Kyllä minä sinua kaipaan...

Anonyymi

Vaikka en sitä enää ole pystynyt edes tänne kertomaan. Olet täydellinen nainen, sellainen mistä jokainen mies voisi unelmoida. Se on onnekas joka on päässyt lähellesi ja saanut tuntea sinut paremmin. Tuntea ne hetket kanssasi ja saanut tuntea kosketuksesi..

Olet pelottavan älykäs ja sitä ihailen sinussa suuresti. Minä olen järkevä ja erittäin maanläheinen, mutta se ei ole sellaista ilmoja miekalla halkovaa kristallin kirkasta ajattelua, kuin sinulla. Siksi olenkin surullinen että et minua valinnut. Tiedän että saat aina sen mitä lopulta haluat ja siksi se onkin niin raastavan surullista ja ikävää kannaltani. Olen liian vajaavainen ja passiivinen sinulle, mutta niin salatieteetkin selittävät etteivät toistensa vastakohdat tule toimeen. Meidän tilanteessamme se onkin oikein raju ukkosmyrsky, kun jossain tuossa ilmakehän puolivälissä energiamme kohtaavat. Minä vetäydyn kuoreeni ja tärisen maata ravistuttavasti, sinä paukut ja puhallat niin että puuni repiytyvät juurineen ja kaikki elämä vetäytyy suojiinsa...

Toisaalta mietin sinua ja minua, yhdessä. Minä tiedän puutteeni ja olen päättäväisesti nyt tarttunut niihin. Ne ovat asioita joita minun täytyy tehdä riippumatta kenestäkään muusta, mutta usko siihen että voisimme vielä kohdata ja kääntää yhdessä sen kiven jonka alla se kertomaton tarina on piilossa, antaa valtavan voiman ja avun minulle tässä harppauksessa jonka olen ottamassa..

Minä pystyn pitämään sinusta huolen. En ikinä antaisi veden sinua hukuttaa tai tulen elävältä polttaa. Maa sinut tarvittaessa nielaisee suojiinsa, mutta tarvitsetko sitä kun viillät ilmoja kotkan lailla? Et ehkä tarvitse, mutta toiveeni olisi että löytäisit minun pinnaltani hyvän pesäpaikan, jota kutsua kodiksi ja jonne haluat aina palata uudelleen lentojesi välillä..

Minä teen töitä ja aion Yrittää kovasti. Annan myös mahdollisuuden mahdottomalle ja käyn parhaani mukaan paikoissa, joissa on Alfa ja Omega ollut tapahtunut. Uskon siihen että me yhdessä voitetaan kaikki haasteet ja mikään unelma ei olisi kanssasi mahdoton. Siihen minä uskon ja siitä teen kasvualustan tälle siemenelle, jonka nyt kylvän..

Kaipauksella
vuoren asukas

378

4275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus.

      • Anonyymi

        Ihana💜


    • Anonyymi

      Niin hyvin kirjoitettu ne asiat mitä tulee käydä läpi, että syntyy jotain kaunista.
      Olethan hänelle tämän lähettänyt suoraan. Tässä ei ole mitään mistä kukaan voisi loukkaantua. Käyn itse samaa tilannetta läpi ja tiedän kaiken vievän aikaa. Toisinaan aika tuntuu epäreilulta ja tylsältä, mutta varmuutta sen ajan käyttöön tarvitsen. Mutta pidän hänet matkalla mukana vaikka vain hetkissä.

      • Anonyymi

        Kyllä joku voisi loukata itsensä. Siksi vain täällä.


    • Anonyymi

      Kuinka olit liian vajavainen toiselle?

      • Anonyymi

        Niin monella tapaa ja sen tietää siitä että täällä olen enkä hänen vierellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin monella tapaa ja sen tietää siitä että täällä olen enkä hänen vierellään.

        Mistä tiedät ettei hänkin olisi täällä? Kuinkas hänen vajavaisuutensa..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei hänkin olisi täällä? Kuinkas hänen vajavaisuutensa..?

        En sitä voi koskaan tietää. Hänen puutteitaan en lähde arvioimaan, sillä en tiedä mitä kaikkea hänen takaa löytyy ja mitä asioita siellä on, jotka vaikuttavat häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä voi koskaan tietää. Hänen puutteitaan en lähde arvioimaan, sillä en tiedä mitä kaikkea hänen takaa löytyy ja mitä asioita siellä on, jotka vaikuttavat häneen.

        Armollinen ajatus, et halua arvioida häntä näkyvien puutteiden perusteella. Jaamme samankaltaisen ajattelutavan, katsoa ihmistä läpi defenssien.

        Tärkeää on miten suhtautuu, tai tekee omille puutteille, ei se kuinka paljon ihmisessä on vajavuuksia tai opeteltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armollinen ajatus, et halua arvioida häntä näkyvien puutteiden perusteella. Jaamme samankaltaisen ajattelutavan, katsoa ihmistä läpi defenssien.

        Tärkeää on miten suhtautuu, tai tekee omille puutteille, ei se kuinka paljon ihmisessä on vajavuuksia tai opeteltavaa.

        Juuri näin. Rakastan häntä sellaisena kuin hän on. Hänen kokemuksensa ja elämänsä tapahtumat ovat hänen ainutlaatuisen elämänsä osia. Niiden tuomitseminen tai rikkominen ei ole mitä haluan, vaan niistä osista hän on muodostunut. Muodostunut juuri sellaiseksi tähdeksi, johon rakastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Rakastan häntä sellaisena kuin hän on. Hänen kokemuksensa ja elämänsä tapahtumat ovat hänen ainutlaatuisen elämänsä osia. Niiden tuomitseminen tai rikkominen ei ole mitä haluan, vaan niistä osista hän on muodostunut. Muodostunut juuri sellaiseksi tähdeksi, johon rakastuin.

        Niin, toisten ihmisten todelliset tai oletetut elämäntarinat on sellaista kamaa, ettei niitä voi kukaan käydä kompressoimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toisten ihmisten todelliset tai oletetut elämäntarinat on sellaista kamaa, ettei niitä voi kukaan käydä kompressoimaan

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä voi koskaan tietää. Hänen puutteitaan en lähde arvioimaan, sillä en tiedä mitä kaikkea hänen takaa löytyy ja mitä asioita siellä on, jotka vaikuttavat häneen.

        Puutteita on kaikissa, siksi en arvostele muita.


    • Anonyymi

      Miksei koskaan voi antaa tunnisteita? Edes sellaisia jotka on vain teidän välisiä?
      Menee hukkaan nämä kirjoitukset ilman tunnisteita

      • Anonyymi

        Niin... ehkä tunnisteita on mutta ne täytyy löytää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... ehkä tunnisteita on mutta ne täytyy löytää?

        Taituruutta vaatii lukea rivien välistä, jos siellä on piilotettuna jonkunlainen sanoma. Toisinaan sanoma voi olla liiankin suora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taituruutta vaatii lukea rivien välistä, jos siellä on piilotettuna jonkunlainen sanoma. Toisinaan sanoma voi olla liiankin suora.

        Siitä löytyy vihjeitä, jonka avulla voi rajata ainakin puolet ihmisistä pois. Tarkoituksella mystinen, ehkä ei edes halua paljastua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä löytyy vihjeitä, jonka avulla voi rajata ainakin puolet ihmisistä pois. Tarkoituksella mystinen, ehkä ei edes halua paljastua?

        Sanoisin että 90% ihmisistä pois rajaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että 90% ihmisistä pois rajaavaa.

        Aika hyvin, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin, eikö?

        Hyvin rajattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... ehkä tunnisteita on mutta ne täytyy löytää?

        Löysin ne. Jos olet se, kenen toivoisin olevan, niin sinä olet jo valmis, meidän tehtävä on opetella nämä jutut yhdessä loppuun. Ja loppua ei tule. Heitä pois kaikki ajatukset siitä milloin on oikea hetki, milloin olet valmis. Ei ole kuin tämä hetki. Ja kun riisutaan pois kaikki tämä vastakohtaisuus, ei jää muuta kuin rakkaus. Minä välittäisin sinusta ilman näitäkin. Aikojen saatossa sinäkin olet ollut minun asemassani, kuten minä sinun. Niillä ei ole loppujen lopuksi mitään merkitystä. Ei ajalla, ei millään. Vain sillä että minä oikeasti rakastan sinua.


    • Anonyymi

      Ei multa

      • Anonyymi

        Enkä minä kuvittele, että ois mulle.


      • Anonyymi

        Hyvä :)


      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Taitaa tuo kommenttisi (2 sanaa) olla pisimpiä lauseitasi mulle :)
        Ei tosi, jos olisit hän niin oot ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään. Taitaa tuo kommenttisi (2 sanaa) olla pisimpiä lauseitasi mulle :)
        Ei tosi, jos olisit hän niin oot ihana.

        En ole kenenkään hän😡


    • Anonyymi

      Ajatuksia herättävä kirjoitus. Vaikea tietää ketä kaipaat, yritän tulkita kryptistä tekstiä.

    • Anonyymi

      Asiaa! :)

    • Kauniisti kirjoitettu. Voimia tiellesi, ja toivottavasti päädytte vielä yhteen.

      • Anonyymi

        Kiitos, sitä minäkin toivon.


    • Anonyymi

      Ei saa itkettää mummoja. 🤗🥰😘
      Tarinankerronta on vahvuutesi, tai sitten olet vaan tarponut liian monta fantasiasarjaa läpi..? 🙄😘
      Miten vain, taidat joka tapauksessa olla joku piilotteleva lohikäärme ihmisen vaatteissa. 🥰😚

      • Anonyymi

        Minulla on vilkas mielikuvitus ja siinä on hyvät että ne huonotkin puolensa. :)
        Jokin eläin varmasti on piilossa sisälläni, mutta en usko sen olevan mahtava lohikäärme. Joku kasvisyöjä sen perusteella mitä itsestäni tiedän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vilkas mielikuvitus ja siinä on hyvät että ne huonotkin puolensa. :)
        Jokin eläin varmasti on piilossa sisälläni, mutta en usko sen olevan mahtava lohikäärme. Joku kasvisyöjä sen perusteella mitä itsestäni tiedän...

        Voisin jo tulla kääntämään sen kiven kanssasi. Eiköhän me molemmat sitä tahdota. Ja keskusteltu on.
        n>m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin jo tulla kääntämään sen kiven kanssasi. Eiköhän me molemmat sitä tahdota. Ja keskusteltu on.
        n>m

        Helpommin sanottu kuin tehty. Täytyisi sopia jotain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vilkas mielikuvitus ja siinä on hyvät että ne huonotkin puolensa. :)
        Jokin eläin varmasti on piilossa sisälläni, mutta en usko sen olevan mahtava lohikäärme. Joku kasvisyöjä sen perusteella mitä itsestäni tiedän...

        Tykkääkö syödä myös kukkia? 🥰😍🤩 Voi rakkaus tätä elämää! Osaan mä seistä päällänikin 🙃 mut menee veripäähän


    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus

    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu monella tavalla.

      Tässä oli jokin tuttu elementti.

      Mutta myös ei-tuttua. Sillä sydämeni kyllä aina hänet valitsi ja valitsee. Se vain ei yksinään vielä tarkoita paljoa. Koska hänen sydämensä halut ovat yhtä tärkeitä. Sitten on vielä maailma välissä. Tarvitsee vielä paljon tahtoa päästä sinne minne haluaa.

      Jos päättäväisyyteeni luottaa, sitten ei tarvitse olla huolissaan. Sillä se on täysin selvää sydämessäni, että elämäni on kuljettava häntä kohti tai siinä ei ole järkeä. Huono puoli on se, että kuljen tuulen mukana. Jos näyttää siltä, ettei reitti näytä maailman siunaamalta, menen pidemmän polun jos tuulet puhaltaa sinne. Kunhan se johtaa sinne minne sydämeni haluaa.

      Ajattelin mennä Omegaan, mutta se katosi. Juuri nyt tässä hetkessä ne katoaa... Onko se edes sattumaa ja mitä kaikkea vielä? On olo, että polku on pitkä vielä. Senkin kuljen, jotta pääsen hänen luo. Tarvitaan vielä voimaa. Yritetään muistaa, ettei tuhlata sitä tuulimyllyjä vastaan taisteluun. Liika ilmaan huitominen ja taisteleminen tyhjyydessä luo epätoivoa. Parempi mennä virran mukana, omasta olostaan huolehtien ja etsien sitä kohtaa, jossa tie aukeaa.

      • Anonyymi

        Tunnetteko te naisen kanssa?


      • Anonyymi

        Hyviä ajatuksia. Seuraat vain sydäntäsi ja sitä mitä se sinulle kertoo, niin löydät varmasti sen etapin jota "ajat takaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ajatuksia. Seuraat vain sydäntäsi ja sitä mitä se sinulle kertoo, niin löydät varmasti sen etapin jota "ajat takaa".

        Kuulostaa hyvältä, mutta miten toteutuu käytännössä. Sydäntä kuunnellen, mutta järki yrittää väliin.


    • Anonyymi

      Elävän veden virrat ovat tässä kauniissa kirjoituksessa...suloisia sanoja, vilpittömin sydämmin.

      • Anonyymi

        Voi kiitos paljon! Ihanasti sanottu ja antaa voimaa jaksamaan.


    • Anonyymi

      Tekstissä on paljon tuttua, mutta en usko olevani noin viiltävän upea ja älykäs. Yhdelle miehelle sanoisin kyllä, että olet minun prinssi Philip - vuoreni ja kallioni, voimani lähde sekä synty.

      • Anonyymi

        Kivasti sanottu jostain ihmisestä. Ihmiset ovat kaikki jollain omintakeisella tavalla hyvinkin fiksuja. "Mies kommmentoi."


      • Anonyymi

        Prinssisi varmasti arvostaa tuota mitä juuri kirjoitit. Hyvä sinä!


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus❤️😍
      Onks mulle, H -naiselle?😘

      • Anonyymi

        En haluaisi pilata iloasi, koska kommentillasi toit sitä paljon minulle. Ei ollut H-naiselle, ikävä näin vastata. :/


      • Anonyymi

        Tämä ei mun kysymys. En kuvittele aloittajan tarkoittavan mua. t. H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei mun kysymys. En kuvittele aloittajan tarkoittavan mua. t. H

        H mainittu :) Mielenkiintoista. Hyvin kirjoitettu, mutta ei jostain syystä koskettanut itseä. Ehkäpä viiltävä älykkyys ei nyt osunut itseen :) Mietin sanaa koskettaa. Kirjoitus ei koskettanut eikä koskenut.

        Ehkä kirjoituksessa on jokin piirre, mikä ymmärtää liikaa ihmistä, ymmärtää niin paljon, että asettuu jopa hänen yläpuolelleen… vuorelle, sen laelle, vaikka onkin näennäisesti hyvin vajavainen :)

        Yleensä toivoisin, että kirjoitus, joka on hyvin kirjoitettu, olisi itselle, mutta tässä kohtaa näin ei käynyt. T. H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H mainittu :) Mielenkiintoista. Hyvin kirjoitettu, mutta ei jostain syystä koskettanut itseä. Ehkäpä viiltävä älykkyys ei nyt osunut itseen :) Mietin sanaa koskettaa. Kirjoitus ei koskettanut eikä koskenut.

        Ehkä kirjoituksessa on jokin piirre, mikä ymmärtää liikaa ihmistä, ymmärtää niin paljon, että asettuu jopa hänen yläpuolelleen… vuorelle, sen laelle, vaikka onkin näennäisesti hyvin vajavainen :)

        Yleensä toivoisin, että kirjoitus, joka on hyvin kirjoitettu, olisi itselle, mutta tässä kohtaa näin ei käynyt. T. H

        Hannu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu?

        Hanna?


    • Anonyymi

      Enää kysymys, missä on tämä Alfa ja Omega tapahtunut?

      • Anonyymi

        Alfa ja Omega kuvaa alkua ja loppua. Siinä vihje. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa ja Omega kuvaa alkua ja loppua. Siinä vihje. :)

        Jeesus sanoi olevansa alku ja loppu. Puhut kuin eräs, joka on samanlaisia piilosanoja levitellyt puheessaan, samaten yksi kommentoija. Vaikuttaa jonkin kultin kirjoitelmalta, vedätys. Taidat itse luulla, että toi yksi kommentoija olisi se, jota ikävöit, et ole monen vuoden jälkeenkään tajunnut, että haikailemasi nainen on eri kuin luulemasi. Sen takia nainen ei sua koskaan valinnut. Ja toisaalta, mitäpä heteronainen naisen kanssa olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi olevansa alku ja loppu. Puhut kuin eräs, joka on samanlaisia piilosanoja levitellyt puheessaan, samaten yksi kommentoija. Vaikuttaa jonkin kultin kirjoitelmalta, vedätys. Taidat itse luulla, että toi yksi kommentoija olisi se, jota ikävöit, et ole monen vuoden jälkeenkään tajunnut, että haikailemasi nainen on eri kuin luulemasi. Sen takia nainen ei sua koskaan valinnut. Ja toisaalta, mitäpä heteronainen naisen kanssa olisi.

        Onko kirje siis naiselta naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kirje siis naiselta naiselle.

        Aloittaja on nainen,joka esiintyy miehenä, jotta nainen lankeaisi ja aloittaja rankaisisi,kun nainen haaveili miehestä. Tyypillinen vedätys,jolla aloittaja perustelee sairaita 'rankaisumenetelmään' eli kyseessä eräänlainen lahkotoiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen,joka esiintyy miehenä, jotta nainen lankeaisi ja aloittaja rankaisisi,kun nainen haaveili miehestä. Tyypillinen vedätys,jolla aloittaja perustelee sairaita 'rankaisumenetelmään' eli kyseessä eräänlainen lahkotoiminta.

        Sinulla on hyvää mielikuvitusta, mutta kun sen tarkoituksena on vain sotkea ja aiheuttaa pahaa mieltä niin siitä en pidä. Olen mies ja naiselle kirjoitan, se ei ole enää mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen,joka esiintyy miehenä, jotta nainen lankeaisi ja aloittaja rankaisisi,kun nainen haaveili miehestä. Tyypillinen vedätys,jolla aloittaja perustelee sairaita 'rankaisumenetelmään' eli kyseessä eräänlainen lahkotoiminta.

        Miksi selostat jatkuvasti tätä salaliittoteoriaa palstalle, oketko noin katkera ihminen näine hööpöine valistuksinesi? Lahko käsitteenä kuulostaa eksoottiselta jopa uskontotieteissä, mutta hyvä kun jengillä on aikaa hieman uuberistaa teorioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa ja Omega kuvaa alkua ja loppua. Siinä vihje. :)

        Meni yli hilseen ja putosin ojanpohjalle. Nyt pää tyynyyn lampaita laskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa ja Omega kuvaa alkua ja loppua. Siinä vihje. :)

        Teelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teelle?

        Ilta tee ei tänään maistu. Kiitos kuitenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilta tee ei tänään maistu. Kiitos kuitenkin!

        Hyvin vastattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen,joka esiintyy miehenä, jotta nainen lankeaisi ja aloittaja rankaisisi,kun nainen haaveili miehestä. Tyypillinen vedätys,jolla aloittaja perustelee sairaita 'rankaisumenetelmään' eli kyseessä eräänlainen lahkotoiminta.

        Sitäkö se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa ja Omega kuvaa alkua ja loppua. Siinä vihje. :)

        Sukunimien alkukirjaimet, A ja O.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen,joka esiintyy miehenä, jotta nainen lankeaisi ja aloittaja rankaisisi,kun nainen haaveili miehestä. Tyypillinen vedätys,jolla aloittaja perustelee sairaita 'rankaisumenetelmään' eli kyseessä eräänlainen lahkotoiminta.

        Terävä havainto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukunimien alkukirjaimet, A ja O.

        Alfa on uros ja omega naaras. Haloo! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alfa ja Omega kuvaa alkua ja loppua. Siinä vihje. :)

        Anteeksi,kun tähän kommentoin, mut joku alkaa A:lla ja toinen päättyy O:hon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on hyvää mielikuvitusta, mutta kun sen tarkoituksena on vain sotkea ja aiheuttaa pahaa mieltä niin siitä en pidä. Olen mies ja naiselle kirjoitan, se ei ole enää mielikuvitusta.

        Mutta olipa kaunis kirjoitus kauniilta sielulta.


    • Anonyymi

      Taidat kaivata ap exää tai ainakin tapailua. Tuntemattomien ja hyvän päivän tuttujen kanssa ei salamat leisku, ei maa tärise. Ainakaan, jos kumpikin on tunteilta stabiili. Mitä läheisempi suhde, sitä enemmän voi turvallisesti tärisyttää.

      Et pidä itseäsi älykkäänä, mutta kyllä tekstisi antaa ymmärtää, että kirjoittaja on ajatteleva ja fiksu. Ehkä olet vain hieman hidas tempoisempi kuin vastinkappaleesi? Sanoisin sitä enemmän tempperamentin eroksi.

      Hyvin erilainen persoona voi oloa alussa kiehtova, mutta ihmisellä pitää löytyä myös riittävästi samaa, jotta homma toimii pitkän päälle. Tottakai myös eroista syntyvän jännittettä tarvitaan, jotta kipinä säilyy ajan saatossa. Sitä onko riittävästi samaa mm. arvomaailman osalta ja löytyykö jännitettä näkee vain tutustumalla syvemmin. Joskus on vaikea edes itse tietää miksi toinen tuntuu niin oikealta ja miksi taas joku toinen ei kolahda yhtään, vaikka olisi ”muodollisesti pätevä”. Jos tunnetta ei synny, kannatta suosiolla luovuttaa. Syvää tunnetta tarvitaan, jotta suhde kestää. Toisaalta ulkoisesti hankala lähtökohta ei estä onnistumasta, jos sisin osuu kohdilleen.

      • Anonyymi

        Alkua en halua kommentoida, mutta olet täysin oikeassa siinä että olen hidas ja hyvin kankea liikkeissäni. Hän on taas sellainen vikkelä ja nopea, ajatuksissaan ja liikeissään. Minä lämpenen erittäin hitaasti ja teen päätöksiäkin todella pitkän harkinnan jälkeen, mutta ne aina pitävät ja se antaa vakautta pitkällekkin.

        Me olemme hänen kanssan monella tapaa täysiä vastakohtia, mutta on meillä paljon yhteistäkin. Se on jotain niin voimakasta kun kohtaamme ja tuntuu salamoiden kimpoilevan pitkin seiniä ja kattoja, menen ihan rauhattomaksi ja hänkään ei ihan rennosti ollut, ainakin näin päättelin ilmeistä, eleistä ja kehonkielestä. Olemme kuin erinapaiset magneetit, jotka tietyllä etäisyydellä vastustavat toisiaan todella voimakkaasti. On kuitenkin hetkiä ollut, jolloin olemme jääneet toisiimme kiinni ja siitä vaati voimia päästä irti. Todella voimakasta energiaa, mutta sekin on hyvässä että pahassa.

        Teen parhaani että olen parasta itseäni. Sen haluan hänelle vielä näyttää ja samalla hyvittää ne huonot puolet jota olen myös näyttänyt. Vielä jos saan sen mahdollisuuden niin uskon sen tuottavan hedelmää.

        Kiitos mukavasta kommentistasi. Paljon antaa ajateltavaa ja kiinnittää huomiota moniin seikkoihin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkua en halua kommentoida, mutta olet täysin oikeassa siinä että olen hidas ja hyvin kankea liikkeissäni. Hän on taas sellainen vikkelä ja nopea, ajatuksissaan ja liikeissään. Minä lämpenen erittäin hitaasti ja teen päätöksiäkin todella pitkän harkinnan jälkeen, mutta ne aina pitävät ja se antaa vakautta pitkällekkin.

        Me olemme hänen kanssan monella tapaa täysiä vastakohtia, mutta on meillä paljon yhteistäkin. Se on jotain niin voimakasta kun kohtaamme ja tuntuu salamoiden kimpoilevan pitkin seiniä ja kattoja, menen ihan rauhattomaksi ja hänkään ei ihan rennosti ollut, ainakin näin päättelin ilmeistä, eleistä ja kehonkielestä. Olemme kuin erinapaiset magneetit, jotka tietyllä etäisyydellä vastustavat toisiaan todella voimakkaasti. On kuitenkin hetkiä ollut, jolloin olemme jääneet toisiimme kiinni ja siitä vaati voimia päästä irti. Todella voimakasta energiaa, mutta sekin on hyvässä että pahassa.

        Teen parhaani että olen parasta itseäni. Sen haluan hänelle vielä näyttää ja samalla hyvittää ne huonot puolet jota olen myös näyttänyt. Vielä jos saan sen mahdollisuuden niin uskon sen tuottavan hedelmää.

        Kiitos mukavasta kommentistasi. Paljon antaa ajateltavaa ja kiinnittää huomiota moniin seikkoihin. :)

        Ajatuksenjuoksusi tosiaankin antaa ymmärtää, että ole fiksu. Ei kannata aliarvioida itseään!

        Se, että on harkitseva ei ole mikään huono asia, niin kuin ei sekään, että temperamentti on vauhdikkaampi. Kumpikin piirre on eri tilanteissa vahvuus. Parhaimillaan eri persoonat tukee toisiaan ja parina saavat kummankin vahvuudet käyttöön. Olen itse pohtiva, mutta sen jälkeen reen päätöksen vauhdikkaasti ja se myös pitää. Minut ehkä mielletään vauhdikkaammaksi kuin olen, koska mietin asioita etukenossa (olen intuitiivinen) ja siinä kohtaa kun asia tulee eteen olen usein miettinyt jo ennalta asiaa.

        Moni asia teksteistäsi kolahtaa. Alku ja loppu. Pelkään lopun olevan tulossa pian. Ja viimeinen puoli vuotta tai jo aiempi puolitoista vuotta on omalla tavalla myös loppu. Loppu voi olla myös uuden alku. Se mikä nyt loppuu, on ollut meidän yhteinen alku.

        Tunnistan tuon erilaisuuden, mutta samaan aikaan hän on jollain kummallisella availla hyvin tuttu kuin läheinen ihminen olisi. Tunnistan myös sähkön ilmassa. Jos noilla jyrinöillä ja salamoilla viittaat juuri tuohon elektronien virtaukseen koko kropassa, niin sitten ymmärrän paremmin mitä tarkoitat. Hän on katsonut minua niin syvälle silmiin , etten ole koskaan kenenkään antanut katsoa. Se tuntui voimakkaammalta kuin orgasmi jonkun toisen kanssa. Kädet hetki vastakkain tuntui taivaalta, ja elektronien kipinöinti pisteli koko kehoa. Hänen läsnäolonsa saa kokonaisvaltaisen hyvän olon aikaan. Hyvän olon jota jatkuu monta tuntia kohtaamisen jälkeen. Hän on saanut minut usein kiihottumaan voimalla. Olen yrittänyt peittää sitä, ja joskus varmaan se on näkynyt että olen hämilläänkin vaikutuksista mitä hän saa vain katsella aikaan. Hän on muuttanut koko maailmankuvani rakkaudesta, vaikka emme ole edes suudelleet tai halanneet koskaan emmekä ole olleet edes kahvilla kahdestaan. Hän on oikeastaan räjäyttänyt elämäni ja pakottanut näkemään mikä on törkeintä, vaikka en usko häntä saavani. Silti olen kiitollinen, että olen saanut hänet tavata, ja Rakastan Hiljaa.


    • Anonyymi

      Kuka tuo täydellinen nainen on? Joku vinkki?

      • Anonyymi

        Varmasti A nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti A nainen

        Väärin, nainen AA :sta. Apaatiset Anonyymit.


      • Anonyymi

        Paljon vinkkejä on aloitus täynnä. Kun tuntee itsensä niin löytää ne helposti. :)
        Eikä ole A-nainen, sen kerron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon vinkkejä on aloitus täynnä. Kun tuntee itsensä niin löytää ne helposti. :)
        Eikä ole A-nainen, sen kerron.

        Vedättäjä oot, lahkon nimi oli..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedättäjä oot, lahkon nimi oli..?

        En ole ja sillä sipuli! Lahkoihin ei ole tullut vielä kutsua, mutta en kyllä ihan mihin tahansa menisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ja sillä sipuli! Lahkoihin ei ole tullut vielä kutsua, mutta en kyllä ihan mihin tahansa menisikään.

        Ensin väittää, ettei ole lahkolainen ja heti on menos, jos kutsuis. Ja ettei lahkoja ole edes. Hyi. Olet ns. vedättäjäbotti, joten hyi sinua itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ja sillä sipuli! Lahkoihin ei ole tullut vielä kutsua, mutta en kyllä ihan mihin tahansa menisikään.

        Sulla kuulostaa olevan eri reitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla kuulostaa olevan eri reitit

        Ei puhuta siitä. Tämä on ikävä palsta, joten pidetään aihe suhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ja sillä sipuli! Lahkoihin ei ole tullut vielä kutsua, mutta en kyllä ihan mihin tahansa menisikään.

        Tästä tuleekin mieleen ainaiset kahinat.. toisella palstalla


    • Anonyymi

      En kyllä kristallin kirkasta ajattelua allekirjoita mutta kyllä analyyttinen olen, mielikuvitusta löytyy, ulosanti ei aina se paras mahdollinen ja joskus tunteet purkautuu myrskyn lailla vaikkei se aina ulospäin näy. Et ollut koskaan vajavainen vaan se olin ja olen minä. Herätimme toisisamme vahvat tunteet niin hyvässä kun pahassa.

      Itsensä kehitäminen tulee tapahtua omalla voimalla niin sitä ei riko kukaan eikä mikään. Niin hyvin kirjoitettu että silmäkulmat kostui kyllä tällaisella "normaalillakin" naisella.... sitten siihen asiaan että en ole hän, en voi olla hän. Vastasin kuitenkin niin mitähän se kertoo minusta?

      Toivottavasti löydätte toisenne ja hän saa joskus lukea tämän kirjoituksen.

      T. En ole lentäjä, enkä kotka.

      • Anonyymi

        Muistutat paljon minua. Taidamme olla samasta "maasta" syntyneet ja siksi välillä tuntuukin tutulta. Kirjoitat hyvin ja sanot että ulosanti ei ole paras lahjasi? Ei se minullakaan ole jos puhua täytyy, mutta kirjoittaessa yllättän välillä jopa itseni. Kiitos sinulle! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutat paljon minua. Taidamme olla samasta "maasta" syntyneet ja siksi välillä tuntuukin tutulta. Kirjoitat hyvin ja sanot että ulosanti ei ole paras lahjasi? Ei se minullakaan ole jos puhua täytyy, mutta kirjoittaessa yllättän välillä jopa itseni. Kiitos sinulle! :)

        Kaikki samasta maasta syntyneet. En tiedä kuinka muut sen kokee mutta itse en koe että ilmaisisin itseni aina ymmärettävästi, kirjallisesti tai verbaalisesti.

        Ei siinä puhetta tarvita, onneksi, kun rakkaudesta puhutaan :) en usko että tuottaa sinulle ongelmia puhuminenkaan kun tuollaista tekstiä kykenet kirjoittamaan.

        Lähetätkö tämän aloituksen hänelle tai ilmaiset asian sen muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki samasta maasta syntyneet. En tiedä kuinka muut sen kokee mutta itse en koe että ilmaisisin itseni aina ymmärettävästi, kirjallisesti tai verbaalisesti.

        Ei siinä puhetta tarvita, onneksi, kun rakkaudesta puhutaan :) en usko että tuottaa sinulle ongelmia puhuminenkaan kun tuollaista tekstiä kykenet kirjoittamaan.

        Lähetätkö tämän aloituksen hänelle tai ilmaiset asian sen muuten?

        Kaikki samasta maasta, mutta tähdet ja kuu, kuin aurinkokin eri kohdilla taivaankanttamme.

        Minä olen tosi heikko sosiaalisesti ja jännitän aivan liikaa. En tiedä mitä vaatii, että voisin olla kuin läheisteni seurassa. Mutta nämäkin "puutteet" ovat sellaisia asioita joita aion alkaa työstämään ja kehittämään. Itseni vuoksi ja sen suuren mahdollisuuden vuoksi myös..

        En tätä voi hänelle lähettää. Ehkä sitten jos jos jos joskus päädymme jotenkin yhteen, niin saatan lukea vaikka iltasaduksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki samasta maasta, mutta tähdet ja kuu, kuin aurinkokin eri kohdilla taivaankanttamme.

        Minä olen tosi heikko sosiaalisesti ja jännitän aivan liikaa. En tiedä mitä vaatii, että voisin olla kuin läheisteni seurassa. Mutta nämäkin "puutteet" ovat sellaisia asioita joita aion alkaa työstämään ja kehittämään. Itseni vuoksi ja sen suuren mahdollisuuden vuoksi myös..

        En tätä voi hänelle lähettää. Ehkä sitten jos jos jos joskus päädymme jotenkin yhteen, niin saatan lukea vaikka iltasaduksi. :)

        Onneksi kaikki on yksilöitä.

        En minäkään sosiaalisesti lahjakas ole mutta puute se ei ole, sitä taitoa voi onneksi kehittää. Itse tarvin paljon aikaa, monia kohtaamisia, että uskallan olla oma itseni. Tuntemattomille saatan vaikuttaa jopa kylmältä joskus ujolta. Riität sellaisena kuin olet, jännittäjänä :)

        Kun kun kun päädytte yhteen. Onko jo lähentymissuunnitelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kaikki on yksilöitä.

        En minäkään sosiaalisesti lahjakas ole mutta puute se ei ole, sitä taitoa voi onneksi kehittää. Itse tarvin paljon aikaa, monia kohtaamisia, että uskallan olla oma itseni. Tuntemattomille saatan vaikuttaa jopa kylmältä joskus ujolta. Riität sellaisena kuin olet, jännittäjänä :)

        Kun kun kun päädytte yhteen. Onko jo lähentymissuunnitelma?

        Kuulostaa niin tutulta! Tiedän tasan tarkkaan tuon tuntemattomien kanssa ujostelun ja sen kuinka vaikuttaa ehkä joskus jopa törkeältä. En ole yksin! :)

        Ei ei ei ei. Pakko myöntää ettei ole kovin helppoa ja mustat pilvet ovat taivaalla. Tässä on kuin nuoralla kävelisi, ilman mitään hajuakaan siitä onko mikään edes mahdollista. Silti pienin askelin toivon ja yritän, kyllä se lipsahdus ja putoaminen sitten tulee jos on tullakseen. Ellei sitten ole jo tullut... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa niin tutulta! Tiedän tasan tarkkaan tuon tuntemattomien kanssa ujostelun ja sen kuinka vaikuttaa ehkä joskus jopa törkeältä. En ole yksin! :)

        Ei ei ei ei. Pakko myöntää ettei ole kovin helppoa ja mustat pilvet ovat taivaalla. Tässä on kuin nuoralla kävelisi, ilman mitään hajuakaan siitä onko mikään edes mahdollista. Silti pienin askelin toivon ja yritän, kyllä se lipsahdus ja putoaminen sitten tulee jos on tullakseen. Ellei sitten ole jo tullut... :/

        Et ole yksin, aika yleinen "vaiva". Oppii vaan sen että se häiritsee itseä enemmän kuin muita ja ajan kanssa se arkuus poistuu kun tottuu ihmisiin:)

        Mikään ei ole helppoa kun tunteita on. Järjellä ajatellen pääsee vaan tiettyyn pisteeseen asti ja joskus tunteillekin pitää antaa tilaa vaikka järki jarruttelisi. Mitä lukenut näitä kommentteja täältä niin et ole missään määrin vajavainen tai muuta, et vaan toiminut kun oli mahdollisuu(k)s(ia).

        Oli pilvet kuinka tummat tahansa ja tuntuu kun nuoralla kävelisit niin se juuri tekee mahdotomasta mahdollisen. Yrität tai ainakin meinaat yrittää ja toivoa et ole menettänyt. Kävi miten kävi niin en usko että annat mahdollisuuden enään livahtaa ohitsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yksin, aika yleinen "vaiva". Oppii vaan sen että se häiritsee itseä enemmän kuin muita ja ajan kanssa se arkuus poistuu kun tottuu ihmisiin:)

        Mikään ei ole helppoa kun tunteita on. Järjellä ajatellen pääsee vaan tiettyyn pisteeseen asti ja joskus tunteillekin pitää antaa tilaa vaikka järki jarruttelisi. Mitä lukenut näitä kommentteja täältä niin et ole missään määrin vajavainen tai muuta, et vaan toiminut kun oli mahdollisuu(k)s(ia).

        Oli pilvet kuinka tummat tahansa ja tuntuu kun nuoralla kävelisit niin se juuri tekee mahdotomasta mahdollisen. Yrität tai ainakin meinaat yrittää ja toivoa et ole menettänyt. Kävi miten kävi niin en usko että annat mahdollisuuden enään livahtaa ohitsesi.

        Puutteita voi kehittää ja oppia elämään sellaisten kanssa, joille ei vain voi mitään. Jotakin meni vain väärin silloin kun olisi pitänyt mennä oikein, mutta jos tilaisuus vielä tulee eteeni niin olen paljon parempi sen kohtaamaan nyt. Mahdottomaksi asiat tekee vain jos pitää niitä mahdottomana, sillä aina on toivoa ja ei koskaan tiedä mitä "kulissien" takana tapahtuukaan.

        Kyllä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu. Uskon siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteita voi kehittää ja oppia elämään sellaisten kanssa, joille ei vain voi mitään. Jotakin meni vain väärin silloin kun olisi pitänyt mennä oikein, mutta jos tilaisuus vielä tulee eteeni niin olen paljon parempi sen kohtaamaan nyt. Mahdottomaksi asiat tekee vain jos pitää niitä mahdottomana, sillä aina on toivoa ja ei koskaan tiedä mitä "kulissien" takana tapahtuukaan.

        Kyllä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu. Uskon siihen.

        Kaiken kanssa oppii elämään. Vähän samankaltainen tilanne minulla kaikki oli selkeää ja yksinkertaista (meidän välillä) ja sitten menikin tilanne hyvin hankalaksi... ei siitä sen enempää. Mitään ei kuitenkaan ole menettänyt.
        Kohtaamiset on hankalia jos kohtaamisista on kulunut aikaa, on epäselvyyttä ja toista/molempia on loukattu. Se vaan pitää tiedostaa että "uuden alku" saattaa olla nihkeää alkumetreillä.

        Kyllä se paremmaksi muuttuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken kanssa oppii elämään. Vähän samankaltainen tilanne minulla kaikki oli selkeää ja yksinkertaista (meidän välillä) ja sitten menikin tilanne hyvin hankalaksi... ei siitä sen enempää. Mitään ei kuitenkaan ole menettänyt.
        Kohtaamiset on hankalia jos kohtaamisista on kulunut aikaa, on epäselvyyttä ja toista/molempia on loukattu. Se vaan pitää tiedostaa että "uuden alku" saattaa olla nihkeää alkumetreillä.

        Kyllä se paremmaksi muuttuu :)

        Kyllä varmasti. Aika on paras lääke kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken kanssa oppii elämään. Vähän samankaltainen tilanne minulla kaikki oli selkeää ja yksinkertaista (meidän välillä) ja sitten menikin tilanne hyvin hankalaksi... ei siitä sen enempää. Mitään ei kuitenkaan ole menettänyt.
        Kohtaamiset on hankalia jos kohtaamisista on kulunut aikaa, on epäselvyyttä ja toista/molempia on loukattu. Se vaan pitää tiedostaa että "uuden alku" saattaa olla nihkeää alkumetreillä.

        Kyllä se paremmaksi muuttuu :)

        Tai sitten se jatkuu kun asiat on selvitetty. Ehkä se ei ole lopullista. Uusi alku voi olla myös yhdessä.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus vaikuttaa naisen kirjoittamalta. Miehet ovat suorempia sanoissaan.

      • Anonyymi

        Miehiä niinkuin naisia on paljon erillaisia. Mieheltä on aloitus, sen voi taata.


      • Anonyymi

        Ihanampaakin ihanammalle L-naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanampaakin ihanammalle L-naiselle.

        Ei ole naiselta aloitus eikä L-naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole naiselta aloitus eikä L-naiselle.

        Totuus on siinä lähellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on siinä lähellä..

        Totisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on siinä lähellä..

        Tiedän että hykertelet siellä laittaessasi näitä vinkkejä ja ehkäpä tunnistan sinut huumoristasi,samanlainenhan se meillä on. Vinkit osuu kyllä. Löysitkö sinä sen ylhäältä? Ei voi kun nauraa näitä vinkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on siinä lähellä..

        Missä lähellä.


    • Anonyymi

      Salasuhteessa kaipaa

      • Anonyymi

        En ole salasuhteessa, senkin voin taata.


    • Anonyymi

      Kyllä kaipaan

    • Anonyymi

      Minkälainen nainen on täydellinen nainen? Ja kuinka monta vuotta lämmittelit itseäsi ennenkuin tajusit ja tilanne meni ohi?

      • Anonyymi

        Sellainen josta ei löydä vikaa etsimmälläkään. En halua tarkoittaa tällä sitä, että olisi viallisia tai puuttelisia naisia olemassa, sillä jokainen on tavallaan täysin täydellinen.

        Aivan liikaa aikaa käytin siihen mikä ei ollut tärkeää, kun se tärkein olisi ollut vielä jossain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen josta ei löydä vikaa etsimmälläkään. En halua tarkoittaa tällä sitä, että olisi viallisia tai puuttelisia naisia olemassa, sillä jokainen on tavallaan täysin täydellinen.

        Aivan liikaa aikaa käytin siihen mikä ei ollut tärkeää, kun se tärkein olisi ollut vielä jossain..

        Kauniisti sanoit että kaikki naiset tavallaan täydellisiä, aloituksen nainen vain sinulle täydellinen. Syystä jota et varmaan täällä mainitse? Ulkonäkö, luonne..? Kaikissa on kuitenkin vikoja ja nehän selviää sitten kun ihmiseen tutustuu. Viat onneksi tekee meistä ihmisiä :)

        Tämä kuulostaa siltä että hän yritti tutustua sinuun mutta sinulla oli jotain muuta mielessä.. Keskityit sitten siihen oletettuun tärkeään asiaan/tärkeisiin asioihin ja jätit hänet huomioimatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanoit että kaikki naiset tavallaan täydellisiä, aloituksen nainen vain sinulle täydellinen. Syystä jota et varmaan täällä mainitse? Ulkonäkö, luonne..? Kaikissa on kuitenkin vikoja ja nehän selviää sitten kun ihmiseen tutustuu. Viat onneksi tekee meistä ihmisiä :)

        Tämä kuulostaa siltä että hän yritti tutustua sinuun mutta sinulla oli jotain muuta mielessä.. Keskityit sitten siihen oletettuun tärkeään asiaan/tärkeisiin asioihin ja jätit hänet huomioimatta?

        Juuri noin pääsi käymään. En riittänyt vajavaisuuteni vuoksi. Myös aivan liikaa kriittisiä virheitä usean kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin pääsi käymään. En riittänyt vajavaisuuteni vuoksi. Myös aivan liikaa kriittisiä virheitä usean kertaan.

        Virheistään oppii ja joskus virheensä voi myös korjata:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheistään oppii ja joskus virheensä voi myös korjata:)

        Näin on. Katsotaan nyt vain mitä elämä tuo tullessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Katsotaan nyt vain mitä elämä tuo tullessaan.

        Aito rakkaus ei ole kiinni kuukausista eikä edes vuosista. Sellainen rakkaus ei mene ohi, vaikka päättäisi mennä ohi. Rakkaus pysyy, vaikka saisi ei:n. Sellainen rakkaus on ehdotonta, ei se vaadi edes vastarakkautta.

        Hän sanoi minulle kaksi kertaa ei-kiitos (vastauksissa oli mukana sanoja, joista ymmärsin rivien välistä hänen empivät ei:tä, vaikka toimi saman aikaan oikein itseään ja muita kohtaan. Jos hän palaisi asiaan ja sanoisi että nyt haluisi tutustua syvemmin, oma vastaukseni olisi kyllä. Näin vaikka aikaa on kulunut pitkä pätkä. Jälkikäteen olisin sitä mieltä, että hän toimi oikein ja myös olisi oikein että otti sen ajan mitä tarvitsi. Isoja asioita ei voi kiirehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheistään oppii ja joskus virheensä voi myös korjata:)

        Kannatan myös virheiden korjausta. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Katsotaan nyt vain mitä elämä tuo tullessaan.

        Korjasitko virheitä? Ehkä mitään ei vielä olekkaan menetetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjasitko virheitä? Ehkä mitään ei vielä olekkaan menetetty.

        Töitä teen jokapäivä itseni kanssa ja alkaa syntyä vahva tunne, että pian työ alkaa tuottaa hedelmää. Olen ehkä paljon menettänytkin, mutta sitäkin enemmän tulen saamaan. Antaa vain ajan kulua ja katsoa mitä elämä eteeni vielä tuo.


    • Anonyymi

      Sanasi ansaitsisi nimimerkillä kiittämistä, mutta en sitä tee, sillä en elä tällä palstalla. Saatan lukea, mutten kommentoi. Vähän ehdin palstoilla olemaan, moni kaunis ajatus mennyt varmaan ohi ja hukkaan. Nyt oli pakko poiketa, kun osui silmään ja kommentoida, niin tajunnan vievän upeasti kirjoitat!

      Tunnisteita saatan löytää, liekö johtuvan suurusta omista haaveista, kuitenkin yksi kohta kertoo, ettei tämä ole minulle tai ihmettelen mistä ihastukseni kohde olisi näin väärin päätellyt:

      ”Siksi olenkin surullinen, että et minua valinnut”

      Sanasi tuntuvat sydämen juuresta tulevan, olen mykistynyt, niiden kauneudesta. Sydämesi kauneudesta! Sinun puhuvan, kun saisi hetken kuulla, elämä olisi täytetty. Siitä kylläisyydestä, voisi elää ja kuolla.

      :) olet ihana ja sinä riität!

      • Anonyymi

        Kiitos.. Noin kauniit sanat tuntui rutistuksena tuolla rintalastan alla. Hyvä etten ala tässä itkemään. Ihana olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.. Noin kauniit sanat tuntui rutistuksena tuolla rintalastan alla. Hyvä etten ala tässä itkemään. Ihana olet!

        Sinä olet ihana ihminen, tuollaisen kun saisi edes tuntea!

        Luin sinun tekstin uudelleen ja yritin lukea realistin linssien läpi. Palstalla käy paljon väkeä... ehkä olin vain hupsu ja liian toiveikas, se ei vähennä minun viestin sisällön arvoa, vaikka olisitkin joku muu, kuin kenestä haaveilen. :)

        Kiitos ja toivon, että sanasi tavoittavat oikean!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ihana ihminen, tuollaisen kun saisi edes tuntea!

        Luin sinun tekstin uudelleen ja yritin lukea realistin linssien läpi. Palstalla käy paljon väkeä... ehkä olin vain hupsu ja liian toiveikas, se ei vähennä minun viestin sisällön arvoa, vaikka olisitkin joku muu, kuin kenestä haaveilen. :)

        Kiitos ja toivon, että sanasi tavoittavat oikean!

        Siis tuntea, edes ystävänä, tai edes naapurina tai edes nähdä vilaukselta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ihana ihminen, tuollaisen kun saisi edes tuntea!

        Luin sinun tekstin uudelleen ja yritin lukea realistin linssien läpi. Palstalla käy paljon väkeä... ehkä olin vain hupsu ja liian toiveikas, se ei vähennä minun viestin sisällön arvoa, vaikka olisitkin joku muu, kuin kenestä haaveilen. :)

        Kiitos ja toivon, että sanasi tavoittavat oikean!

        Kiitos samoin. Olen erittäin otettu ja vähän hämmilläni jopa, noista hienoista sanoistasi. Saa hymyn herkälle, kiitos siitä.

        En uskalla luvata mitään, enkä tiedä onko minun järkevää edes sanoa tätä.. Mutta minulla on suunitelmia, jotka antavat mahdollisuuden sille että tulet vielä näkemään minut. Televisiossa miehen, joka puhuu kaikkien meidän asioista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Olen erittäin otettu ja vähän hämmilläni jopa, noista hienoista sanoistasi. Saa hymyn herkälle, kiitos siitä.

        En uskalla luvata mitään, enkä tiedä onko minun järkevää edes sanoa tätä.. Mutta minulla on suunitelmia, jotka antavat mahdollisuuden sille että tulet vielä näkemään minut. Televisiossa miehen, joka puhuu kaikkien meidän asioista. :)

        Kun näen ihmisen käyttävän hyvin sanoja, mun sisällä polttaa (siis ihan oikeasti fyysisesti). Ja tietenkin, kun haaveilee ja toivoo itselle osuvan jotain noin aitoa, niin tunteet ottaa helposti vallan. Palsta on huono paikka, antaa tunteille roihua, joten tälläisessä on oma ristiriitansa...sitä yrittää olla realisti, ettei sekoa ihastuksesta, väärässä paikassa :)

        Vähän katson TV:tä, joten ilmoita näkyvästi, kun asua tulee ajankohtaiseksi. Kiinnostaa kyllä, sittenpä näkisi edes vilaukselta tuollaisen. Hymy ja vähän liikaa muutakin tämän kännykän päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näen ihmisen käyttävän hyvin sanoja, mun sisällä polttaa (siis ihan oikeasti fyysisesti). Ja tietenkin, kun haaveilee ja toivoo itselle osuvan jotain noin aitoa, niin tunteet ottaa helposti vallan. Palsta on huono paikka, antaa tunteille roihua, joten tälläisessä on oma ristiriitansa...sitä yrittää olla realisti, ettei sekoa ihastuksesta, väärässä paikassa :)

        Vähän katson TV:tä, joten ilmoita näkyvästi, kun asua tulee ajankohtaiseksi. Kiinnostaa kyllä, sittenpä näkisi edes vilaukselta tuollaisen. Hymy ja vähän liikaa muutakin tämän kännykän päässä.

        Palstalla saa kieltämättä välillä tunteet vallan liian helposti ja auta armias kun tajuaa ettei se kaunis viesti ollutkaan itselleen, kun kokopäivän sitä on mielenkiinnnolla seurannut. Koskee ihan oikeasti ja siksi välillä olen pitänyt taukoa ja varonut tosiaan uskomasta yhtään mihinkään.

        Tämä aloitus oli pitkästä aikaa sitä harvinaista laatua, jota en ehkä uskonutkaan enää kirjoittavani. Ehkä se rakkaus ja toivo löytyi hänen kauttaan myös lopulta itsestäni? Ja sen takia täällä taas olen.

        Lupaan sen tässä ja nyt, että jos pääsen niin pitkälle kun olen suunnitellut, niin ainakin kuvan minusta tulet varmasti näkemään. Ei kyllä pitäisi nuolaista ennenkuin tipahtaa, mutta uskon ja toivon itseeni.

        En haluaisi kysyä, mutta mitä muuta siellä on kuin hymyä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Olen erittäin otettu ja vähän hämmilläni jopa, noista hienoista sanoistasi. Saa hymyn herkälle, kiitos siitä.

        En uskalla luvata mitään, enkä tiedä onko minun järkevää edes sanoa tätä.. Mutta minulla on suunitelmia, jotka antavat mahdollisuuden sille että tulet vielä näkemään minut. Televisiossa miehen, joka puhuu kaikkien meidän asioista. :)

        Mulle tulee aavistuksen surullinen olo sun puolesta. Ethän, vain vaadi itseltäsi liikaa muuttumista! Eiköhän sillä täydellisellä naisellakin ole kasvamisen varaa, tekisitte sen yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee aavistuksen surullinen olo sun puolesta. Ethän, vain vaadi itseltäsi liikaa muuttumista! Eiköhän sillä täydellisellä naisellakin ole kasvamisen varaa, tekisitte sen yhdessä.

        Lisään vielä...ei todellakaan tarvitse olla sosiaalisempi, kuin luonnostaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä...ei todellakaan tarvitse olla sosiaalisempi, kuin luonnostaan on.

        Vaadin itseltäni paljon ja olen sujut sen kanssa, sillä haluan löytää rajani. Minulla on suuret unelmat ja yksi elämä, joten aion ainakin yrittää parhaani. Se nainen olisi täydellinen tuki ja apu kaikessa, mutta ehkä minun täytyy silti selvitä kaikesta aivan yksin. En voi laskea sen varaan että hän vielä tulisi luokseni ja sanoisi "Tahdon", vaikka sitä eniten toivonkin.

        Kaikki voi vielä tosin kostautua ja voin romahtaa pahemmin kuin koskaan. Olen otettu huolestasi ja arvostan sitä suuresti. Voin vain luvata pitäväni huolen itsestäni ja olemalla tarvittaessa myös heikkouksieni puolella. Kiitos huolenpidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla saa kieltämättä välillä tunteet vallan liian helposti ja auta armias kun tajuaa ettei se kaunis viesti ollutkaan itselleen, kun kokopäivän sitä on mielenkiinnnolla seurannut. Koskee ihan oikeasti ja siksi välillä olen pitänyt taukoa ja varonut tosiaan uskomasta yhtään mihinkään.

        Tämä aloitus oli pitkästä aikaa sitä harvinaista laatua, jota en ehkä uskonutkaan enää kirjoittavani. Ehkä se rakkaus ja toivo löytyi hänen kauttaan myös lopulta itsestäni? Ja sen takia täällä taas olen.

        Lupaan sen tässä ja nyt, että jos pääsen niin pitkälle kun olen suunnitellut, niin ainakin kuvan minusta tulet varmasti näkemään. Ei kyllä pitäisi nuolaista ennenkuin tipahtaa, mutta uskon ja toivon itseeni.

        En haluaisi kysyä, mutta mitä muuta siellä on kuin hymyä? :)

        Voih, olisi ollut hienoa nähdä, niitä muita hienoja kirjoituksia, säästä ne talteen! Eihän se sun ihastus välttämättä ole ollenkaan ollut tällä palstalla, eikä ole koskaan voinut nähdä niitä. Kauheeta, ihan suoranainen onnettomuus, jos näin on päässyt käymään.

        Hyvä, että luotat itseesi, pitkätähtäimen suunnitelmiin, voisi olla hyvä saada ”polttoainetta” muualtakin, kuin palstan satunnaisista osumista. Älä siksi vaadi itseltäsi liikaa muuttumista, ennenkö annat itsellesi luvan tutustua reaalimaailmassa ihastukseesi, edes jollain tavalla paremmin, kuin nämä palstat netissä.

        Tiedätkö...nyt vain tyydyn hymyilemään :), kaikki tunteet voin paljastaa, jos osoittautuisit henkilöksi, josta haaveilen. Ei viitsi kahdestakin syystä täällä aloittaa/ jatkaa mitään sellaista. Mun pää ei kestä, siis varon. Taidan olla ylittänyt jo nyt hyvän rajan ja se on sun vika ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaadin itseltäni paljon ja olen sujut sen kanssa, sillä haluan löytää rajani. Minulla on suuret unelmat ja yksi elämä, joten aion ainakin yrittää parhaani. Se nainen olisi täydellinen tuki ja apu kaikessa, mutta ehkä minun täytyy silti selvitä kaikesta aivan yksin. En voi laskea sen varaan että hän vielä tulisi luokseni ja sanoisi "Tahdon", vaikka sitä eniten toivonkin.

        Kaikki voi vielä tosin kostautua ja voin romahtaa pahemmin kuin koskaan. Olen otettu huolestasi ja arvostan sitä suuresti. Voin vain luvata pitäväni huolen itsestäni ja olemalla tarvittaessa myös heikkouksieni puolella. Kiitos huolenpidosta.

        Toivon, että sulla on tukea, etkä vaadi itseltäsi liikoja! En tiedä sun haasteista, mutta sen olen oppinut, että ihmisten kuuluu olla toistensa tukena, ei eristäytyä selviämään yksin.

        Sun lupaus on paras mitä olen pitkiin aikoihin kuullut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voih, olisi ollut hienoa nähdä, niitä muita hienoja kirjoituksia, säästä ne talteen! Eihän se sun ihastus välttämättä ole ollenkaan ollut tällä palstalla, eikä ole koskaan voinut nähdä niitä. Kauheeta, ihan suoranainen onnettomuus, jos näin on päässyt käymään.

        Hyvä, että luotat itseesi, pitkätähtäimen suunnitelmiin, voisi olla hyvä saada ”polttoainetta” muualtakin, kuin palstan satunnaisista osumista. Älä siksi vaadi itseltäsi liikaa muuttumista, ennenkö annat itsellesi luvan tutustua reaalimaailmassa ihastukseesi, edes jollain tavalla paremmin, kuin nämä palstat netissä.

        Tiedätkö...nyt vain tyydyn hymyilemään :), kaikki tunteet voin paljastaa, jos osoittautuisit henkilöksi, josta haaveilen. Ei viitsi kahdestakin syystä täällä aloittaa/ jatkaa mitään sellaista. Mun pää ei kestä, siis varon. Taidan olla ylittänyt jo nyt hyvän rajan ja se on sun vika ;)

        Ne varmaan löytyy jos muistan vain otsikoita tai jotain avainsanoja, mutta enemmin kirjoitan uusia kuin luen niitä vanhoja.
        Minulla on ollut oma syyni epäillä, että hän täällä olisi ainakin joskus ollut, mutta en halua sanoa sitä varmaksi kun en tosissan ole varma loppujen lopuksi.

        Olen ajatellut tulevaa kesää ja alkavaa kevättä todella paljon ja uskon että pian syntyy vahvat perustat sille mitä sitten lopulta aionkaan. Askel ja porras kerrallaan, tarvittaessa laskeudun takaisinkin päin jos siltä tuntuu. :)

        En minä oikein uskon että kukaan täällä tähän aikaan minusta haaveilisi. Toisaalta tässä on jonkinlainen pieni jännite syntynyt ja siitä seuraa todennäköisesti jonkinlainen pettymys, jos selvitettäisiin asia. Se taas olisi kiusallinen paikka minulle, jos olisitkin se nainen kenestä kirjoitin? En tiedä mitä tässä kannattaisi, mutta mukavinta on kuulla että saa hymyn jonkun huulille. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että sulla on tukea, etkä vaadi itseltäsi liikoja! En tiedä sun haasteista, mutta sen olen oppinut, että ihmisten kuuluu olla toistensa tukena, ei eristäytyä selviämään yksin.

        Sun lupaus on paras mitä olen pitkiin aikoihin kuullut!

        Älä minusta huoli, vaikka ei siinä mitään pahaa ole. Päinvastoin! :)

        Ihana että pidät lupauksestani. Mutta lupaathan saman minulle? Se ei nimittäin olisi oikein jos et sitä tee. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne varmaan löytyy jos muistan vain otsikoita tai jotain avainsanoja, mutta enemmin kirjoitan uusia kuin luen niitä vanhoja.
        Minulla on ollut oma syyni epäillä, että hän täällä olisi ainakin joskus ollut, mutta en halua sanoa sitä varmaksi kun en tosissan ole varma loppujen lopuksi.

        Olen ajatellut tulevaa kesää ja alkavaa kevättä todella paljon ja uskon että pian syntyy vahvat perustat sille mitä sitten lopulta aionkaan. Askel ja porras kerrallaan, tarvittaessa laskeudun takaisinkin päin jos siltä tuntuu. :)

        En minä oikein uskon että kukaan täällä tähän aikaan minusta haaveilisi. Toisaalta tässä on jonkinlainen pieni jännite syntynyt ja siitä seuraa todennäköisesti jonkinlainen pettymys, jos selvitettäisiin asia. Se taas olisi kiusallinen paikka minulle, jos olisitkin se nainen kenestä kirjoitin? En tiedä mitä tässä kannattaisi, mutta mukavinta on kuulla että saa hymyn jonkun huulille. :)

        Tallenna ne tekstit koneelle, vaikket lukisi. Olisi sitten paljon yhdessä iltaisin luettavaa. Huoli pois

        Kyllähän sitä, joku muuten aamu ihminen voi tähän aikaan täällä vielä haaveilla, kun laitoit niin pysäyttävän aloituksen.

        Tähän nyt tulis aika paljon tekstiä, mutta yritän jarruttaa näitä palsta kirjoitteluja (kahdesta painavasta syystä, joista toisen aikaisemmin mainitsin).

        Levollista yötä ja kevättä & kesää :)

        Ps. Harvoin täällä luen, saati kirjoittelen, että ei ole sitten mikään tahallinen radiohiljaisuus, jos ei minusta täällä kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallenna ne tekstit koneelle, vaikket lukisi. Olisi sitten paljon yhdessä iltaisin luettavaa. Huoli pois

        Kyllähän sitä, joku muuten aamu ihminen voi tähän aikaan täällä vielä haaveilla, kun laitoit niin pysäyttävän aloituksen.

        Tähän nyt tulis aika paljon tekstiä, mutta yritän jarruttaa näitä palsta kirjoitteluja (kahdesta painavasta syystä, joista toisen aikaisemmin mainitsin).

        Levollista yötä ja kevättä & kesää :)

        Ps. Harvoin täällä luen, saati kirjoittelen, että ei ole sitten mikään tahallinen radiohiljaisuus, jos ei minusta täällä kuulu.

        Älä huoli turhia, täältä minut tarvittaessa löytää jos jotain jääkin sanomatta tai tulee vielä mieleen. :)

        Kiitos juttutuokiosta ja oikein ihanaa kevättä ja tulevaa kevättä sinulle myös. Ja oikein hyvää yötä! 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä minusta huoli, vaikka ei siinä mitään pahaa ole. Päinvastoin! :)

        Ihana että pidät lupauksestani. Mutta lupaathan saman minulle? Se ei nimittäin olisi oikein jos et sitä tee. ;)

        Lupaan saman, pitää itsestäni huolen! Kiitos :)
        Mitä puhuit romahtamisesta? Haluaisin pyytää sua lupaamaan, jos sulle tulisi joku romahdus (en kyllä ihan ymmärrä miksi), niin pyydät vierelle minut (jos ollaan toistemme haaveet) tai jonkin muun sinusta välittävän ihmisen.

        Nyt pakko nukkumaan ja tää ei saa jatkua täällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan saman, pitää itsestäni huolen! Kiitos :)
        Mitä puhuit romahtamisesta? Haluaisin pyytää sua lupaamaan, jos sulle tulisi joku romahdus (en kyllä ihan ymmärrä miksi), niin pyydät vierelle minut (jos ollaan toistemme haaveet) tai jonkin muun sinusta välittävän ihmisen.

        Nyt pakko nukkumaan ja tää ei saa jatkua täällä :)

        Kiitos, minä lupaan. Lupaa sinäkin.. :)

        Hyvää yötä ja kauniita unia minunkin puolestani.💜

        Ja jos käyt nyt vielä vilkaisemassa ja tämän näät, niin älä vastaa mitään. Muuten vielä aamulla jatkuu.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallenna ne tekstit koneelle, vaikket lukisi. Olisi sitten paljon yhdessä iltaisin luettavaa. Huoli pois

        Kyllähän sitä, joku muuten aamu ihminen voi tähän aikaan täällä vielä haaveilla, kun laitoit niin pysäyttävän aloituksen.

        Tähän nyt tulis aika paljon tekstiä, mutta yritän jarruttaa näitä palsta kirjoitteluja (kahdesta painavasta syystä, joista toisen aikaisemmin mainitsin).

        Levollista yötä ja kevättä & kesää :)

        Ps. Harvoin täällä luen, saati kirjoittelen, että ei ole sitten mikään tahallinen radiohiljaisuus, jos ei minusta täällä kuulu.

        Eikä taas oletko se sinä ja jos niin en ylläty enää mistään. Tätähän se just on että toisen löytää vaikka kiven navalta. Anna nyt meidän yhteinen juttu vinkiksi vielä että tämän arvoituksen saa selvitetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne varmaan löytyy jos muistan vain otsikoita tai jotain avainsanoja, mutta enemmin kirjoitan uusia kuin luen niitä vanhoja.
        Minulla on ollut oma syyni epäillä, että hän täällä olisi ainakin joskus ollut, mutta en halua sanoa sitä varmaksi kun en tosissan ole varma loppujen lopuksi.

        Olen ajatellut tulevaa kesää ja alkavaa kevättä todella paljon ja uskon että pian syntyy vahvat perustat sille mitä sitten lopulta aionkaan. Askel ja porras kerrallaan, tarvittaessa laskeudun takaisinkin päin jos siltä tuntuu. :)

        En minä oikein uskon että kukaan täällä tähän aikaan minusta haaveilisi. Toisaalta tässä on jonkinlainen pieni jännite syntynyt ja siitä seuraa todennäköisesti jonkinlainen pettymys, jos selvitettäisiin asia. Se taas olisi kiusallinen paikka minulle, jos olisitkin se nainen kenestä kirjoitin? En tiedä mitä tässä kannattaisi, mutta mukavinta on kuulla että saa hymyn jonkun huulille. :)

        Joko me selvitettiin se? Usko onnistumiseen äläkä pettymiseen. Jos ei viritellä yhdessä niin se se vasta valtavan pettymyksen toiskin. En minä sitä tahdo ja tiedät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallenna ne tekstit koneelle, vaikket lukisi. Olisi sitten paljon yhdessä iltaisin luettavaa. Huoli pois

        Kyllähän sitä, joku muuten aamu ihminen voi tähän aikaan täällä vielä haaveilla, kun laitoit niin pysäyttävän aloituksen.

        Tähän nyt tulis aika paljon tekstiä, mutta yritän jarruttaa näitä palsta kirjoitteluja (kahdesta painavasta syystä, joista toisen aikaisemmin mainitsin).

        Levollista yötä ja kevättä & kesää :)

        Ps. Harvoin täällä luen, saati kirjoittelen, että ei ole sitten mikään tahallinen radiohiljaisuus, jos ei minusta täällä kuulu.

        Tehdään tekstit yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään tekstit yhdessä.

        Mietitään asiaa jos joskus vielä törmätään, muuten en kannata ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään tekstit yhdessä.

        Tehdään yhdessä! :) mutta ei täällä. (Niistä kahdesta syystä..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään yhdessä! :) mutta ei täällä. (Niistä kahdesta syystä..)

        Ja ne kaksi syytä olivat??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään yhdessä! :) mutta ei täällä. (Niistä kahdesta syystä..)

        Missä me ne tehdään?


    • Anonyymi

      Niin, ehkä se paikka auringossa on joskus kiven alla. Vastakohdassa voi viehättää juuri se, minkä näkee itsessään vaativan kehittämistä. Ja ehkä opettaja tosiaan joskus ilmaantuu juuri oikealla hetkellä, kun oppilas on valmis siihen.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Näin on. Hän on rakas.


    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä kenelle aloitus on? Se hän ei sitä koskaan saa tietää. Kivaa luettavaa, kaunista tekstiä, sitä varten nämä palstat täällä on, että joku kirjoittaa tunteistaan eikä kaikki vaan ilkeile. Kiitos aplle.

    • Anonyymi

      Ei se siemen yksin elinvoimaa saa auringosta tai vedestä. Vaikka kukkisi kaunein ruusu alkaa se nuuntua rakkauden puutteesta. Vaikka se olisi onnelinen ruusu noukittavaksesi suojaa se sisimmän piikeillä, jottei kukaan pääsisi lähelle.

      Ruusun kauneuden nähdessään unohtaa kuinka pistävät ovat sen piikit. Kuinka noin kaunista suojelee niin vastakohtainen asia, kuin piikki. Kuinka täydellisesti ruusun pehmeys ja huumava tuoksu kietoutuu yhteen vahvan ja älykkään piikin kanssa. Kuinka yhteistuumin ne suojelevat siltä, että saavat olla omassa kodissa rauhassa.

      Vaikka menisi 1000 ja 1 yötä puhua että tapaamme ja saamme kietoutua tosiimme.. niin odotan kunhan annat sen maaperän johon uskoa.

      • Anonyymi

        Älä odota. Sitä maaperää et voi nähdä ellet sitä halua nähdä. En voi sitä antaa tai luoksesi kantaa, en voi sitä sanoilla selittää. Se sinun täytyy kokea ja nähdä, tuntea ja haistaa. Voin vain luvata että sellainen on, loppu onkin sitten sinusta kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä odota. Sitä maaperää et voi nähdä ellet sitä halua nähdä. En voi sitä antaa tai luoksesi kantaa, en voi sitä sanoilla selittää. Se sinun täytyy kokea ja nähdä, tuntea ja haistaa. Voin vain luvata että sellainen on, loppu onkin sitten sinusta kiinni...

        Vaikka maaperän näkisi iskee kylmä kolea takatalvi joka synnyttää epävarmuuden tulevasta. Vaikka kuinka tekisi ruusu uudet kukat tarvitsee juuri silloin lisää huolenpitoa ja sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka maaperän näkisi iskee kylmä kolea takatalvi joka synnyttää epävarmuuden tulevasta. Vaikka kuinka tekisi ruusu uudet kukat tarvitsee juuri silloin lisää huolenpitoa ja sanoja.

        En voi vain tehdä mitään, kun et ole minun. Muuten tekisin kaiken ja sitäkin enemmän..


      • Anonyymi

        Ihanat sanat 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi vain tehdä mitään, kun et ole minun. Muuten tekisin kaiken ja sitäkin enemmän..

        Tuulen lailla voisivat sanat auttaa ruusua jälleen kukoistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat sanat 💕

        Kiitos miehellehän nämä oli.. hänelle josta joudun hiljalleen luopumaan. Näin siinä.käy kun oletetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulen lailla voisivat sanat auttaa ruusua jälleen kukoistamaan.

        "Mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä odota. Sitä maaperää et voi nähdä ellet sitä halua nähdä. En voi sitä antaa tai luoksesi kantaa, en voi sitä sanoilla selittää. Se sinun täytyy kokea ja nähdä, tuntea ja haistaa. Voin vain luvata että sellainen on, loppu onkin sitten sinusta kiinni...

        Höpö löpö, pöpö pölö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta ruusun poimija, voi saada piikin sormeensa..."

        Mutta oikein otettu ja huolettuna on noukittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikein otettu ja huolettuna on noukittavissa.

        Mitä sitä kaunista kukkaa juuriltaan repimään. Se vain kuihtuisi ja maantuisi lopulta tomuksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä odota. Sitä maaperää et voi nähdä ellet sitä halua nähdä. En voi sitä antaa tai luoksesi kantaa, en voi sitä sanoilla selittää. Se sinun täytyy kokea ja nähdä, tuntea ja haistaa. Voin vain luvata että sellainen on, loppu onkin sitten sinusta kiinni...

        Eiköhän maaperä ole ensin muokattava tahoillaan kummankin ja siitä sitten yhteisiä varhaisia aamuja ja iltoja, valoja ja varjoja.

        Maaperä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka maaperän näkisi iskee kylmä kolea takatalvi joka synnyttää epävarmuuden tulevasta. Vaikka kuinka tekisi ruusu uudet kukat tarvitsee juuri silloin lisää huolenpitoa ja sanoja.

        Yhteinen maaperä ei voi olla liikaa yksin kummankaan varassa, yhdessä se tehdään ja sitä hoidetaan, kasvaa siinä sitten mitä vaan rikkaruohoja tai ruusunnuppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä kaunista kukkaa juuriltaan repimään. Se vain kuihtuisi ja maantuisi lopulta tomuksi..

        Näpit irti minun maasta😂, kaikenmaailman poimijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteinen maaperä ei voi olla liikaa yksin kummankaan varassa, yhdessä se tehdään ja sitä hoidetaan, kasvaa siinä sitten mitä vaan rikkaruohoja tai ruusunnuppua.

        Oikeassa olet. Sillon kuin toinen haluaa ja toinen ei, tai ainakin antaa vahvasti ymmärtää ettei haluaisi, niin silloin täytyy vain odottaa ja antaa olla. Kun se toinenkin on valmis ja antaa sen tulla ilmi, niin silloin kahden ihmisen tahdosta tulee kuin yksi. Siitä kasvaa kauneimmat kukat ja vahvimmat versot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän maaperä ole ensin muokattava tahoillaan kummankin ja siitä sitten yhteisiä varhaisia aamuja ja iltoja, valoja ja varjoja.

        Maaperä on.

        Niin pitääkin molempien muokata se. Askel kerrallaan ja vie vähän aikaa. Mutta tavoite on ja suunta kohti yhteistä ja yhteisiä hetkiä. Seuraavaan näkemiseen ei mene enää kovin kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitääkin molempien muokata se. Askel kerrallaan ja vie vähän aikaa. Mutta tavoite on ja suunta kohti yhteistä ja yhteisiä hetkiä. Seuraavaan näkemiseen ei mene enää kovin kauaa.

        Paljon on "kovin kauaa"...? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on "kovin kauaa"...? :)

        Jääköön kertomatta..:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääköön kertomatta..:)

        Toivon että toukokuussa viimeistään, mutta tämähän on vain toive. :I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että toukokuussa viimeistään, mutta tämähän on vain toive. :I

        Toiveita kohti sitten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveita kohti sitten vaan.

        Päivä kerrallaan, ehkä hän tulee vielä vastaan...


    • Anonyymi

      Kuinka hyvin sinä tunnet täydellisen naisesi? Ja miten pitkältä ajalta?

      • Anonyymi

        Erittäin huonosti, mutta ei hän ole silti minulle tuntematon. Aikaa oli tutustua ja tarkastella hyvinkin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin huonosti, mutta ei hän ole silti minulle tuntematon. Aikaa oli tutustua ja tarkastella hyvinkin paljon.

        Aikaa oli tutustua ja tarkastella paljon mutta tunnet hänet erittäin huonosti? Suomeksi, mokasit huolella.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa oli tutustua ja tarkastella paljon mutta tunnet hänet erittäin huonosti? Suomeksi, mokasit huolella.
        -sivusta

        Niinkin voisi asian ilmaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa oli tutustua ja tarkastella paljon mutta tunnet hänet erittäin huonosti? Suomeksi, mokasit huolella.
        -sivusta

        Tapasi chatissä tai jotain. Tutusteli, jutusteli, mokasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasi chatissä tai jotain. Tutusteli, jutusteli, mokasi.

        Ei ollut missään chatissä. Ihan oikeasti kohdattiin ja pitkän aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut missään chatissä. Ihan oikeasti kohdattiin ja pitkän aikaan.

        Missä me kohdattiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa oli tutustua ja tarkastella paljon mutta tunnet hänet erittäin huonosti? Suomeksi, mokasit huolella.
        -sivusta

        Kaikki elämässä tapahtuvat asiat ei ole omissa käsissä. Omani korkeimman suojassa. Näennäiset väärinkäsitykset tekevät koko tarinasta täydemmän, ilman niitä olisi puuttunut paljon muutakin... näkemistä ja tuntemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä me kohdattiin?

        En sitä tänne kerro. Pahoitteluni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä tänne kerro. Pahoitteluni!

        Voi siitäkin vinkin antaa. Eihän kaupunkia tms tarvitse mainita. Tai vinkki mitä sen ensikohtaamisen jälkeen tapahtui? Jokin yhteinen tapahtuma tai paikka? . Onko meillä jotain yhteisiä tapoja..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi siitäkin vinkin antaa. Eihän kaupunkia tms tarvitse mainita. Tai vinkki mitä sen ensikohtaamisen jälkeen tapahtui? Jokin yhteinen tapahtuma tai paikka? . Onko meillä jotain yhteisiä tapoja..?

        No sen vinkin vielä annan kun kysytte, että Lapin maakunnassa tapahtuu. :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En yleensä tuollaisesta musiikista pidä, mutta tuo oli hyvä monella tapaa. Täytyy kuunnella vielä kerran ennenkuin nukkumaan alan. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yleensä tuollaisesta musiikista pidä, mutta tuo oli hyvä monella tapaa. Täytyy kuunnella vielä kerran ennenkuin nukkumaan alan. Kiitos!

        No täällähän voi tulla mitä vaan nakkisoppaa lautaselle, ilman osumia :D


    • Anonyymi

      Oli mukava lukea ketjun jatko aamukaffin kera. Kiitos. Kaikkea hyvää aloittajalke ja rohkeutta! Per aspera ad astra.

    • Anonyymi

      Vihjeet on, vaan voitko se olla sinä? Vain sinä ja minä tiedetään jos vielä annat meidän selkeämmän yhteisen vinkin joka johtaa tämän arvoituksen ratkaisemiseen.

      • Anonyymi

        Jos minulle tulee romahdus, sinä voisit helposti nostaa mut kuopasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle tulee romahdus, sinä voisit helposti nostaa mut kuopasta

        Kun poikaystävän kanssa menee hyvin, silloin on maailmassa kaikki hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle tulee romahdus, sinä voisit helposti nostaa mut kuopasta

        Onko tämä nyt se meidän selkeä viesti? Tiedän erittäin hyvin että rakastat näitä arvoituksia, tuo vinkki voi olla kelle vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nyt se meidän selkeä viesti? Tiedän erittäin hyvin että rakastat näitä arvoituksia, tuo vinkki voi olla kelle vaan

        Vaikka onhan tuossa kyllä meidänkin juttua. Alkaa naurattamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka onhan tuossa kyllä meidänkin juttua. Alkaa naurattamaan

        Vai hykerteletkö nyt siellä vuorella kahvimuki kourassa?


      • Anonyymi

        Aloituksessa on runsaasti vihjeitä. Jos ei nainen tunnista vaikka lukeekin, niin sitten on jo unohtanut. Eikä se olisi mikään ihme kaiken tämän ajan jälkeen.

        Aloittajalta hyvää huomenta kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa on runsaasti vihjeitä. Jos ei nainen tunnista vaikka lukeekin, niin sitten on jo unohtanut. Eikä se olisi mikään ihme kaiken tämän ajan jälkeen.

        Aloittajalta hyvää huomenta kaikille!

        Joku nainen ainakin tunnisti vinkkejä ja kaipaa erästä miestä, joka on ainoa tietämänsä mies joka osaisi kirjoittaa yhtä kauniisti kuin aloituksessa ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku nainen ainakin tunnisti vinkkejä ja kaipaa erästä miestä, joka on ainoa tietämänsä mies joka osaisi kirjoittaa yhtä kauniisti kuin aloituksessa ❤

        Onko koskaan kirjoittanut sulle ihan paperille? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko koskaan kirjoittanut sulle ihan paperille? :)

        Ei ole hän kirjoittanut paperille. Tai siis varmasti hän on kirjoittanut monesti paperille, mutta ei minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hän kirjoittanut paperille. Tai siis varmasti hän on kirjoittanut monesti paperille, mutta ei minulle.

        Höh. Valitan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Valitan...

        Riippuu kyllä mikä lasketaan. Ei siis kynällä ja paperilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kyllä mikä lasketaan. Ei siis kynällä ja paperilla.

        Ei vain sitten osu. Kaikkea hyvää sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku nainen ainakin tunnisti vinkkejä ja kaipaa erästä miestä, joka on ainoa tietämänsä mies joka osaisi kirjoittaa yhtä kauniisti kuin aloituksessa ❤

        Hän jos kuka kirjoittaisi juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko koskaan kirjoittanut sulle ihan paperille? :)

        On kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kirjoittanut

        Vastasitko mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasitko mitään?

        Paljonkin vastasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkin vastasin

        Minulle ei vastannut mitään.


    • Anonyymi

      Oululainen tarinankertoja ja se Pohjoisen noita. Yep.

      • Anonyymi

        Tämäkö on ap:n vinkki?


      • Anonyymi

        Ai sä kaipaat vielä ässää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä kaipaat vielä ässää.

        Liito oravien juttuja. Kaunein satu on vielä kirjoittamatta, toivottavasti jää pöytälaatikkoon.


      • Anonyymi

        En ole ikinä Oulussa käynytkään. Aloittajalta tämä tiedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liito oravien juttuja. Kaunein satu on vielä kirjoittamatta, toivottavasti jää pöytälaatikkoon.

        Jos samanlaista lainvastaista kirjoitat, kun oot kirjoittanut monena vuonna, niin sanoisin Olgana, että kirjoittamises R. loppu nyt.


    • Anonyymi

      Aika selkeätä vihjettä minun suuntaan mutta en tiennyt että olen tehnyt jonkin valinnan suhteesi tai oikeastaan että sellaista vaihtoehtoa edes ollut? Surulliseksi tämä tekee minut jos olet luullut ettet kelpaa sellaisena kuin olet, se ei pidä paikkansa. Olit ja olet kaikki mitä en tiennyt haluavani tai uskaltanut asiasta edes unelmoida. Vajavainen, virheellinen ihminen olen enkä yhtään sen parempi kuin kukaan muu, jollekin arvokas ja jollekin arvoton. Sen takia oletin että omega hiljalleen tapahtui, en riittänyt.

      Onko se sitten mahdottomuus?

      • Anonyymi

        En tiedä kenelle kirjoitat, mutta minulle on kaikki vielä auki. En ole tehnyt päätöksiä puoleen enkä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle kirjoitat, mutta minulle on kaikki vielä auki. En ole tehnyt päätöksiä puoleen enkä toiseen.

        "Siksi olenkin surullinen että et minua valinnut" en minäkään ole päätöstä tehnyt suuntaan tai toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siksi olenkin surullinen että et minua valinnut" en minäkään ole päätöstä tehnyt suuntaan tai toiseen.

        Koettakaa ny päättää, päästään muutkin eteenpäin.


      • Anonyymi

        Olisit varmasti tehnyt asioita toisin, jos sydämesi olisi minut valinnut. Valitettavasti kaikki kertoi muuta ja sinä et lopuksi yhtään mitään.

        Siksi noin, "...et minua valinnut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit varmasti tehnyt asioita toisin, jos sydämesi olisi minut valinnut. Valitettavasti kaikki kertoi muuta ja sinä et lopuksi yhtään mitään.

        Siksi noin, "...et minua valinnut"

        Ystävällinen olet aina ollut mut koin että halusit keskittyä kaikkeen muuhun niin annoin sinulle sen vapauden etkä osoittanut asian olevan toisin. En ollut sen pienenkään vaivan arvoinen joten.. en pakota ihmisiä mihinkään ..muutakuin selvittämään tulehtuneet välit mut se ei varinaisesti kuulu tähän tarinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävällinen olet aina ollut mut koin että halusit keskittyä kaikkeen muuhun niin annoin sinulle sen vapauden etkä osoittanut asian olevan toisin. En ollut sen pienenkään vaivan arvoinen joten.. en pakota ihmisiä mihinkään ..muutakuin selvittämään tulehtuneet välit mut se ei varinaisesti kuulu tähän tarinaan.

        Osoitin ja vielä monet kerrat. Olit kaiken vaivan arvoinen ja vielä sitäkin arvokkaampi. En vain tuntenut koskaan itseäni mitenkään erityiseksi silmissäsi ja se söi sisältä. Olisin toivonut vastakaikua ja tunnetta että olisin ollut edes jotain muutakuin mikä yleiseseti ottaen olin. En tuntenut itseäni arvokkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoitin ja vielä monet kerrat. Olit kaiken vaivan arvoinen ja vielä sitäkin arvokkaampi. En vain tuntenut koskaan itseäni mitenkään erityiseksi silmissäsi ja se söi sisältä. Olisin toivonut vastakaikua ja tunnetta että olisin ollut edes jotain muutakuin mikä yleiseseti ottaen olin. En tuntenut itseäni arvokkaaksi.

        Miten sen osoitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen osoitit?

        Kerroin hänelle mitä tunsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin hänelle mitä tunsin.

        Silmiin katsoen ja sanoilla jotka hän ymmärsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmiin katsoen ja sanoilla jotka hän ymmärsi?

        Kyllä hän ymmärsi, mutta syystä tai toisesta vastasi niin ettei olisi ymmärtänyt. Se loukkasi minua ja lopulta johti siihen mikä päätti kaiken mahdollisen. Tiedä sitten oliko minulla loppuunsa edes mitään merkitystä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän ymmärsi, mutta syystä tai toisesta vastasi niin ettei olisi ymmärtänyt. Se loukkasi minua ja lopulta johti siihen mikä päätti kaiken mahdollisen. Tiedä sitten oliko minulla loppuunsa edes mitään merkitystä hänelle.

        Toivon sydämeni pohjasta etten ole hän, miestä en olisi halunnut loukata koskaan. Oliko selvinpäin sanoessasi sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sydämeni pohjasta etten ole hän, miestä en olisi halunnut loukata koskaan. Oliko selvinpäin sanoessasi sen?

        Oltiin molemmat selvinpäin, kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin molemmat selvinpäin, kuten aina.

        No hyvä, niin se pitääkin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, niin se pitääkin olla.

        Samaa mieltä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit varmasti tehnyt asioita toisin, jos sydämesi olisi minut valinnut. Valitettavasti kaikki kertoi muuta ja sinä et lopuksi yhtään mitään.

        Siksi noin, "...et minua valinnut"

        Minusta tuntuu, että katsot omaa tarinaasi hieman liian läheltä. Toisella voi olla myös ujoutta, epävarmuutta, pelkoa, moraalisiakin asioita, jotka voi estää vaikka haluaisi enemmän kuin mitään muuta. Hämmennys voi estää vastaamista kun tilanne on päällä, ja sitten jälkikäteen alkaa pohtia olikohan tuo sittenkin vaan ystävällisyyttä tai vain puoliksi vitsi. Ja jos samaan aikaan päässä pyöri oikein toimimisen ja sovinnaisuuden tuska, ei tilanteessa osaa toimia niin kuin haluaisi toimia. Kiltteydestä joutuu maksamaan tuskaisen hinnan. Jos eläisin saman uudestaan, ymmärtäisin että rakkaus on arvoista suurin.

        Olisin tarvinnut hetken kahdestaan, että olisin päässyt siitä omasta lukostani pois. Tiedän, että vaikutat minuun niin, että en olisi edes enää ajatellut moraalia enkä sovinnaisuutta. Luulet, että olen rohkea, vauhdikas, sosiaalinen ja reipas. Näytän vain siltä. Olen ujo ja arka saman aikaan, olen sen sinulle sen joskus sanonutkin. Olen paljon enemmän introvertti mitä ulkopuolelta luulisi. Nuo piirteenä on varmasti ristiriidassa sen tietyn määrätietoisuuden ja vahvuuden kanssa, mitä myös olen. Olen moniuloitteinen. Kumpikin puoli minusta on aito, ne vaan tulevat pintaan eri tilanteissa eri tavalla. Ujous ei näy koska olen itse haastanut sitä pienestä asti.

        Sanoit isoja isoja sanoja useamman kertaa. Niin isoja etten oikein tiennyt onko ne totta vai ei. En tiennyt ymmärränkö oikein ja olisiko se tarkoitettu minulle vai ei, koska ne tuli usein muidenkin kuullessa. Olin jo silloin rakastunut isommin kuin koskaan ja kärsin siitäkin suurta ristiriitaa elämäntilanteen takia. Yritin jopa kieltää asiaa, koska olen liian kiltti. En vain voinut toimia muuten kuin toimin oman sisäisen ristiriitani takia. Varmaan se on elämäni suurin virhe, mutta en voi sille enää mitään. Myöhemmin kerroin kyllä sinulle, että olin elänyt vuosia kulississa. Rakkaus lapsiin on kuitenkin se mikä piti kaikkea ”koossa” aika pitkään. Myöhemmin korjasin virheeni lähestymällä takaisin päin. Aika ei ollut oikea silloinkin, tällä kertaa sinulle. Jos tuota yritystä ei olisi ollut alla, olisin ottanut viime talvena yhteyttä. Nyt en voinut, koska ei:tä on pakko kunnioittaa (ellei vastapuoli itse palaa ja kerro asian muuttuneen).

        Kuten tiedät, olen ollut jo pitkään sinkku. Ja tiedät, että asun omillani. Vanhat siteet on siis katkaistu. Ristiriitaa ei siis enää ole. Olen rakastanut sinua melkein kolme vuotta ilman tunteen himmenemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että katsot omaa tarinaasi hieman liian läheltä. Toisella voi olla myös ujoutta, epävarmuutta, pelkoa, moraalisiakin asioita, jotka voi estää vaikka haluaisi enemmän kuin mitään muuta. Hämmennys voi estää vastaamista kun tilanne on päällä, ja sitten jälkikäteen alkaa pohtia olikohan tuo sittenkin vaan ystävällisyyttä tai vain puoliksi vitsi. Ja jos samaan aikaan päässä pyöri oikein toimimisen ja sovinnaisuuden tuska, ei tilanteessa osaa toimia niin kuin haluaisi toimia. Kiltteydestä joutuu maksamaan tuskaisen hinnan. Jos eläisin saman uudestaan, ymmärtäisin että rakkaus on arvoista suurin.

        Olisin tarvinnut hetken kahdestaan, että olisin päässyt siitä omasta lukostani pois. Tiedän, että vaikutat minuun niin, että en olisi edes enää ajatellut moraalia enkä sovinnaisuutta. Luulet, että olen rohkea, vauhdikas, sosiaalinen ja reipas. Näytän vain siltä. Olen ujo ja arka saman aikaan, olen sen sinulle sen joskus sanonutkin. Olen paljon enemmän introvertti mitä ulkopuolelta luulisi. Nuo piirteenä on varmasti ristiriidassa sen tietyn määrätietoisuuden ja vahvuuden kanssa, mitä myös olen. Olen moniuloitteinen. Kumpikin puoli minusta on aito, ne vaan tulevat pintaan eri tilanteissa eri tavalla. Ujous ei näy koska olen itse haastanut sitä pienestä asti.

        Sanoit isoja isoja sanoja useamman kertaa. Niin isoja etten oikein tiennyt onko ne totta vai ei. En tiennyt ymmärränkö oikein ja olisiko se tarkoitettu minulle vai ei, koska ne tuli usein muidenkin kuullessa. Olin jo silloin rakastunut isommin kuin koskaan ja kärsin siitäkin suurta ristiriitaa elämäntilanteen takia. Yritin jopa kieltää asiaa, koska olen liian kiltti. En vain voinut toimia muuten kuin toimin oman sisäisen ristiriitani takia. Varmaan se on elämäni suurin virhe, mutta en voi sille enää mitään. Myöhemmin kerroin kyllä sinulle, että olin elänyt vuosia kulississa. Rakkaus lapsiin on kuitenkin se mikä piti kaikkea ”koossa” aika pitkään. Myöhemmin korjasin virheeni lähestymällä takaisin päin. Aika ei ollut oikea silloinkin, tällä kertaa sinulle. Jos tuota yritystä ei olisi ollut alla, olisin ottanut viime talvena yhteyttä. Nyt en voinut, koska ei:tä on pakko kunnioittaa (ellei vastapuoli itse palaa ja kerro asian muuttuneen).

        Kuten tiedät, olen ollut jo pitkään sinkku. Ja tiedät, että asun omillani. Vanhat siteet on siis katkaistu. Ristiriitaa ei siis enää ole. Olen rakastanut sinua melkein kolme vuotta ilman tunteen himmenemistä.

        Kuulostaa hyvin tutulta monet kohdat tekstissäsi, mutta kolme vuotta sitten ei edes tiedetty toisistamme. Eikä hän koskaan minulle mitään elämästään syvemmin kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvin tutulta monet kohdat tekstissäsi, mutta kolme vuotta sitten ei edes tiedetty toisistamme. Eikä hän koskaan minulle mitään elämästään syvemmin kertonut.

        Juuri noin se on, rakkaus ja tilanteet on hyvin intiimejä kokemuksia, mutta monet meistä kokee samantapaisia kokemuksia. Se tekee tunnistamisesta hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että katsot omaa tarinaasi hieman liian läheltä. Toisella voi olla myös ujoutta, epävarmuutta, pelkoa, moraalisiakin asioita, jotka voi estää vaikka haluaisi enemmän kuin mitään muuta. Hämmennys voi estää vastaamista kun tilanne on päällä, ja sitten jälkikäteen alkaa pohtia olikohan tuo sittenkin vaan ystävällisyyttä tai vain puoliksi vitsi. Ja jos samaan aikaan päässä pyöri oikein toimimisen ja sovinnaisuuden tuska, ei tilanteessa osaa toimia niin kuin haluaisi toimia. Kiltteydestä joutuu maksamaan tuskaisen hinnan. Jos eläisin saman uudestaan, ymmärtäisin että rakkaus on arvoista suurin.

        Olisin tarvinnut hetken kahdestaan, että olisin päässyt siitä omasta lukostani pois. Tiedän, että vaikutat minuun niin, että en olisi edes enää ajatellut moraalia enkä sovinnaisuutta. Luulet, että olen rohkea, vauhdikas, sosiaalinen ja reipas. Näytän vain siltä. Olen ujo ja arka saman aikaan, olen sen sinulle sen joskus sanonutkin. Olen paljon enemmän introvertti mitä ulkopuolelta luulisi. Nuo piirteenä on varmasti ristiriidassa sen tietyn määrätietoisuuden ja vahvuuden kanssa, mitä myös olen. Olen moniuloitteinen. Kumpikin puoli minusta on aito, ne vaan tulevat pintaan eri tilanteissa eri tavalla. Ujous ei näy koska olen itse haastanut sitä pienestä asti.

        Sanoit isoja isoja sanoja useamman kertaa. Niin isoja etten oikein tiennyt onko ne totta vai ei. En tiennyt ymmärränkö oikein ja olisiko se tarkoitettu minulle vai ei, koska ne tuli usein muidenkin kuullessa. Olin jo silloin rakastunut isommin kuin koskaan ja kärsin siitäkin suurta ristiriitaa elämäntilanteen takia. Yritin jopa kieltää asiaa, koska olen liian kiltti. En vain voinut toimia muuten kuin toimin oman sisäisen ristiriitani takia. Varmaan se on elämäni suurin virhe, mutta en voi sille enää mitään. Myöhemmin kerroin kyllä sinulle, että olin elänyt vuosia kulississa. Rakkaus lapsiin on kuitenkin se mikä piti kaikkea ”koossa” aika pitkään. Myöhemmin korjasin virheeni lähestymällä takaisin päin. Aika ei ollut oikea silloinkin, tällä kertaa sinulle. Jos tuota yritystä ei olisi ollut alla, olisin ottanut viime talvena yhteyttä. Nyt en voinut, koska ei:tä on pakko kunnioittaa (ellei vastapuoli itse palaa ja kerro asian muuttuneen).

        Kuten tiedät, olen ollut jo pitkään sinkku. Ja tiedät, että asun omillani. Vanhat siteet on siis katkaistu. Ristiriitaa ei siis enää ole. Olen rakastanut sinua melkein kolme vuotta ilman tunteen himmenemistä.

        Ihan kuin oma teksti, ilman sitä kolmea vuotta vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin oma teksti, ilman sitä kolmea vuotta vaan :)

        On siinä muitakin kohtia mitkä ei nyt täsmää, mutta hyvin samankaltaisia kokemuksia monella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin oma teksti, ilman sitä kolmea vuotta vaan :)

        Niin, ei ole kolmea vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että katsot omaa tarinaasi hieman liian läheltä. Toisella voi olla myös ujoutta, epävarmuutta, pelkoa, moraalisiakin asioita, jotka voi estää vaikka haluaisi enemmän kuin mitään muuta. Hämmennys voi estää vastaamista kun tilanne on päällä, ja sitten jälkikäteen alkaa pohtia olikohan tuo sittenkin vaan ystävällisyyttä tai vain puoliksi vitsi. Ja jos samaan aikaan päässä pyöri oikein toimimisen ja sovinnaisuuden tuska, ei tilanteessa osaa toimia niin kuin haluaisi toimia. Kiltteydestä joutuu maksamaan tuskaisen hinnan. Jos eläisin saman uudestaan, ymmärtäisin että rakkaus on arvoista suurin.

        Olisin tarvinnut hetken kahdestaan, että olisin päässyt siitä omasta lukostani pois. Tiedän, että vaikutat minuun niin, että en olisi edes enää ajatellut moraalia enkä sovinnaisuutta. Luulet, että olen rohkea, vauhdikas, sosiaalinen ja reipas. Näytän vain siltä. Olen ujo ja arka saman aikaan, olen sen sinulle sen joskus sanonutkin. Olen paljon enemmän introvertti mitä ulkopuolelta luulisi. Nuo piirteenä on varmasti ristiriidassa sen tietyn määrätietoisuuden ja vahvuuden kanssa, mitä myös olen. Olen moniuloitteinen. Kumpikin puoli minusta on aito, ne vaan tulevat pintaan eri tilanteissa eri tavalla. Ujous ei näy koska olen itse haastanut sitä pienestä asti.

        Sanoit isoja isoja sanoja useamman kertaa. Niin isoja etten oikein tiennyt onko ne totta vai ei. En tiennyt ymmärränkö oikein ja olisiko se tarkoitettu minulle vai ei, koska ne tuli usein muidenkin kuullessa. Olin jo silloin rakastunut isommin kuin koskaan ja kärsin siitäkin suurta ristiriitaa elämäntilanteen takia. Yritin jopa kieltää asiaa, koska olen liian kiltti. En vain voinut toimia muuten kuin toimin oman sisäisen ristiriitani takia. Varmaan se on elämäni suurin virhe, mutta en voi sille enää mitään. Myöhemmin kerroin kyllä sinulle, että olin elänyt vuosia kulississa. Rakkaus lapsiin on kuitenkin se mikä piti kaikkea ”koossa” aika pitkään. Myöhemmin korjasin virheeni lähestymällä takaisin päin. Aika ei ollut oikea silloinkin, tällä kertaa sinulle. Jos tuota yritystä ei olisi ollut alla, olisin ottanut viime talvena yhteyttä. Nyt en voinut, koska ei:tä on pakko kunnioittaa (ellei vastapuoli itse palaa ja kerro asian muuttuneen).

        Kuten tiedät, olen ollut jo pitkään sinkku. Ja tiedät, että asun omillani. Vanhat siteet on siis katkaistu. Ristiriitaa ei siis enää ole. Olen rakastanut sinua melkein kolme vuotta ilman tunteen himmenemistä.

        Tälläiset sepitykset pitäisi keskustella oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläiset sepitykset pitäisi keskustella oikeasti.

        Täysin samaa mieltä! Aina ei vaan saa mahdollisuutta avoimuuteen ja kertomiseen.

        Vaikka en häntä saa(isi), silti olisi hyvä voida kertoa miten asia joskus meni. En kuitenkaan voi häneltä pyytää keskustelua, se olisi tässä tilanteessa kohtuuton vaatimus. Tietysti tässä on taustalla oletus, ettei asia häntä kaivele tai suuremmin vaivaa. Oletus on aina vain oletus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koettakaa ny päättää, päästään muutkin eteenpäin.

        Kukapa tässä ei eteenpäin haluaisi. 😉


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole mulle eikä häneltä. Tuli jotenkin paha olo sen vähän mitä jaksoin lukea.

      • Anonyymi

        Niin, ei tosiaankaan pidä luulla mitään. Mutta luulottelujenhan varassa maailma myös toimii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei tosiaankaan pidä luulla mitään. Mutta luulottelujenhan varassa maailma myös toimii...

        Ikävä kyllä näin, jopa vithuiluun tarvitaan taustaorganisaatio


    • Anonyymi

      Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.
      Oletteko uskovia?

      • Anonyymi

        En tiedä hänestä, mutta voisin luulla ettei ole kovin hengellinen ihminen. Saatan toki olla pahemman kerran väärässä ja se ei minua haittaisi tässä tapauksessa ei yhtään. Minä itse taas... sanoisin olevani vähintään hengellinen. Uskon kyllä, mutta siinäkin on omat haasteensa.


      • Anonyymi

        Oot jonkun lahkon partajeesustelija.


      • Anonyymi

        Partajeesustelija,ja lahkon nimi varmaan 'syön herneitä odotellessani,kuka vetäisi herneet nenästäni?'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä hänestä, mutta voisin luulla ettei ole kovin hengellinen ihminen. Saatan toki olla pahemman kerran väärässä ja se ei minua haittaisi tässä tapauksessa ei yhtään. Minä itse taas... sanoisin olevani vähintään hengellinen. Uskon kyllä, mutta siinäkin on omat haasteensa.

        Älä nyt ihmeessä noin haasteistasi sano🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ihmeessä noin haasteistasi sano🤭

        Voi kun tietäisit mitä kaikkea olenkaan joutunut sen takia kokemaan, mutta ne asiat kuuluu ihan eri palstalle.


    • Anonyymi

      Antaisitko tunnisteita naisen ulkonäöstä?
      Vaikka hiusten ja silmien väri?

      • Anonyymi

        Vaaleat hiukset ja siniset silmät hänellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat hiukset ja siniset silmät hänellä. :)

        Kiitos! ❤️😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! ❤️😍

        Kiitos myös sinulle!💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat hiukset ja siniset silmät hänellä. :)

        Ruiskukan siniset vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruiskukan siniset vai?

        Taivaan siniset kuvaavat minusta paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan siniset kuvaavat minusta paremmin.

        No hertsukukkelis, ihanko homomolo vipattaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan siniset kuvaavat minusta paremmin.

        Lyhyet vai pitkät hiukset? Kiharat vai suorat? Anna vinkkejä ettei kaikilla koko ilta mene miettiessä. Onko eläimiä? Ym ym..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet vai pitkät hiukset? Kiharat vai suorat? Anna vinkkejä ettei kaikilla koko ilta mene miettiessä. Onko eläimiä? Ym ym..

        Jos olisin halunnut että hän tunnistaa helposti, niin olisin laittanut tarvittavat tiedot aloitukseen. Nyt voi jo rajata aloituksen perusteella 3/4 osaa pois. Niistäkin 3/4 osaa pois jos tietää minusta joitakin perustietoja. Sitten vielä hiusten ja silmien väri rajaa vielä lisää.

        Uskallan väittää jos tajuaa merkit, niin jää aika vähän vaihtoehtoja. Ei se kuitenkaan tarkoita että tunnistaa 100% varmuudella, mutta 95% kyllä. Valitan jos tämä vastaukseni ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan siniset kuvaavat minusta paremmin.

        Onko tämä ap:n vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä ap:n vastaus?

        Kyllä on. Ikävä jos taas tuotan pettymyksen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Ikävä jos taas tuotan pettymyksen...

        On olemassa oleva nainen kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa oleva nainen kuitenkin?

        Tottakai on. Ellei sitten ollut illuusiota? Mutta eih... Ihan oikea ihminen on kyseessä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin halunnut että hän tunnistaa helposti, niin olisin laittanut tarvittavat tiedot aloitukseen. Nyt voi jo rajata aloituksen perusteella 3/4 osaa pois. Niistäkin 3/4 osaa pois jos tietää minusta joitakin perustietoja. Sitten vielä hiusten ja silmien väri rajaa vielä lisää.

        Uskallan väittää jos tajuaa merkit, niin jää aika vähän vaihtoehtoja. Ei se kuitenkaan tarkoita että tunnistaa 100% varmuudella, mutta 95% kyllä. Valitan jos tämä vastaukseni ei miellytä.

        Tunnistan kyllä merkit. Tunnen sinut ja tapasi kertoa. Eikös me yhdessä tarinaa eletty ja sehän jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan kyllä merkit. Tunnen sinut ja tapasi kertoa. Eikös me yhdessä tarinaa eletty ja sehän jatkuu

        Nyt on paha sanoa. En tiedä mikä tarinan kohtalo nyt on. Ehkä menemme jo lopputeksteissä tai sitten on tulossa odotettu jatko-osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on paha sanoa. En tiedä mikä tarinan kohtalo nyt on. Ehkä menemme jo lopputeksteissä tai sitten on tulossa odotettu jatko-osa.

        Ei, kyllä tähän tulee, joku jännitys momentum vielä, sanokaa mun sanoneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin halunnut että hän tunnistaa helposti, niin olisin laittanut tarvittavat tiedot aloitukseen. Nyt voi jo rajata aloituksen perusteella 3/4 osaa pois. Niistäkin 3/4 osaa pois jos tietää minusta joitakin perustietoja. Sitten vielä hiusten ja silmien väri rajaa vielä lisää.

        Uskallan väittää jos tajuaa merkit, niin jää aika vähän vaihtoehtoja. Ei se kuitenkaan tarkoita että tunnistaa 100% varmuudella, mutta 95% kyllä. Valitan jos tämä vastaukseni ei miellytä.

        Kerro edes alkaako nimi konsonantilla vai vokaalilla??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro edes alkaako nimi konsonantilla vai vokaalilla??

        Vokaalilla. Enempää en hänestä kerro, valitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vokaalilla. Enempää en hänestä kerro, valitan.

        Kiitos😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😍

        Kiva jos kelpasi.💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on paha sanoa. En tiedä mikä tarinan kohtalo nyt on. Ehkä menemme jo lopputeksteissä tai sitten on tulossa odotettu jatko-osa.

        Luulen, että tässä käy niin, että henkilöt kasvavat tarinasta ulos, todelliseen elämään. Sen jälkeen tarina jatkuu selkeänä ja ei niin häirittynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että tässä käy niin, että henkilöt kasvavat tarinasta ulos, todelliseen elämään. Sen jälkeen tarina jatkuu selkeänä ja ei niin häirittynä.

        Kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hertsukukkelis, ihanko homomolo vipattaa?

        Reps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että tässä käy niin, että henkilöt kasvavat tarinasta ulos, todelliseen elämään. Sen jälkeen tarina jatkuu selkeänä ja ei niin häirittynä.

        Taasko täällä luullaan sitä ja tätä?


    • Anonyymi

      Vieläkö tää trollisoppa jatkuu, haukotus.

      • Anonyymi

        Ei kukaan pakota näitä lukemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan pakota näitä lukemaan...

        No ei niin ja siksi poistunkin, tää on niin nähty vedätys taas. Jossain on pakko olla kiintoisampaa ohjelmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niin ja siksi poistunkin, tää on niin nähty vedätys taas. Jossain on pakko olla kiintoisampaa ohjelmaa!

        Eikö telkkarista tule mitään hyvää?


      • Anonyymi

        Annetaan nyt trollillekin oma osuutensa tarinaan, hän on ollut kaikessa haisuliinisyydessään tärkeä henkilö tarinankulun kannalta. Ei niin pahaa, ettei jotakin hyvääkin...vaikkakin se hyvä tuli välillisesti hänen pahuutensa kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan nyt trollillekin oma osuutensa tarinaan, hän on ollut kaikessa haisuliinisyydessään tärkeä henkilö tarinankulun kannalta. Ei niin pahaa, ettei jotakin hyvääkin...vaikkakin se hyvä tuli välillisesti hänen pahuutensa kautta.

        Oho


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu!

    • Anonyymi

      Oletteko ollut yhteydessä lähiaikoina?

      • Anonyymi

        Emme. Minusta riippumattomista syistä emme todennäköisesti tule enää olemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme. Minusta riippumattomista syistä emme todennäköisesti tule enää olemaankaan.

        Viime viikolla,Viime kuussa, viime vuonna, vuosikymmen sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla,Viime kuussa, viime vuonna, vuosikymmen sitten?

        Lukitse vaihtoehdon C, eli viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukitse vaihtoehdon C, eli viime vuonna.

        Katkesiko yhteys hyvissä vai huonoissa merkeissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme. Minusta riippumattomista syistä emme todennäköisesti tule enää olemaankaan.

        C on totta, mutta se ettemmme näe kuin ehkä kerran (hyvällä tuurilla), ei ole sinusta riippumatonta vaan omien valintojesi seuraus. Muuttokaan ei ole este, vaan se ettei itse halua ottaa yhteyttä tai jos itse sanoo ei-kiitos, eikä palaa asian. t. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkesiko yhteys hyvissä vai huonoissa merkeissä?

        Hyvissä merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvissä merkeissä.

        Sinun päätöksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun päätöksellä?

        Niinkin voisi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkin voisi sanoa.

        Kehotus sanoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehotus sanoisin.

        Oma päätös loppujenlopuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma päätös loppujenlopuksi.

        Ja nyt olet palstalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt olet palstalla..

        Oma päätös sekin. Tavallaan jo hyväksynyt ettei meitä tule, niin kutsuisin tätä eräänlaiseksi "jälkipyykiksi". Kaikki on toki mahdollista, mutta ei siihen kannata liikaa luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma päätös sekin. Tavallaan jo hyväksynyt ettei meitä tule, niin kutsuisin tätä eräänlaiseksi "jälkipyykiksi". Kaikki on toki mahdollista, mutta ei siihen kannata liikaa luottaa.

        Hyvä se on valmistautua tulevaan tai nykyiseen ehkä tarkemmin.. aina on toivoa kunnes sen menettää. On se yhteydenpitokin helpompaa kun ei ole olettamuksia tai toiveita valmiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä se on valmistautua tulevaan tai nykyiseen ehkä tarkemmin.. aina on toivoa kunnes sen menettää. On se yhteydenpitokin helpompaa kun ei ole olettamuksia tai toiveita valmiina.

        Kyllä minulla on toiveita hänen suhteen, nimittäin toivon hänen olevan kanssani juuri sellainen kun hän on. Toivon että hän tietää ja tuntee riittävänsä omana ihanana itsenään ja ettei hän tuntisi häpeää, riittämättömyyttä tai turvattomuutta kanssani. Toivon myös että hän ei epäröisi kertoa minulle jos jokin asia vaivaisi tai häiritsisi, sillä haluan hänen tietävän että häntä tuen jokaisessakin vastoinkäymisessä.

        Tämän kaiken hänelle kertoisin jos vielä tavattaisiin. 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä se on valmistautua tulevaan tai nykyiseen ehkä tarkemmin.. aina on toivoa kunnes sen menettää. On se yhteydenpitokin helpompaa kun ei ole olettamuksia tai toiveita valmiina.

        No nähdään niin selviää sekin. Todella paljon haluan nähdä sinut ja tiedät sen kyllä. Nyt puuttuu vain fyysinen kosketus. Haluatko että tulen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nähdään niin selviää sekin. Todella paljon haluan nähdä sinut ja tiedät sen kyllä. Nyt puuttuu vain fyysinen kosketus. Haluatko että tulen?

        Vastasitko aloittajalle vai tuolle jolle kommentissasi vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla on toiveita hänen suhteen, nimittäin toivon hänen olevan kanssani juuri sellainen kun hän on. Toivon että hän tietää ja tuntee riittävänsä omana ihanana itsenään ja ettei hän tuntisi häpeää, riittämättömyyttä tai turvattomuutta kanssani. Toivon myös että hän ei epäröisi kertoa minulle jos jokin asia vaivaisi tai häiritsisi, sillä haluan hänen tietävän että häntä tuen jokaisessakin vastoinkäymisessä.

        Tämän kaiken hänelle kertoisin jos vielä tavattaisiin. 💜

        Toivon mukaan tapaatte ja saat kertoa hänelle tuon. Helpompi toisen olla ja hengittää kun ei vaadi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon mukaan tapaatte ja saat kertoa hänelle tuon. Helpompi toisen olla ja hengittää kun ei vaadi mitään.

        Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla on toiveita hänen suhteen, nimittäin toivon hänen olevan kanssani juuri sellainen kun hän on. Toivon että hän tietää ja tuntee riittävänsä omana ihanana itsenään ja ettei hän tuntisi häpeää, riittämättömyyttä tai turvattomuutta kanssani. Toivon myös että hän ei epäröisi kertoa minulle jos jokin asia vaivaisi tai häiritsisi, sillä haluan hänen tietävän että häntä tuen jokaisessakin vastoinkäymisessä.

        Tämän kaiken hänelle kertoisin jos vielä tavattaisiin. 💜

        Et sinä ole minua tukenut t.k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole minua tukenut t.k

        Ei ollut koolle.

        Tämä nyt tarkennuksena vaan.


    • Anonyymi

      Mitä ikäluokkaa olette?

      • Anonyymi

        Nuoria kuin Venäjän Federaatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoria kuin Venäjän Federaatio.

        Tää oli hyvä.


    • Anonyymi

      Hyvä ap, vuoren asukas!

      Aloitan vuorella, koska sitä en ymmärrä tässä yhteydessä. Niin ellet sitten asu haukivuorella tai vaskivuoren kupeessa, tai tavoitteesi on kiivetä henkisesti Muchu Chhish’lle. Tästä aasin siltana sanosin, että taidat yliarvioida toisen mahdollisuuksia ratkoa metaforien merkitystä. Metafora on aina monitulkintainen. Hän varmaan muistaa, koska rakkaus on suurin. Hän ei silti välttämättä löydä samaa tulkintaa tekstistäsi mitä tarkoitat. Itse voin sanoa, että ensimmäisellä lukemalla tulkitsin monta metaforaasi erilailla, ja kun hieman avasit asiaa, usean otteeseen ketjussa, huomasin että kaikki sopii enemmän kuin paremmin minuun ja häneen.

      Unohdat myös, että rakkaus ja elämäntilanteet on henkilökohtaisia, mutta samoissa elämäntilanteissa kokemassa samoja tunteita on tälläkin pastalla useita. Kun joskus on kysynyt spesifisempiä tunnisteita, huomaa että kyseessä on joku muu, vaikka kaikki muu sopii. Hän on minulle sanonut ehkä 2-2.5v sitten sanonut, että kukaan ei lue hänen kirjoituksiaan ja jotain ettei niillä ole väliä tyyppistä ja katsoi päälle todella suoraan silmiin. Minulla oli olo, että hän puhui palstasta, muttei ollut mitään kuvaa mikä kirjoitus se oli, vaikka häntä täällä jo silloin ikävöin. Jos olisin silloin ollut sinkku, olisin kysynyt lisää, mutta kun en ollut niin vieläkin mietin mitä hän tarkoitti.

      Et varmaan ap ole hän, vaikka tarkemmat selitykset osuu täydellisesti naulan kantaan. Rakkauden kokemukset ovat yleismaailmallisia. Silti tunnistan myös omakohtaisen problematiikan: kun ei reilusti ja avoimesti puhuta, vaan vihjaillaan ja sanotaan rivien välistä, väärin tulkinnan vaara on iso. Ihminen loukkaantuu asioista mitkä on puoliksi omaa tulkintaa epäselvästä ja epävarmoista tilanteesta. Painotan sanaa epäselvä ja epävarma.

      Jos haluaa suhteen, on pakko uskaltaa konkreettisesti kysyä kahville tai treffeille tai kertoa suoraan, että on kiinnostusta/tunteita. Vihjailut ei saa alkua aikaan, jos kumpikin ujostelee. Ja jos reagoimattomuus tai ei voi johtua velvoitteista, vaikka sisin huutaisi kyllää. Joskus aika on vaan väärä, vaikka ihminen on juuri se oikea.

      Tosin näin jälkikäteen olen todennut, että jos kohtaa sen oikean, syvä aito rakkaus on arvona vielä tärkeämpi kuin uskollisuus. En olisi voinut pari vuotta sitten kuvitella ajattelevani näin, mutta olen joutunut muuttamaan elämänkuvaani hänen takiaan. Sanon näin, vaikken ole koskaan pettänyt. Perustelen asiaa sillä, että suuren aikaisen kohtaa hyvin harvoin. Itsellä aiempi on 25v takaa ensirakkaus. Vaikka olen ollut pitkissä suhteissa tuossa välissä 20v, silti yksikään ei ole ollut suuri rakkaus. Rakastin toki, mutta aivan erilailla. Luulin, että ensirakkaus oli erilainen, koska se oli ensimmäinen. Hän sai minut ymmärtämään, että paljon isompaa rakkauttakin on olemassa. Jos sen oikean kohtaa 1-3 krt elämässä, on sen painoarvo aika eri kuin jos miettii ihastuksesta hitaasti kypsyvää rakkautta.

      Ap, puhu hänelle ja pyydä luoksesi kahville, jotta saatte rauhan puhua! Selvitä väärin ymmärrykset! Kun kaksi ujoa ja sisältä ehkä vähän arkaa kohtaa, suora katse ja kosketus on hyvä tapa aloittaa keskustelu. Kun kumpikin tuntee, että kelpaa sellaisena kuin on ja tuntee rakkauden, on puhuminenkin helpompaa.

      • Anonyymi

        En ole se ketä mietit ja totta, täytyy antaa jos haluaa. Molempien.


      • Anonyymi

        On tämäkin soppaa taas, lihoista huolimatta soppaa vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämäkin soppaa taas, lihoista huolimatta soppaa vaan!

        Nyt en ymmärrä?


    • Anonyymi

      En jokaisen miehen unelma vaan joidenkin.. ehkä..oletin etten ainakaan sinun? Kun kaikki ylimääräinen poistetaan ja kerron sulle sen ymmärrettävästi. Mikään ei olisi oikeasti mahdotonta kun haluaa ja tietää mitä haluaa. Tiedän että pitäisit musta huolen, etkä antaisi minulle tapahtua mitään.

      Ei niin.. ... kristallinkirkkaita vihjeitä mut ei se haittaa ja varmaan tarkoituksellakin.?

      • Anonyymi

        Sinä sen juuri sanoit.💜


    • Anonyymi

      Vuorella olisi hienoa asua⛰🤔

      • Anonyymi

        Ei ole mahdoton ajatus. Niitä eräänlaisia "vuoria" on tämä Suomen osa pullollaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdoton ajatus. Niitä eräänlaisia "vuoria" on tämä Suomen osa pullollaan. :)

        No niitä riittää 'vuoren' kaltaisia kyllä. Ketjussa on monta vispilää sekottamassa ketjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niitä riittää 'vuoren' kaltaisia kyllä. Ketjussa on monta vispilää sekottamassa ketjua.

        Sinä sen sanoit. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sen sanoit. :)

        Sinä varsinkin.


    • Anonyymi

      Homomies,joka luulee olevansa nainen ja haluaa homomiestä, runoseppo luulee olevansa, mutta vastauksissa paljasti oikean kirjoitussasunsa.

    • Anonyymi

      Monen monta, lähes kaikki tunnisteet löydän viestiketjusta ja nyt olisi aika ap:n laittaa se spesiaalivinkki joka on ihan oikeesti meidän yhteinen. Vai onko se hirveetä jos 'paljastut' ko naiselle? Minusta se olisi vain vahvistus sille, että isommista jutuista on kyse kun tällätavoinkin yhteen löydetään kuin magneetit.

      • Anonyymi

        Tehdäänkö niin että sinä annat sen vinkin? Minä olen kuitenkin tarjonnut niin paljon tunnisteita jo, että en tiedä mitä voisin vielä hyvänmaun rajoissa kertoa. Sinä olet tunnistanut ja tiedät mikä vielä puuttuu.💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänkö niin että sinä annat sen vinkin? Minä olen kuitenkin tarjonnut niin paljon tunnisteita jo, että en tiedä mitä voisin vielä hyvänmaun rajoissa kertoa. Sinä olet tunnistanut ja tiedät mikä vielä puuttuu.💜

        Kaikki vihjeet pitää paikkansa 100%?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vihjeet pitää paikkansa 100%?

        Selasin koko keskustelun nopeasti läpi ja kaikki antamani vihjeet ovat tosi kuin vesi. Joitakin trolleja oli väittämässä naiseksi ja homoksi ja ties miksi, mutta uskon vahvasti että jokainen lukija huomaa jo viestin sävystä mitkä ovat pelkkää kiusantekoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänkö niin että sinä annat sen vinkin? Minä olen kuitenkin tarjonnut niin paljon tunnisteita jo, että en tiedä mitä voisin vielä hyvänmaun rajoissa kertoa. Sinä olet tunnistanut ja tiedät mikä vielä puuttuu.💜

        Mistä tiedät, että olen varmasti tunnistanut. Jos annan sen viimeisen vinkin niin sinähän voit sanoa että' ei se ole se' jos et halua että täältä sinua tunnistan. Rohkea kysyykin että tuliko hiki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että olen varmasti tunnistanut. Jos annan sen viimeisen vinkin niin sinähän voit sanoa että' ei se ole se' jos et halua että täältä sinua tunnistan. Rohkea kysyykin että tuliko hiki?

        Voin vielä jatkaa toisella vinkillä ettei mene koko yötä tässä ja se kuuluu näin. 'puun osa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vielä jatkaa toisella vinkillä ettei mene koko yötä tässä ja se kuuluu näin. 'puun osa

        Ei sano puun osa mitään. Huonolta vaikuttaa siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vielä jatkaa toisella vinkillä ettei mene koko yötä tässä ja se kuuluu näin. 'puun osa

        KAI-puun osa. Siinä se vinkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAI-puun osa. Siinä se vinkki

        Ei vieläkään aukea. Pahoitteluni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selasin koko keskustelun nopeasti läpi ja kaikki antamani vihjeet ovat tosi kuin vesi. Joitakin trolleja oli väittämässä naiseksi ja homoksi ja ties miksi, mutta uskon vahvasti että jokainen lukija huomaa jo viestin sävystä mitkä ovat pelkkää kiusantekoa. :)

        Vaalea, sinisilmäinen, nuori, vauhdikaskin ja alkaa vokaalilla. Paras tuntomerkki, vei aloittajan sydämen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sano puun osa mitään. Huonolta vaikuttaa siis.

        Niinkö? Minuun ei osunut tuo vinkkisi 'vokaali' nimen alkukirjaimessa. Mutta kaikki muu kyllä. Vielä yhteisestä vinkistä 'oveni päällä on osa lentävän asusta, sen kantaja on liikkumatta seinälläsi.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Minuun ei osunut tuo vinkkisi 'vokaali' nimen alkukirjaimessa. Mutta kaikki muu kyllä. Vielä yhteisestä vinkistä 'oveni päällä on osa lentävän asusta, sen kantaja on liikkumatta seinälläsi.'

        Kyseinen nainen alkaa vokaalilla, joten en ihmettele ettei vinkkisi aukea minulle. Mietin sitä kyllä siitä huolimatta, mutta ei auennut ei. Pahoittelen... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selasin koko keskustelun nopeasti läpi ja kaikki antamani vihjeet ovat tosi kuin vesi. Joitakin trolleja oli väittämässä naiseksi ja homoksi ja ties miksi, mutta uskon vahvasti että jokainen lukija huomaa jo viestin sävystä mitkä ovat pelkkää kiusantekoa. :)

        Niin, olen ymmärtänyt, että tämä ns naisteoria elää toisten päässä vahvasti. Sivusta tämä huomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänkö niin että sinä annat sen vinkin? Minä olen kuitenkin tarjonnut niin paljon tunnisteita jo, että en tiedä mitä voisin vielä hyvänmaun rajoissa kertoa. Sinä olet tunnistanut ja tiedät mikä vielä puuttuu.💜

        Mistä päättelet että olen tunnistanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että olen tunnistanut?

        Sanoit näin "Monen monta, lähes kaikki tunnisteet löydän viestiketjusta..."
        Sen perusteella päättelin.


    • Anonyymi

      Olisihan se ollut hienoa kun olisi ollut minulle mutta ei se ole.. vihjeet sen verran pielessä kuitenkin. Toivottavasti löydät hänen luo jälleen kenestä kirjoitatkin. Palsta antaa sitä väärää toivoa mitä ei ole olemassa. Sydän on eri mieltä mutta järki sanoo että kyllä mies tekee itsensä kuuluvaksi tai näkyväksi jos on kiinnostunut. Toivon että aloittajakin kykenee siihen kun olet valmis, siis lähestymään häntä. Kaikkea hyvää sinulle tuntematon mies jolla on kirjoittaminen halussa ja sydän paikallaan. Maailma tarvii lisää kaltaisiasi ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ei se miehen kiinnostus yksin riitä, vaikka olisi tuonut sen ilmi monellakin tapaa. Enkä tarkoita mitään vihjailuja vaan suoraa puhetta. Nainen tietää kiinnostukseni, mutta odottaako hän että olisin vielä kaiken jälkeenkin aloitteellinen? Toivottavasti ei, sillä jos ei ymmärrä että tälläinen "roikkuminen" on tuskaista ja syö pahasti sisältä, niin olisiko hänestä sitten hyväksi kumppaniksi? Uskon ja luotan siihen, että jokaisella ihmisellä on oma vapaa tahto ja valta päättää kenen kanssa elämänsä viettää. Myös siihen että kun haluaa niin myös toimii ja tekee töitä unelmiensa eteen. Aivan niinkuin minäkin tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se miehen kiinnostus yksin riitä, vaikka olisi tuonut sen ilmi monellakin tapaa. Enkä tarkoita mitään vihjailuja vaan suoraa puhetta. Nainen tietää kiinnostukseni, mutta odottaako hän että olisin vielä kaiken jälkeenkin aloitteellinen? Toivottavasti ei, sillä jos ei ymmärrä että tälläinen "roikkuminen" on tuskaista ja syö pahasti sisältä, niin olisiko hänestä sitten hyväksi kumppaniksi? Uskon ja luotan siihen, että jokaisella ihmisellä on oma vapaa tahto ja valta päättää kenen kanssa elämänsä viettää. Myös siihen että kun haluaa niin myös toimii ja tekee töitä unelmiensa eteen. Aivan niinkuin minäkin tein.

        Kyllä sen kiinnostuksen tulee olla molemminpuolista että mikään toimisi. Itse koin että se yritys oli ikäänkuin turhaan ja aikalailla tuli tunne siitä että roikun hänessä liikaa. Kai se hänen kiinnostus vaan lopahti eikä viitsinyt asiasta kertoa.. itse koitin ja koitin saada edes normaalit välit kaiken jälkeen mutta en kokenut saavani mitään vastakaikua enään. Murtumaton muuri vastassa. Joten itse en ainakaan enään ota yhteyttä. On minulla sydän mutta myös vaisto suojella sitä. Kyllä se "roikkuminen" syö niin miestä kuin naista. Toivottavasti pääset lähemmäs unelmiasi. Kyllä se joskus tarkoittaa sitä että nöyrästi vaan lakki pois päästä ja lähestyy itse. Ylpeys ja olettamus on kaiken hyvän tuho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen kiinnostuksen tulee olla molemminpuolista että mikään toimisi. Itse koin että se yritys oli ikäänkuin turhaan ja aikalailla tuli tunne siitä että roikun hänessä liikaa. Kai se hänen kiinnostus vaan lopahti eikä viitsinyt asiasta kertoa.. itse koitin ja koitin saada edes normaalit välit kaiken jälkeen mutta en kokenut saavani mitään vastakaikua enään. Murtumaton muuri vastassa. Joten itse en ainakaan enään ota yhteyttä. On minulla sydän mutta myös vaisto suojella sitä. Kyllä se "roikkuminen" syö niin miestä kuin naista. Toivottavasti pääset lähemmäs unelmiasi. Kyllä se joskus tarkoittaa sitä että nöyrästi vaan lakki pois päästä ja lähestyy itse. Ylpeys ja olettamus on kaiken hyvän tuho.

        Mutta asioiden hyvät puolet kannattaa aina muistaa. Sinä olet ollut aktiivinen ja tehnyt tunteillesi palveluksen. Olet arvostanut itseäsi ja tehnyt sen mikä on niin monelle vaikeaa. Olet saattanut häneen tietoonsa oman kiinnostuksesi ja halusi lähentyä. Älä soimaa itseäsi että olisit tehnyt mitään väärin, sillä olet tehnyt aivan oikein. Nyt olet työsi tehnyt ja voit vain odottaa sitä, että nouseeko sieltä mullasta pieni taimi. Jotkut kasvit tulevat esille hyvinkin nopeasti, mutta joillakin kestää tulla näkyviin hyvinkin pitkään. Kulissien takana tapahtuu aina ja koko ajan, kuin siemen joka juuria kasvattaa mullan alla. Sitä ei voi nähdä ennenkuin se tulee esille.

        Sitten jos mitään ei tapahdu, niin se on hänen puuttensa, ei sinun. Vähintä mitä voi edes toiselta ihmiseltä odottaa on reilu vastaus. Mitä se kertoo teistä, kun sinä olet tehnyt töitä ja toinen ei mitään? Ansaitset niin paljon parempaa siinä tapauksessa...

        Kaikkea hyvää sinulle ja toivon myös, että pääset edes lähemmäski unelmiasi!💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta asioiden hyvät puolet kannattaa aina muistaa. Sinä olet ollut aktiivinen ja tehnyt tunteillesi palveluksen. Olet arvostanut itseäsi ja tehnyt sen mikä on niin monelle vaikeaa. Olet saattanut häneen tietoonsa oman kiinnostuksesi ja halusi lähentyä. Älä soimaa itseäsi että olisit tehnyt mitään väärin, sillä olet tehnyt aivan oikein. Nyt olet työsi tehnyt ja voit vain odottaa sitä, että nouseeko sieltä mullasta pieni taimi. Jotkut kasvit tulevat esille hyvinkin nopeasti, mutta joillakin kestää tulla näkyviin hyvinkin pitkään. Kulissien takana tapahtuu aina ja koko ajan, kuin siemen joka juuria kasvattaa mullan alla. Sitä ei voi nähdä ennenkuin se tulee esille.

        Sitten jos mitään ei tapahdu, niin se on hänen puuttensa, ei sinun. Vähintä mitä voi edes toiselta ihmiseltä odottaa on reilu vastaus. Mitä se kertoo teistä, kun sinä olet tehnyt töitä ja toinen ei mitään? Ansaitset niin paljon parempaa siinä tapauksessa...

        Kaikkea hyvää sinulle ja toivon myös, että pääset edes lähemmäski unelmiasi!💜

        Olipa hyvin kirjoitettu! Viisasta tekstiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta asioiden hyvät puolet kannattaa aina muistaa. Sinä olet ollut aktiivinen ja tehnyt tunteillesi palveluksen. Olet arvostanut itseäsi ja tehnyt sen mikä on niin monelle vaikeaa. Olet saattanut häneen tietoonsa oman kiinnostuksesi ja halusi lähentyä. Älä soimaa itseäsi että olisit tehnyt mitään väärin, sillä olet tehnyt aivan oikein. Nyt olet työsi tehnyt ja voit vain odottaa sitä, että nouseeko sieltä mullasta pieni taimi. Jotkut kasvit tulevat esille hyvinkin nopeasti, mutta joillakin kestää tulla näkyviin hyvinkin pitkään. Kulissien takana tapahtuu aina ja koko ajan, kuin siemen joka juuria kasvattaa mullan alla. Sitä ei voi nähdä ennenkuin se tulee esille.

        Sitten jos mitään ei tapahdu, niin se on hänen puuttensa, ei sinun. Vähintä mitä voi edes toiselta ihmiseltä odottaa on reilu vastaus. Mitä se kertoo teistä, kun sinä olet tehnyt töitä ja toinen ei mitään? Ansaitset niin paljon parempaa siinä tapauksessa...

        Kaikkea hyvää sinulle ja toivon myös, että pääset edes lähemmäski unelmiasi!💜

        Itse koitin ja koitin saada edes normaalit välit tapahtui melko paljon.. enään jäljellä ei ole kuin häpeä siitä että luulin että olen enemmän arvoinen ja tärkeämpi kuin oikesti olen. En silti pidä itseäni huonona.. yksinkertaisena ehkä enemmän.

        Ihmisenä hän sanoi paljon mutta ei silti yhtään mitään, ainakaan loppumetreillä. Jäljellä on välttely, pakolliset sanat jos vahingossa nähdään mutta päällimmäisenä tunteena on että aiheutan hänelle ahdistusta ja se repii sisimpäni auki. Enkä selkeästi ole hänen mielestään "riittävällä tasolla" tai minkään vaivan arvoinen. Ei hän ole kuitenkaan paha, hän on hieno ihminen ja toivon hänelle kaikkiea hyvää, etäältä ja hiljaisuudessa.

        Sentään yritin vaikka tyrin ja huolella. Ei edes kaveruudelle jäännyt tilaa ja siihen syyllinen löytyy peilistä. Kaikki saa juuri sen kenet ansaitsee ja minä vaan taidan olla viallinen tai paha.. jokin voima joka vetää äärimmäistä pahuutta puoleensa ja hyvät ihmiset poispäin. Kemiallinen epäbalanssi?

        Kaikkea hyvää sinulle, kuka oletkaan. Unelma ei ole enään unelma kun se käy toteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse koitin ja koitin saada edes normaalit välit tapahtui melko paljon.. enään jäljellä ei ole kuin häpeä siitä että luulin että olen enemmän arvoinen ja tärkeämpi kuin oikesti olen. En silti pidä itseäni huonona.. yksinkertaisena ehkä enemmän.

        Ihmisenä hän sanoi paljon mutta ei silti yhtään mitään, ainakaan loppumetreillä. Jäljellä on välttely, pakolliset sanat jos vahingossa nähdään mutta päällimmäisenä tunteena on että aiheutan hänelle ahdistusta ja se repii sisimpäni auki. Enkä selkeästi ole hänen mielestään "riittävällä tasolla" tai minkään vaivan arvoinen. Ei hän ole kuitenkaan paha, hän on hieno ihminen ja toivon hänelle kaikkiea hyvää, etäältä ja hiljaisuudessa.

        Sentään yritin vaikka tyrin ja huolella. Ei edes kaveruudelle jäännyt tilaa ja siihen syyllinen löytyy peilistä. Kaikki saa juuri sen kenet ansaitsee ja minä vaan taidan olla viallinen tai paha.. jokin voima joka vetää äärimmäistä pahuutta puoleensa ja hyvät ihmiset poispäin. Kemiallinen epäbalanssi?

        Kaikkea hyvää sinulle, kuka oletkaan. Unelma ei ole enään unelma kun se käy toteen.

        Entä jos unelmana olisi elää unelmaa? :)

        Älä soimaa itseäsi. Sä olet täydellinen juuri noin ja jolle et kelpaa, niin hän ei näe sitä kaunista ja ihastuttavaa ihmistä jonka sinä olet uskonut hänestäkin löytyvän. Ole onnellinen itsestäsi ja älä peitä hymyäsi, sillä silloin vedät magneetin tavoin samankaltaisia ihmisiä puoleesi. Silloin ihan varmasti joku huomaa sen sinusta, minkä joku sokea ei nähnyt. Tietenkin on aina mahdollisuus, että sokeakin saa näkökykynsä takaisin kun loistat auringon lailla onneasi. Kaikkeen voimme vaikuttaa ja täten kaikki on aina mahdollista.💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos unelmana olisi elää unelmaa? :)

        Älä soimaa itseäsi. Sä olet täydellinen juuri noin ja jolle et kelpaa, niin hän ei näe sitä kaunista ja ihastuttavaa ihmistä jonka sinä olet uskonut hänestäkin löytyvän. Ole onnellinen itsestäsi ja älä peitä hymyäsi, sillä silloin vedät magneetin tavoin samankaltaisia ihmisiä puoleesi. Silloin ihan varmasti joku huomaa sen sinusta, minkä joku sokea ei nähnyt. Tietenkin on aina mahdollisuus, että sokeakin saa näkökykynsä takaisin kun loistat auringon lailla onneasi. Kaikkeen voimme vaikuttaa ja täten kaikki on aina mahdollista.💜

        Sitten sitä unelmaa tulee elää:)

        Hän varmaan luuli hetken näkevänsä mutta se oli hänen puoleltaan arviointivirhe. Kaikilla on makunsa ja mieltymyksensä mutta minä en ollut sinä hänelle. Näin käy joskus, kunhan puran tuntemuksiani tänne.

        Ei se minun hymy hyydy vaikka keskittyessä näytän hyvin vakavalta. En vaan enään ole varma onko se meidän välinen kemia ja tunne jota kaipaan vai kyseistä henkilöä. Voihan sokeakin saada näkökykynsä takaisin, kauniisti ilmaistu. Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Kaikki on mahdollista, pitää vaan olla varma mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä unelmaa tulee elää:)

        Hän varmaan luuli hetken näkevänsä mutta se oli hänen puoleltaan arviointivirhe. Kaikilla on makunsa ja mieltymyksensä mutta minä en ollut sinä hänelle. Näin käy joskus, kunhan puran tuntemuksiani tänne.

        Ei se minun hymy hyydy vaikka keskittyessä näytän hyvin vakavalta. En vaan enään ole varma onko se meidän välinen kemia ja tunne jota kaipaan vai kyseistä henkilöä. Voihan sokeakin saada näkökykynsä takaisin, kauniisti ilmaistu. Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Kaikki on mahdollista, pitää vaan olla varma mitä haluaa.

        "Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani."

        Tuo oli erittäin hyvin sanottu ja myönnän ajattelevani aivan samoin. Ehkä jopa alisuoriuduin sen takia sen naisen edessä jotta olisin sitten varma? Ainakin olen näin jälkeenpäin ajatellut ja se tuo jonkinlaista lohtuakin. Monet vetää nykyään roolia ja yrittävät niin kovasti, että suhteessa sitten kostautuu kun ei jakseta pitää kulissia yllä. Mutta ei oikeassa rakkaudessa ole siitä kyse, ei todellakaan.

        Ja ihana kuulla ettei kaunis hymysi hyydy tuon vuoksi. Olet viisas ja upea, sen sinulle nyt sanon. 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä unelmaa tulee elää:)

        Hän varmaan luuli hetken näkevänsä mutta se oli hänen puoleltaan arviointivirhe. Kaikilla on makunsa ja mieltymyksensä mutta minä en ollut sinä hänelle. Näin käy joskus, kunhan puran tuntemuksiani tänne.

        Ei se minun hymy hyydy vaikka keskittyessä näytän hyvin vakavalta. En vaan enään ole varma onko se meidän välinen kemia ja tunne jota kaipaan vai kyseistä henkilöä. Voihan sokeakin saada näkökykynsä takaisin, kauniisti ilmaistu. Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Kaikki on mahdollista, pitää vaan olla varma mitä haluaa.

        Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Komppaan, hienosti sanottu ja itse ajattelen samoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Komppaan, hienosti sanottu ja itse ajattelen samoin!

        Ihania ihmisiä olette! 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani."

        Tuo oli erittäin hyvin sanottu ja myönnän ajattelevani aivan samoin. Ehkä jopa alisuoriuduin sen takia sen naisen edessä jotta olisin sitten varma? Ainakin olen näin jälkeenpäin ajatellut ja se tuo jonkinlaista lohtuakin. Monet vetää nykyään roolia ja yrittävät niin kovasti, että suhteessa sitten kostautuu kun ei jakseta pitää kulissia yllä. Mutta ei oikeassa rakkaudessa ole siitä kyse, ei todellakaan.

        Ja ihana kuulla ettei kaunis hymysi hyydy tuon vuoksi. Olet viisas ja upea, sen sinulle nyt sanon. 💜

        Kyllä näitä asoita kannattaa aika miettiä huolella koska vasta vuosien päästä tietää onko joku aito,oma itsensä vai ei.. yleensä eleet ja ilmeet kertoo ihmisistä enemmän kuin sanat. Millä tavoin alisuoriudut?
        Onhan tämä sellainen " fake it til you make it" yhteiskunta ja harva osaa olla aito taikka läsnä. Aito rakkaus vaatii mielestäni näitä jälkimmäisiä.

        Hymy on ainakin aito.. eikä hyydy vaikka kyyneleille välillä antoikin tilaa:) olet kiva kun jaksat tsempata meitä palstalle eksyneitä.

        Missä vaiheessa tiedät että olet varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Komppaan, hienosti sanottu ja itse ajattelen samoin!

        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näitä asoita kannattaa aika miettiä huolella koska vasta vuosien päästä tietää onko joku aito,oma itsensä vai ei.. yleensä eleet ja ilmeet kertoo ihmisistä enemmän kuin sanat. Millä tavoin alisuoriudut?
        Onhan tämä sellainen " fake it til you make it" yhteiskunta ja harva osaa olla aito taikka läsnä. Aito rakkaus vaatii mielestäni näitä jälkimmäisiä.

        Hymy on ainakin aito.. eikä hyydy vaikka kyyneleille välillä antoikin tilaa:) olet kiva kun jaksat tsempata meitä palstalle eksyneitä.

        Missä vaiheessa tiedät että olet varma?

        Näytin heikon ja särjetyn sieluni hänelle. Sen mitä on vuosia ruoskittu ja mäiskitty pitkin seiniä. Halveksittu kun ei ole miellyttänyt "vahvempia". Haukuttu kun en ole lyönyt takaisin. Painostettu kun olen ollut ja pysynyt hiljaa.

        Ehkä aika raadollisesti olen itseäni "markkinoinut", mutta en lähde hänelle itsestäni mitään valehtelemaan. Varma olisin ollut, jos hän olisi vain sanonut haluavansa minut kaikesta huolimatta. Silloin olisin syttynyt tuleen kuin aurinko ja valaissut yhteisen tiemme. Ottanut hänet syliini ja sulkenut kaikelta pahalta...

        Itse olette kivoja ja aivan ihania ihmisiä!💜
        Ette tiedäkään kuinka minun kaltainen "negatiivinen" mies puhkeaa hymyyn kun saa lukea kauniita ja viisaita sanoja anonyymeiltä. Kuinka he kertovat omia kokemuksiaan ja samalla osoittavat mielenkiintoa omiin. Kiitos teille!💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä unelmaa tulee elää:)

        Hän varmaan luuli hetken näkevänsä mutta se oli hänen puoleltaan arviointivirhe. Kaikilla on makunsa ja mieltymyksensä mutta minä en ollut sinä hänelle. Näin käy joskus, kunhan puran tuntemuksiani tänne.

        Ei se minun hymy hyydy vaikka keskittyessä näytän hyvin vakavalta. En vaan enään ole varma onko se meidän välinen kemia ja tunne jota kaipaan vai kyseistä henkilöä. Voihan sokeakin saada näkökykynsä takaisin, kauniisti ilmaistu. Olen vain aina ollut sitä mieltä että jos en kelpaa huonoimmillani minua ei ansaitse kun olen parhaimmillani.

        Kaikki on mahdollista, pitää vaan olla varma mitä haluaa.

        Et tiedä kaipaatko teidän välistä kemiaa ja tunnetta vai kyseistä henkilöä... Nehän asuu silloin samassa 'paketissa'. Eli sen henkilön kanssa näitä kemioita ja tunteita koet. Eikö se ole juuri tärkeintä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytin heikon ja särjetyn sieluni hänelle. Sen mitä on vuosia ruoskittu ja mäiskitty pitkin seiniä. Halveksittu kun ei ole miellyttänyt "vahvempia". Haukuttu kun en ole lyönyt takaisin. Painostettu kun olen ollut ja pysynyt hiljaa.

        Ehkä aika raadollisesti olen itseäni "markkinoinut", mutta en lähde hänelle itsestäni mitään valehtelemaan. Varma olisin ollut, jos hän olisi vain sanonut haluavansa minut kaikesta huolimatta. Silloin olisin syttynyt tuleen kuin aurinko ja valaissut yhteisen tiemme. Ottanut hänet syliini ja sulkenut kaikelta pahalta...

        Itse olette kivoja ja aivan ihania ihmisiä!💜
        Ette tiedäkään kuinka minun kaltainen "negatiivinen" mies puhkeaa hymyyn kun saa lukea kauniita ja viisaita sanoja anonyymeiltä. Kuinka he kertovat omia kokemuksiaan ja samalla osoittavat mielenkiintoa omiin. Kiitos teille!💜

        Avasit vanhat haavat tahallisesti tai tahattomasti? Et murru paineen alla joten se tekee sinusta vahvan ja vakaan. Näet itsesi väärin.

        Valheista jää yleensä kiinni ja niillä ei pitkässä juoksussa ole oikea vaikutus niinkuin aikaisemmin mainittu.. en usko että annoit hänelle edes sitä mahollisuutta?

        Negatiivinen käsitys itsestäsi sinulla on kyllä, ei se sitä ajatusta oikeaksi tee :) hyväy jatkot sinulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä kaipaatko teidän välistä kemiaa ja tunnetta vai kyseistä henkilöä... Nehän asuu silloin samassa 'paketissa'. Eli sen henkilön kanssa näitä kemioita ja tunteita koet. Eikö se ole juuri tärkeintä?

        Niinhän se on, yksi ja sama paketti. Pitäs vaan löytää sama tunne jostain muusta. Tämä kyseinen löytyi vahingossa ja etsimättä. 30 vuotta meni joten tuskin tulee heti uusi vastaan mutta toivoa en menetä.


    • Anonyymi

      💛💛💛

      • Anonyymi

        💜💜💜💜💜


    • Anonyymi

      Lintutaulu oli niin selvä vinkki että olisit sen kyllä ymmärtänyt. Toivon että saat asiasi mallilleen. Minä jatkan keskustelemista omani kanssa ja toivon että me nähdään pian. Mukavaa kevättä kaikille. - R

      • Anonyymi

        No niinpä tietysti! Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle ja sinun hänelle. Pidän peukkuja teille! Hyvää kevättä ja oikein lämmintä tulevaa kesää!💜


    • Anonyymi

      No me saadaan toisemme,mut en tiä koska.

      • Anonyymi

        Ei kannata lupaila mitään, kun ei tiedä kenelle edes kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Lypsyketju senku jatkuu. Kuka sanoi että lehmien pitäminen ei Suomessa muka kannata???

      • Anonyymi

        Siellä yksi lehmä pitää ketjun ylhäällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä yksi lehmä pitää ketjun ylhäällä...

        Ammuuhhh 💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammuuhhh 💜

        Taitaa tämä aloitukseni olla jo kerjuu kunnossa. Niin paljon hyviä kommentteja ja keskusteluita tuli, että hyvä mieli jäi. Kiitos kaikille mukaville ja sydmellisille ihmisille! Teille trolleillekin kun nostitte aina väliajoin etusivulle. Ilman teitä olisi jäänyt monelta tämä huomaamatta. Aloittaja kiittää ja kumartaa. Kiitos vielä kerran!💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tämä aloitukseni olla jo kerjuu kunnossa. Niin paljon hyviä kommentteja ja keskusteluita tuli, että hyvä mieli jäi. Kiitos kaikille mukaville ja sydmellisille ihmisille! Teille trolleillekin kun nostitte aina väliajoin etusivulle. Ilman teitä olisi jäänyt monelta tämä huomaamatta. Aloittaja kiittää ja kumartaa. Kiitos vielä kerran!💜

        Minä huomasin kyllä tämän ketjun, mutta olipa sen verran pitkä, etten jaksa lukea🤔😊.


    • Anonyymi

      Saikohan vuoren asukas koskaan naista joka on/oli täydellinen kuten aloituksessa kirjoitti vai löytyikö toinen? Onnelista alkua toivoen.

    • Anonyymi

      Roskiskamaa nykyään

      • Anonyymi

        Ap löysi varmaan uuden täydellisen vokaalilla alkavan naisen.. ja miksei konsunantilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap löysi varmaan uuden täydellisen vokaalilla alkavan naisen.. ja miksei konsunantilla

        Tuossa ajassa varmaan kakskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ajassa varmaan kakskin

        Voi voi

        En oo täydellinen

        Etkä sinäkään

        Lihhaa ja verta


      • Anonyymi

        Mitä erittäin toimintakykyiselle ja älykkäälle ihmiselle on voinut tapahtua kun nyt roskiskamaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä erittäin toimintakykyiselle ja älykkäälle ihmiselle on voinut tapahtua kun nyt roskiskamaa?

        Elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä.

        Ei. Älä aliarvioi rikkoja


      • Anonyymi

        Jonkun roska on toisen aarre.

        Löytäjä saa pitää ja tuleekin pitämään hänestä paremmin, todella hyvin, niin että hän ei joudu enää roskikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap löysi varmaan uuden täydellisen vokaalilla alkavan naisen.. ja miksei konsunantilla

        Niinpä. Kunnes voi huomata ettei tuo uusi eikä ihan kukaan taida ihan niin täydellinen olla, kunhan aikaa menee eteenpäin ja tutustuu kunnolla.


      • Anonyymi

        Joku kuka huolehtii hänestä hyvin (paremmin), hellästi, kunnioittavasti ja huomioonottavasti, kuin kukkaa kämmenellä, saa hänestä upean kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kuka huolehtii hänestä hyvin (paremmin), hellästi, kunnioittavasti ja huomioonottavasti, kuin kukkaa kämmenellä, saa hänestä upean kumppanin.

        Kenestä saa hyvän kumppanin? Vuoren asukkaan kirjoittamasta vai omasta kenestä kirjoitat?


    • Anonyymi

      Asian voi sanoa lyhyesti: riitelette paljon, ei kemiaa. Luonteet ei sovi yhteen

    • Anonyymi

      Miksi tämä vanha aloitus on nostettu?

      • Anonyymi

        Koska todella välität minusta, luulin että olisit mielellään jonkun toisen kanssa, huoli ilmoitus ja vesivahinko sai avaamaan silmät, ja yksi 15 sivuinen lehti, jota luin monesti, siinä oli elämänohjeita ) ; olin välinpitämätön niiden suhteen, mutta kaikki siinä olevat ohjeet liittyi minuun ja sinuun niistä olisi pitänyt tajuta kuinka hukassa elämäni suunta on ollut jo pitemmän aikaa.


    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus. Snif 🥲

    • Anonyymi

      Kaunis tarina.
      Suomalainen sisu on uuvuttavaa.
      Vanhanaikainen mies haluaa hallita naista.
      Moderni nainen haluaa hipsterin joka työntää lastenvaunuja shortseissa, eikä määräile.
      Ei ole mulle eikä niikseen.

    • Anonyymi

      Joskus kehut toiselle on sitä että toivoo saavansa niitä itse, liikaa tuo alfa ja omega ny....korniksi meni.
      Satuja vain.

      • Anonyymi

        Sulla on rajat ?

        On oltava

        Pikku ihmisiä et saa vainota ja kiusata

        Etkä minua

        Et ketään


    • Anonyymi

      Rakas olet minulle, nyt ja aina....

    • Anonyymi

      Aloitus oli Iinalle..💔

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ollut Iinalle. Se tyttö jäi peruskoulu aikoihin. xD


    • Anonyymi

      Voi että miten marttyyrimäinen alotus ja lisäksi kohdetta alentava. Provot täällä senkun paranee.

      • Anonyymi

        Voi että miten marttyyrimäinen kommentti ja lisäksi kohdetta alentava. Provot täällä senkun paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että miten marttyyrimäinen kommentti ja lisäksi kohdetta alentava. Provot täällä senkun paranee.

        Sorry nyt vaan, mutta alottajan tekstistä huokuu marttyyrimäisyys. Kun minä olen vain sitä ja tätä. Oikeesti hei ja toisesta kirjoittaa saisit kenet vaan, mikä on huono juttu. Siis ihan oikeesti, en näe tota ajatuskulkua kovin kauniina,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry nyt vaan, mutta alottajan tekstistä huokuu marttyyrimäisyys. Kun minä olen vain sitä ja tätä. Oikeesti hei ja toisesta kirjoittaa saisit kenet vaan, mikä on huono juttu. Siis ihan oikeesti, en näe tota ajatuskulkua kovin kauniina,

        Sorry nyt vaan, mutta kommentoijan tekstistä huokuu marttyyrimäisyys. Kun minä olen vain sitä ja tätä. Oikeesti hei ja toisesta kirjoittaa saisit kenet vaan, mikä on huono juttu. Siis ihan oikeesti, en näe tota ajatuskulkua kovin kauniina,


    • Anonyymi

      Ihana aloitus ja alottaja miehelle rohkeutta, että kertoo tuon kohteelleen.
      Sivusta.

    • Anonyymi

      Epärealistinen, muuten hyvä :)

      • Anonyymi

        Mikä tekee siitä epärealistisen?
        - Rakastuneena toinen näyttää täydelliseltä.
        Ja keskinäinen vetovoima laittaa kipinät sinkoilemaan…
        Tai tarkoitatko kertomista kaivatullesi, että on epärealistista?

        Sivusta.


    • Anonyymi

      Tää on se illuusio trollijäbä...

      • Anonyymi

        Niinpä on. Luultavasti jo kuollut verenmyrkytykseen.


    • Anonyymi

      Kuoleman siemen elämälle

    • Anonyymi

      Miksi minulle ei kirjoiteta koskaan näin😭

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe