Muistaako joku, muistaa varmaan humppayhtye Kaisa & kumppanit? Luin jostain että, Pauli Saari menehtynyt viime vuoden puolella. Oliko niin että, Kaisa Saari menehtyi aiemmin?
Kaisa& kumppanit
8
3733
Vastaukset
- Anonyymi
Talo ainakin vaihtoi omistajaa jokunen vuosi sitten.Kyse on vanhasta jutusta,
muistan kun joku pyysi soittamaan heitä metsäkukkia,Vastaus oli että sehän
tuli juuri äsken. - Anonyymi
Hyvin muistan ja kun kävin Saaren kaupassa, niin itse Kaisa istu
kassalla ja Pauli hääri lihatiskin takana.
Nyt kyllä kysyisin tässä samalla muistaako kukaan aitoa Lietemistä
sillon elettiin 1974 vuotta ?...- Anonyymi
Lauttakylässä oli aikoinaan hyviä orkesteria muistan .heistä moni soitti aikoinaa mommolan motellissa ripovuorella myös .
- Anonyymi
Onko se nykyinen lietemies (sikaniska) menehtynyt kun ei oo kommentoinut
viime aikoina.- Anonyymi
On ollut lietevaunun kimpussa aika aktiivisesti. Ilmeisesti joku hama tullut kun kirota päristi liätevaunun alla..en uskaltanut poiketa tarinalle,..
- Anonyymi
Lietemies on kuollut jo ajat sitten. Ajoi traktorin ja lietevaunun loimijokeen ja hukkui samalla sinne.
- Anonyymi
Muistan tosi hyvin,Leppijärvellä soittivat aika usein ja tanssijoita oli paljon.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja! Oli ihanaa lavatunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787514Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344671Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232720- 772194
- 901576
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987