Hyvää päivää 17.Huhtikuuta Armon vuonna 2021 jKr.

Anonyymi

Aloitin eilen nestepaaston , jonka tarkoitus on kestää vähintään 24h09min. saadakseniflunssan tapettua, nitistettyä, tuhottua. Nyt voin sanoa: Mission accomplished, Herr Oberst!"

Eilen päättynyt nesteetönruoaton paasto kesti 24h08min, joten parempaa aikasuoritusta olen hakemassa ja mulla vääntömomenttia löytyy kulkiessa voittosaattueessa voitoista voittoihin ylenmäärin voittoisana. Olen tupakoinnin lopettanut n.7v sitten mainoksen sanoin tahdonvoimalla. Oikeasti Herralta huusin apua kunnes saatanallinen piinaavuus menetti otteensa himoni löylytykseen.

Tässä sitä ollaan. Klo 20.59 alkoi nestepaastoni ja jyrään vähintään klo 21.08:aan asti varmassa voitonvarmuudessa varmistaakseni voiton flunssasta, pieni tukkoisuus jäljellä, onko vihollisen invaasio ohi vai voisiko commandoryhmä viruksia vielä saada yliotteen hyväsoluilta. Minä en anna periksi, minä en kaadu kun minua himo tönäisee: Syös nyt jotain, muuten kuolema korjaa. Ei, minä tiedän syömällä antavani ruokaa viruksille, jota ilman ne tuhoutuvat toisin kuin hyväsolut, jotka selviävät mainiosti kun paasto alkaa.

Paasto tappaa vihollisen. Paasto ruokkiivahvistastabilisoi ystäväsolut.


Ei, leukani kohollaan on korkealla niin kauan kuin vaan yhdenkään katse olemukseni kohtaa riemumarssiessani kohti tätä seuraavaa voittoa.

Eilen illalla nenässä oli lievää ärsytyskutinaa. Nukahdin n.klo 22 ja heräsin La. n. klo 11.15. käytännössä oireettomana, terveenä.Pientä räkäisyyttä on nenässä kun tuhisutan sitä suu kiinni nenään puhaltaessani.

Commandohauis

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      24.Huhtikuuta on nyt. Mietin, että vieläkö Vappuyn on 2 viikkoa vaikka simaa pitää hakea ensi viikolla.

      Commandohauis

      • Simaa voi tehdä itsekin, kaupan simathan ovat muutenkin vain väärennöksiä. Kunnolla vaan sitä hiivaa ja sokeria pönttöön niin että kolisee!


      • Anonyymi

        Oletko venäläinen armeijan Commodore.


    • Anonyymi

      Muista myös se jumalattomuus jota eläimetkin sinun mukaasi käyttävät taudeista parantuakseen!

    • Anonyymi

      Nestepaasto flunssassa? Jolloin juuri pitäisi juoda nesteitä.

      Kuumeisena ei myöskään asioida kaupassa. Etkö osaa ostaa viikon ruokia kerralla, pakastimeen?

      Commandon elämäntavat ja "taudinhoidot" ovat niin lapsellisia, etten enää viitsi ottaa kantaa.

      Tappaiskin vain omat viiruksensa, mutta kun vastuuttomasti levittää niitä muihin!

      • Anonyymi

        Joku levittää ne minuun vastuuttomasti. Kannattaa pysyä kaukana potentiaalisesti tautipesistä.

        Itse olen näin tehnyt, mutta välillä käytäväntuke on niin leveästi esim. muslimiperhe 5 henkilöä, kulki leveänä nauhana edessäni samaansuuntaan ja tungin ostoskärryllä välistä läpi.

        Olen parantunut jo nyt kun en käyttänyt nesteitä. Kun juo niin se pitää yllä niistämistä.Kun ei juo mitään niiin niistämistä on harvakseltaan. Testattu on, testaapa itsekin ensi kerralla pilleri-killeri(-imbezilleri?)

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Oletko se joka haukkuu luterilaisia .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe