Moikka
Minkälaista Tikanmaan kerrostalo alue on nykyään? Esim. Kapponkatu. Onko yhtä rauhatonta kuin ennenkin vai onko alue rauhoittunut? Olisi kiva saada kokemuksia/mielipiteitä alueesta.
Kiitos!
Tikanmaan alue
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kapponkatu on rauhatonta aluetta edelleenkin.
- Anonyymi
Kapponkadulla ei uskalla liikkua pimeällä. Hörhö voi tulla vastaan ja sanoa bööö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapponkadulla ei uskalla liikkua pimeällä. Hörhö voi tulla vastaan ja sanoa bööö.
Tikanmaan omakotitalo alue on rauhallista aluetta, mutta sen kaupan ja kapakan seutu hyvin rauhatonta varsinkin viikonloppu iltaisi ja öisin.
- Anonyymi
Tikanmaalle on asutettu paljon ongelma asukkaita muuallekkin kun rotankolon ympärille. Ei jatkoon....
- Anonyymi
Ostarin takana olevissa kerrostaloissa on ongelma-asukkaita. Mutta, esim Tikanmaankadun puutalo-alue ja Pian Pakarin lähitienoo todella rauhallista. Ja erinomaiset yhteydet.
- Anonyymi
Sääliksi käy Kapponkadulla asuvia omistusasuntolaisia, mutta joo sääli on sairaus ja siihen ei ole vielä keksitty toimivaa rokotetta.
- Anonyymi
no itsehän rahoitat ja äänestät mutapääsaaatiota, sitten ihmetelet eli fo
- Anonyymi
Kauhee paikka kapponkatu. Ei jatkoon
- Anonyymi
Jos on sosiopaatti niin Kapponkadulla viihtyy varmasti.
- Anonyymi
Tikanmaalla on hyvin rauhallista omakoti alueilla, mutta kaupan ja kerrostalo alueilla ei ole rauhallista! Esim iltaisin/öisin ja viikonloppuisin kulkee aika paljon känniläisiä!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882