuoksuu tuore männyn pihka ja koivusta mahla virtaa. Valkoisia pyllyjä metsässä vilahtelee.
      Nauttikaa hyvät ihmiset. Ei näitä kesäilmoja kestä kuukausitolkulla, nyt on kysymys päivistä ja tunneista.
      Kaikki joukolla "jäätäsärkemään"

• Anonyymi

Jahas. Täytynee pistää mekko ja stayupit joku ilta päälle ja tulla katsomaan onko siellä kivoja poikia

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Mä en ole vielä uskaltanut mekossa ulos. Stayupit tai haarattomat sukkikset on yleensä farkkujen alla.

• Anonyymi

Jos tänään uskaltautuisin käymään kurkistelemassa siellä Ouluntullissa meininkiä, mihin kannattaa varautua ja mitä pitää varoa? Voiko siellä sattua jotain ryöstöjä tai raiskauksia? Mitä siellä pitää tehdä? Mennäänkö siellä porukalla jonnekin vai yksitellen? Entä jos ei kiinnostavaa kaveria löydy? Onko silti pakko olla jonkun kanssa?

• Anonyymi

Kaikki panee sut paksuksi heti. Ei armoa

• Anonyymi

Ouluntullin metsässä on liiankin turvallista. Siellä ei tapahdu mitään. Ainoastaan vanhainkotitasoa olevat vaarit tulevat metsään, muut kyttäävät autossa ja lähtevät pois. Eli, vähän reippautta ja rohketta ja metsään hommiin tai ainakin jaloittelemaan. Liian lähelle tulevat seniilit voi komentaa suksimaan suolle.

• Anonyymi

Puolen päivän aikaan menossa Ouluntulliin. Jalassa mustat legginsit, alla ei mitään...

• Anonyymi

..oletko autossa siellä vai käveletkö ulkona..

• Anonyymi

Hei onko tänään tyttöjä liikkeellä.?

• Anonyymi

Tästä jos töistä lähtis ja ouluntullin kautta. Onkohan siellä tänään sievää tyttöä joka antais setämiehen imeä kaluaan loppuun asti? Myös muut pikku tuhmuudet kiinnostaa. Farkkujen alla stayupit eikä muuta. Ihan mies muuten päällepäin. Mukana pari kumia ja luikkari...

• Anonyymi

oisko huomenna tullissa ketään? , jos tulisi käymään tiukoissa nahoissa..

• Anonyymi

Oletko koko nahkassa? M vai n?

• Anonyymi

täysissä nahoissa... ja m oon!

• Anonyymi

Viikolla ei ollut mitään, viime kesänä tapahtui. Liikuin siellä mekossa ja päälleni lauettiin. Jospa piakkoin herää paikka eloon.

• Anonyymi

Tuletko huomenna

• Anonyymi

Viime kesänä kävin kaksi kertaa siellä metsikössä antamassa tyydytyksen kaverille jota en ole kertaakaan nähnyt. Tapasimme chatissa ja aikamme kirjoiteltuamme sovimme, että tapaamme Ouluntullissa siten, että tulen sinne linja-autolla, käyn näyttäytymässä parkissa ja lähden kävelemään metsään katsomatta taakseni. Hän oli kuin olikin kiinnostunut ja kuulin takaani hiljaiset ohjeet minne suunnata. Kun olimme sopivassa paikassa sain käskyn laittaa liina silmilleni, jotta hän pysyy anonyyminä. Ensimmäisellä kerralla sain polvistua hänen eteensä ja ottaa suuhun, mulkku oli kova ja upean kokoinen, kun imin sitä parhaani mukaan ja lopulta sain tuon kaipaamani sperma annoksen nieltäväkseni. Jäin polvilleni side silmilläni nielemään lastia kuunnellen hänen poistumistaan.
      Toinen kerta oli toisinto edellisestä mutta nyt hän halusi naida minua peppuun takaa päin. Nojasin käsilläni puuhun ja hänen naidessa minua pitkillä rauhallisilla liikkeillä, lopulta kiihdyttäen tahtia ja ruiskuttaen runsaan spermalastin syvälle sisääni. Linja-autossa spermaa valui perseestä housuihin niin paljon, että oletin kaikkien haistaneen mitä tämä poju oli harrastanut. Jäi hyvä muisto ja otan varmaan uudestaan jos tavoitan taas saman miehen... kiitos viime kesästä... kuka sitten lienet

• Anonyymi

lauantaina tullissa päivällä ketään? oisin tulossa sinne....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lauantaina tullissa päivällä ketään? oisin tulossa sinne....

Pääsen vasta illempana

• Anonyymi

Oliskohan mahdollista
      Vanhempi pariskunta haluaisi tulla katselemaan miehen runkkausta. Emme osallistuisi mitenkään, katseltaisiin vain. No ehkä vähän voitais hiplata itseämme.
      Katsomisesta saadaan uutta virtaa seksielämään.
      Päivällä voisimme tulla, meille sopis parhaiten klo11 - 14 välillä.

• Anonyymi

Juu huomenna päivällä vajaa 40 m tyhjentää tullissa.. monelta ootte paikalla

• Anonyymi

miten tullissa elämää kesällä? viime vierailusta jo aikaa... joskus saanut siellä kunnon patukkaa ja himottaisi taas kokeilla. mä mustissa tiukoissa nahoissa...

• Anonyymi

oon tainnut nähdä sut siellä joskus! tule vaan uudelleen...

• Anonyymi

Tarjonta on heikkolaatuista. Joskus käy joku nuorempi, mutta ei nouse edes autosta kun näkee hirviöt.

• Anonyymi

Tarjoaisin kyllä heppiä, jos niitä muumioita ei surraisi perässä.

• Anonyymi

Onko tänään suikkareita, mihin aikaan?

• Anonyymi

Oisko isompaa patukkaa tarjolla tullissa? Mä 53 mustissa tiukoissa nahoissa....

• Anonyymi

Tänään menen katselemaan o-tulliin, olisko siellä seuraa vailla olevia. Metsässä olen muutamankerran käynyt ottamassa alasti aurinkoa, kalu kivasti ruskettunut. Muutaman kerran tullut kaveriksi nakuilemaan, samanhenkinen mies.

Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe