Kun asiantuntijan tilalle on "pakko" juntata poliitikko, niin liittykö se maanomistajien etuun

Anonyymi

ei Suomen etuun, kun kansainvälisillä kaivosyhtiöillä on yhä enemmän kiinnostusta toimintaan Suomessa ? Kaivoksia vastustetaan monessa paikassa,
kävelläänkö nyt vastustajien yli ?

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvävelilahkon kohdalla kyse on pelkästään lahkolaisveljien suosimisesta, keskustahan on pohjimmiltaan juuri lestakepulipuolue.

    • Anonyymi

      Tiilikainen ei herätä yhtään luottamusta, menettääkö Suomi kansallismaisemiaan,
      koska maanomistaja ei niitä ajattele eikä Tiilikainen, joka ajaisi maanomistajan etua
      päätöksisissään kaivostoiminnassa. Vai onko maat enimmäkseen valtion maita,
      joihin lupia haetaan ? Kuten huomaa, en tunne asiaa hyvin,
      mutta en haluaisi vesistöjen pilaajia Suomeen, kun niistä ei Suomelle jää mitään.

      En ole "vihreäkään" muuten, en kannata sitä, että eduskunnassa on "Luontokerho",
      joka ei talousasioista ei ymmärräm enkä minäkään maanomistajan eduista.
      Pohdinpahan vain.
      Kaivokset voivat pilata ainutlaatuiset kansallismaisemat vesistöineen.

    • Meidän lääkäreiden kannalta tallaiset palstat onhyviä, saa ahdistuneet purkaantua.
      Varmaan hänelläkin kova hinku päällä saada tehdä aloituksia ja tärkeää niihin itse vastata. Varmaankin vastatessaankin tuntee itsensä tärkeäksi, kun mielestään osaa vastata.

      • Anonyymi

        Jos olisit oikeasti lääkäri, mahdollisesti ruotsinkielisenäkin osaisit suomea paremmin. Et kirjoittaisi näin:

        ”Meidän lääkäreiden kannalta tallaiset palstat onhyviä, saa ahdistuneet purkaantua”

        Vaan näin: Meidän lääkäreiden kannalta tällaiset palstat ovat hyviä, niillä saavat ahdistuneet purkautua.

        Etkä toistelisi varmaankin vastatessaankin vaan arvelisit, että varmaan vastatessaankin.


    • Anonyymi

      porvarit haluaa tuohon virkaan ukon, joka sallii ulkomaisten yhtiöiden tulon raiskaamaan Suomen luonnon, niin pitkälti kuin se hyödyttää myös Suomen talouseliittiä. ja tiilikainen on tarpeeksi likainen ukko tuohon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe