Hei olisi suunnitella muuttaa Jyväskylästä Ouluun onko kellään kokemusta oulun äimärutiolla sijaitsevasta svs horses hevostallista toimiiko hommat nii kuin pitääkin yms laittakaa vastauksia.
Kokemuksia oulun äimärautio svs horses tallista
9
3190
Vastaukset
- Anonyymi
Hommat ei toimi minkään vertaa piha kuin kaatopaikan jäljiltä ulkokarsinat näyttää kaatopaikalta ja asiat ei hoidu älä missään nimessä vie sinne hevostasi saatikka itseäsi!!!
- Anonyymi
Ei toimi hommat ja juurikin kuten edellinen kommentoija sanoi, piha jne näyttää melko törkeältä.. Asiakkaistakin ilmeisesti pula kyseisten asioiden vuoksi. Äimärautiolla monta hyvää tallia, mutta tätä en lukisi niihin.
- Anonyymi
Uusin ja mukavin talli koko äimärautiolta. Kateelliset täällä haukkuu.
- Anonyymi
Ihan ok
- Anonyymi
Suosittelen
- Anonyymi
Mukavat ihmiset ja hyvät olot hevosille! Suosittelen
- Anonyymi
ihan mahtava talli! Hommat toimii ja ehdottomasti kaunein talli äimärautiolla ja tallilla on ihania ja todella huomaavaisia ihmisiä!😍 Suosittelen!
- Anonyymi
Omistaja itse käynyt kommentoimassa yllä olevat kommentit. Talli on suoraan sanoen surkea; maksuvaikeuksia riittää. Ei myöskään maksa sovittuja palkkoja ja ilmaista työtä teetetään ilman mitään häpyä. Omistaja on kamala ihminen. Väki vaihtuu tallilla tiuhaan. En suosittele kenellekkään.
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Svs on äimäraution uusin ja siistein talli? Kuka oikeen oot😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818