Tilasin tuotteita Iittiin ja sain postin jakelusta viestin, että paketti on noudettavissa Vantaalta. Ei voi kun ihmetellä postin touhua.
Minne posti kuljettaa
Anonyymi
112297
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 11
Vanhimmat
Missä se Iitti sitten on?
Posti yrittää rikolliseti huolinta maksua toiseen kertaan viikon on maannut paketti lajittelu keskuksessa vantaalla. Eivät vastaa sähköpostiin, takuulla niitä joiden rahkeet ei kestä ottaa vastuuta tekemättömyydestään/tekemisistään. Näitä syntyy koko aika enemmä ja enemmän uudet koulukirjatkin jo syöttää koeputki hedelmöitystä 7-9lk
https://mvlehti.net/2021/04/21/ihminen-2-0-politisoitua-biologiaa-ylaasteelle-ihmisen-tyyppivika-on-lisaantyminen/
Vois kysyä että minne se tuuli kuljettaa postin paketin, milloinkin?😊☺️🙂
Apotti ja ropotti sotki homman?
8 vrk paketti seissyt postin varastossa postin huolinta EI vastaa sähköpostiin. Kaikki on maksettu on herjaus puhelinumerosta, en pääse vastaanottaja osatoon ainoastaan lähettäjän voi valita. Täytyy yrittää josko postin toimistolta joku pääsisi puhelinumeron lisäämään. Ei ole saanut varmistusta huolinta maksun hyväksynnästä enkä voi tarkiataa ja posti EI suotu yhteistyöhön.
Onko joku saanut kotiinkuljetuksen joskus sovittuna aikana , en minä ainakaan , ei voi kun ihmetellä postin touhuja kun sama meno vuodesta toiseen jatkuu , ala-arvoista !
Minulla on 400 metrin päässä postin pakettiautomaatti. Sinne ei mahtunut, niin veivät toiselle puolelle kaupunkia pakettiautomaattiin. Hemmetti, eikä mulla ole edes autoa.
Polkupyörällä sitten hain, mutta helppoa se ei ollut. Mikäli tilattuun pakettiautomaattiin ei mahdu, niin mielestäni se tulisi tuoda kotiovelle.
Postin tilaamisessa nykyään olisi huomioitava mitä yhteistä paketilla on poliisin noutopalveluiden kanssa. Asiassaan saattaa joutua kutsutuksi asiakkaaksikin kaupan päälle.
No ei tuo kovin kaukana ole noutaa paketti, kun sen sijaan se olisi Mallesiassa tai Vietnamissa. Somalaliaan nämä paketit yleensä päätyvät, harvemmin Viroon, josta ei sitten tule noutoilmoitustakaan.
Apua EI saanut paikkakunnas Citymarket Pää postista. Paketti siis seisoo postin varastossa kukaan ei saa selville mitä on tapahtunut netissä ei saa valittua vastaanottaja ruXXia. ainut herja on puhelinumeron puute sekin on lähetetty huolinalle sähköpostilla posti ei vaan vastaa mihinkään. Kait se on maksettava puhelusta KYLLÄ POSTI OSAA.
Sinä et taida itse oikein osata.