Mieluummin rakentavaa kuin repivää, on keskustan motto.
Keskusta, sivistyneempää joukkoa
19
151
Vastaukset
Täälläkin näkyy onko sivistystä vai ei!
- Anonyymi
Keskustan jäsenet ovat 1 000 kertaa sivistyneimpiä kuin vihreät.
he-ma kirjoitti:
Parodiahorisontti ylittyi juuri ja reilusti!
Mikä on parodiahorisontti?
Sivistys näkyy kokonaisvaltaisena.
- Anonyymi
Niinpä näkyy joo.
Kyllä täälläkin näkyy kenellä sivistystä on ja kenellä ei.
Sivistystä joko on tai ei
- Anonyymi
Keskusta kuvitteli, että vanha sinipuna herää heidän edukseen, kun lähtivät hallitukseen. Paha virhe ei ole korjattavissa, keskusta ajoi itsensä umpikujaan. Kekkoslovakia ei vaan toiminut nyky-yhteiskunnassamme.
- Anonyymi
Keskusta tukee vihreitä...
- Anonyymi
PuolustavaSOTILAS kirjoitti:
Tuskin sentään sinne päinkään.
KKESKUSTAN kuolinkamppailu on alkanut. Riihi on vain lisähapen saamista ruton runtelemassa ja loppuaan tekemässä poliittisessa ruumiissa. Kepulle käy kuin muillekin menneisyyden liikkeille ja uusia tulee tilalle. Vasemmistoliitto on vastaava esimerkki puolueesta, kun kommunismi romahti, niin puolue on kuivunut mitättömäksi populistipuolueeksi. Jo eu jäsenyys oli merkki voimakkaan viljelijäväestön kuivumisesta pois kepun piiristä. Ihmettelin jo silloin, miksi kepu kannatti jäsenyyttä, tietäen puolueensa tasaisen alamäen koittavan ennemmin tai myöhemmin. Perussuomalaiset täyttävätkin edellä mainittujen puolueiden nykyisen kannattajakunnan toiveet ja edut maaseudulla ja työväen piirissä.
Anonyymi kirjoitti:
KKESKUSTAN kuolinkamppailu on alkanut. Riihi on vain lisähapen saamista ruton runtelemassa ja loppuaan tekemässä poliittisessa ruumiissa. Kepulle käy kuin muillekin menneisyyden liikkeille ja uusia tulee tilalle. Vasemmistoliitto on vastaava esimerkki puolueesta, kun kommunismi romahti, niin puolue on kuivunut mitättömäksi populistipuolueeksi. Jo eu jäsenyys oli merkki voimakkaan viljelijäväestön kuivumisesta pois kepun piiristä. Ihmettelin jo silloin, miksi kepu kannatti jäsenyyttä, tietäen puolueensa tasaisen alamäen koittavan ennemmin tai myöhemmin. Perussuomalaiset täyttävätkin edellä mainittujen puolueiden nykyisen kannattajakunnan toiveet ja edut maaseudulla ja työväen piirissä.
Tavallisen ihmisen edut ovat yhtenevät vaikka puolueet antavatkin muuta ymmärtää.
Keskusta hoitaa asioita riittävän hyvin.
- Anonyymi
Keskusta hoitaa asioita todella HUONOSTI.
- Anonyymi
Taas on "sotilas# saanut huomiota valvonnalta. Pitää sitä kunnianosoituksena. samanlaista huomiota sai jo sotaväessä. Mutta miksi nikissä VALIO? Eräs toinen sotilas siellä kunnostautui.
- Anonyymi
No se on hyvä, ettei haittaa. Et siis pane pahaksesi, että palstalaiset saavat tuon tänään avaamasi poistettua?
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä, ettei haittaa. Et siis pane pahaksesi, että palstalaiset saavat tuon tänään avaamasi poistettua?
Neljä kirjoittamaasi viestiä on poistettu. Sitäkö tarkoitat?
- Anonyymi
Sarkasmi on vaikea laji ja pelkään että moni ottaa tämänkin avauksen vakavissaan.
- Anonyymi
Hyvin tiivistetty.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514