Miksi edes ihastua

Anonyymi

ei niistä koskaan mitään tule. Olenko mie ainoa, joka näin ajattelee?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaiselle on se oikea. Niin, tai sitten useampi sopiva ihminen eri elämän vaiheisiin.

      • Anonyymi

        Niin joulupukki ja pääsiäspupu ovat yhtä todellisia kuin että jokaiselle olisi se oikea.


      • Anonyymi

        Tai yksi sopiva useampiin elämän vaiheisiin. Muistelen juuri omaa oikeaani. Muodonmuuttajaani vuosien takaa mustissa housuissa, joissa oli punaisia kuvioita maksamassa ostoksiaan.. Luulin, ettei niin upea tyyppi voisi tässä kaupungissa asua..


    • Olet este itsellesi, selvitä pääsi.

    • Anonyymi

      Kieltämättä vähän olen kallistumassa tuohon ajatukseen minäkin. Ainahan kaikki on joko yksipuolista, tai mahdotonta esim hoitosuhde tai opetussuhde. Ihan turhaan enää tässä iässäkään ihastun. Kuka köyhään keski-ikäiseen yksinhuoltajaan ihastuisi kuitenkaan.

      Pitäisköhän vaan antaa tunnepuolen jo olla ja elää tyytyväisenä yksin elämänsä loppuun.

    • Anonyymi

      Jos et tee mitään sen eteen niin ei todellakaan mitään tule.

      • Anonyymi

        Eihän siitä tule vaikka tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siitä tule vaikka tekeekin.

        Mistä kiikastaa?


    • Anonyymi

      Vaan, jos kuitenkin onnistuu. Onhan noita onnistuneita suhteitakin ihmisillä.

    • Anonyymi

      Pystyykö sen itse päättämään ihastuuko vai ei? :O

      • Anonyymi

        Ei ole kysymys siitä pystyykö sitä itse päättämään vaan siitä miksi aina yksipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys siitä pystyykö sitä itse päättämään vaan siitä miksi aina yksipuolista.

        Mistä tiedät, että on yksipuolisesta? Entäs, jos tällä kertaa on molemminpuolista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että on yksipuolisesta? Entäs, jos tällä kertaa on molemminpuolista?

        Ei ole mitään tällä kertaa tai en ole ihastunut keneenkään tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Minulla ihastumiset ovat jonkin verran auttaneet sellaisessa elämäntilanteessa kun on ollut vaikeaa. Silloin kun on vaikeaa ei ole minkäänlaita jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään. Ihmissuhteilla ei silloin ole käytännössä mitään merkitystä. Suurimman haaveen menetys vuosia sitten pudotti pohjalle ja sen jälkeisinä vuosina ei ole ollut minkäänlaista tarvetta löytää ketään. Ensin oman elämän asiat kuntoon ja vasta sen jälkeen voi tosissaan etsiä itselleen sopivaa kumppania.

    • Anonyymi

      Etsie oo ainua. Mie uattelen myös samanlail ku siekkii. Nyt mie mänen päeväpaskale miettimmää tätä juttuo.

    • Anonyymi

      Katsoin just digiboxista vanhoja Punk'd- pätkiä. Pystyin hyvin samaistumaan heihin, joille tehtiin källejä. Ansa on viritetty, johon kohde sitten lankesi. Näin kävi minullekin kahden naisen toteuttamana. Syytettiin vainoamisesta, jonka toinen koki rankkana itselleen? Perusti väitteensä enempi valheille kuin totuudelle, tausta pirun rooli oli suurempi kuin kävi ilmi.

      Ihmettelin monesti tämän takapiruna toimineen naisen toimia. Osasi olla tyly ja todella outo käytökseltään. Hänellä oli varmaan omat epäilyt siitä, et hänen takanaan puhuttiin pahoja, tämän uskon johtuvan täysin siitä, et hän tällaista harrasti aina, kun hänen epäily heräsi toisista?

      Pelailija taisi olla luonteeltaan, epäily oli, et harrasti salasuhteiluja vieraiden miesten kanssa. Minunkin kanssa oli tilanteita, joita ihmettelin monesti, mutten langennut ansaan onneksi,koska epäilin hänen tarkoitus periään. Ei ollut luottamusta herättävän oloinen. Eikä ollut mieleinenkään minulle, enempi ajattelin hänestä, et jos joskus hyvän naisen löydän rinnalleni toivon, ettei hänen kaveripiiristään löydy hänen laista naista. Vähemmän mieleen, enempi luonteensa takia.

      Tämän kokemukseni myötä olen tästä aina ehdoton jatkossa. Ylimielisyys ja huomionhaku, samoin kuin prinsessa myytti oli hänen luontonsa, jota ei halunnut julkisesti tunnustaa, mut rivien välistä oli luettavissa. Nainen joka ei halunnut vanheta, halusi olla ikinuori mieleltään, koska vanheneminen / heikkeneminen oli hänelle asia, jota välttelee viimeiseen asti. Toivon, et paha saa palkkansa lopulta.

    • Anonyymi

      Et tosiaan oo ainoa joka ajattelee noin. Oon täysin samaa mieltä sun kaa. Itekki aina ihastun ns. vääriin tyyppeihin, joista ei voi ikinä tulla mitään. Ja sit ku se on aina ollu ykspuolista, niin ei haluais enää ihastua ikinä kehenkään ku se on kumminkin ykspuolista. En jaksa uskoa et se vielä joskus olis molemminpuolista ku se on aina ollu ykspuolista, niin meinaa usko tässä loppua.

    • Anonyymi

      Jokainen joskus ihastuu ja se voi olla elämän lopun rakkaus,tai joku uusi vaihe elämässä.

    • Anonyymi

      Naiset tuskin olisivat tutustuneet toisiinsa ilman minua? Kanssakäyminen tapahtunut heidän välillään minua kohdennetun mustamaalausten jälkeen. Vahva epäilyni tällainen ja todenmukainen. Vaikka nuorempi antoi ymmärtää enemmän heidän ystävyydestään. Huvitti tämä maininta, esittää voi asioita monella tapaa vakuuttaa näin omaa kokemaansa. Naiset pitävät yhtä, sen ymmärrän, sitä pahantahtoisuutta vaikeampi ymmärtää muuten kuin kostona jostain, jota en ymmärrä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe