haalarit päälle ja mennä puistoon piknikille?😆 Nii ja tietysti sitä ylioppilaslakkii unohtamatta 😉
Meinaatko pukea vappuna
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No en meinaa. En ole edes käynyt lukiota, haalarit on homehtunut jo kaappiin ja alkoholiakaan en nauti.
- Anonyymi
Ei ole haalaria jos ei ole lakkia...
Palaa kouluun siitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole haalaria jos ei ole lakkia...
Palaa kouluun siitä!Voi olla haalari vaikkei ole lakkia!! Sinulla on väärää tietoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla haalari vaikkei ole lakkia!! Sinulla on väärää tietoa!
Joo duunareilla mutta oppineisuus liittyy heihin olemattomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo duunareilla mutta oppineisuus liittyy heihin olemattomasti.
Kyllä mä tunnen monta (ei duunareita), yksi on siskoni. Meni amiksen kautta korkeakouluun josta haalarit
- Anonyymi
E. Oliko tuo vittuilua??
- Anonyymi
Ei, eikä ollut E:ltä eikä mennyt Eelle.
- Anonyymi
E. Oli lyhennys että en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E. Oli lyhennys että en.
aaaa, mut ei se vittuilua ollut, vähän vaan härnäsin.. 😘
- Anonyymi
Mitä sitten vaikka menisinkin. Mauton ja irvaileva kirjoitus
- Anonyymi
ei mitään. ei ollut tarkoitus olla mitenkään irvaileva!!
- Anonyymi
Sitäpaitsi on minulla itselläkin sellainen ylioppilaslakin näköinen lakki vaikken ole edes ylioppilas, voisin ihan hyvin vetää sen päähän ja lähtee kaupungille ja tuskin kukaan huomais eroa 🤣😜
- Anonyymi
Irvaileva? Ainoastaan aloittaja on irvailtava tämän avauksen johdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irvaileva? Ainoastaan aloittaja on irvailtava tämän avauksen johdosta.
Jep.
- Anonyymi
Hameen ajattelin vetää päälle ja Korkkarit jalkaan.
- Anonyymi
Hhhmmm.. 😋
- Anonyymi
Hame ja korkeajännityksiä taskuun missä itänaapurin tolloja likvidoidaan?
- Anonyymi
Haalari jäi aikoinaan hankkimatta ja lakkikin katosi tuhansissa muutoissa. Siis en.
- Anonyymi
mut eihän niitä välttämättä tarvii, ilmankin pärjää. keksii jotain muuta, vaikka ne pupunkorvat 😁🐰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut eihän niitä välttämättä tarvii, ilmankin pärjää. keksii jotain muuta, vaikka ne pupunkorvat 😁🐰
Pupunkorvat ja töpö minihame toimii poskipunaa👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupunkorvat ja töpö minihame toimii poskipunaa👄
No ihan varmasti😁
- Anonyymi
Et siis ole käynyt edes lukiota kun sen näkee ihan vaan kirjoituksestasi....
- Anonyymi
Se bilettäminen kuuluu nykyään nuorille ja opiskelijoille.
- Anonyymi
Oon kerran mennyt ja hieman tuli kuittailua että missä mun haalarit, hattu ja humalatila. Not my style. Jos joku kaipaa hattua, josta juoda kuoharia voin lahjoittaa omani. Hattu raukka ei ole päässyt ollenkaan tositoimiin.
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Olet nolo.
- Anonyymi
Lakki päähän ja Ullikselle satoi eli paistoi.
- Anonyymi
Oujee samaa keltsiä molemmissa päissä.
- Anonyymi
En pidä valkolakkia minään. Aikoinaan sen hankin varmaankin heikkoitsetuntoisuuttani. Piti näyttää, etten ole ihan tyhmä. Lähinnä itselleni kai. No ei se tuntunut yhtään miltään. Muistan kun kaveri hihkui vierellä; "sä teit sen!" Kakkukahvit juotiin, alkoholiin en koskenut silloin.
Olen kyllä iloinen siitä, että rakas lapseni pääsi yo:ksi. Avasi reitin korkeakouluopintoihin. Mitä hän käykin sitten netissä :( suuren kusetuksen takia. Olen niin vihainen lasten ja nuorten puolesta erityisesti. Tietysti muidenkin. - Anonyymi
Brunssille.
- Anonyymi
Bussilla ja maskit on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859