Jos keskustelut eivät etene, perussuomalaiset nousevat valtaan.
Riihi keskustelut keskeytyivät
33
101
Vastaukset
- Anonyymi
Jokos hallituspuolueiden faneilla puntit tutisee.
- Anonyymi
Riihessä päätettiin että hallitus ottaa lisää lainaa ja palkkaa lisää avustajia
- Anonyymi
Miksi´´si kirjoitat "perussuomalaiset" yhteen?
- Anonyymi
Opettele ite kirjoittamaan
- Anonyymi
Saadaanko se ViherLada 2030?
- Anonyymi
Paavo lupasi demareille jäsennyys palkkioksi.
- Anonyymi
Hyvä että edes joku vastustaa vihervassujen mielipuolista valan ottoa.
- Anonyymi
Velan.
- Anonyymi
Käydään nyt kunnallisvaalit ensin.
Kepun on lähdettävä ennen niitä hallituksesta jos mielii saada edes 6%:n kannatuksen.
- Anonyymi
Perus suomalaisia ei voi ottaa valtio neuvostoon kun ne eivåt osaa yhdys sana sääntöjä. Poikkukset: huulipunahallitus, vihervassarikommarit
- Anonyymi
Ainakin avustajissa säästetään, nythän niitä on ennätysmäärä tarkistamassa oikeinkirjoitus virheitä.
- Anonyymi
POIKKUKSET...hmmm
- Anonyymi
Kylläseonniinettäpunapersepaviaanitovatainaolleetsuomentuholaisiajatukevatantifoitavariksiajamuitaväkivaltakoneistoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin avustajissa säästetään, nythän niitä on ennätysmäärä tarkistamassa oikeinkirjoitus virheitä.
Juuri näin. vihervasemmistolaiset ovat tehneet satojen miljoonien "sijoituksen" erityisavustajiin.
- Anonyymi
Sinä tarvitset edunvalvojan koska et osaa käyttää rahaa järkevästi
- Anonyymi
Jos nyt ensin nousee hallitustunnustelijaksi. Siitä on vielä melkoinen matka valtaan.
- Anonyymi
Kyllä hallitukseen on tulijoita
- Anonyymi
Ensimmäiseksi pitää voittaa vaalit, ennenkuin voi nousta hallitustunnusteliksi, näin se menee ja jos keskusta jättää hallituksen, jättäköön vaan, niin persut voidaan ottaa tilalle, se onkin parempi juttu, ne eivät halua ottaa ulkomailta työperäistä maahanmuuttoa ja se sopii muille hallituspuolueille ja keskusta menköön 10%: kannatuksellaan istumaan oppositioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hallitukseen on tulijoita
Jos se punahuuli hallitus valitseekin johtajat huuto äänestyksellä..
- Anonyymi
Kepun ja persujen kannattajat ovat loppujen lopuksi saman aatepohjan luomia. Kepun ei olisi ikinä pitänytkään lähteä tähän vihervasujen porukkaan ja ikinä tämä kokonaisuus ei saisi olla vallassa. Korona on pitkittänyt tämän hallituksen olemassaoloa, mutta totuus tuli nyt eteen ja kepu ei voi ikinä hyväksyä tuhopolitiikkaa ja temppu työllistämistä. Paine kannattajakunnasta on kova ja Sipilän linja oli sittenkin oikea.
- Anonyymi
Perskeko kehitteli oikein oman järjestelmän tempputyöllistämiselle, AKTIIVIMALLIN. Sillä saatiin sopivasti järkättyä, että työtä YKSI(1) TUNTI viikossa riitti työlliseksi kirjaamiseen. Nyt on tietysti orpolla & co:lla pelko persiissä, että marin käyttää samaa temppua ja täyttää kevyesti lupauksensa.
Jokohan Kepu vihdoin tajuaisi alkaa Isänmaan asialle ja jättää tämän vassarihallituksen ?
- Anonyymi
Ja lähtisi persuvetoiseen fasistihallitukseen mukaan? Ei kai Keskusta sentään itseään halua haudata. Isänmaallisuudella ja perussuomalaisuudella kun ei ole mitään tekemistä keskenään.
Anonyymi kirjoitti:
Ja lähtisi persuvetoiseen fasistihallitukseen mukaan? Ei kai Keskusta sentään itseään halua haudata. Isänmaallisuudella ja perussuomalaisuudella kun ei ole mitään tekemistä keskenään.
Fasistikorttisi ei toimi.
- Anonyymi
"Persuetu" on aina huomioitu. Jos tilanne uhkaa kääntyä persujen eduksi, niin sitten lyödään lukkoon surkeakin kompromissi ja tuupataan sanomalehtiin uutista, kuinka "maailman parhaan hallituksen kanssa päästiin sopuun, josta koko Suomi hyötyy - Vain persut vastusti". Hieman kyllä olisin yllättynyt, jos tästä vakiosta poiketaan.
- Anonyymi
Pm ei tullut medialle kommentoimaan asiaa.
- Anonyymi
Mitäs sitä keskeneräisyyksiä kommentoimaan. Muistan kuinka Sipilän hallitus oli tiedottamassa jokaisesta pikkukäänteestäkin ja siksipä hallitus ei saanut oikein mitään aikaan muuta kuin hallituksen jatkuvan tukkanuottasilla olemisen. Lieneekö maailmanennätys hallituksen ajan hukkaanheittämisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitä keskeneräisyyksiä kommentoimaan. Muistan kuinka Sipilän hallitus oli tiedottamassa jokaisesta pikkukäänteestäkin ja siksipä hallitus ei saanut oikein mitään aikaan muuta kuin hallituksen jatkuvan tukkanuottasilla olemisen. Lieneekö maailmanennätys hallituksen ajan hukkaanheittämisessä.
Kyllähän vastuu ministerin kannattasi kommentoida. Kommentoihan muutkin ministerit
- Anonyymi
Persuissa ei ole yhtään ministeriainesta! On niin avutonta sakkia! Jos lähtisivät, niin olisivat vietävissä kuin laskiämpäri! Äänettöminä apumiehinä!
En suosittele persujen ottamista hallitukseen. Suomesta löytyy osaajia ja vastuullisia toimijoita muista-puolueista. Ei tarvita räyhääjiä hallitukseen! - Anonyymi
Harmiksesi hallitus kyllä pääsee lopulta ratkaisuun neuvotteluissaan.
- Anonyymi
Parikin kertaa lipsahtanu vanhaselta sen suuntasta, että näytelmä on menossa. Mitä useempi näytös, sitä korkeempi kannatus kepulla.
- Anonyymi
laitatko sinä nimesi tähän velkapaperiin ja vastaat seurauksista 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654