Meinaan masennus. Tai no, olen oikeastaan aina ollut flegmaattinen, mutta nyt tuo masennuksen taso on ainakin laskenut. Viime talvi työttömänä oli vaikea ja jouduin pyytämään apua. Nyt en tarvikaan sitä sillä sain työtä ja juuri oikealla hetkellä. Olen aina tehnyt työtä, 40 vuotta ja työttömyysjaksot on ollut viikkoja tai kuukausia. Kyllä tää antoi syvää ymmärrystä siitä mitä masennus on. Keinoja voittaa se itse ei juuri ole. Itse löysin vain kaksi, liikunta ja avun pyytäminen.
Nyt se loppu.
Anonyymi
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma ettei olon kohentuminen johdu valon määrän lisääntymisestä?
Ainakin itsellä helpottaa olo just näillä päivämäärillä, kunnes se jäytävä, kaiken harmaaksi muuttava olo palaa taas lokakuussa.
Onneksi sitä ei kestä kuin 6kk vuodessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810