Minne posti kuljettaa

Anonyymi

Tilasin tuotteita Iittiin ja sain postin jakelusta viestin, että paketti on noudettavissa Vantaalta. Ei voi kun ihmetellä postin touhua.

11

2207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä se Iitti sitten on?

• Anonyymi

Vois kysyä että minne se tuuli kuljettaa postin paketin, milloinkin?😊☺️🙂

• Anonyymi

Apotti ja ropotti sotki homman?

• Anonyymi

8 vrk paketti seissyt postin varastossa postin huolinta EI vastaa sähköpostiin. Kaikki on maksettu on herjaus puhelinumerosta, en pääse vastaanottaja osatoon ainoastaan lähettäjän voi valita. Täytyy yrittää josko postin toimistolta joku pääsisi puhelinumeron lisäämään. Ei ole saanut varmistusta huolinta maksun hyväksynnästä enkä voi tarkiataa ja posti EI suotu yhteistyöhön.

• Anonyymi

Onko joku saanut kotiinkuljetuksen joskus sovittuna aikana , en minä ainakaan , ei voi kun ihmetellä postin touhuja kun sama meno vuodesta toiseen jatkuu , ala-arvoista !

• Anonyymi

Minulla on 400 metrin päässä postin pakettiautomaatti. Sinne ei mahtunut, niin veivät toiselle puolelle kaupunkia pakettiautomaattiin. Hemmetti, eikä mulla ole edes autoa.

Polkupyörällä sitten hain, mutta helppoa se ei ollut. Mikäli tilattuun pakettiautomaattiin ei mahdu, niin mielestäni se tulisi tuoda kotiovelle.

• Anonyymi

Postin tilaamisessa nykyään olisi huomioitava mitä yhteistä paketilla on poliisin noutopalveluiden kanssa. Asiassaan saattaa joutua kutsutuksi asiakkaaksikin kaupan päälle.

• Anonyymi

No ei tuo kovin kaukana ole noutaa paketti, kun sen sijaan se olisi Mallesiassa tai Vietnamissa. Somalaliaan nämä paketit yleensä päätyvät, harvemmin Viroon, josta ei sitten tule noutoilmoitustakaan.

• Anonyymi

Apua EI saanut paikkakunnas Citymarket Pää postista. Paketti siis seisoo postin varastossa kukaan ei saa selville mitä on tapahtunut netissä ei saa valittua vastaanottaja ruXXia. ainut herja on puhelinumeron puute sekin on lähetetty huolinalle sähköpostilla posti ei vaan vastaa mihinkään. Kait se on maksettava puhelusta KYLLÄ POSTI OSAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua EI saanut paikkakunnas Citymarket Pää postista. Paketti siis seisoo postin varastossa kukaan ei saa selville mitä on tapahtunut netissä ei saa valittua vastaanottaja ruXXia. ainut herja on puhelinumeron puute sekin on lähetetty huolinalle sähköpostilla posti ei vaan vastaa mihinkään. Kait se on maksettava puhelusta KYLLÄ POSTI OSAA.

Sinä et taida itse oikein osata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      24
      1885
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      55
      1723
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1440
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      70
      1116
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1059
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    7. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      885
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      873
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      864
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      176
      847
    Aihe