Katsoit vaan hiljaa suoraan lävitseni kun tervehdin sinua kaupassa. Tuntui tosi pahalta, menin ihan lukkoon. Kyllähän minä ymmärrän, eikä minulla ole mitään oikeutta pyytää sinulta ystävällisyyttä tai mitään muutakaan. Olisin kuitenkin toivonut sinun ilmaisevan ettet halua mitään, edes tuttavuutta. Toivottavasti ei enää jatkossa törmätä missään.
Jäi paha mieli
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sillähän oli maski? Ehkä erehdyit henkilöstä.
- Anonyymi
Jos se toinenkin oli lukossa. Kannattaa vähän kokeilla seistä toisen saappaissa.
- Anonyymi
Kuka ei tervehtinyt takaisin?
- Anonyymi
Sinä tietysti, kuka muukaan? Kaikki viestit täällä on sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tietysti, kuka muukaan? Kaikki viestit täällä on sinulle.
Sekö on pahin painajaisesi? Sivusta. Tuo luulo nimittäin syntyy siitä, että itse olettaa näin ja tunkee katkerana lasikenkää viulukoteloon, se on vantasiaa se.
- Anonyymi
Ei välttämättä siinä tilanteessa tajunnu että juuri sä olit kyseessä. Älä ainakaan ota itteesi, kaupassa ym on muutenkin jatkuvasti porukkaa/hälinää ja voi olla huono päivä ym... ei siinä sillon tajua vaikka joku heiluttais käsiä ihan naaman edessä.
- Anonyymi
Hän ei huomannut tai tunnistanut sinua.
- Anonyymi
Tai ei vaan kiinnosta eli se todennäköisesti oikein vaihtoehto?
- Anonyymi
Tervehdin kyllä tuttuja ja vieraitakin, jos he tervehtivät minua mutta välillä olen niin omissa ajatuksissa.
- Anonyymi
Minen ainakaan tervehdi ketää kaupassa paitsi kassaa, mutta käytänkin itsepalvelukassaa.
Sivusta totean, että itse en juuri ketään tunnista maskin takaa, vaikka olisi kuinka tuttu ihminen muuten. Korkeintaan äänestä saatan tunnistaa.
Joten kannattaa ottaa sekin huomioon, että kaivattusi ei edes välttämättä tunnistanut sinua maskin takaa, jos sulla oli maski kasvoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614108KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar982551Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452132- 221813
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?271723- 281546
- 161305
- 1101165
- 311158
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale811088