Yksinäisyys

Anonyymi

Miten voit? Miten jaksat?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin pakko jaksaa vaan, ei tänäkään mitään, tulisi ilta että pääsisi nukkumaan.

    • Anonyymi

      Voin todella huonosti, ei mitään mielenkiintoa tulevaa kohtaan.

    • Anonyymi

      olisko pikku koirasta apua, siittä lähtisi
      edes vähän ääntä ja koiran voi ottaa peiton alle ja kun se hengittää niin kivemman kuulosta.,ei vielä ole koiraa
      mutta lapsuuden perheessäni on joskus ollut.
      nyt olen jäänyt leskeksi ja lapsetkin muualla., ja hiljaisuus sattuu.,
      vaikka joskus on melukin sattunut kauan sitten.
      illat on kaikkein ikävimmät.

    • Anonyymi

      Olen onnellinen olemassaolostani ja siitä että terveydentilani on kohentumaan päin. Ainakin olen optimistinen ja uskon että elämäni muuttuu paremmaksi. Ehkä yksinäisyys hellittää ehkä ei, se ei minua juurikaan huoleta

      • Anonyymi

        Kaikki eivät ole tottuneet yksinäisyyteen, eipä siitä kukaan valittaisi jos se olisi hyvä olotila.


      • Anonyymi

        Olen jo monta vuotta odottanut jotain positiivista yksinäiseen elämääni mutta ei mitään tapahdu


    • Anonyymi

      Huonosti. Monia vuosia takana. Lähes koko sen ajan neljän seinän sisäpuolella tai viettäen aikaa yksin jossain ulkona istuskellen tai kävellen ympäriinsä.

      Pidetään jo varmasti täysin mielipuolena, kun on epävakaa. Ainakin nöyryytetyksi tullut, kun menee mm. helposti kusetettavaksi.

      Empatian näyttäminen tai tunteminen tuntuu väärältä ja usein pelkää joutuvansa taas hyväksikäytetyksi. Siksi suurimman osan aikaan kaiketi helpompaa olla tyly. Yli käveleminen on hermoille käyvää, mutta eipä noihin ole saanut oikein nuorenakaan apua.

      Että sellainen yksi ihmissaasta lisää täällä.

    • Anonyymi

      Oikeastaan ei, musta tuntuu usein että on ihmissaastoista pahin...

      Nuoruus mennyt hukkaan mullakin. Oon niin kuvottava, huonosti kouluttautunut ja ruma.

    • Anonyymi

      Kohtalaisen hyvin. Töissä on ihan mukavaa. Tykkään lukea ja oppia uutta. Yritän kehittyä ihmisenä. Ainut, mitä kaipaan, on turvallinen parisuhde. Ystäviä en osaa hankkia. : (

    • Anonyymi

      Jokainen päivä on selviytymistä. Ei juurikaan iloa mistään ja mikään ei enää kiinnosta. Tällä mennään... Jospa joskus elämä saisi sisältöä

      • Anonyymi

        Mulla ihan sama juttu, yksinäistä ja surkeaa päivästä toiseen. Olen myös alkanut ajatella itsemurhaakin.


    • Anonyymi

      Joo tätä pitäs jaksaa vielä vuosikymmeniä. Töihin, maksa laskut, säästä rahaa, harrasta kuten aina ennenkin ja mene sitten nukkumaan. Olis kiva edes kokeilla maistuisko tää homma toisenlaiselta jos olis muija.
      Mä sentään laitoin tikkuja ristiin muijan löytämiseksi mutta näyttää vahvasti siltä, että homma vaan ei taida onnistua.
      Ainakin edes yritin.

    • Anonyymi

      Mäki oon yrittäny saada naista.. muttakun ei vaan millään onnistu.. paskalta se vaan tuntuu kun ei kelpaa kellekkään.

      • Anonyymi

        Saada naista. Sitä varten on bordellit . Jos etsit ihmis- suhdetta ala arvostaa toista ensin ja hanki harrastus missä tapaa sekä miehiä että naisia kuten liikunta .


    • Anonyymi

      Ei oo elämäs sisältöä kun ei saa parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Kyllä on todella kapea horisontti sulla jos elämästä ei sisältöä löydä ilman parisuhdetta!
        Oletko läheisriippuvainen?
        Kauhea elämä tuollainen. En minäkään ole parisuhteessa, mutta en todellakaan jää sitä suremaan ja napaani tuijottamaan ja itseäni säälimään! Minulla ei ole läheskään kaikkea mitä olisi kiva olla mutta sen kanssa on elettävä ja löydettävä iloa ja mieltä muista asioista.
        Sairasta jos elämän ainoa sisältö on toisessa ihmisessä roikkuminen.
        Mutta toki kukin voi elää miten tahtoo, näin sivusta katsoen tuollainen elämä kuulostaa todella kolkolle ja kauhealle. Kun ihmisellä ei omissa silmissään ole mitään arvoa omana itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on todella kapea horisontti sulla jos elämästä ei sisältöä löydä ilman parisuhdetta!
        Oletko läheisriippuvainen?
        Kauhea elämä tuollainen. En minäkään ole parisuhteessa, mutta en todellakaan jää sitä suremaan ja napaani tuijottamaan ja itseäni säälimään! Minulla ei ole läheskään kaikkea mitä olisi kiva olla mutta sen kanssa on elettävä ja löydettävä iloa ja mieltä muista asioista.
        Sairasta jos elämän ainoa sisältö on toisessa ihmisessä roikkuminen.
        Mutta toki kukin voi elää miten tahtoo, näin sivusta katsoen tuollainen elämä kuulostaa todella kolkolle ja kauhealle. Kun ihmisellä ei omissa silmissään ole mitään arvoa omana itsenään.

        Alluhan se siellä haikailee naisen perään taas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alluhan se siellä haikailee naisen perään taas...

        Jos ollaan tarkkoja, niin ihan kaikilla ihmisillä on ongelmia.
        Jos oot parisuhteessa, niin kyllä löytyy.
        Jos on vaikka minkä verran kavereita, niin kyllä löytyy.


    • Anonyymi

      Liitetään Jeesusta että on saatu elää ja että saa vanheta rauhallisesti sekä vielä liikkua omin jaloin tai pääsee näkemään ihmeitä vaikka TV kautta . YLE areenassa on mm. Luonto dokumentteja . Norjasta ja muuta .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe