Keskusta, sivistyneempää joukkoa

Mieluummin rakentavaa kuin repivää, on keskustan motto.

19

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täälläkin näkyy onko sivistystä vai ei!

    • Anonyymi

      Keskustan jäsenet ovat 1 000 kertaa sivistyneimpiä kuin vihreät.

      • Parodiahorisontti ylittyi juuri ja reilusti!


      • he-ma kirjoitti:

        Parodiahorisontti ylittyi juuri ja reilusti!

        Mikä on parodiahorisontti?


    • Sivistys näkyy kokonaisvaltaisena.

      • Anonyymi

        Niinpä näkyy joo.


    • Kyllä täälläkin näkyy kenellä sivistystä on ja kenellä ei.

    • Sivistystä joko on tai ei

    • Anonyymi

      Keskusta kuvitteli, että vanha sinipuna herää heidän edukseen, kun lähtivät hallitukseen. Paha virhe ei ole korjattavissa, keskusta ajoi itsensä umpikujaan. Kekkoslovakia ei vaan toiminut nyky-yhteiskunnassamme.

    • Anonyymi

      Keskusta tukee vihreitä...

      • Tuskin sentään sinne päinkään.


      • Anonyymi
        PuolustavaSOTILAS kirjoitti:

        Tuskin sentään sinne päinkään.

        KKESKUSTAN kuolinkamppailu on alkanut. Riihi on vain lisähapen saamista ruton runtelemassa ja loppuaan tekemässä poliittisessa ruumiissa. Kepulle käy kuin muillekin menneisyyden liikkeille ja uusia tulee tilalle. Vasemmistoliitto on vastaava esimerkki puolueesta, kun kommunismi romahti, niin puolue on kuivunut mitättömäksi populistipuolueeksi. Jo eu jäsenyys oli merkki voimakkaan viljelijäväestön kuivumisesta pois kepun piiristä. Ihmettelin jo silloin, miksi kepu kannatti jäsenyyttä, tietäen puolueensa tasaisen alamäen koittavan ennemmin tai myöhemmin. Perussuomalaiset täyttävätkin edellä mainittujen puolueiden nykyisen kannattajakunnan toiveet ja edut maaseudulla ja työväen piirissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KKESKUSTAN kuolinkamppailu on alkanut. Riihi on vain lisähapen saamista ruton runtelemassa ja loppuaan tekemässä poliittisessa ruumiissa. Kepulle käy kuin muillekin menneisyyden liikkeille ja uusia tulee tilalle. Vasemmistoliitto on vastaava esimerkki puolueesta, kun kommunismi romahti, niin puolue on kuivunut mitättömäksi populistipuolueeksi. Jo eu jäsenyys oli merkki voimakkaan viljelijäväestön kuivumisesta pois kepun piiristä. Ihmettelin jo silloin, miksi kepu kannatti jäsenyyttä, tietäen puolueensa tasaisen alamäen koittavan ennemmin tai myöhemmin. Perussuomalaiset täyttävätkin edellä mainittujen puolueiden nykyisen kannattajakunnan toiveet ja edut maaseudulla ja työväen piirissä.

        Tavallisen ihmisen edut ovat yhtenevät vaikka puolueet antavatkin muuta ymmärtää.
        Keskusta hoitaa asioita riittävän hyvin.


    • Anonyymi

      Keskusta hoitaa asioita todella HUONOSTI.

    • Anonyymi

      Taas on "sotilas# saanut huomiota valvonnalta. Pitää sitä kunnianosoituksena. samanlaista huomiota sai jo sotaväessä. Mutta miksi nikissä VALIO? Eräs toinen sotilas siellä kunnostautui.

      • Anonyymi

        No se on hyvä, ettei haittaa. Et siis pane pahaksesi, että palstalaiset saavat tuon tänään avaamasi poistettua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on hyvä, ettei haittaa. Et siis pane pahaksesi, että palstalaiset saavat tuon tänään avaamasi poistettua?

        Neljä kirjoittamaasi viestiä on poistettu. Sitäkö tarkoitat?


    • Anonyymi

      Sarkasmi on vaikea laji ja pelkään että moni ottaa tämänkin avauksen vakavissaan.

    • Anonyymi

      Hyvin tiivistetty.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe