Miehet joilla tulee paljon spermaa.

kertokaas sellaiset miehet joilla tulee lauetessa todella suuria määriä spermaa, miten tyttöystävänne/vaimonne reagoi määrään. Minulla tulee lauetessa 5-6 pitkää ruiskausta ja niiden jälkeen vielä valuu jonkin verran vartta pitkin spermaa,

17

4023

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen mielipide: enemmän on paremmin. 👍.

      • Haluisitko isot lastit suuhun / pimppiin / peppuun / kasvoille / rinnoille .


    • Anonyymi

      Vaimoni mielestä kiihottavan näköistä kun mieheltä tulee paljon, monta ruiskausta paineella. Itseltäni ei tule kun yksi ruiskaus ja hieman valumalla vaikka kulli sykkii pitkään.

      • Minun vaimo tykkää myös kovasti kun ruiskauttelee oikein kunnolla, tuo 5-6 ruiskausta on minulla melkoinen määrä vaikka ikää on jo 57 vuotta. Tuo sperman määrä ei ole vähentynyt kovinkaan paljon iän myötä, vaimo hieroo spermat monesti rintoihinsa kaulallensa ja vatsallensa. Joskus lentää kasvoillekkin spermaa se ei häntä haittaa.


      • Vielä lisäys tuohon edelliseen kirjoitukseen, vaimoni kertoi eilen minulle että hän haluaisi olla kahden miehen käsittelyssä. Sanoin hänelle että kyllä se minulle käy, taidan pyytää yhden työkaverin kylään viikonlopuksi mökille. Saa vaimo mitä tekee mieli, olen huomannut että kaveri on katsellut vaimoani hiukan puntti pullottaen.


      • Anonyymi
        suonikas57 kirjoitti:

        Vielä lisäys tuohon edelliseen kirjoitukseen, vaimoni kertoi eilen minulle että hän haluaisi olla kahden miehen käsittelyssä. Sanoin hänelle että kyllä se minulle käy, taidan pyytää yhden työkaverin kylään viikonlopuksi mökille. Saa vaimo mitä tekee mieli, olen huomannut että kaveri on katsellut vaimoani hiukan puntti pullottaen.

        No, miten kävi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, miten kävi?

        Vaimo sai toivomansa käsittelyn, jatkettiin samaan menoon koko viikonloppu.


      • Anonyymi
        suonikas57 kirjoitti:

        Minun vaimo tykkää myös kovasti kun ruiskauttelee oikein kunnolla, tuo 5-6 ruiskausta on minulla melkoinen määrä vaikka ikää on jo 57 vuotta. Tuo sperman määrä ei ole vähentynyt kovinkaan paljon iän myötä, vaimo hieroo spermat monesti rintoihinsa kaulallensa ja vatsallensa. Joskus lentää kasvoillekkin spermaa se ei häntä haittaa.

        Suonikas57 voisit tulla spermaamaan myös minun vaimoni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suonikas57 voisit tulla spermaamaan myös minun vaimoni.

        Missäs päin sen voisin spermaamisen voisi tehdä, mielelläni sen tekisin. Katseletko vierressä kun spermaa lentää.


      • suonikas57 kirjoitti:

        Missäs päin sen voisin spermaamisen voisi tehdä, mielelläni sen tekisin. Katseletko vierressä kun spermaa lentää.

        Asun itse Pirkanmaalla


    • Anonyymi

      Mulla tulee aina n. kolmen tai neljän miehen verran, hyperspermiaksi kutsutaan. Tyttöystävät ovat aina lakaneet nauramaan kun sitä tulee paljon ja se lentää seinille :D

    • Anonyymi

      Maisteletko ite

    • Anonyymi

      Mulla tulee session ensimmäisellä kierroksella erittäin iso lasti.
      Kovalla paineella.
      Vaimo, ja parit exät on tykänneet siitä sekä pimpissä että pyllyssä.
      Vaimo ei tykkää saada ensimmäistä suuhun, koska se on pari kertaa meinannut tukehtua.
      Yksi että halusi nimenomaan naamalle, ei suuhun.

      Mun poikaystävät on tykänneet erityisesti saada naamalle ja suuhun.

      Mutta aika moni metsässä poskeen ottanut on yllättynyt määrästä ja paineesta.
      Varsinkin nuoremmat kundit. Äijät tykkää tosi paljon saada suu täyteen.

    • Anonyymi

      Oletetaan että olemme kolmistaan minä, vaimo ja kolmas nainen. saanko laueta vieraan naisen pilluun luoaa kysymättä

    • Anonyymi

      Omani ainakin tykkää, vaikka sanookin, että sitä valuu aktin jälkeen hitosti ulos ja reidet ovat pitkään limaiset ja tahmaiset.
      Mutta nauttii siitä kyllä muuten, tietysti tuntee mun orgasmin pillussaan ja ne nytkähtelytkin ovat aika voimakkaat, mitä tulee siemensyöksyssä.
      Ja kyllä hän runkkaa mua monesti ihan silläkin, että saa katsella, kun multa tulee.
      Hän kiihottuu siitä ihan hitosti. Varmaan mun orgasmistakin jo, mutta siisi ihan siitäkin, kun sperma ryöpsähtelee ulos ja lentää pitkin mun vatsaa ja hänen käsilleen.
      Aina hoitaa itsensä samalla tai menee kiireesti vessaan masturboimaan suihkulla, kun se on kait aika nautinnollista ja tehokas tapa naiselle, tai hänelle ainakin, saada orkku.
      Ja totta kai mä annan runkata, tykkään siitä itse todella paljon ja onhan se kiva kun pääsee helpommalla välillä. Makailen selälläni rentona ja tyttöystävä antaa käsihoitoa.

    • Anonyymi

      Hiton sotkuistahan se on, siis jos runkkaan miestä, mutta kiihottaahan se myöskin.
      Tietty ne munan nytkähtelyt on ihania, mitä se lauetessa tekee, mutta kyllä se sperman ryöpsähtelykin kiihottaa/on näyttävän näköistä.
      Ja totta kai, mitä enemmän spermaa tulee, sitä enemmän muna yleensä nytkähtelee.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe