Vintage valtakunta

Anonyymi

Hyvä, alkaa uudet jaksot.

28

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tyhmempää ja aivotonta ohjelmaa ole. Tyypit jämähtäneet johonkin -50-luvulle. Huh huh

      • Anonyymi

        Mikäs sitten ois hyvä mielestäsi ? Ei varmaan mikään .


      • Anonyymi

        Noh, nehän ovat niitä killerimotoristejä, kokomuksen ja Ylen on täytynyt ystävilleen avata oma ohjelmapaikka, heillä on myös omia yrityksiä, kokoomus sallii sen, tämäkin on merkki siitä että oikeistomedia on kaatamassa hallitusta ja se sopii keskustallekin.


    • Anonyymi

      Miksi siinä on tatuoituja naisia? Ei 50-luvulla maassamme ollut tatuoituja naisia. Ei sovi vintage ohjelmaan. Hyi yäks!

      • Anonyymi

        Joo, se tatuoitu mursu ei kyllä silmiä hivele. Muuten ohjelma on kyllä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se tatuoitu mursu ei kyllä silmiä hivele. Muuten ohjelma on kyllä hyvä.

        Ohjelman edelliset jaksot olivat hyviä ja muistuu itsellekin vintage aikakausi mieleen kun esineitä näkee. Tuo "vankilaihottuman" näkyvä esittely etoo ja jos kauppiaalla sellainen on, niin kauppoja ei synny. Nykyisiä kännykkäänsä jatkuvasti tuijottavia ei tietenkään vintageohjelmat kiinnosta, enkä sitä ihmettele.


      • Anonyymi

        Ei pidä kiinnittää liikaa huomiota noihin ihottumiin pitää katsoa vähän ohi tai sivuun niin kyllä se siitä .. :)


    • Anonyymi

      Hämähäkki portteja on ollu iät ajat.

    • Anonyymi

      Näillä ohjelmilla on pilattu jo useampi ala amatöörien ryntäyksellä. Antiikkiala, autoala, kullankaivuu jne. pilattu. Nykyään täytyy jo oikein pinnistellä että keksitään lisää tosi-tv:tä.

      • Anonyymi

        Kyllästyttää ne kullanhuuhdonta ohjelmat eikö ne pökelöt tiedä mitään muuta kuin hokea paljonko saadaan kultaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyttää ne kullanhuuhdonta ohjelmat eikö ne pökelöt tiedä mitään muuta kuin hokea paljonko saadaan kultaaa

        nii ja se ohjelma missä ollaan alasti ja heti sänkyyn vieraan kanssa.niin naurettavaa paskaa ja väkisin väännettyä ohjelmaa.


    • Anonyymi

      Olen katsonut jaksoja ja ihmetellyt mistä noi saa rahaa kaikkeen mitä heillä on?

      • Anonyymi

        Samaa olen itsekin miettinyt . Tappiolla tekevät kauppoja.


      • Anonyymi

        Ja se pimeä kauppa! Ei koskaan saa kuittia.
        Miksi Yle tällaista rikollista toimintaa suosii?


      • Anonyymi

        Huumeita myymällä.


    • Anonyymi

      Ohjelman idea ja konsepti lainattu sopivasti britti ja jenkkitelevisiosta mutta sopeutettu hyvin Suomeen: jänniä, sopivan karheita tyyppejä ja mielenkiintoista tavaraa. Yllättävänkin hyvä "formaatti" tv-sarja.

    • Anonyymi

      Kausi 3 3/10 varsinaiset ammatti miehet. Tuon jakson ruskeat tuolit tein v. 1982 autotallissa, vanha pieru kusetti äijiä.

    • Anonyymi

      Yksi parhaista ohjelmista miesmuistiin. Toivotaan että uusia jaksoja tulisi pitkään.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Vaihtelua tarvitaan ohjelmiin vaihtoehdoksi erilaisille "kiljumisohjelmille" joiden esiintyjiä joku ns. musiikkitoimittaja tärkeänä haastattelee. Kuinka monta näitä ns. toimittajia ylellä onkaan yle-veroa rasittamassa?


    • Anonyymi

      Eka kausi oli hyvä. Sitten kun muuttivat landelle, homma lässähti ja alettiin ajella ympäri Suomea.

    • Anonyymi

      Todella hyvä ohjelma, ei mulla muuta sanottavaa.

      • Anonyymi

        Parempi tämä Vintagevaltakunta ohjelma on kuin Palsanmäki pariskunnan hömppä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi tämä Vintagevaltakunta ohjelma on kuin Palsanmäki pariskunnan hömppä .

        Kyllä ehdottomasti on laadukkaampaa kamaa tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ehdottomasti on laadukkaampaa kamaa tämä

        Aikuisia ihmisiä kiinnostaa antiikki ja yleensä vanhat esineet ym. Katsojia varmasti riittäisi kyseisille ohjelmille talviaikana. Kesäksi jokainen lähtee kesäpaikkoihin ym. tekemään niitä itse.


    • Anonyymi

      Tää ohjelmakolmikko eli se tatuoitu nainen ja ne kaksi tyyppiä julkaisi aikoinaan golden vintage lehteä. Tilasin itsekin alusta asti kaikki numerot jotka ilmestyivät, ovat tallella vieläkin, osa muoveissa. Lehti loppui kuin seinään. Aloin kysellä vuosikerta maksun palautusta saamatta saamista lehdistä. Kukaan ei vastannut mitään koskaan. Haihtuivat kuin savu tuuleen. Vuoden verran kyselin.
      Tällä mimmillä on muistaakseni nykyään vintage Eija´s vaateliike tai on ainakin siinä mukana. Olen neljä kertaa kysynyt sähköpostilla drapea että onko myytävänä ja saatko hommattua niin ostan. Ei ole vastannut kertaakaan.
      Taitaa olla aikamoista huijausta ja veronkiertoa koko toiminta heillä kun liikkeen paikkakin vaihtuu varmaan kerran vuodessa tai parissa.
      Paska maku. Toivottavasti sarja lopetetaan.
      Ja tyypit joutuvat maksumiehiksi.

      • Anonyymi

        Olen itse kova 50`s ja Rockabilly fan ja olisin ostanut Knucklebone Oscarin Helsinki LP;n, mutta kun kuulin että se on näiden jäppisten tuottama , heillä vissiin joku levymerkki niin jätin ostamasta sen takia.


    • Anonyymi

      Ennemmin vintage-valtakunta ohjelmaa katsoo,
      kun jotain v***n sohvaperunoita,puoliseitsemää,strömsöötä,siskonpetiä,

      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Antiikki, vanhat tavarat,vintage, nostalgia ym aiheeseen liittyvä todella kiinnostaa laajaa katsojaryhmää. He ovat kyllästyneet erilaiseen hömppään jota tyrkytetään pitkien mainoskatkojen kera. Kesäisin nämä katsojat kiertävät kirppiksiä, osto-ja myyntiliikeitä, huutokauppoja ym., koska aihe kiinnostaa. Lisätkää vain ohjelmia ja myös uusia vintage jaksoja. Tulisi vastinetta Yle-veron maksajille kerrankin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe