Rasismin esiin tuominen on nykyaikaa

Anonyymi

Ei brittihovi henkilökuntineen ole muusta maailmasta erillään. Jos siellä on rasistisia mielipiteitä, voi ne paljastaa.

6

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mörklen lähin avustaja hovissa oli syntyperältään nigerialainen.Murkie mobbasi kaikkia avustajiaan ja on nyt siitä ulkopuolisessa tutkinnassa, hovi ei siis tätä tutki itse vaan ulkopuolinen lakifirma. Hän siis mobbasi myös tätä mustien mustaa, siis mustempaa kuin Murkie itse on. Se voi vahingoittaa hänen mainettaan tai sitä mitä siitä on jäljellä Usassa. Usan mediakin kirjoittaa tästä pariskunnasta hyvin kriittisesti lukuunottamatta näitä maksettuja naistenlehtijulkaisuja.

• Anonyymi

Miksi Archia piilotellaan? Osuiko arvelut oikeaan?

• Anonyymi

Marklea puolustanut Chrissy Teigen on lähettänyt twitterissä Courtney Stoddenille (se 16-vuotias mt -potilas joka nai 50-vuotiaan) itsemurhakehotuksia.

• Anonyymi

Harryn julkitulon perimmäinen syy on se, että hänen rakas vauvansa ei ole kaunis eikä valkoinen.

• Anonyymi

Selän takaa ja värjättyjä kuvii. On varmaan alkanut ruskistua.

• Anonyymi

Vauva on valkoisempi, kuin kantasuomalaisten vekarat! Oliskohan rouva Merkle käyttänyt jotakin valkaisuainetta?
      Tosiaa, hirveän rasistista kysäistä, minkä värinen lapsesta tulee. Ei Suomessakaan saa kysyä "tuleekohan teidän lapsesta tumma vai vaalea" jos isällä on tummanruskeat hiukset ja äidillä kullanvaaleat kutrit. Se olisi kauhean rasistista äitiä kohtaan!
      Toki voi ihmetellä "lapsenne näyttää ihan naapurin hevosmieheltä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31