Sä oot niin ylpeä

Anonyymi

Mielenkiintoista kuulla kuinka asian sitten hoidit meidän eduksemme. Sitä odotan innolla.

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylpeä? Ja teidän eduksenne?

      • Anonyymi

        Niinkuin siinä lukee.


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä olen ajanut vain omaa etuani.

      • Anonyymi

        Sitten et voi olla hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et voi olla hän.

        Otankin heti tuon takaisin. Tuli mieleeni eräs uni viime vuodelta, jota mietin eilen yöllä paljon. Kyllä olet oikeassa, ajat juuri omaa etuasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otankin heti tuon takaisin. Tuli mieleeni eräs uni viime vuodelta, jota mietin eilen yöllä paljon. Kyllä olet oikeassa, ajat juuri omaa etuasi.

        Kaikki tekevät niin, ei kukaan muuten selviäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tekevät niin, ei kukaan muuten selviäisi

        Naulan kantaan, mutta se jalostuu vielä... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan, mutta se jalostuu vielä... :)

        Ole juu kuule saat jäädä rauhaan, olet sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole juu kuule saat jäädä rauhaan, olet sairas.

        Ja sinä olet lääke.


    • Anonyymi

      Mitkä asiat ja kenen kanssa, ei tästä viestistä kyllä aukea kenelle ja keneltä & mitä asia koskee.. Se banaanilaiva lähti Afrikkaan ja oli täynnä aseita, jotta saadaan sisällis-sota vihdoinkin siellä aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Hienoa👍sisällissota kirjoitetaan muuten yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa👍sisällissota kirjoitetaan muuten yhteen.

        Totta turiset mutta häiritsi silmää ss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset mutta häiritsi silmää ss

        Isoisäni oli kapteeni


    • Anonyymi

      Se on valitettavvoo, jopa säälittävvöö.

      Tiedän, ettei minua SIKSIKÄÄN haluta.

      Sitä on turha muuksi muuttoo koska jostain syystä näin vain on.??

      En tykkee siitä olemuksesta itsekkään.

      Se ON harmi..

      Se on niin tyhmän oloista ,koska .

      Olen itse joskus aikoinoon inhonnut ylpeitä ihmisiä.

      Enhän minä voinut tietee että olen semmoinen itsekkin..

      Minkäs piälleen mahdat.

      Tai selälle..??

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi olen ylpeä? Epäilen, että et tunne minua ja toiseksi, 48vallan lakia sanoo, että puolusta mainetta hengelläsi...

      • Anonyymi

        Nöyränäkö sitten pitäisi mennä?


    • Anonyymi

      On paljon asioita, joista en ole ylpeä elämässäni, mutta miksi murehtisin jotain, joka ei enää palaa? Tämä viestisi pointti on hyvin kryptinen. En enää palaa siihen sisarusvihaan jota kannat, kukaan muu ei siitä kanna mitään kaunaa, paitsi sinä.

      • Anonyymi

        Eikös se vanha sanonta ole, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se vanha sanonta ole, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

        Vastedes pidä huoli omista asioistasi, mua ei sun asiat tule jatkossakaan kiinnostamaan sen enempää. Mun asiani ei kuulu sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastedes pidä huoli omista asioistasi, mua ei sun asiat tule jatkossakaan kiinnostamaan sen enempää. Mun asiani ei kuulu sinulle.

        Hyvää tahtiahan koko ajan kerrot. En kyllä pyytänyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se vanha sanonta ole, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

        Ja sinä olet levittänyt muunneltua totuutta, eli valetta minusta. Joten ei olla yhteydessä "rakas" siskoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet levittänyt muunneltua totuutta, eli valetta minusta. Joten ei olla yhteydessä "rakas" siskoni.

        Olen kylläkin tietääkseni miespuolinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kylläkin tietääkseni miespuolinen?

        Joku homo? Niin minäkin olen mies... Mut hei en todellakaan ole homo, enkä todellakaan pidä sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se vanha sanonta ole, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

        Sellainenkin sanonta on, ett kun lähtee sutta pakoon tulee karhu vastaan.


    • Anonyymi

      Kuulostaa uhkailusta ja lapselliselta sellaiselta, keskity omiin asioihisi.

      • Anonyymi

        Ikävää että näet maailman noin pelokkain silmin. Totuus on että aloitukseni on rehellinen ja hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää että näet maailman noin pelokkain silmin. Totuus on että aloitukseni on rehellinen ja hyvä.

        Juu sanot minua ylpeäksi, mutta en ole homo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sanot minua ylpeäksi, mutta en ole homo..

        En ole niin väittänytkään.


    • Anonyymi

      Tää aloittaja ,joka ei laita koskaan m>n tai m>m on kyllä sairain yksilö koko palstalla. Hyi helvetti, sun kanssa en jakaisi elämääni, vaikka maksaisit 30000€ kuukaudessa... Valitsen aina naisen sun ylitse.. ja kuka helvetti sua katselua/passais? Sut on blockattu syystä.

      • Anonyymi

        Katselisi?* Ugh oksettava ajatus, vammanen vätys sä olet. Ja saamaton pelle kaikenlisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselisi?* Ugh oksettava ajatus, vammanen vätys sä olet. Ja saamaton pelle kaikenlisäksi.

        Tämä siis korjaus ^


      • Anonyymi

        Mua ei ole blockattu missään. Mitä lie höpiset omiasi..


      • Anonyymi

        Miksi sä esiinnyt naisena? Saadaanko sun lääkitystä kuntoon?


    • Anonyymi

      Jouluun mennessä meno parantuu, ja silloin jaetaan lahjat taas. Jaksa odottaa 8kk.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe