Aloitin eilen nestepaaston , jonka tarkoitus on kestää vähintään 24h09min. saadakseniflunssan tapettua, nitistettyä, tuhottua. Nyt voin sanoa: Mission accomplished, Herr Oberst!"
Eilen päättynyt nesteetönruoaton paasto kesti 24h08min, joten parempaa aikasuoritusta olen hakemassa ja mulla vääntömomenttia löytyy kulkiessa voittosaattueessa voitoista voittoihin ylenmäärin voittoisana. Olen tupakoinnin lopettanut n.7v sitten mainoksen sanoin tahdonvoimalla. Oikeasti Herralta huusin apua kunnes saatanallinen piinaavuus menetti otteensa himoni löylytykseen.
Tässä sitä ollaan. Klo 20.59 alkoi nestepaastoni ja jyrään vähintään klo 21.08:aan asti varmassa voitonvarmuudessa varmistaakseni voiton flunssasta, pieni tukkoisuus jäljellä, onko vihollisen invaasio ohi vai voisiko commandoryhmä viruksia vielä saada yliotteen hyväsoluilta. Minä en anna periksi, minä en kaadu kun minua himo tönäisee: Syös nyt jotain, muuten kuolema korjaa. Ei, minä tiedän syömällä antavani ruokaa viruksille, jota ilman ne tuhoutuvat toisin kuin hyväsolut, jotka selviävät mainiosti kun paasto alkaa.
Paasto tappaa vihollisen. Paasto ruokkiivahvistastabilisoi ystäväsolut.
Ei, leukani kohollaan on korkealla niin kauan kuin vaan yhdenkään katse olemukseni kohtaa riemumarssiessani kohti tätä seuraavaa voittoa.
Eilen illalla nenässä oli lievää ärsytyskutinaa. Nukahdin n.klo 22 ja heräsin La. n. klo 11.15. käytännössä oireettomana, terveenä.Pientä räkäisyyttä on nenässä kun tuhisutan sitä suu kiinni nenään puhaltaessani.
Commandohauis
Hyvää päivää 17.Huhtikuuta Armon vuonna 2021 jKr.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
24.Huhtikuuta on nyt. Mietin, että vieläkö Vappuyn on 2 viikkoa vaikka simaa pitää hakea ensi viikolla.
CommandohauisSimaa voi tehdä itsekin, kaupan simathan ovat muutenkin vain väärennöksiä. Kunnolla vaan sitä hiivaa ja sokeria pönttöön niin että kolisee!
- Anonyymi
Oletko venäläinen armeijan Commodore.
- Anonyymi
Muista myös se jumalattomuus jota eläimetkin sinun mukaasi käyttävät taudeista parantuakseen!
- Anonyymi
Nestepaasto flunssassa? Jolloin juuri pitäisi juoda nesteitä.
Kuumeisena ei myöskään asioida kaupassa. Etkö osaa ostaa viikon ruokia kerralla, pakastimeen?
Commandon elämäntavat ja "taudinhoidot" ovat niin lapsellisia, etten enää viitsi ottaa kantaa.
Tappaiskin vain omat viiruksensa, mutta kun vastuuttomasti levittää niitä muihin!- Anonyymi
Joku levittää ne minuun vastuuttomasti. Kannattaa pysyä kaukana potentiaalisesti tautipesistä.
Itse olen näin tehnyt, mutta välillä käytäväntuke on niin leveästi esim. muslimiperhe 5 henkilöä, kulki leveänä nauhana edessäni samaansuuntaan ja tungin ostoskärryllä välistä läpi.
Olen parantunut jo nyt kun en käyttänyt nesteitä. Kun juo niin se pitää yllä niistämistä.Kun ei juo mitään niiin niistämistä on harvakseltaan. Testattu on, testaapa itsekin ensi kerralla pilleri-killeri(-imbezilleri?)
Commandohauis
- Anonyymi
Oletko se joka haukkuu luterilaisia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261