Sotessa potilastietojen urkinta!

Anonyymi

Paljastunut, että on useamman henkilön potilastietoihin kirjauduttu. Kirjautujalla ei ole ollut oikeutta niihin.

228

9623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää! Kuka urkkii?

      • Anonyymi

        Kyseessä ei ole sairaanhoitaja, lähihoitaja, hammashoitaja, siivooja, talonmies, toimistotyöntekijä, kuntoutuspuolen työntekijä, ei myöskään paikalla usein vieraileva hautausurakoitsija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ole sairaanhoitaja, lähihoitaja, hammashoitaja, siivooja, talonmies, toimistotyöntekijä, kuntoutuspuolen työntekijä, ei myöskään paikalla usein vieraileva hautausurakoitsija!

        Jos ei mikään noista, onko lääkäri? Sitähän tuossa listassa ei ole mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei mikään noista, onko lääkäri? Sitähän tuossa listassa ei ole mainittu.

        Mikäli, mies vai nainen, sukupuoleton. Peli on raakaa ja tanner tömisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei mikään noista, onko lääkäri? Sitähän tuossa listassa ei ole mainittu.

        😬🦷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😬🦷

        Synkkä kuva, onko joku vihje siinä?


      • Anonyymi

        Hammaslääkäri…entinen siis,,, tai tekee Siun sotkulle keikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei mikään noista, onko lääkäri? Sitähän tuossa listassa ei ole mainittu.

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkäri…entinen siis,,, tai tekee Siun sotkulle keikkaa

        VOI PSKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei mikään noista, onko lääkäri? Sitähän tuossa listassa ei ole mainittu.

        Varmaan


    • Anonyymi

      Tekisivät töitä ihan urkkimatta, niitä luulisi riittävän jonoista päätellen.

      • Anonyymi

        Arvauskeskus osoittautui taas nimensä veroiseksi,mitä ne saa..ta.n paukapäät istuu siellä pöytänsä takana muka tietävänä,ei tullut eilisen kolmenvartin istunnon tuloksena muuta kuin kipeäksi äitynyt peräpää ,kipujen lievytystä oisin tarvinnu jo olemassa oleviin, sainkin lisää kipuja ,mistähän sitä nyt vois pyytää konsultaatioo , joo ja omakantaan oli tullut diaknoosikin impulsiivinen häiriötyyppi tai jotain siihen suuntaan ,no johan on helvetti irrallaan ei tuonne viitsi enää mennä kipujaan itkemään jos tuollaisia määritelmiä potilaasta kehitellään ja vieläpä tavan tohtori ei pään sisuksen syynääjä . ens kerralla siellä voi lukea olevansa vaikkapa sarjamurhaaja ja vieläpä impulsiivinen sellainen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvauskeskus osoittautui taas nimensä veroiseksi,mitä ne saa..ta.n paukapäät istuu siellä pöytänsä takana muka tietävänä,ei tullut eilisen kolmenvartin istunnon tuloksena muuta kuin kipeäksi äitynyt peräpää ,kipujen lievytystä oisin tarvinnu jo olemassa oleviin, sainkin lisää kipuja ,mistähän sitä nyt vois pyytää konsultaatioo , joo ja omakantaan oli tullut diaknoosikin impulsiivinen häiriötyyppi tai jotain siihen suuntaan ,no johan on helvetti irrallaan ei tuonne viitsi enää mennä kipujaan itkemään jos tuollaisia määritelmiä potilaasta kehitellään ja vieläpä tavan tohtori ei pään sisuksen syynääjä . ens kerralla siellä voi lukea olevansa vaikkapa sarjamurhaaja ja vieläpä impulsiivinen sellainen .

        Kuukkeli muistaa... Kirjoita Köyhät kyykkyyn Terveyskeskuksessa Nurmes.
        Saat oivan tilannekatsauksen siellä toimineista henkilöistä.

        Sote asiantuntijoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvauskeskus osoittautui taas nimensä veroiseksi,mitä ne saa..ta.n paukapäät istuu siellä pöytänsä takana muka tietävänä,ei tullut eilisen kolmenvartin istunnon tuloksena muuta kuin kipeäksi äitynyt peräpää ,kipujen lievytystä oisin tarvinnu jo olemassa oleviin, sainkin lisää kipuja ,mistähän sitä nyt vois pyytää konsultaatioo , joo ja omakantaan oli tullut diaknoosikin impulsiivinen häiriötyyppi tai jotain siihen suuntaan ,no johan on helvetti irrallaan ei tuonne viitsi enää mennä kipujaan itkemään jos tuollaisia määritelmiä potilaasta kehitellään ja vieläpä tavan tohtori ei pään sisuksen syynääjä . ens kerralla siellä voi lukea olevansa vaikkapa sarjamurhaaja ja vieläpä impulsiivinen sellainen .

        Keskus-sairaalan hoitajat sanoivat ME EI TÄÄLLÄ ARVAILLA ME TIEDÄMME TUTKIMME POTILAAT OIREIDEN PERUSTEELLA EMME OLE MIKÄÄN ARVAUSKESKUS,MEHÄN KAIKKI TIEDÄMME MITÄ HE TARKOITTIVAT.EN VOI ENÄÄ MENNÄ ARVAUSKESKUKSEEN,JOS JOKU MENEE ARVAUSKESKUKSEEN NIIN OTA VEIKKAUS KORTTI MUKAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvauskeskus osoittautui taas nimensä veroiseksi,mitä ne saa..ta.n paukapäät istuu siellä pöytänsä takana muka tietävänä,ei tullut eilisen kolmenvartin istunnon tuloksena muuta kuin kipeäksi äitynyt peräpää ,kipujen lievytystä oisin tarvinnu jo olemassa oleviin, sainkin lisää kipuja ,mistähän sitä nyt vois pyytää konsultaatioo , joo ja omakantaan oli tullut diaknoosikin impulsiivinen häiriötyyppi tai jotain siihen suuntaan ,no johan on helvetti irrallaan ei tuonne viitsi enää mennä kipujaan itkemään jos tuollaisia määritelmiä potilaasta kehitellään ja vieläpä tavan tohtori ei pään sisuksen syynääjä . ens kerralla siellä voi lukea olevansa vaikkapa sarjamurhaaja ja vieläpä impulsiivinen sellainen .

        Just sitä arvauskeskus


    • Anonyymi

      Asia on jo edennyt rikostutkintaan.

    • Anonyymi

      Ketään ei todellakaan kiinnosta teidän tiedot, että onko kroonista ripulia yms.

      • Anonyymi

        Puhumattakaan esim peräbukamista! 🥺


      • Anonyymi

        Niin sitä luulisi, mutta onhan noita luvatta urkkijoita aina jäänyt kiinni itse teosta ympäri Suomea. Ja miten monet mahtaa kurkkia luvatta eivätkä jää kiinni, harvoin sitä tulee tarkistettua omia tietojaan.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti jotakuta on kiinnostanut liikaakin, kun kerran rikostutkinta. Yrität valkopestä rikosta halventavalla huumorilla, miksi?


      • Anonyymi

        Kaikkia tietoja voidaan käyttää väärentämiseen rikollisuuteen vanhingon tekoon myös täällä Suomi24 mafiat pyörii .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä luulisi, mutta onhan noita luvatta urkkijoita aina jäänyt kiinni itse teosta ympäri Suomea. Ja miten monet mahtaa kurkkia luvatta eivätkä jää kiinni, harvoin sitä tulee tarkistettua omia tietojaan.

        Urkki urkkii vaan saavat sosiaalitunnukset tehdäkseen väärennöksiä passeja ja kelakortteja pankkikortteja tilejä ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urkki urkkii vaan saavat sosiaalitunnukset tehdäkseen väärennöksiä passeja ja kelakortteja pankkikortteja tilejä ....

        Itse sain kirjeen, jossa minua pyydettiin ilmoittamaan työpaikat, joissa Suomessa ja suomen kansalaisena olen elämäni aikana työskennellyt. Kirjeen lähettäjä oli muka Ruotsin Pensionmyndigheten. Olen nuorena työskennellyt Ruotsissa. En usko kirjeen lähettäjän olevan Ruotsin eläkelaitos, tekstin taso ei viitannut sellaiseen, joten huijareita näyttää riittävän nykyään joka tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain kirjeen, jossa minua pyydettiin ilmoittamaan työpaikat, joissa Suomessa ja suomen kansalaisena olen elämäni aikana työskennellyt. Kirjeen lähettäjä oli muka Ruotsin Pensionmyndigheten. Olen nuorena työskennellyt Ruotsissa. En usko kirjeen lähettäjän olevan Ruotsin eläkelaitos, tekstin taso ei viitannut sellaiseen, joten huijareita näyttää riittävän nykyään joka tasolle.

        Ilmoititko työpaikat ja maksetut verot ym kulut?


    • Anonyymi

      Näitä juoruporukoita varmaan kiinnostaa papereiden kaivelu eniten.

    • Anonyymi

      Oletko tarkistanut omat terveystietosi. Onko käyty niitäkin tutkimassa?

      • Anonyymi

        Kyllä, tutkin juuri äsken alapääni, hirveät peräbukamat ja såtiaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tutkin juuri äsken alapääni, hirveät peräbukamat ja såtiaisia!

        Sinäpä jo on


    • Anonyymi

      Ylä-Karjala lehti voisi kirjoittaa urkkijasta lisää. Valitettavasti lehti on uskollinen puolueelleen.

      • Anonyymi

        Vieläkö hän pyörii politiikassa? Eikö joutunut silloin muutama vuosi sitten luopumaan kaikista luottamustehtävistä niiden kavallusten ja tuomion takia? Meillä Lieksassa ei onnistuisi!!!


      • Anonyymi

        Ethän vain sinäkin mollaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö hän pyörii politiikassa? Eikö joutunut silloin muutama vuosi sitten luopumaan kaikista luottamustehtävistä niiden kavallusten ja tuomion takia? Meillä Lieksassa ei onnistuisi!!!

        Kenestä on kysymys???


      • Anonyymi

        Kiva urkkia 🤭


    • Anonyymi

      Omasta tietokannasta voi itse tarkistaa, mitä lääkäri on kirjoitellut terveydentilastasi ja samoin näät, onko tietojen urkkijoita ollut sivuillasi.

      • Anonyymi

        OmaKannasta kyllä näkee omat terveystiedot, mutta valitettavasti tietojesi katselijoiden selvittäminen vaatii huomattavasti enemmän omatoimisuutta. Eli, sinun on pyydettävä lokitiedot rekisterinpitäjältä. Olisi ehdottomasti yksilön tietosuojan ja oikeusturvan vuoksi huikea parannus, jos nuo tiedot näkyisivät Kannassa ilman erillisiä pyyntöjä.

        "Jos haluat selvittää, miten hoitotietojasi on käsitelty terveydenhuollossa, ota yhteyttä siihen terveydenhuollon yksikköön (esimerkiksi terveyskeskukseen), jonka tietojenkäsittelyä haluat selvittää.

        Voit pyytää terveydenhuollon yksiköltä

        -selvityksen tietojesi käytön perusteista
        -tarvittaessa lokitiedot ammattihenkilöistä, jotka ovat käsitelleet ja katselleet terveystietojasi."


    • Anonyymi

      Osa urkinnoista tapahtunut jo n kaksi vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Pimitetäänkö urkkijan nimi vaalien jälkeen kerrottavaksi?

      • Anonyymi

        Onko kyseessä niin iso nimi, että vaikuttaisi vaalitulokseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä niin iso nimi, että vaikuttaisi vaalitulokseen?

        Kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on.

        No nyt onkin jo helppoa, puolue vain enää tiedoksi. Rohkenetko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt onkin jo helppoa, puolue vain enää tiedoksi. Rohkenetko?

        Ehdokaslistoja tutkimallako selviäisi?

        Kyseessä ei ole sairaanhoitaja, lähihoitaja, hammashoitaja, siivooja, talonmies, toimistotyöntekijä, kuntoutuspuolen työntekijä, ei myöskään paikalla usein vieraileva hautausurakoitsija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdokaslistoja tutkimallako selviäisi?

        Kyseessä ei ole sairaanhoitaja, lähihoitaja, hammashoitaja, siivooja, talonmies, toimistotyöntekijä, kuntoutuspuolen työntekijä, ei myöskään paikalla usein vieraileva hautausurakoitsija!

        Joutuuko leivättömän pöydän eteen sanoja? Kaikki suojelevat tekijää. Kohteet on yritetty saada hiljaisiksi. Se kuuluisa herran pelko ja pilkan kohteeksi joutuva kohde on avuton.


      • Anonyymi

        Ihan vaan älypuhelimista myös varastetaan medioissa tietoja mielipiteitä ja kuvia . On väärennettyjä passeja toisen henkilön tunnuksilla ja ajokortteja pankkikortteja . Kopion kopioita . Vaihda siis usein pankkikortin tunnusnumero ja samalla älypuhelimen. Kuvasi puhelimessa voidaan myös polttaa ja kopioida johonkin. Medioiden työntekijät urkkii myös erilaisia ihmisiä ja jutun aiheita joten ....seuraako joku puhelinta


    • Anonyymi

      Rahakkaat saapi Nurmeksessakin kohtalaisen hyviä lääkäripalveluita yksityiseltä lääkäriasemalta. Toisin on köyhät ja muuten pihit, kun hakevat apua terveyskeskuksesta, joka on siun soten talutusnuorassa, mistä on varmaan tullut käsky säästää joka paikassa johdon kuluihin . Tämän saapi kokea potilas, joka olisi vailla erikoislääkärin apua, mutta kulut on liian isot. Onko terveyskeskuksen lääkäreillekin tullut määräys, että varsinkin iäkkäämpi potilas jätetään ensisijaisesti omilleen vaivojensa kanssa ja burana purkki vain taskuun.

    • Anonyymi

      Noista asioista on kyllä havaintoja, olisikohan syytä muuttaa käytäntöjä ja ottaa rahat muualta kuin potilaiden palveluista tinkimällä.

    • Anonyymi

      Ei olisi urkkijoita, kuin valtion takaa, jos suomikin olisi neuvostoliitossa. Eläköön kommunismi💋

    • Anonyymi

      Yksinvaltiushan meillä jo on. Hännystelijät vain myötäilevät.

    • Anonyymi

      Kuuluuko terveyskeskus ja valtuusto hallituksineen samaan yksinvaltius pakettiin.

    • Anonyymi

      Sotessa ja k.hallituksessa on samoja toimijoita. Yksinvaltiaana johtavat. Salaisia asiakirjoja laativat.

    • Anonyymi

      Ehdokasluetteloja vain lukemaan ja poistamaan sieltä jo mainitut ryhmät.

    • Anonyymi

      No sitten listoille jää vain yksi nimi.

      • Anonyymi

        Olisiko kenties sama henkilö, joka mainosti itseään. Postilaatikkooni oli ilmestynyt vaalimainos. Kuinka oikeudenmukainen ja vuosikymmeniä hoitanut kuntalaisten asioita. Oli kymmenen hyvää jo tehnyt ja lisää luvassa. Puolue oli kuuluisa ketku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko kenties sama henkilö, joka mainosti itseään. Postilaatikkooni oli ilmestynyt vaalimainos. Kuinka oikeudenmukainen ja vuosikymmeniä hoitanut kuntalaisten asioita. Oli kymmenen hyvää jo tehnyt ja lisää luvassa. Puolue oli kuuluisa ketku.

        :( EPÄILEN


    • Anonyymi

      Kepu pettää aina.

    • Anonyymi

      Henkilötietoja ja kuviasi puhelimesta varastamalla joku tekee vääriä passeja avaa tilejä ottaa velkaa hakee oleskelulupia työpaikkoja ... Kela kortit on kuumaa kamaa ja pankkikorttikopiot rinnakkaiskortit .

    • Anonyymi

      Koittakaa nyt voittaa rikolliset ja väärentäjät .

    • Anonyymi

      Onko totta, että kepulainen?

      • Anonyymi

        Semmottii nuo puhuvat, eihän kaikki oo tietenkää totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmottii nuo puhuvat, eihän kaikki oo tietenkää totta.

        Kepun listoilla on. Monesta tahosta jo varmistunut. Surullista, kun alentuu.


      • Anonyymi

        Kepu pettää aina, sanonta ei ole ihan tuulesta tempaistu ja valta menee päähän joillekin.


    • Anonyymi

      Nurmeksessahan apsilla tiedetään ihmisten isommat sairaudet aikaisemmin kuin puoliso.

    • Anonyymi

      Minuun otti yhteyttä yksi näistä "urkinnan" kohteeksi joutuneista. "Kylillä puhutaan kaikenlaista". Niin ja tällä palstalla anonyyminä kirjoitetaan hiukan asian vierestä.

      Valaisen lyhyesti asiaa. Tein pitkän virkauran terveyskeskuksessa. Yrittäjänä olen toiminut vuodesta 1983. Eläkkeelle jäätyäni virasta olen myynyt palveluja naapurikuntiin.

      Tutut asiakkaani ovat ottaneet yhteyttä minuun puhelimella esim perjantaina puolen päivän jälkeen, jolloin olin terkassa töissä. Pyysin soittajalta sote-tunnuksen, jotta voin katsoa mahdolliset röntgen-kuvat ja hammashoitotiedot esim keskeneräisistä töistä.

      Rikoin asiakkaan tietosuojalakia. Suullisella luvalla minulla ei ole sallittua käydä katsomassa edes sieltä omia töitäni. En ole virassa.
      Minun olisi pitänyt pyytää asiakas itse hakemaan tiedot ja maksamaan niistä vielä Siun sotelle 25 euroa. Minussa on sen verran Antti Rokkaa, että rikoin lakia.

      Tapauksia on tullut esille 18 (tuo on numeroni myös vaaleissa). Minut on rikospoliisi kuulustellut kolme kertaa. Olen vastannut eri valvontaviranomaisille. Poliisin vastauksissa lukee: Ei rikosta. Syytekynnys ei ylity, Asia on vanhentunut.
      Siun soten vastuuhenkilöä pyysin rankaisemaan anttirokkamaisuudestani ja asiakkaan puolen pitämisestä kovimman mukaan. Kirjallisen huomautuksen sain. Näin vapaalta edelleen vastataan.

      Lukijoilla on varmaan muistissa, kun kahdeksan vuotta sitten nurmeksen lain mukaan minua pidettiin vastaavana hammaslääkärinä ja NuVan johtoryhmän jäsenenä esteellisenä kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi. Valittaja eteni aina Korkeimpaan hallinto-oikeuteen asti. Tuomio oli minulle vapauttava. Selvitin valituksen kulut yhteiskunnalle. Ne olivat n. 20 000 euroa!

      Tästä valitusprosessista tulee yhteiskunnalle useamman tonnin lasku. Kahdeksan vuotta sitten lupasin yhteiskunnalle korvata itse aiheuttamani kulut tekemällä vielä eläkeiän jälkeen töitä ja näin veroina maksaa kruunulle takaisin. Niin teen myös tämän tietosuojarikkeen kanssa.

      En muista läheskään kaikkia tapauksia. Sen vaan selvityspyynnöstä huomasin, että lähes kaikkiin liittyi röntgenkuvien katselu. Kenenkään yleisterveyteen liittyviä tiedostoja en ole tirkistellyt. Toivottavasti jaksan joskus kirjoittaa muistelmat. Tätäkin asiaa varmaan silloin tarkemmin avaan.

      Yt. Matti Kämäräinen,
      ehdolla yhteisten asioitten hoitoon numerolla 18.

      • Anonyymi

        Matti Kämäräinen, tämä tosiaan oli erikoinen kirjoituksesi. Olet rikkonut lakia ja Siun Soten tietosuojasääntöjä 18 kertaa ja maalaat itsestäsi sankarin. sinä toimit Siun Soten hallituksen puheenjohtajana ja sinun jos kenen pitäisi tietää toimintatavat. Kirjoituksellasi myös häpäiset Antti Rokan. Uhrit miellät henkilöiksi, jotka tekevät yhteiskunnalle laskua tuomalla ilmi rikoksesi.
        Uhittelet myös, että keskustelupalstoilla on väärää tietoa. Sinä itse valkopeset ja vähättelet rikoksiasi.
        Poliisin tutkinnan päätöksessä lukee selvästi, että on riidatonta, että olet toiminut väärin. Sinut pelasti vain se, että sinä myyt osakeyhtiösi nimissä Siun Sotelle palvelujasi ja siten et ole virkaa tekevä. Lisäksi asia oli rikosoikeudellisesti vanhentunut. Se ei poista sitä, että et olisi tehnyt rikosta. Sinä myös käytät Siun Soten potilastietojärjestelmää oman yrityksesi toimintaan ja hankit sillä taloudellista hyötyä itsellesi.
        Minä yhtenä uhrinasi ja rikoksesi kohteena en halua käräjöidä enkä riidellä. Minä haluan, että sinä ymmärtäisit sen, että et ole lain yläpuolella työssäsi etkä politiikassa.
        Kerran lähetit minulle hyvittelyviestin asiasta, jossa levittelit minusta perättömiä vihjauksia. Kirjoitit, että sinua on varoitettu vallan turmeluksesta. Sinä et oppinut siitäkään tapauksesta mitään. Viestin lähetit vain, koska vaadin itselleni oikeutta ja ryhmäpuheenjohtaja painosti sinut siihen.
        Minua ei hätkäytä lainkaan tämä häikäilemättömyytesi, vaikka potilastietojeni urkinta oli järkytys. Siun Soten tietosuojavastaavan mukaan olet katsellut potilastietokansiota, diagnoosit ja lääkkeet. Asioita joihin et olisi saanut missään nimessä mennä. Sain myös ohjeen tehdä rikosilmoituksen asiasta.
        Puhelimessa et kysynyt sosiaaliturvatunnusta. Olisin jo silloin voinut kertoa, että olen asioinut yksityisillä hammaslääkäreillä ja Siun Soten hammastiedot ovat vanhoja. Vaaransit myös terveyteni, koska aloitit hoidon. Olisin mielelläni maksanut 25 €, että olisit saanut uudet röntgenkuvat ja olisit nähnyt, että hammas oli jo juurihoidettu. Ehkä et olisi katkonut kahta neulaa hampaaseen, eikä sinun olisi tarvinnut peitellä sitä virhettä urkkimalla lisää potilastietojani tai syöttämällä minulle rajua antibioottikuuria.
        Häikäilemättömyytesi opin kokemaan jo politiikassa ja eräässä äänestyksessä, jossa olin eri mieltä kuin sinä. Osoitit minua sormella ja sanoit "kuinka kauan aiot olla XX-paikassa töissä"? Siis viittasit siihen, että työni loppuu ellen ole kanssasi samaa mieltä. Sen yhden kerran pyysit anteeksi, mutta toimintapasi tuli selväksi.
        Ja pyydän, älä vertaa itseäsi Antti Rokkaan. Sinulla ei ollut selkärankaa ottaa asian tiimoilta yhteyttä, ei pyytää anteeksi eikä yrittääkään sovitella asiaa. Minulle tämä "virheettömyytesi" ja kaikkivoipaisuutesi maksaa 2500 € ja on henkisesti valtavan raskas prosessi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti Kämäräinen, tämä tosiaan oli erikoinen kirjoituksesi. Olet rikkonut lakia ja Siun Soten tietosuojasääntöjä 18 kertaa ja maalaat itsestäsi sankarin. sinä toimit Siun Soten hallituksen puheenjohtajana ja sinun jos kenen pitäisi tietää toimintatavat. Kirjoituksellasi myös häpäiset Antti Rokan. Uhrit miellät henkilöiksi, jotka tekevät yhteiskunnalle laskua tuomalla ilmi rikoksesi.
        Uhittelet myös, että keskustelupalstoilla on väärää tietoa. Sinä itse valkopeset ja vähättelet rikoksiasi.
        Poliisin tutkinnan päätöksessä lukee selvästi, että on riidatonta, että olet toiminut väärin. Sinut pelasti vain se, että sinä myyt osakeyhtiösi nimissä Siun Sotelle palvelujasi ja siten et ole virkaa tekevä. Lisäksi asia oli rikosoikeudellisesti vanhentunut. Se ei poista sitä, että et olisi tehnyt rikosta. Sinä myös käytät Siun Soten potilastietojärjestelmää oman yrityksesi toimintaan ja hankit sillä taloudellista hyötyä itsellesi.
        Minä yhtenä uhrinasi ja rikoksesi kohteena en halua käräjöidä enkä riidellä. Minä haluan, että sinä ymmärtäisit sen, että et ole lain yläpuolella työssäsi etkä politiikassa.
        Kerran lähetit minulle hyvittelyviestin asiasta, jossa levittelit minusta perättömiä vihjauksia. Kirjoitit, että sinua on varoitettu vallan turmeluksesta. Sinä et oppinut siitäkään tapauksesta mitään. Viestin lähetit vain, koska vaadin itselleni oikeutta ja ryhmäpuheenjohtaja painosti sinut siihen.
        Minua ei hätkäytä lainkaan tämä häikäilemättömyytesi, vaikka potilastietojeni urkinta oli järkytys. Siun Soten tietosuojavastaavan mukaan olet katsellut potilastietokansiota, diagnoosit ja lääkkeet. Asioita joihin et olisi saanut missään nimessä mennä. Sain myös ohjeen tehdä rikosilmoituksen asiasta.
        Puhelimessa et kysynyt sosiaaliturvatunnusta. Olisin jo silloin voinut kertoa, että olen asioinut yksityisillä hammaslääkäreillä ja Siun Soten hammastiedot ovat vanhoja. Vaaransit myös terveyteni, koska aloitit hoidon. Olisin mielelläni maksanut 25 €, että olisit saanut uudet röntgenkuvat ja olisit nähnyt, että hammas oli jo juurihoidettu. Ehkä et olisi katkonut kahta neulaa hampaaseen, eikä sinun olisi tarvinnut peitellä sitä virhettä urkkimalla lisää potilastietojani tai syöttämällä minulle rajua antibioottikuuria.
        Häikäilemättömyytesi opin kokemaan jo politiikassa ja eräässä äänestyksessä, jossa olin eri mieltä kuin sinä. Osoitit minua sormella ja sanoit "kuinka kauan aiot olla XX-paikassa töissä"? Siis viittasit siihen, että työni loppuu ellen ole kanssasi samaa mieltä. Sen yhden kerran pyysit anteeksi, mutta toimintapasi tuli selväksi.
        Ja pyydän, älä vertaa itseäsi Antti Rokkaan. Sinulla ei ollut selkärankaa ottaa asian tiimoilta yhteyttä, ei pyytää anteeksi eikä yrittääkään sovitella asiaa. Minulle tämä "virheettömyytesi" ja kaikkivoipaisuutesi maksaa 2500 € ja on henkisesti valtavan raskas prosessi.

        Hyvin kirjoitettu👍 Voin niin yhtyä tuohon sinun kirjoitukseen, kyseinen henkilö käynyt myös minun tietoja urkkimassa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu👍 Voin niin yhtyä tuohon sinun kirjoitukseen, kyseinen henkilö käynyt myös minun tietoja urkkimassa!!

        Tyyppi kävi tekee vaalipuheen ja sitten itse kehua perään?

        Noloa Matti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi kävi tekee vaalipuheen ja sitten itse kehua perään?

        Noloa Matti!

        Onko tämä se Rokka joka palvelee majuri Saatsin komppaniassa?


      • Anonyymi

        Nyt viipymättä tilaamaan lokitiedot siunsotelta, onnistuu netissä. Tarvittaessa kannattaa olla yhteydessä tietoturvavastaavaan. Mikäli urkittu, välittömästi rikosilmoitus, ennenkuin teko vanhenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu👍 Voin niin yhtyä tuohon sinun kirjoitukseen, kyseinen henkilö käynyt myös minun tietoja urkkimassa!!

        Tällainen toiminta ei onnistuisi muualla, mutta Nurmeksessa ja maakunnan ulkopuolellakin tunnettu Nurmeksen Laki jyllää ja suojelee tyranneja. Ei voi kuin ihmetellä kuinka tuollainen henkilö voi olla missään luottamustoimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä se Rokka joka palvelee majuri Saatsin komppaniassa?

        Kyllä ja majuri on niin tiukassa otteessa, että tekee kuin sanotaan. Nehän voi vaikka majurilta työt loppua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matti Kämäräinen, tämä tosiaan oli erikoinen kirjoituksesi. Olet rikkonut lakia ja Siun Soten tietosuojasääntöjä 18 kertaa ja maalaat itsestäsi sankarin. sinä toimit Siun Soten hallituksen puheenjohtajana ja sinun jos kenen pitäisi tietää toimintatavat. Kirjoituksellasi myös häpäiset Antti Rokan. Uhrit miellät henkilöiksi, jotka tekevät yhteiskunnalle laskua tuomalla ilmi rikoksesi.
        Uhittelet myös, että keskustelupalstoilla on väärää tietoa. Sinä itse valkopeset ja vähättelet rikoksiasi.
        Poliisin tutkinnan päätöksessä lukee selvästi, että on riidatonta, että olet toiminut väärin. Sinut pelasti vain se, että sinä myyt osakeyhtiösi nimissä Siun Sotelle palvelujasi ja siten et ole virkaa tekevä. Lisäksi asia oli rikosoikeudellisesti vanhentunut. Se ei poista sitä, että et olisi tehnyt rikosta. Sinä myös käytät Siun Soten potilastietojärjestelmää oman yrityksesi toimintaan ja hankit sillä taloudellista hyötyä itsellesi.
        Minä yhtenä uhrinasi ja rikoksesi kohteena en halua käräjöidä enkä riidellä. Minä haluan, että sinä ymmärtäisit sen, että et ole lain yläpuolella työssäsi etkä politiikassa.
        Kerran lähetit minulle hyvittelyviestin asiasta, jossa levittelit minusta perättömiä vihjauksia. Kirjoitit, että sinua on varoitettu vallan turmeluksesta. Sinä et oppinut siitäkään tapauksesta mitään. Viestin lähetit vain, koska vaadin itselleni oikeutta ja ryhmäpuheenjohtaja painosti sinut siihen.
        Minua ei hätkäytä lainkaan tämä häikäilemättömyytesi, vaikka potilastietojeni urkinta oli järkytys. Siun Soten tietosuojavastaavan mukaan olet katsellut potilastietokansiota, diagnoosit ja lääkkeet. Asioita joihin et olisi saanut missään nimessä mennä. Sain myös ohjeen tehdä rikosilmoituksen asiasta.
        Puhelimessa et kysynyt sosiaaliturvatunnusta. Olisin jo silloin voinut kertoa, että olen asioinut yksityisillä hammaslääkäreillä ja Siun Soten hammastiedot ovat vanhoja. Vaaransit myös terveyteni, koska aloitit hoidon. Olisin mielelläni maksanut 25 €, että olisit saanut uudet röntgenkuvat ja olisit nähnyt, että hammas oli jo juurihoidettu. Ehkä et olisi katkonut kahta neulaa hampaaseen, eikä sinun olisi tarvinnut peitellä sitä virhettä urkkimalla lisää potilastietojani tai syöttämällä minulle rajua antibioottikuuria.
        Häikäilemättömyytesi opin kokemaan jo politiikassa ja eräässä äänestyksessä, jossa olin eri mieltä kuin sinä. Osoitit minua sormella ja sanoit "kuinka kauan aiot olla XX-paikassa töissä"? Siis viittasit siihen, että työni loppuu ellen ole kanssasi samaa mieltä. Sen yhden kerran pyysit anteeksi, mutta toimintapasi tuli selväksi.
        Ja pyydän, älä vertaa itseäsi Antti Rokkaan. Sinulla ei ollut selkärankaa ottaa asian tiimoilta yhteyttä, ei pyytää anteeksi eikä yrittääkään sovitella asiaa. Minulle tämä "virheettömyytesi" ja kaikkivoipaisuutesi maksaa 2500 € ja on henkisesti valtavan raskas prosessi.

        Nyt kun Kämäräinen on julkisesti myöntänyt rikkoneensa lakia on asiaan puututtava myös Keskustan paikallisyhdistyksen. Jos asiaan ei puututa se tarkoittaa silloin sitä että koko puolueosasto on menettänyt luottamuksen ja on niinsanotusti sisältä mätä. Toivottavasti asiaan osataan puuttua kun asianomainen ei sitä selvästikään itse osaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun Kämäräinen on julkisesti myöntänyt rikkoneensa lakia on asiaan puututtava myös Keskustan paikallisyhdistyksen. Jos asiaan ei puututa se tarkoittaa silloin sitä että koko puolueosasto on menettänyt luottamuksen ja on niinsanotusti sisältä mätä. Toivottavasti asiaan osataan puuttua kun asianomainen ei sitä selvästikään itse osaa tehdä.

        Juuri näin. Nurmeslaiset ovat kilttejä ja hyvää tahtovia. Tällaiset kriminaalit käyttävät pelkoa hyväkseen ja ihmiset vaikenevat. Nyt jos koskaan Keskustan on näytettävä voimansa. Siellä on hienoja ihmisiä, mutta älkää olko liian nöyriä. Johtajuus on otettava! Paha saa aina palkkansa ja työ jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun Kämäräinen on julkisesti myöntänyt rikkoneensa lakia on asiaan puututtava myös Keskustan paikallisyhdistyksen. Jos asiaan ei puututa se tarkoittaa silloin sitä että koko puolueosasto on menettänyt luottamuksen ja on niinsanotusti sisältä mätä. Toivottavasti asiaan osataan puuttua kun asianomainen ei sitä selvästikään itse osaa tehdä.

        Onneksi löytyy sellaisiakin puolueita ja ehdokkaita jotka ovat olleet luotettavia ja aidosti huolehtivaisia. Toivotaan Nurmeksen Keskustalle pikaista paranemista mädistä omenoista ja antaa oikeasti uusille omenoille tilaa kasvaa ja kehittyä myös teoissa eikä vain puheissa ja kirjoituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja majuri on niin tiukassa otteessa, että tekee kuin sanotaan. Nehän voi vaikka majurilta työt loppua?

        No niin pojat, ollaanpa asiallisesti, majuri Palotien sanoin Petroskoin rastilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja majuri on niin tiukassa otteessa, että tekee kuin sanotaan. Nehän voi vaikka majurilta työt loppua?

        Majuri voi vaikka sairastua. K.hallituksessa on useampi kepuli. Valtimon puoleltakin rouvva joka paikassa ja suosio on taattua. Hammaslääkärin ylistäjänä on paikat aina varmistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majuri voi vaikka sairastua. K.hallituksessa on useampi kepuli. Valtimon puoleltakin rouvva joka paikassa ja suosio on taattua. Hammaslääkärin ylistäjänä on paikat aina varmistettu.

        Harhaluoti voi osua myös majuriin, koska edestä johdetaan. Olet aivan oikeassa.

        Mutta lasaretista takaisin rintamalle johtamaan joukkoja. Näinhän se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi löytyy sellaisiakin puolueita ja ehdokkaita jotka ovat olleet luotettavia ja aidosti huolehtivaisia. Toivotaan Nurmeksen Keskustalle pikaista paranemista mädistä omenoista ja antaa oikeasti uusille omenoille tilaa kasvaa ja kehittyä myös teoissa eikä vain puheissa ja kirjoituksissa.

        Samaa toivotaan esim demareille ;)


      • Anonyymi

        Jätä jo hyvä mies, muistelmien kirjoitukset. Tekosi ja tekemättä jättämisesi on jo kuultu ja luettu. Känkkäälän päälipäsmärinä, k.viraston osto/vuokrasopimus, Bomban myynti, Yöpäivystyksen lopettaminen. Siinäkin varmistit, että lopettamispäätökselle on riittävästi kannattajia. Sitten rohkenit olla jatkamisen puolesta. Aika astua jo sivuun sinunkin. Veromarkoillemme on kyllä viisaampiakin käyttökohteita.


      • Anonyymi

        Se on helppo ”myydä” palveluja Siun Sotelle, kun on itse Siun Soten hallituksen puheenjohtaja. Vai mitä?


      • Anonyymi

        Hyi häpeä!
        Potkut luottamustoimista, ehdottomasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun Kämäräinen on julkisesti myöntänyt rikkoneensa lakia on asiaan puututtava myös Keskustan paikallisyhdistyksen. Jos asiaan ei puututa se tarkoittaa silloin sitä että koko puolueosasto on menettänyt luottamuksen ja on niinsanotusti sisältä mätä. Toivottavasti asiaan osataan puuttua kun asianomainen ei sitä selvästikään itse osaa tehdä.

        Luottamustoimet eivät ole tätä miestä varten.


      • Anonyymi

        Älä Matti puhu sontaa, ensinnäkin älä vertaa itseäsi Rokkaan, hän oli mies. Snä olet virheen tehnyt ja kanna vastuusi, jos sinussa olisi yhtään selkärankaa, väistyisit takavasemmalle ja pyytäisit anteeksi. Oletpa tehnyt vaikka 100 vuotta työtä, se ei pyyhi sitä tosi seikkaa pois, että olet brutaalisti ylittänyt toimivaltasi. Oletko niin naivi ettet tajua että viineinenkin luotto sinuun on mennyt ihmisten silmissä, ei ehkä niiden mummojen, jotka sinua äänestivät. Olet vielä toistaiseksi nurmeksen kaupunginhallitukse puheenjohtaja, mutta asiasta tekee pahemman se että olet myös siunsote hallituksen puheenjohtaja. Toisaalta säälin sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun Kämäräinen on julkisesti myöntänyt rikkoneensa lakia on asiaan puututtava myös Keskustan paikallisyhdistyksen. Jos asiaan ei puututa se tarkoittaa silloin sitä että koko puolueosasto on menettänyt luottamuksen ja on niinsanotusti sisältä mätä. Toivottavasti asiaan osataan puuttua kun asianomainen ei sitä selvästikään itse osaa tehdä.

        Paikallisyhdistyksen puh.johtaja ei voi puuttua. Paikka on pidettävä k.hallituksessa.


    • Anonyymi

      Tuliko vaalipuheesta plussaa vai miinusta, kansa päättää.

      • Anonyymi

        Miinusta tuli.


    • Anonyymi

      Näitä ns. korvaamattomia on Nurmeksen kepussa liikaa, nyt on tilaisuus vaihtaa äänestämällä. Valtakunnan kepussa on alkanut jo muutoksen tuulet puhaltaa, kun alamäki meni rajuksi.

      • Anonyymi

        K.halliksessa oleva konkurssin tehnyt yrittäjä kirjoitti. Pienellä korvauksella joutuu raukka päättämään kuntalaisten asioista. Onneksi ei joudu vastaamaan veloistaan. Takaajistahan ei ole väliä.


    • Anonyymi

      Nykyinen valtuusto on mättänyt rahaa valtavia määriä kaikenmoiseen rakentamiseen kepu etunenässä. Työpaikkoja ne eivät ole poikineet, vaan on tullut lisää ylläpitokustannuksia, jos tällainen rahanmeno olisi tullut köyhempään aikaan, niin valtion hoiva olisi edessä.

      • Anonyymi

        Kovasti rakennetaan, kiireessä unohtuu sellainen mitätön pikkuseikkakin kuin rakennuslupa.


    • Anonyymi

      Kepusta oli kuva lehdessä, kun seisoi Känkkäälässä veronmaksajien rahojen hautausmaalla ja loihi lausumahan, Isoja kaloja kannattaa pyytää, vaikka ei saisikaan, mutta jätti sanomatta, kunhan omat rahat ei ole syöttinä, ei kai tällaisia päättäjiä tarvita.

      • Anonyymi

        Kyseinen herra kuuluukin majurin saappaiden kiillottajiin.


    • Anonyymi

      Rötösherrat kiikkiin. Kummallista miten se oletettu valta sokaisee niin ettei enää erota oikeaa väärästä. Tällaisia kaksinaamaisia ihmisiäkö päättämään yhteisistä asioista, no thanks no more!

      Minusta ei ole mikään kovin ansiokas meriitti vaaleissa sekään että on jo yhdeksän kautta istuttu ja yhä edelleen vain veri vetää framille. Ei ne vuosikymmenten aikana luodut suhteet ja hyväveliverkostot kovin hyvää kuvaa päättäjistä enää nykyaikana anna. Yhteisiä asioita pitää voida ja voikin hoitaa kuka valtuutettu tahansa ilman verkostojakin, reilusti ja avoimesti. Pitäisi siis osata antaa tilaa muillekin, kukaan kun ei ole korvaamaton. Toki äänestäjät valinnan tekee ja äänestää, monet vanhasta tottumuksesta sen kummemmin miettimättä. Ehkä kannattaisi kuitenkin hetki miettiä.

    • Anonyymi

      Alkaa tuntua vähän siltä, että jatkossa muutkin päättää asioista, kuin tämä muutaman ukon kerho.

      • Anonyymi

        Kyllä, valtakunnassa laajasti on tämän "majurin" ja "Rokan" hyväveli-toilailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, valtakunnassa laajasti on tämän "majurin" ja "Rokan" hyväveli-toilailut.

        Iltapäivälehtiin vain totuus julki samoin Mot voisi olla kiinnostunut. Olen tollukka ja minulla ei ole avuja annettu kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Samat roistot jatkavat kepussa. Konkurssimies ja "urkkija " .

      • Anonyymi

        Toivottavasti uhoaminen näiltä tyypeiltä loppuu, oli jo nyt käydä noutaja ja osalle kävikin.


    • Anonyymi

      Nyt Siun Soteen uudet käytännöt kun edelläkävijä on maassa. Potilaita voi vähän avittaa ja henkilökunta käydä penkomassa potilastietoja. Kuka eniten penkoo ja löytää mehukkaita sairaskertomuksia vaikka naapureista ja varsinkin eksät ja eksän nyksät tai politikot niin saa anttirokka kunniamerkin

    • Anonyymi

      Ei näitä palstoja järkevät ihmiset lue. Taidetaan olla sitä sakkia, jolla ei ole juuri mitään vaikutusvaltaa. Saapahan kuitenkin purkaa mieltään. Tämä on jonkinlainen vertaisryhmä. Saapahan herroja haukkua. Ei maksa mitään.

    • Anonyymi

      Mitä sellaisella vaikutusvallalla on merkitystä, jos se käytetään vain omaksi hyödyksi ja juttujen alkulähteeksi, vaikka on valittu hoitamaan alueen asioita.

      • Anonyymi

        Vaikutusvaltaa käyttävät tosiaan omaksi hyödyksi. Tuomari puolusti erään talon puistoon rajoittuvaa tontin myyntiä rantaan saakka ja nyt ei puuttunut laittomaan vuokraukseen. Kirveleeköhän nyt totuus?

        Toinen herra tonkii asiakkaiden tietoja. Puolestaan samassa asiassa ei anna virkamiehen hoitaa työtään. Rajat on rajoja ja niitten mukaan toimitaan. Ehkäpä on hienoa hänelle edustaa kaupunkia kulttuuririennoissa. Kutsuvieraana tietysti.

        Julistanut julkisesti, että polkua ei tule. Kukaan ei ole polkua kaivannut vaan kulkuoikeutta. Polut syntyvät kulkemalla.


    • Anonyymi

      Onko suojeluskuntalainen? Majuri tarvitsee apua ja tukea laittomuuksiinsa. Molemmat vain pois häiriköimästä virkamiesten töitä.

    • Anonyymi

      Kyllä kaupunginjohtaja on mies paikallaan, sen kyllä huomasi sairasloman aikana, kuinka varaporukka alkoi höyrytä joka puolella omin päin, että jälkiä saavat siivota pitkään.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Saatsin takia useat asiat nimenomaan ovat sekaisin ja vaativat selvittelyä ihan korkeammilla tasoilla. Pitäisi tehdä vain asioita, joita osaa (vai osaako?) ja antaa ammattilaisten hoitaa vaativammat tehtävät.


    • Anonyymi

      Valtuuston kokouksessa kaupunginjohtaja oli ainoa, joka selväsanaisesti ja ymmärrettävästi esitteli esimerkiksi Nurmeksen taloustilanteen, toiset lähinnä yritti puhua asioista.

      • Anonyymi

        Valtio jakoi sitä rahaa ja kepulaiset innostuivat kehumaan sen omana saavutuksenaan.


    • Anonyymi

      Miksi paikallislehti ei nyt kerro urkinnasta? Samoin Karjalainen. Saiko Majuri palkallisena koko poissaolonsa?

      Kuinka urkkija voi olla sotejohtaja, kun estää sotelle kuuluvat tulot. (kertoo 25e asiakkaan eduksi, soten tappioksi)?

      • Anonyymi

        Onneksi seuraavat vaalit ovat jo tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi seuraavat vaalit ovat jo tulossa.

        Kepulismi kaikkine sivuvaikutuksineen saatava kitkettyä pois kunnallispolitiikasta.


    • Anonyymi

      Keput ovat olleet näivettämässä Nurmesta ympäristökuntineen jo vuosikymmeniä ajattelemalla vain omaa bisnestään ja tulokset näkyy. Onneksi nämä näivettäjät tippuvat vähitellen päättävistä elimistä ja alueet heräävät henkiin yhteistä etua ajattelevien päättäjien lisääntyessä.

    • Anonyymi

      "Siun soten vastuuhenkilöä pyysin rankaisemaan anttirokkamaisuudestani ja asiakkaan puolen pitämisestä kovimman mukaan. Kirjallisen huomautuksen sain. Näin vapaalta edelleen vastataan."

      Jaa että "Siun soten vastuuhenkilökö" rangaistuksia jakaisi Siun soten hallituksen puheenjohtajalle. Eihän korppi korpin silmää noki.

      Suurin osa terveydenhuollon ammattilaisista hoitaa koko työuransa kunniakkaasti ilman sitä kirjallista varoitustakaan, joten Kämäräinenkin voisi rikostensa vähättelyn ja ilkkumisen sijaan nöyrtyä ja edes pahoitella tekojaan.

    • Anonyymi

      Siun soten olisi saatava tuloja. Jokainen 25e on poissa. Kuinka yksi itserakas tärkeilijä jaksaa vielä puolustaa tekojaan. Lisää vain kehuja ja ostettuja arvonimiä ressukalle.

    • Anonyymi

      Kukahan on tämän korvaamattomaksi itseään pitävän henkilön vara valtuustossa, pitäiskö jo pukua kaivella pölyn seasta.

      • Anonyymi

        Tuskin on selkärankaa lähteä pois suosiolla. Monta korvaamatonta makaa mullan alla. Varavaltuutetulle vain paikka. Terkkarissa riittää töitä ja "urkittavia" ihan palkalla.


    • Anonyymi

      Kuka on kirjautunut toisten ihmisten tietoihin?

      • Anonyymi

        Ei helevetti ois uskonut.


      • Anonyymi

        Lue urkkijan oma tilinteko. Nimellään kehuu tuossa hieman ylempänä saavutuksiaan. Soten suuri sankari. Rikosoikeudellisesti vanhentunut. Rikos on kuitenkin tehty.

        Eipä paikallislehti muistanut asiaa. Sivun mittaisen kehuskelun kirjoitti rehellisestä miehestä.

        Montako ääntä olisi saanut, jos lehti olisi tehnyt rehellisen kirjoituksen. Pois johtotehtävistä.


    • Anonyymi

      Onko paikallislehti sulautunut hyväveli verkostoon niin syvälle, ettei enää uskalla kirjoittaa asukkaita kiinostavista ja tärkeistä asioista muten kuin sensuurin kautta.

      • Anonyymi

        Entinen päätoimittaja juoksenteli lehdistön edustajana Nilsiän suvijuhlilla. Kuuluu kuitenkin Lieksan loosin jäsenistöön. =vapaamuurareihin.


    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16910213/sotessa-potilastietojen-urkinta!#comment-108479938
      Kun lukee tämän sankarillisen rikollisen selostuksen niin mietityttää kyllä että kuinka moni äänestäjä olisi halunnut tuon tietää? Äänestäjiä on harhautettu jo kauan. Löytyyköhän Kämäräiseltä muitakin luurankoja kaapista? Kyläpuheita on kyllä paljon. Ei kyllä arvostusta riitä tuommoselle. Noloa tirkistellä.

      • Anonyymi

        Kyllä löytyy ja tuoreitakin. Estää virkamiehiä toimimasta työtehtävissään. On uhonnut, että k.johtajan tekemää laitonta vuokrasopimusta ei pureta. Omia äänestäjiään vastaan toimii.

        Kuinka ylipäätään hänelle kuuluu Saatsin puolustaminen. Oikeuden toteuttaminen luulisi olevan ensisijainen tehtävä. No sehän kysyykin selkärankaa.

        Muualla kulkureitti olisi ollut jo vuosia kuntalaisten käytössä. Isompiakin vahinkoja on korjattu. Onko tulot niin pienet, että kutsuvieraslippuja on vongattava.


    • Anonyymi

      Ärrälle uusi veikkaus. Ketkä jatkavat k.hallituksessa. Sama puh.johtaja, konkurssimies, uuden pitäjän vanhuuseläkeläinen rouva. Siinä taisi tulla jo ensimmäiset kolme oikein.

      Kristilliset ja kokoomus ilman muuta. Hehän ovat kepun tukijoukkoja. Jospa arpomalla välillä.

    • Anonyymi

      Arvonta salaisena. Tulos jo etukäteen Ylä-Karjalaan lähetettynä.

    • Anonyymi

      Kepu on jyrkimmässä mahdollisessa syöksykierteessä, moni on jo pelastautunut heittoistuimella toisiin puolueisiin, sitä saa mitä tilaa voi sanoa kepusta.

    • Anonyymi

      Maltetaan nyt vain helteet elellä. Sitten onkin uudet vaaleissa valitut aloittamassa. Tuskin kukaan enää muistaa "urkintoja" ja muita suhmurointeja.

      Matti tarjoaa kaffeet torilla. Onhan kiitettävä uskollisia alamaisia, kun k.hallituksen puhjohtajana jatkaa.

      On se niin somaa taasen. Nöyrästi kiitellään paikkallislehdessä.

    • Anonyymi

      "Urkkijalla" nyt mahdollisuus lomituksiin terkassa. Samalla valtiolle muutama euro lupaustensa mukaan. Uusien valittujen tietojakin voi tutkia/"urkkia".

    • Anonyymi

      Katsoin koko viestiketjun kun jostain syystä kiinnostaa Nurmeksen politiikan "peli", ei näy paljoa eroavan muista maaseutu kaupungeista.
      Äänestäjäthän ne ehdokkaita äänestää vaaleissa, jos yksi saa merkittävän enemmistön se jo kertoo että "hännystelijöitä" on sen ehdokkaan "piirissä" !!
      Siispä nuoria piäisi saada innostumaan vaaliuurnille, että "veri vaihtuisi" kunnissa.
      Muuten näitä "rötösherroja" vain kieppuu siellä kunnan päättävissä elimissä.
      Toivottavasti Nurmeksessakin alkaa puhaltaa raikkaammat tuulet, kun katsoin valittuja ja jonkin verran tulee vaihtoa, jospa olisivat rohkeita tekemään muutoksia asioiden hoidossa ja rohkeasti esittäisivät "uusia tuulia" kunnan toimiin.
      Sama "näivetystauti" on useissa kunnissa joissa aina vain päättäjinä on ne samat "kahmut" ja usein ne ovat miehiä !! Nyt naiset vain rohkeasti ehdokkaiksi, ei näy muuten muuttuvan asiat missään päin Suomea !! Hyväveliverkostot ovat aikansa eläneitä, ei ne ole enää tätä päivää ! Kuntalaisten asioita on hoidettava tasapuolisesti että nuorisokin pysyisi syntymäpitäjissään ja kehitystä tulisi omiin kuntiin ja kaupunkeihin. Nuoriso "valuu" etelään jos heillä ei ole elämisen mahdollisuuksia kotipaikkakunnillaan !! Tuo pitäisi olla ihan tärkein juttu ettei väki pakene pois mm. Nurmeksestakaan. Pian ei kylän raitilla ole kuin "rollaattori jengi" jäljellä !! Kunnan päättävissä elimissä voisi olla joku yläikäraja, jolloin ei enää saisi asettua ehdokkaaksi !!

    • Anonyymi

      Kepulla jo valmis lista valituista uuteen valtuustoon. Entisen hallituksen herrat jatkavat joten kaikki hyvin valtakunnassa.

    • Anonyymi

      Onkohan mämäkin siun soteen yhteiskunnan rahoilla ostetut Hyvärilän golf osakkeet, joista kulut vuositasolla on tuhansia euroja tarkoitettu vain sisäpiirin käyttöön. Kämäräinen yrittää selitellä tämän päivän Ylä-Karjala lehdessä tarinaa mieleisekseen.

    • Anonyymi

      Matti, Matti rauhotu ja poistu luottamustoimista. Kepussa on kuitenkin muutama rehellinen toimija.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että vähissä ne rehelliset siinnä porukassa on ja loputkin oman edun tavoittelijoita. Onneksi puoli-ilmaiseksi kaupungilta saamaansa Bomban matkailualuetta tämä sakki "Jukola" kavereineen ei kerinnyt tuhota, kun PKO tuli pelastajaksi ammattitaitoineen.

      • Anonyymi

        Luulisi kuitenkin kepun sisällä olevan jokunen. Maineen ja uskottavuuden on Kämäräinen vienyt paikallisosastoltaan. Siirtyisi suosiolla sivuun. Ei "sota" yhtä miestä kaipaa.


    • Anonyymi

      Voisikohan se olla henkilökuntaa ...?

    • Anonyymi

      Tottahan meijän Matti jatkaa ja tilataan uusi titteli läksiäislahjana aikanaan. Kaiverretutetaan se siihen graniitikiveenkin jo valmiiksi. Laakeriseppele kiven päälle. Eihän me hyväntekijäämme unohdeta. Ei toki ei.

      • Anonyymi

        Kyllä kummastuttaa kun yksi vanhus pyörittää koko kylää eikä kukaan uskalla tehdä mitään. Vainionpää aikoinaan talutettiin elakkeelle kun itse ei ymmärtänyt. Historia toistaa itseään. Se ero että Pertti oli rehellinen mies


    • Anonyymi

      Eipä ole ihme, jos erään puolueen kannatus on mennyt alaspäin kuin lehmänhäntä. Äänestäjätkin ovat tajunneet, että valtaan päässeet ovat lähinnä halunneet hyötyä itse ja alueen kehittäminen tasapuolisesti unohtunut lähes kokonaan.

    • Anonyymi

      Onko tällä potilastietojen urkinnalla myös tarkoitus lajitella, ketä laitetaan saamaan jatkohoitoa erikoislääkärille, niin siun sote sitten säästää. Lääkärithän heitettiin jo pihalle yöpäivystyksestä, että säästöä tulee, mitä siitä, jos vähän useampi tekee viimeisen tupakkalakon.

    • Anonyymi

      Mattihan tosiasiassa on vuosikymmenet päättänyt kuinka paikkakunnalla eletään. Korvaamaton luulee olevansa. Tosiaan haetaan uusi arvonimi ja se valmiiksi graniittipaaseen. Kirjan saavutuksistaan aikoi kirjoitaa. Uusi Lönruutti!

      • Anonyymi

        Mitäänsanomaton itsensä kehuja. Pikkukylän hampaanporaaja joka luulee pelaavansa isojen poikien peliä. Se patsas voisi hyvä olla torilla. Semmoinen tolppa mihin voisi penalta tullessaan helpotusta laskea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäänsanomaton itsensä kehuja. Pikkukylän hampaanporaaja joka luulee pelaavansa isojen poikien peliä. Se patsas voisi hyvä olla torilla. Semmoinen tolppa mihin voisi penalta tullessaan helpotusta laskea

        Kämäräinen on tämän kaupungin hammaslääkäreistä ,kaikista paras ja kokenein,ammattitaitoinen ja ihmisenä tosi sympaattinen persoona.
        Politiikkaan en puutu millään lailla,tämä on vain mielipide ihmisestä ja hammaslääkäristä jolta olen apua aina saanut,Kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäänsanomaton itsensä kehuja. Pikkukylän hampaanporaaja joka luulee pelaavansa isojen poikien peliä. Se patsas voisi hyvä olla torilla. Semmoinen tolppa mihin voisi penalta tullessaan helpotusta laskea

        Onhan hänellä valtaa. On k.johtajan esimies. K.hallitus on antanut oikeusasimiehelle vastineen. Saatsi on ylittänyt valtuuksensa. Hänellä ei ole ollut oikeus vuokrata sitä palaa 250nm kaupungin lähivirkistysalueelta. Kyseessä laiton vuokraus. Kämäräinenkö estää oikeuden toteutumisen? Sopimus ei sido kaupunkia. Miksi virkamiehet eivät toimi. Reitille merkintä ja kulkuoikeus. Eihän tuo liene mahdoton pyyntö.

        Puolustaa omia rikkomuksiaan ja nyt vielä asettuu puolustamaan k.johtajaa. Äänestäjät ovat ihmeissään. Antti Rokka teki sen mitä sodassa on tehtävä. Selkäranka taitaa puuttua k.hallituksen puheenjohtajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan hänellä valtaa. On k.johtajan esimies. K.hallitus on antanut oikeusasimiehelle vastineen. Saatsi on ylittänyt valtuuksensa. Hänellä ei ole ollut oikeus vuokrata sitä palaa 250nm kaupungin lähivirkistysalueelta. Kyseessä laiton vuokraus. Kämäräinenkö estää oikeuden toteutumisen? Sopimus ei sido kaupunkia. Miksi virkamiehet eivät toimi. Reitille merkintä ja kulkuoikeus. Eihän tuo liene mahdoton pyyntö.

        Puolustaa omia rikkomuksiaan ja nyt vielä asettuu puolustamaan k.johtajaa. Äänestäjät ovat ihmeissään. Antti Rokka teki sen mitä sodassa on tehtävä. Selkäranka taitaa puuttua k.hallituksen puheenjohtajalta.

        "Antti Rokka teki sen mitä sodassa on tehtävä."

        Voi hyvät ihmiset sentään, Antti Rokka oli FIKTIIVINEN hahmo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Antti Rokka teki sen mitä sodassa on tehtävä."

        Voi hyvät ihmiset sentään, Antti Rokka oli FIKTIIVINEN hahmo!

        Ei ollut fiktiivinen. Oli Lempäälästä pienviljelijä Viljami Pylkäs. Hän oli rauhaa rakastava mies, mutta joutui olosuhteiden takia "Tikkakosken mannekiiniksi". Kuten itse esittäytyi majuri Sarastielle.


    • Anonyymi

      Hyväveli verkoston johtajuus vie kaiken ajan.

      • Anonyymi

        Mikäli joku hetki riittää, niin paikallislehteen on haastattelussa. Olisiko Niinistön paikkaa jo havittelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli joku hetki riittää, niin paikallislehteen on haastattelussa. Olisiko Niinistön paikkaa jo havittelemassa.

        Mikä ettei,ei Saulikaan menneisyydessään lie enkeli ollut.Politiikka on..mitä se nyt on...🤔
        On siellä valtuustossa nyt vanhusten rahojen kähmijöitä ym. jotka sinne äänestitte..että silleen.
        Äänestäisin kyllä Mattia ,ei kenenkään kukkarolle kurki oma hyöty mielessä..👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei,ei Saulikaan menneisyydessään lie enkeli ollut.Politiikka on..mitä se nyt on...🤔
        On siellä valtuustossa nyt vanhusten rahojen kähmijöitä ym. jotka sinne äänestitte..että silleen.
        Äänestäisin kyllä Mattia ,ei kenenkään kukkarolle kurki oma hyöty mielessä..👍👍👍

        Niin...matti ostaa itsensä yhtiöltä hammaslääkäripalvelut siunsotelle. Kovat tilit on tehnyt. Etteikö muka käy vanhusten kukkarolla? Julkista on tienestit kun osaatte ettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...matti ostaa itsensä yhtiöltä hammaslääkäripalvelut siunsotelle. Kovat tilit on tehnyt. Etteikö muka käy vanhusten kukkarolla? Julkista on tienestit kun osaatte ettiä.

        Niin,mutta tekee REHELLISTÄ bisnestä,auttaen ihmisiä kivuissa ja säryissä,toisin kuin jotkut...yrittävät vain viedä rahat salakavalasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...matti ostaa itsensä yhtiöltä hammaslääkäripalvelut siunsotelle. Kovat tilit on tehnyt. Etteikö muka käy vanhusten kukkarolla? Julkista on tienestit kun osaatte ettiä.

        Bisneksen teon ydinhän on juuri siinä,että yrittäjä tekee voittoa.
        Hyväntekeväisyys on sitten asia erikseen,sillä ei bisnekset kauan pyöri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,mutta tekee REHELLISTÄ bisnestä,auttaen ihmisiä kivuissa ja säryissä,toisin kuin jotkut...yrittävät vain viedä rahat salakavalasti..

        RIKOLLISTA TOIMINTAA ihmisten terveystietojen urkinta luvatta, ilman hoitosuhdetta. Rehellisyys ja selkäranka puuttuu myös päätöksenteossa ja politiikassa, että semmoinen tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,mutta tekee REHELLISTÄ bisnestä,auttaen ihmisiä kivuissa ja säryissä,toisin kuin jotkut...yrittävät vain viedä rahat salakavalasti..

        Vuoden 2020 tulos yli 700 000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2020 tulos yli 700 000 euroa.

        So what..omilla töillään ansainnut joka euron. Älä ole kade..😭😭


    • Anonyymi

      Aloittaja jatkaa harhojaan, on tunnettu nusessa. Mitään järkeä hänen jutuissa ei ole, nyt hän tällaista pitää. Se on ok, jos se häntä ilahduttaa.

      • Anonyymi

        Aika erikoinen tulkinta. Mitä harhoja joku kirjoittaa. Asiakas on kirjoittanut kokemuksistaan. Kämäräinen on myöntänyt "urkkineensa". Tuskin kukaan ilahtui. Tosi pettynyt olo monella. Ääneni meni aivan väärälle henkilölle. Surua vielä monta vuotta, harmittaa ja hävettää.


    • Anonyymi

      Tutustuin historiaan ajoissa, eikä verkoston johtaja saanut ääntäni.

    • Anonyymi

      myös muualla urkintaa..etusivun uutiset,, miksi tästä ei ole tehty,,ihmettelen vain nurmeksen laki ollaan hiljaa ja tietävät ollaanko pistetetty tietoisesti ,,hiljaiseksi,,

      • Anonyymi

        Oliko niin, että Nurmeksesta on Iltasanomien uutispäällikkö?


    • Anonyymi

      Tältä kylältä olisi paljonkin kirjoitettavaa puolueettomalle toimittajalle, esimerkiksi mahdolliset salaiset sisäpiirikaupat ja kassakaappisopimukset eivät varmaan kestä päivänvaloa kaikeltaosin.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tietää, mitä nuo sisäpiirikaupat, kassakaappisopimukset ym. kähminnät pitävät sisällään. Kaikki vain julkiseksi ja tutkittavaksi nurmeksen ulkopuolelle, osaavien virkamiesten syyniin.


      • Anonyymi

        Kannaslahden maa-aluekaupat taitaa olla yksi esimerkki tutkittavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannaslahden maa-aluekaupat taitaa olla yksi esimerkki tutkittavaksi.

        Lisäksi tuon Känkkäälään, huvenneet varat. Saatsin Kiinan matka. Bomban alueen maakaupat/vaihdot.


    • Anonyymi

      Oikeutta ei ole toisilla kuin hoitoon osallistuneilla katsoa potilaan tietoja!
      Kai tämä on yleisessä tiedossa. Keskustelin asiasta kun sain asian tietooni
      että tietoja mielellään katsoneet he jotka ei hoida potilasta ollenkaan.
      Jotain muuta työtä tehneet ei potilaan hoitoon liittyvää ollenkaan?

    • Anonyymi

      Herra Kämäräinen on nyt valittu kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi. Mihinkä Nurmes on menossa, eikö rehellisempää miestä ole tarjolla, ilmeisesti taso on pohjamudissa.

      • Anonyymi

        Ylä-Karjalassa heti sivun mittainen haastattelu. Rehellisestä Matista! Mikään ei muutu paremmaksi. Uudet kepun valitutkin ovat nyt "lampaita".


      • Anonyymi

        Onnittelut Matille!!
        Kaikesta purnauksesta
        huolimatta paras henkilö johtoon.
        Voimia jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut Matille!!
        Kaikesta purnauksesta
        huolimatta paras henkilö johtoon.
        Voimia jatkoon.

        "Paras henkilö johtoon"??Mitä helvettiä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paras henkilö johtoon"??Mitä helvettiä??

        Urkki on paras??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut Matille!!
        Kaikesta purnauksesta
        huolimatta paras henkilö johtoon.
        Voimia jatkoon.

        Sivuun ja vähän äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut Matille!!
        Kaikesta purnauksesta
        huolimatta paras henkilö johtoon.
        Voimia jatkoon.

        Ed kirjoituksesta vain puuttui. Olin se numero 18, kiitos mummot.


    • Anonyymi

      Nykytoiminnalla on turha toivoa valtakunnallistakaan kepun kannatuslukujen nousua, samat jääräpäät peräsimissä edelleen.

    • Anonyymi

      Tuhon tie jatkuu Nurmeksessa ja koko Suomessa kepulla.

    • Anonyymi

      Jännittävää odotella Matin muistelmia..
      Mahtaa monella puntti tutista..ihanaa kuulla eturivin pimento juttuja 😂
      Ihana Matti!!!!

      • Anonyymi

        Kummatka lienee kiinnostavampia, Matin muistelmat, vai Matista tehdyt muistelmat.


    • Anonyymi

      Nyt on Matti alennettu rivimieheksi. Palkinto sotehommista tuli ansion mukaan. Vielä Asterisotku pisteeksi.

      • Anonyymi

        Mikä Asterisotku? Mattihan itse kehui, että muistutuksella selvisi. Kuinkas siinä nyt näin kävi.


    • Anonyymi

      Oisko lääkäri?

    • Anonyymi

      Onhan ollut hyötyäkin, koska siun soten kassa paisuu, kun saatiinhan lääkäripäivystys öisin pois.

    • Anonyymi

      Kuulin tästä ketjusta ja luin. Tällaista urkintaa ei pidä vähätellä millään muotoa. Sen tarkoituksena on vääränlainen vallankäyttö ja perimmäinen pyrkimys löytää urkitusta sellaista terveydellistä tietoa jota voi käyttää häntä vastaan. Narsistisille urkkijoille riittää se, että he tietävät jotakin salaista ihmisistä ja se ruokkii heidän vallantuntemuksiaan. Onneksi teot on kriminalisoitu ja vakavuus tunnistettu.

      • Anonyymi

        On todellakin ala-arvoista. Nyt viisaana heiluu Siun sotessa isoja miljoonapäätöksiä tekemässä. Tämmöstä se on, kun ihmisellä ei ole mitään häpyä, ei eettistä vastuuta, eikä mitään muutakaan sivistystä.


    • Anonyymi

      🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Eipä unohdeta hyvää ketjua.😄

    • Anonyymi

      Nyt on epädemokratialle annettu kasvot. Ei unohdu tämä ketju!

    • Anonyymi

      🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Eipä tullut yllätyksenä epäilylle... Neuvolan täti S.

      • Anonyymi

        Oho! Onhan niitä pengontatyövuosia paljon ja pengottavia riittänyt. Julki vaan kaikki. Eihän tuo voi jatkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Onhan niitä pengontatyövuosia paljon ja pengottavia riittänyt. Julki vaan kaikki. Eihän tuo voi jatkua

        Miten tässä uskaltaa enää lääkärissä käydä, kun kaiken maailman tyypit voi noin vain urkkia tiedot. Ja miksi pitää mennä urkkimaan ja sorkkimaan toisten yksityisiä ja henkilökohtaisia terveystietoja? Kiristystarkoituksessako? Todella alhaista toimintaa, Antti Rokka hammaslääkärinä ei olisi alentunut moiseen. Onneksi nykyaikana jää jäljet lokitietoihin.


    • Anonyymi

      Kerro neuvolantäti lisää?

    • Anonyymi

      Tosi omituista, että taparikollinen pyörittelee koko Nurmesta miten huvittaa. Kukaan ei puutu, eikä tartu, kun on niin kova hyväveliverkosto. Siinä tippuisi moni muukin ukko ja akka mukana.

    • Anonyymi

      Kepun kannatusluvuissa näkyy tämän änkyrän käytös, polttakoot vain kynttilää molemmista päistä.

    • Anonyymi

      Varmaan urkinnalla on tarkistettu äänestäjien kuntoa.

    • Anonyymi

      Pitää olla tosiaankin päässä vikaa jos on äänestänyt tätä urkkijaa

      • Anonyymi

        Vanhukset mielissään kun lepertelee ja lahjoja kuljettelee Leijonien piikkiin. Vaalityöt maksattaa "veljillä"😂. Niin esiintyy sulavasti ja naurattelee. Ei ne ikäihmiset tiedä millainen on oikeasti.


    • Anonyymi

      Kuten aikaisemmin totesin.Pyrkyreitä ja narsistisia henkilöitä kauniissa nurmeksessamme riittää.Monta kansanedustajaa viime vuosina on ollut nurmeksesta?

    • Anonyymi

      Nyt Matti pääsi mahalaskuun. Kyllä äänimäärä oli surkea siihen nähden että todellinen johtaja olisi ollut kärkikahinoissa. Kyllä äänestäjät tietää ja matilla ei ole mitään asiaa johtopöytiin vaikka itse luulee korvaamaton olevansa. Kauhea sotku jäi muiden siivottavaksi....asterit ja henkilöstökin paennut. Nyt saa rauhassa tyhjentää nurmeksen kaupunkia kun kaikki lähtee kiusaamista karkuun . Kun ei ole johtajaksi niin ei ole

    • Anonyymi

      Tätä ei kannata unohtaa. Älytöntä, että urkkija sai vielä ääniä ja pääsi Siun soten valtuustoon. Ei olis saanut olla edes ehdolla. Nurmeksen kepulaiset ovat niin lapasia, että antavat ukon pyörittää kaikkia.

    • Anonyymi

      Onko urkkija todellakin kyseinen henkilö?Voi olla myös hoitaja,joka käyttää rikollisen perheen tarpeisiin toisten tietoja.

    • Anonyymi

      Vieläkö kepulaiset epäilee vaikka kaveri tunnustanut urkkineensa

    • Anonyymi

      Tämä tilannehan todistaa sen, että muut keput on vielä onnettomampia, kuin kyseinen henkilö, onpa kunnon alamäki.

    • Anonyymi

      Nurmeksessa kepu petaa tälle ukolle ihan kaiken. Saa rauhassa suhmuroida niin paljon kuin huvittaa. Ja nuoret ja vanhat keput siunaa kaiken. Nurmeksen kepu saa tehdä ihan mitä huvittaa, kukaan ei puutu. Poliisi sulki silmät urkinnoilta ja antoi tahallaan niiden vanhentua.

    • Anonyymi

      pääseehän tuolla hommalla puheenjohtajistoon

    • Anonyymi

      Sanonta ahneella p--kainen loppu pitää paikkansa, juhlat Nurmeksessa tällä puolueella on ohi.

    • Anonyymi

      Kämäräinen vaan porskuttaa kaupunginvaltuuston puheenjohtajana! On tämäkin kylä. Pukki kaalimaan vartijana.

    • Anonyymi

      Ottaahan Anne nyt kiinni kun on oikeudenmukainen ja ihan kansanedusta ainesta .

    • Anonyymi

      Nuses saa täällä ei laki ole sama

    • Anonyymi

      Kepun uho Nurmeksessa on hiipumassa, mutta huonot tulokset sen touhuista ei häviä pitkään aikaan.

    • Anonyymi

      Järkyttävää.

    • Anonyymi

      Kammottavaa. Kehua rikoksillaan eikä edes ymmärrä katua.

    • Anonyymi

      Taas kähmijä otsikoissa

      • Anonyymi

        Hiljasta ollut. Kirjottaako muistelmia saksaksi


    • Anonyymi

      Uhkailu painostus junttaaminen kasarityylillä kähmitään ja suhmuroidaan, elakelaiset eläkkeellee eikä pää pilalla sekoilemaan politiikkaan

    • Anonyymi

      Suhmurointia moneen suuntaan.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ilmapiiri puhdistuu, koska eihän tällä menolla porukka nauti enää luottamusta kansalaisten joukossa, kun aina joku asia mättää.

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä vuosikymmeniä on itselleen haalinut, äänestäjät tulee lopullisesti päättämään kepun uhoamisen.

      • Anonyymi

        Äänestäjät päätti.


    • Anonyymi

      Kauheaa voi mahdoton. Sehän on kaikki vaivat lukenut. Ompa utelias vai halusiko vahingoittaa

    • Anonyymi

      Käskytykseen on moni työntejä kyllästynyt ja lähtenyt lätkimään, nyt olisi aika puhua suut puhtaaksi.

      • Anonyymi

        Nurmeksessa kainostellaan ottamasta asioista selvää puuttumalla käsittelyihin, ollaan mielellään vain joo joo porukkaa, sen vuoksi vain muutama johtaa päätöksien tekoa.


    • Anonyymi

      Ikäloppu seniili. Kuvittelee johtavansa kaupunkia. Perverssi pitää olla, että kiinnostaa toisten potilastiedot.

    • Anonyymi

      Kansa on puhunut vaaleissa ja kato kävi kepussakin, olisi pitänyt ajoissa heittää pihalle määrättyjä henkilöitä.

    • Anonyymi

      Ketkujen, ketkujen ketku! Kuka tuon luona käy hammaslääkärissä?🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

    • Anonyymi

      Paras keino olisi niin et sellainen
      pienimielinen urkkija joutuisi maksamaan
      rahallisesti urkkimisesta sille jota on urkkinut!!
      Mutta ei valtiolle, ei sakkoa, vaan sille jota on urkkinut!!
      Tosin sellainen ei tule toimimaan koska erikoisen kateellisia Suomalaisia, siis Suomalaisia joka paikassa, valtiollakin!!

    • Anonyymi

      Shame on you weak Finns,
      you really are something else with your extreme envy!
      Never seen anything like that anyplace else!

    • Anonyymi

      Lurk lurk

    • Anonyymi

      Hyvä keskusta🤮. Oliskohan pitäny erota silloin kun kaupungin johtaja erotettiin.
      Nurmeksessa sitä kannatusta kepulle riittää, vaikka muualla Suomessa kannatus romahtanut 10%.n tietämille.

    • Anonyymi

      Ei lähde kulumallakaan

    • Anonyymi

      Olis se ilon ja onnen päivä, kun häipyis!🍾

    • Anonyymi

      Onneksi Nurmeksesta nämä Putinit on vähenemässä luontaisen poistuman kautta.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe