Rakastan mä edelleen sua

Anonyymi

Ei se lopu näin äkkiä.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kyllä todellakaan siltä vaikuttanut! Hyvin kaukana sellaisesta oli käytöksesi viimeksi.

      • Anonyymi

        Erehdyt nyt. Ei sulle.


    • Anonyymi

      Rakastat toista mutta et itseäsi? Muuten olisit tehnyt itsesi vuoksi töitä ja selvittänyt toisen tunteet itseäsi kohtaan. Sitä on rakkaus. Sitä ettei jätä itseään epätietoisuuteen.

      • Anonyymi

        Tuleeko sulle hyvä mieli kun saat kostaa tänne ventovieraille sen, että joku ei tehnytkään aloitetta sua kohtaan. Ehkä ei tykännyt sinusta yhtään. Pura vaan pois. Kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko sulle hyvä mieli kun saat kostaa tänne ventovieraille sen, että joku ei tehnytkään aloitetta sua kohtaan. Ehkä ei tykännyt sinusta yhtään. Pura vaan pois. Kyllä se siitä jossain vaiheessa helpottaa.

        Mistä moinen aggressio puuskaus? Toivottavasti kuitenkin helpotti kun sait ulos. Kaikkea hyvää sinullekkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä moinen aggressio puuskaus? Toivottavasti kuitenkin helpotti kun sait ulos. Kaikkea hyvää sinullekkin!

        Kommenttisi on toista alentavia ja syytteleviä. Ne loukkaa toista. En vaan pidä tuollaisista kirjoittelijoista Tyylisi on sellainen tarkoituksella, toista ärsyttävä. Mikä rakkauden ammattilainen sinä muka olet kertomaan toiselle mitä hän tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on toista alentavia ja syytteleviä. Ne loukkaa toista. En vaan pidä tuollaisista kirjoittelijoista Tyylisi on sellainen tarkoituksella, toista ärsyttävä. Mikä rakkauden ammattilainen sinä muka olet kertomaan toiselle mitä hän tuntee.

        Teidän kahden pitää mennä yhteen kun noin hyvin pokka pitää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi on toista alentavia ja syytteleviä. Ne loukkaa toista. En vaan pidä tuollaisista kirjoittelijoista Tyylisi on sellainen tarkoituksella, toista ärsyttävä. Mikä rakkauden ammattilainen sinä muka olet kertomaan toiselle mitä hän tuntee.

        Ei ole alentava eikä syyttelevä. Ei voi vain rakastaa ketään ellei tiedä edes mitä rakkaus on. Rakkaus on maailman mahtavin ja voimakkain tunne, jota voi tuntea sydämessään. Jos sitä ei löydy omasta sydämestä, niin ei sitä löydä mistään muualtakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole alentava eikä syyttelevä. Ei voi vain rakastaa ketään ellei tiedä edes mitä rakkaus on. Rakkaus on maailman mahtavin ja voimakkain tunne, jota voi tuntea sydämessään. Jos sitä ei löydy omasta sydämestä, niin ei sitä löydä mistään muualtakaan.

        Et sinä voi yhden tai kahden lauseen perusteella tulla noin sanomaan kenellekään. Sinä et tiedä minusta mitään, etkä sinä tiedä ketä minä olen rakastanut, missä ja miten paljon. Olen väsynyt teihin tampioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi yhden tai kahden lauseen perusteella tulla noin sanomaan kenellekään. Sinä et tiedä minusta mitään, etkä sinä tiedä ketä minä olen rakastanut, missä ja miten paljon. Olen väsynyt teihin tampioihin.

        Uskallan väittää ettet ole tuntenut rakkautta sen jälkeen kasvoit aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi yhden tai kahden lauseen perusteella tulla noin sanomaan kenellekään. Sinä et tiedä minusta mitään, etkä sinä tiedä ketä minä olen rakastanut, missä ja miten paljon. Olen väsynyt teihin tampioihin.

        Minäpä tunnen sinut. Olet ikävä tyyppi joka kamppailee muita ja vinoilee selän takana. Olen niinsanottu uhrisi vaikkakin sinunlaisia tyyppejä on niin monia että sovin vain arkkityyppi kuvaukseen. Minut otit uhriksi nolataksesi ja laittaaksesi minut syrjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tunnen sinut. Olet ikävä tyyppi joka kamppailee muita ja vinoilee selän takana. Olen niinsanottu uhrisi vaikkakin sinunlaisia tyyppejä on niin monia että sovin vain arkkityyppi kuvaukseen. Minut otit uhriksi nolataksesi ja laittaaksesi minut syrjään.

        Ei pidä paikkaansa. Olet joku harhainen vaan. Tuskin täällä kukaan tuttusi kirjoittelee.


    • Anonyymi

      Onko sulla joku aikaraja sillekin? Kun tietty aika on kulunut niin kaikki tunteet häviää savuna ilmaan?

      • Anonyymi

        Ei ole aikarajaa. Tunteet katoaa aikanaan, jos toisen kanssa ei ole tekemisessä. Tai ainakin muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aikarajaa. Tunteet katoaa aikanaan, jos toisen kanssa ei ole tekemisessä. Tai ainakin muuttuu.

        Tietenkin tunteet katoavat jos ei toisen ole kanssa missään tekemisissä. Tulee uusia ihastumisia ja joku niistä voi johtaa parisuhteeseen. Näin keväällä varsinkin on tullut nähtyä moniakin kiinnostavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tunteet katoavat jos ei toisen ole kanssa missään tekemisissä. Tulee uusia ihastumisia ja joku niistä voi johtaa parisuhteeseen. Näin keväällä varsinkin on tullut nähtyä moniakin kiinnostavia.

        No eipä ollut aloitus sullekaan. Oli vähän eri ikäiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollut aloitus sullekaan. Oli vähän eri ikäiselle.

        Ymmärsin sen, mutta kerroin vain oman mielipiteeni omasta elämästäni.


    • Anonyymi

      Mikä on äkkiä?

      • Anonyymi

        vuosi tai pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuosi tai pari

        Kestää paljon pidempäänkin.


    • Anonyymi

      No miksi ette sitten ole yhdessä?

      • Anonyymi

        En yhtään tiedä miksi.


    • Anonyymi

      Ja minä sinua (häntä)
      silloin, nyt ja varmaan aina ❤️✨

      • Anonyymi

        Hyvää yötä sinulle ja hänelle. Olen väsynyt vähän kaikkeen. Kesälomaa odotellessa käyn nukkumassa.


    • Anonyymi

      Nii ei se vielä loppunut

      • Anonyymi

        No ei loppunut meillä. Samat tunteet on ja roihuaa. Eikä niille tunteille mitään voi vaikka ei olla nyt nähty. Yhteys on kuitenkin ihan kun toinen kulkisi rinnalla kokoajan. Nähtäispä pian.


      • Anonyymi

        Ei se mullakaan loppu. toi joku oli sivusta :(


    • Anonyymi

      Ihastumistahan tämä on meidän välillä mies. Olit kaukainen haaveeni joka ei koskaan päässyt toteutumaan ei edes tutustumisen tasolla.

      • Anonyymi

        Niin onkin ihastumista, mutta siitähän yleensä kaikki alkaa. Meille ei ole vielä käynyt niin. Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin ihastumista, mutta siitähän yleensä kaikki alkaa. Meille ei ole vielä käynyt niin. Mieheltä

        Voisitko tuoda minulle parempaa oloa? Tuntuu vain sille, että en ole riittävä.


      • Anonyymi

        Aloitus ei ole mieheltä.


    • Anonyymi

      Yli 3 vuotta tästä on mennyt. Milloin myönnät sen ?

      • Anonyymi

        Ei ole mennyt. Tunteet heräsi reilu vuosi sitten.


    • Anonyymi

      Kyllä sinä olet riittävä. Älä päätä toisen puolesta. Rakkaus on ihana asia.

      • Anonyymi

        En ole tuollaista päätöstä minnekään kirjannut. Miten te saatte niin hirveästi asiaa noista kahdesta lauseesta ..


    • Anonyymi

      Loppuu se aikanaan, mutta hyvä niin vaikka pahalta se ajatuksissa tuntuu.

      • Anonyymi

        samaa mietin ,pelkään että ei lopu ennen kuin saamme toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa mietin ,pelkään että ei lopu ennen kuin saamme toisemme.

        Ei kannata kuitenkaan vuositolkulla itseään hajottaa. Ei se ole sen arvoista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kuitenkaan vuositolkulla itseään hajottaa. Ei se ole sen arvoista..

        niinpä ,sydän sanoo toista kuin järki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä ,sydän sanoo toista kuin järki.

        Sydän elää sen pohjalta mitä ajatuksesi sille kertovat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe