Miltä naisesta tuntuu kun spermaa sykkii suoleen?
Sperma peräsuoleen ?
7
1459
Vastaukset
- Anonyymi
Ei miltään tunnu ainakaan minusta. Monet kerrat olen antanut tulla pyllyyn, siis suoleen. Sydämessä tuntuu hyvältä, kun mies saa.
- Anonyymi
Yksi kerta jäänyt ikuisesti mieleen, tapailin muutaman vuoden vierasta miestä salaa mieheltä
ni. Molemmat viestittelimme päivän aikana rohkeita vistejä, illalla tapasimme miehen asunnolla. Revimme toisiltamme vaatteet päältämme kävimme molemmat kuumina, viesteissä mies kertoi aluksi panee peppuuni kunnolla. Niinhän siinä kävikin ensin sängyssä eri asennoissa nautin eka kertaa peppu panosta aidosi. Mies pyysi korkeaan sohvatuoliin olin polvillani nojaten selkänojaan, peppuni avautui täysin ja koko kehoni tuntui kuin puudutettu, miehen kiima henkitys lisäsi kiimaani. Tunsin ensi kerran suolen sykkeen kun aloin tulee mies puristi pehvaani nosti ylemmä, nai vimmatusti räjähdin orgasmiin niin myös mies laukesi samaan aikaan. Molemmat huusimme nautinnosta jonkun aikaa, paras orgasmi koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kerta jäänyt ikuisesti mieleen, tapailin muutaman vuoden vierasta miestä salaa mieheltä
ni. Molemmat viestittelimme päivän aikana rohkeita vistejä, illalla tapasimme miehen asunnolla. Revimme toisiltamme vaatteet päältämme kävimme molemmat kuumina, viesteissä mies kertoi aluksi panee peppuuni kunnolla. Niinhän siinä kävikin ensin sängyssä eri asennoissa nautin eka kertaa peppu panosta aidosi. Mies pyysi korkeaan sohvatuoliin olin polvillani nojaten selkänojaan, peppuni avautui täysin ja koko kehoni tuntui kuin puudutettu, miehen kiima henkitys lisäsi kiimaani. Tunsin ensi kerran suolen sykkeen kun aloin tulee mies puristi pehvaani nosti ylemmä, nai vimmatusti räjähdin orgasmiin niin myös mies laukesi samaan aikaan. Molemmat huusimme nautinnosta jonkun aikaa, paras orgasmi koskaan.Muista kertoa miehellesi.
- Anonyymi
Sama ku vääntäisi paskaa
- Anonyymi
Samalta kuin sinustakin. Miksi kyselet, kun tiedät kuitenkin?
- Anonyymi
lapset lapset
- Anonyymi
Ei oikeastaan miltään - ei siellä sellaista tuntoa ole. Se kyllä tuntuu kun sinne työnnytään!
Kaisa 42v
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 36643
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587