Mitä viette kun menette ekan kerran uuden naisen kotiin käymään?

Anonyymi

Mitä viemisiä teillä yleensä on, kun menette ensimmäistä kertaa treffikumppanin kotiin käymään? (Jollei ole sovittu mistään nyyttärimeiningistä)

105

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukkia, jos en keksi jotain erikoista ja henkilökohtaista jo siinä vaiheessa. Harvoin tuntee vielä niin hyvin, joten kukkakimppu on varmin valinta.

    • Anonyymi

      Viinipullon.

    • Anonyymi

      Tajusin juuri että olen mennyt jokaisen luo ekalla kerralla tyhjin käsin...

      • Anonyymi

        Haha👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha👍

        Ne tilanteet on aina olleet odottamattomia tai jotenkin muuten sellaisia, ettei koko juttu ole tullut mieleenikään. Ei ihme että olen tässä sinkkuna:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tilanteet on aina olleet odottamattomia tai jotenkin muuten sellaisia, ettei koko juttu ole tullut mieleenikään. Ei ihme että olen tässä sinkkuna:)

        Mun mielestä ei tarvitse mitään viedä. Pääasia et tuo itsensä paikalle. 😅
        Tai siis itse en odottaisi mitään et toinen tuo. Mut sit itse kun menen niin kriiseilen mitä veisi koska en voi tietää pitääkö toinen tärkeänä sellaista et jotain vie. Itse en pidä tärkeänä, joten mua ei haittaa yhtään vaikka ei toisi mitään jos mun luokse tulee. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tilanteet on aina olleet odottamattomia tai jotenkin muuten sellaisia, ettei koko juttu ole tullut mieleenikään. Ei ihme että olen tässä sinkkuna:)

        On mullekin käynyt pari kertaa niin, että on pyydetty suoraan ekoilta treffeiltä kotiin. Ei sellaiseen osaa mitenkään varautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ei tarvitse mitään viedä. Pääasia et tuo itsensä paikalle. 😅
        Tai siis itse en odottaisi mitään et toinen tuo. Mut sit itse kun menen niin kriiseilen mitä veisi koska en voi tietää pitääkö toinen tärkeänä sellaista et jotain vie. Itse en pidä tärkeänä, joten mua ei haittaa yhtään vaikka ei toisi mitään jos mun luokse tulee. ☺️

        Itsekään en odota mitään tuomisia ellei ole sovittu jotain. Ajattelen kuitenkin että varminta olisi viedä jotain, koska jollekin sellainen huomionosoitus voi merkitä paljonkin. Seuraavalla ekalla vierailulla teen niin, en enää tässä iässä kehtaakaan mennä tyhjin käsin, joku raja siinäkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mullekin käynyt pari kertaa niin, että on pyydetty suoraan ekoilta treffeiltä kotiin. Ei sellaiseen osaa mitenkään varautua.

        Monesti ne ekat vierailut tulee tosiaan yllättäen siten, että ollaan jos jossain yhdessä ja siinä toinen kutsuu luokseen suoraan. Silloin ei ole varautunut, koska ei ole tiennyt menevänsä minnekään. Toisaalta itselleni kävi niinkin, että varta vasten lähdin satojen kilometrien päähän ekalle vierailulle useammaksi päiväksi, eikä silloinkaan ollut mitään viemistä. Puolustaudun sillä, että menimme silloinkin ensin moneen muuhun paikkaan ja sitten vasta kotiin. Oikeasti koko juttu ei jostain käsittämättömästä syystä tullut mieleenikään...


    • Anonyymi

      Jos tiedän että toinen on laittanut illallisen, vien yleensä jotain jälkiruokaa. Tai kesällä olen vienyt mansikoita tmv. Kukkia myös joskus.

    • Anonyymi

      Koirille siankorvia tai muuta herkkua, kahvipaketti, vastaleivottu ciapatta ja ruokaviinejä.

      • Anonyymi

        Ehkä veisin jotain romanttisempaa kuin siankorvat herranjestas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä veisin jotain romanttisempaa kuin siankorvat herranjestas.

        Koiraihminen arvostaa varmasti siankorvia tuliaisina, itse ainakin. Ne kertovat tuojasta enemmän kuin kukkanen, väheksymättä kukkaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä veisin jotain romanttisempaa kuin siankorvat herranjestas.

        Naur


    • Anonyymi

      Aina vienyt jotain ensimmäisille kotitreffeille, paitsi yhden illan/viikonlopun ex-tempore jutuissa. Kukkia, suklaata tai viinipullon, joskus lisäksi muutakin henkilökohtaisempaa. Suosittelen muille samaa käytäntöä, ei ainakaan haitaksi ole. Mulla tosin on ollut aina taipumus viedä joka tapaamiselle jotain jatkossakin.

    • Anonyymi

      Osa painottaa tuliaisia ja jos niitä ei ole, menee vähän vaikeaksi. En veisi kahvia tai teetä, ne on leimallisesti ystävätuliaisia. En veisi ruokaakaan treffeille. Kukat on aina kelpo valinta, hyvä viini on toinen. Itse tehdyt leivonnaiset on myös hyvä valinta, kun ei ihan pullapitkoa vie. Sitten henkilökohtaisempaa, jos tietää tarpeeksi sen ostoon.

      • Anonyymi

        Tosta painottamisesta, jotkut naiset ajattelee ettei ole tosissaan ellei vie tuliaisia ekalla kerralla tai melkein aina.. Jotenkin vedetään johtopäätös että tuliaiset tarkottaa vakavaa suhdetta ja rakkautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta painottamisesta, jotkut naiset ajattelee ettei ole tosissaan ellei vie tuliaisia ekalla kerralla tai melkein aina.. Jotenkin vedetään johtopäätös että tuliaiset tarkottaa vakavaa suhdetta ja rakkautta..

        On huomattu 🙄 jotkut on tosi tarkkoja kaikista noista tuliaisista ja lahjoista ja loukkaantuu helposti jos ei ole mitään tai liian pientä..


    • Anonyymi

      Uusia lattialuutuja ja joskus olen vienyt tehosekoittimia ja uusia tiskirättejä. Tai ihan vähän käytettyjä

      • Anonyymi

        Tää oli varmaan läppä, mitään rättejä kannata viedä..


      • Anonyymi

        Ok, eli sinkkumarkkinoilla ilmeisesti edelleen. Kuule, oot ihana, tehtäiskö treffit, kun mulla on kevätsiivouksen aika ihan justiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli sinkkumarkkinoilla ilmeisesti edelleen. Kuule, oot ihana, tehtäiskö treffit, kun mulla on kevätsiivouksen aika ihan justiin?

        Joo sinkkuna nyt on viime aikoina ollut. Treffit olis nyt siis kyllä aika jees. Haluaistko vähän käytettyä vessapaperia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinkkuna nyt on viime aikoina ollut. Treffit olis nyt siis kyllä aika jees. Haluaistko vähän käytettyä vessapaperia?

        No jos on hyvin kuivatettua ja vain toiselta puolelta käytettyä, niin ilman muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on hyvin kuivatettua ja vain toiselta puolelta käytettyä, niin ilman muuta!

        Hyvin on kuivattu. Vähän on käytön jäljiltä väriä ja hajua jäljellä mutta toinen puoli on kyllä ihan puhdas. Missä ja milloin on treffit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on kuivattu. Vähän on käytön jäljiltä väriä ja hajua jäljellä mutta toinen puoli on kyllä ihan puhdas. Missä ja milloin on treffit?

        Hmmm... mä en nyt oikein osaa päättää, kun tuolla toisessa ketjussa olis toi sänkyynsammuja ilmeisesti kans vapaana. Ei se toisaalta taida haitata, kun molempien kanssa on vaan ne ekat ja vikat treffit, eli tänään sopii kyllä hyvin viideltä siinä bajamajan takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... mä en nyt oikein osaa päättää, kun tuolla toisessa ketjussa olis toi sänkyynsammuja ilmeisesti kans vapaana. Ei se toisaalta taida haitata, kun molempien kanssa on vaan ne ekat ja vikat treffit, eli tänään sopii kyllä hyvin viideltä siinä bajamajan takana.

        🤣🤣👌 ihanaa että löysin tän ketjun. Piristi kummasti.


    • Anonyymi

      Joskus olen vienyt Victoria’s secret alusasuja.

      • Anonyymi

        Ai ekalla kerralla kun menet käymään? Aika radikaalia mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ekalla kerralla kun menet käymään? Aika radikaalia mun mielestä.

        Mikä siinä nyt epäilyttää? Minä ottaisin mielelläni vastaan tuollaisia lahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä nyt epäilyttää? Minä ottaisin mielelläni vastaan tuollaisia lahjoja.

        Vähän myöhemmin kiitos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä nyt epäilyttää? Minä ottaisin mielelläni vastaan tuollaisia lahjoja.

        En pyytäisi toista kertaa jos heti toisi alusasuja. Selvä viesti että on seksi päällimmäisenä mielessä eikä halua vakavaa suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pyytäisi toista kertaa jos heti toisi alusasuja. Selvä viesti että on seksi päällimmäisenä mielessä eikä halua vakavaa suhdetta.

        Sehän on vain hyvä merkki. En haluaisi suhdetta naisen kanssa, jota ei seksi kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on vain hyvä merkki. En haluaisi suhdetta naisen kanssa, jota ei seksi kiinnosta.

        Miten se on hyvä merkki, jos ei halua vakavaa suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on hyvä merkki, jos ei halua vakavaa suhdetta?

        Tarkoitatko, että vakava suhde on niin pahuksen kylmää ja kalseassa, ettei seksi kuulu siihen lainkaan?

        Minusta on hienoa, jos suhteessa voi olla seksiä ennen, nyt ja vielä jälkeenpäinkin.

        Mutta sinusta vakava suhde taitaakin tarkoittaa sitä, että istutte yhdessä voivottelemassa elämän kurjuutta ja haukkumassa nuorisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on vain hyvä merkki. En haluaisi suhdetta naisen kanssa, jota ei seksi kiinnosta.

        Niin että sun mielestä jos ei vie alusasuja toiselle ekoilla treffeillä niin seksi ei kiinnosta?
        itse kyllä tykkään seksistä ja se on mulle tärkeää. Mut itse pidän erikoisena jos ekoilla treffeillä vie toiselle alusasuja lahjaksi. Mut niin me ollaan kaikki erilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että sun mielestä jos ei vie alusasuja toiselle ekoilla treffeillä niin seksi ei kiinnosta?
        itse kyllä tykkään seksistä ja se on mulle tärkeää. Mut itse pidän erikoisena jos ekoilla treffeillä vie toiselle alusasuja lahjaksi. Mut niin me ollaan kaikki erilaisia

        Kuumat alusvaatteet🔥mutten todellakaan hankkis toiselle ennen kun oltais kunnon suhtees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että vakava suhde on niin pahuksen kylmää ja kalseassa, ettei seksi kuulu siihen lainkaan?

        Minusta on hienoa, jos suhteessa voi olla seksiä ennen, nyt ja vielä jälkeenpäinkin.

        Mutta sinusta vakava suhde taitaakin tarkoittaa sitä, että istutte yhdessä voivottelemassa elämän kurjuutta ja haukkumassa nuorisoa.

        Mjaaa, seksikö on yhtä kuin alusvaatteet. Pitäisin erittäin epäseksuaalisena naista, joka tarvitsee heti suhteen alussa syttyäkseen itse ostamiaan alusvaatteita ylläni. Sen verran olen katsonut kumppanin valinnassa, että kykenee syttymään vähemmälläkin.

        Mitä seksuaalisempi on, sitä vähemmän tarvitsee ulkopuolisia apukeinoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että sun mielestä jos ei vie alusasuja toiselle ekoilla treffeillä niin seksi ei kiinnosta?
        itse kyllä tykkään seksistä ja se on mulle tärkeää. Mut itse pidän erikoisena jos ekoilla treffeillä vie toiselle alusasuja lahjaksi. Mut niin me ollaan kaikki erilaisia

        On todellakin erikoista. Aivan tolkuttoman mautonta ostaa alusvaatteita tuliaisiksi kun ensi kertaa vierailee. Sama kuin huutaisi "tulin tänne seksiä harrastamaan, eikä päässä muuta pyörikään koskaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin erikoista. Aivan tolkuttoman mautonta ostaa alusvaatteita tuliaisiksi kun ensi kertaa vierailee. Sama kuin huutaisi "tulin tänne seksiä harrastamaan, eikä päässä muuta pyörikään koskaan".

        Minusta olisi mukavaa, jos se tulisi tänne seksiä harrastamaan.

        Samalla tulisi arvioitua sekin puoli, että olisiko siitä mihinkään.

        Jos ei, niin sitten laitetaan kierrätykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi mukavaa, jos se tulisi tänne seksiä harrastamaan.

        Samalla tulisi arvioitua sekin puoli, että olisiko siitä mihinkään.

        Jos ei, niin sitten laitetaan kierrätykseen.

        Eiköhän jokaiselle löydy sopivaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat alusvaatteet🔥mutten todellakaan hankkis toiselle ennen kun oltais kunnon suhtees.

        Samaa mieltä, alusvaatteita ostetaan vasta vakituisessa suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat alusvaatteet🔥mutten todellakaan hankkis toiselle ennen kun oltais kunnon suhtees.

        En tarvi kuumia alusvaatteita syttyäkseni hänestä. Ihan turhaa.
        Häntä haluan just lenkiltä tulleena hiukset pörrössä ja kastuneissa vaatteissa. Ihan sama mitkä vaatteet päällänsä


    • Anonyymi

      Mitäs sitä mitään viemään kun on matonnuolentaa tiedossa

    • Anonyymi

      Oon aika yllättänyt et pitäis viedä jotain tuliasia. Onhan se hieno ele mut itse en kaipaa. ☺️

    • Luin väsyneenä viestin väärin. Luulin, että tarkoitettiin naisystävän lapsuudenkotiin ensimmäistä kertaa menemistä.

      Pakkasin ihan paineissa kaikenlaista tavaraa mukaan 😂

      Ensimmäistä kertaa naisystävän kotiin mennessä en miettisi mitään viemisiä, en siis yhtään mitään! Siinä olisi enemmän jotain muuta, kuin virallista kyläilyä.

      No joo, tietenkin huomioisin mahdolliset lapset ja lemmikit jotenkin.

      • Äh, ärsyttää että menin tällaiseen viestiketjuun vastaamaan, ennenkö luin koko ketjua. No meni jo.


    • Anonyymi

      Raamatun ja ristikorunkin.

      • Anonyymi

        Kaunis ja arvokas lahja!


      • Anonyymi

        Uskonnon tuputus on saman luokan turn off kuin tupakointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnon tuputus on saman luokan turn off kuin tupakointi.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnon tuputus on saman luokan turn off kuin tupakointi.

        En edes harkitse suhdetta ateistin kanssa, joten saaja on aina kristitty. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes harkitse suhdetta ateistin kanssa, joten saaja on aina kristitty. 🥰

        Jopa tuo lyhyt kommentti kertoo sun mustavalkoisesta ajattelutavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa tuo lyhyt kommentti kertoo sun mustavalkoisesta ajattelutavasta.

        No ajattelin juuri samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa tuo lyhyt kommentti kertoo sun mustavalkoisesta ajattelutavasta.

        Ensiksi olen turn off uskonnon tuputtaja ja seuraavaksi liian mustavalkoinen ajattelutavaltani? Ei se keneltäkään muulta ole pois, jos haluan kristityn kumppanin, jokaisella on jotain kriteereitä mahdolliseen puolisoon liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksi olen turn off uskonnon tuputtaja ja seuraavaksi liian mustavalkoinen ajattelutavaltani? Ei se keneltäkään muulta ole pois, jos haluan kristityn kumppanin, jokaisella on jotain kriteereitä mahdolliseen puolisoon liittyen.

        Ei todellakaan ole keneltäkään pois, kaikkea hyvää sinulle! Tulit vain vahvistaneeksi stereotypioita, jotka liittyy uskovaisiin. Tuollaisiahan te nyt vaan olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole keneltäkään pois, kaikkea hyvää sinulle! Tulit vain vahvistaneeksi stereotypioita, jotka liittyy uskovaisiin. Tuollaisiahan te nyt vaan olette.

        Sama viesti takaisin itsellesi. Vaihda vain uskovaisen tilalle ateisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama viesti takaisin itsellesi. Vaihda vain uskovaisen tilalle ateisti.

        En ole ateisti, tuche 😄


      • Raamattu ja risti merkkaisi, että toinen on syvästi sitoutunut ja haluaa osoittaa sen lahjan muodossa.

        Sellaiselle naiselle jolle voisi ajatella vievänsä raamatun ei kannata viedä. Niitä saattaa olla jo kodissa monta eri käännöstä ja kielellä. Kaunis ajatus, mutta ei välttämättä toimi.

        Ristiinkin voisi olla hyvä liittyä, joku teidän rakkaustarinaan liittyvä syvempi merkitys, niin voisi ehkä toimia.

        Arvostaisin kovasti noin symbolisia lahjoja. Ajattelen kuitenkin, niin että jokin ”vaatimattomampi, ei niin alleviivaava” lahja on hyvä, jos sellaisen jostain syystä haluaa antaa.

        Toi hunaja oli söpö, kun joku oli laittanut. Vois hymyilyttää. Lakana kainalossa hunajapurkin kanssa 😄 ...ei yhtään alleviivasi mitään.


      • Anonyymi

        Ensimmäistä kertaa menet käymään ja viet raamatun? Taidat vitsailla? Olisi kyllä ihan kaameaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa menet käymään ja viet raamatun? Taidat vitsailla? Olisi kyllä ihan kaameaa!

        Minä olen aina aivan tosissani. Tarvitsetko sinäkin HERRAN SANAA?!


    • Anonyymi

      Siis varastetaan vai? Lähtisitkö jo vedättämään rotkoa kohti, lähe

    • Anonyymi

      Minä toisin lahjaksi hunajapurkin.

      • Anonyymi

        Myös vadelmahillo voisi olla kova sana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös vadelmahillo voisi olla kova sana.

        Hyvä idea, sinähän tarjoilet herkullisia mielikuvia palstalle! Siinähän voisi treffeistä muodostus mukavat kettukestit siis lettukestit. Hillon voisi valmistaa yhdessä, tärkeää valita hyvät marjat ja ottaa pilaantuneet seasta pois.

        Perkaa ja huuhtele marjat. Jos joukossa on pilaantuneita marjoja, ota ne pois.
        Laita valutetut marjat kattilaan ja lisää 1 dl vettä. Kuumenna kunnes alkaa muodostua vesihöyryä. ...
        Keitä hilloa 10 minuuttia välillä varovasti sekoittaen.
        Kuori vaahto. ...
        Kaada lämpimiin, hyvin pestyihin tölkkeihin.

        Ja eikun herkuttelemaan 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, sinähän tarjoilet herkullisia mielikuvia palstalle! Siinähän voisi treffeistä muodostus mukavat kettukestit siis lettukestit. Hillon voisi valmistaa yhdessä, tärkeää valita hyvät marjat ja ottaa pilaantuneet seasta pois.

        Perkaa ja huuhtele marjat. Jos joukossa on pilaantuneita marjoja, ota ne pois.
        Laita valutetut marjat kattilaan ja lisää 1 dl vettä. Kuumenna kunnes alkaa muodostua vesihöyryä. ...
        Keitä hilloa 10 minuuttia välillä varovasti sekoittaen.
        Kuori vaahto. ...
        Kaada lämpimiin, hyvin pestyihin tölkkeihin.

        Ja eikun herkuttelemaan 😋

        Taidat olla melko nälkäinen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla melko nälkäinen😉

        Meinaatko, että riutuneena ja äärimmäisen nälkäisenä kykenee ja suorastaan ryntää pelkästä työn ilosta paskaduuniin? Veikkaanpa, että tarpeeksi riutunut ei edes kykene nousemaan sängystä ylös…


    • Anonyymi

      Suihkunraikkaan, levänneen ja hyväntuulisen miehen. Mukana kunnioitus toisen elämää kohtaan ja ripaus jännitystä. Toimii ;)

      • Anonyymi

        Jos tuolle linjalle lähdetään niin sitten ennemmin tekomuna


    • Anonyymi

      No en oo päässy vielä kenenkään kotiin treffeille, mutta jos pääsisin niin veisin varmaan suklaalevyn.

      • Anonyymi

        Liian tylsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian tylsä

        Vai et sun mielestä lahjat ja viemiset on niin tärkeitä? 😅 Voi jestas. Aika kummallista jos teilaa toisen kun toinen tuo suklaalevyn. Itse olisin hyvin ilahtunut mistä tahansa tuomisesta, vaikka en kyl odota mitään koska lahjat ei oo mulle yhtään tärkeitä. Pääasia et tuo itsensä paikalle 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai et sun mielestä lahjat ja viemiset on niin tärkeitä? 😅 Voi jestas. Aika kummallista jos teilaa toisen kun toinen tuo suklaalevyn. Itse olisin hyvin ilahtunut mistä tahansa tuomisesta, vaikka en kyl odota mitään koska lahjat ei oo mulle yhtään tärkeitä. Pääasia et tuo itsensä paikalle 🤗

        Mulla on juuri toisinpäin. Pääasia on, että lahja tulee perille.


    • Anonyymi

      Kukkia, viinipullo tai suklaata, tai mistä nyt nainen voisi pitää. Yleensä siinä vaiheessa tuntee jo vähän ja on pientä vihiä, mistä voisi ilahtua.

    • Anonyymi

      Victoria’s secret alusasuja ja viinipullo.

      Voitaisiin vetää yhdessä kalsarikännit. 👌

      • Anonyymi

        Se olis nättiä😃


    • Anonyymi

      Mitä jos on jo käynyt monta kertaa toisen luona muuten ja sitten menee ikäänkuin treffeille ensimmäistä kertaa. Mitä silloin veisitte tuliaisina, vienkö samoja kuin ennenkin vai pitäiskö jotain erilaista?

      • Anonyymi

        Kuten tästäkin ketjusta näet, ei täällä kannata mitään neuvoja kysyä. Kysy ystävien mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tästäkin ketjusta näet, ei täällä kannata mitään neuvoja kysyä. Kysy ystävien mielipiteitä.

        Joo täällä ei saa rauhassa keskustella kuin yhdestä asiasta


    • Anonyymi

      Olen menossa kutsuttuna kylään . Kuinka tituleeraan tällaista paria, kun toinen on tiettävästi naisoletettu ja toinen on seksuaalineutraali. Jännittää niin ,kun en tiedä kuinka luovutan kukat.https://policies.google.com/terms

    • Anonyymi

      Kukat, suklaat ja viinakset niin vanhanaikaisia.
      Ottaisin mieluiten vastaan pelilahjakortin.... Ok vähän suklaata kans.

    • Anonyymi

      Kukat, suklaat ja viinakset niin vanhanaikaisia.
      Ottaisin mieluiten vastaan pelilahjakortin.... Ok vähän suklaata kans.

      • Anonyymi

        Itse en tarvitse mitään lahjoja, ei vanhanaikaista eikä uudenaikaista. Pelilahjakortilla en tekisi yhtään mitään. Haluan aineettomia asioita ja löytää kumppanin, joka niitä tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tarvitse mitään lahjoja, ei vanhanaikaista eikä uudenaikaista. Pelilahjakortilla en tekisi yhtään mitään. Haluan aineettomia asioita ja löytää kumppanin, joka niitä tarjoaa.

        -Haluan aineettomia asioita ja löytää kumppanin, joka niitä tarjoaa-

        sama täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Haluan aineettomia asioita ja löytää kumppanin, joka niitä tarjoaa-

        sama täällä

        Itse en oikeastaan halua mitään muuta kuin rakkautta. Paljon vaikeampi saada kuin suklaata ja lahjakortteja. Miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa kaiken epäolennaisen pohtimiseen, mahdoton joskus ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oikeastaan halua mitään muuta kuin rakkautta. Paljon vaikeampi saada kuin suklaata ja lahjakortteja. Miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa kaiken epäolennaisen pohtimiseen, mahdoton joskus ymmärtää.

        Jotenkin lapsellisen hölmö kannanotto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin lapsellisen hölmö kannanotto.

        Samaa mieltä. Jokainen odottaa tuliaisia ja pettyy jos ei niitä saa. Eihän se sulje rakkautta pois, että muistetaan lahjoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin lapsellisen hölmö kannanotto.

        Olen sitten lapsellinen hölmö, eipä haittaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jokainen odottaa tuliaisia ja pettyy jos ei niitä saa. Eihän se sulje rakkautta pois, että muistetaan lahjoilla.

        Siinäpähän odotatte vaikka Jeesuksen toista tulemista. Kaikki eivät ole samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Haluan aineettomia asioita ja löytää kumppanin, joka niitä tarjoaa-

        sama täällä

        Ne on aineettomia asioita. Saa vastineeksi aineetonta viihdettä ja jännitystä.
        Samalla voi pelata yhdessä sen tuttavuutensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oikeastaan halua mitään muuta kuin rakkautta. Paljon vaikeampi saada kuin suklaata ja lahjakortteja. Miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa kaiken epäolennaisen pohtimiseen, mahdoton joskus ymmärtää.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jokainen odottaa tuliaisia ja pettyy jos ei niitä saa. Eihän se sulje rakkautta pois, että muistetaan lahjoilla.

        No ei todellakaan odota. Jotkut jopa loukkaantuvat kun joku tuo tuliaisia. ”Olenko minä muka lahjottavissa?” tai ”oletko noin vanhanaikainen/hienohelma” puhumattakaan ”Ei meillä täällä tapana ole tuoda kenellekään mitään lahjoja”. Joillakin lentää kukat heti roskiin kun toinen nainen mielessä tms.

        Toinen ääripää on sitten se, että ”etkö sinä minulle mitään tuonut” -> kertoo paljon minkä perässä henkilö on; lahjojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on aineettomia asioita. Saa vastineeksi aineetonta viihdettä ja jännitystä.
        Samalla voi pelata yhdessä sen tuttavuutensa kanssa.

        Jotkut aineettomia asioita haluavat loukkaantuvat kun on tarjottavana vain aineellisia asioita. Sinänsä ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oikeastaan halua mitään muuta kuin rakkautta. Paljon vaikeampi saada kuin suklaata ja lahjakortteja. Miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa kaiken epäolennaisen pohtimiseen, mahdoton joskus ymmärtää.

        Kun ei saa mitenkään muuten kontaktia/tiedustelutietoa niin pitää tehdä sitten tikustakin asiaa ja teeskennellä hieman yksinkertaista. Eikä vain hieman. Tämä on tietolähdepalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut aineettomia asioita haluavat loukkaantuvat kun on tarjottavana vain aineellisia asioita. Sinänsä ymmärrettävää.

        Tuskin toi sitä tarkoitti mutta ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on aineettomia asioita. Saa vastineeksi aineetonta viihdettä ja jännitystä.
        Samalla voi pelata yhdessä sen tuttavuutensa kanssa.

        Itse tarkoitin aineettomilla asioilla lähinnä tunteiden ilmaisua, huomioimista, kuuntelemista ja muuta vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tarkoitin aineettomilla asioilla lähinnä tunteiden ilmaisua, huomioimista, kuuntelemista ja muuta vastaavaa.

        Ei käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oikeastaan halua mitään muuta kuin rakkautta. Paljon vaikeampi saada kuin suklaata ja lahjakortteja. Miksi ihmiset käyttävät niin paljon aikaa kaiken epäolennaisen pohtimiseen, mahdoton joskus ymmärtää.

        Mulla täysin sama.


    • Anonyymi

      Kyllä mä mun exän vien /otan mukaan. Meillä on kuitenkin tosi läheiset välit, ja ihan kaverilinjalla yökyläillään toistemme luona aktiivisesti. Ja exä kuiteski haluaa hyväksyä eka mun naisystävä ehdokkaat.

      • Anonyymi

        Olihan tää vitsi😄😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tää vitsi😄😅

        Melko monet ekat treffit olen viettänyt tutustuen treffikumppanien eksiin sen seitsemän tarinan muodossa😄 että siinä mielessä osuvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko monet ekat treffit olen viettänyt tutustuen treffikumppanien eksiin sen seitsemän tarinan muodossa😄 että siinä mielessä osuvaa

        Juu, näitä riittää, jotka roudaavat ensimmäisille treffeille exänsä (joko naisen tai miehen) ja osa taitaa jossain vaiheessa häipyä sen exänsä kanssa kesken kaiken pois..kuhertelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, näitä riittää, jotka roudaavat ensimmäisille treffeille exänsä (joko naisen tai miehen) ja osa taitaa jossain vaiheessa häipyä sen exänsä kanssa kesken kaiken pois..kuhertelemaan.

        Tähän on kyllä pakko sanoa, että en ole tavannut yhtäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, näitä riittää, jotka roudaavat ensimmäisille treffeille exänsä (joko naisen tai miehen) ja osa taitaa jossain vaiheessa häipyä sen exänsä kanssa kesken kaiken pois..kuhertelemaan.

        Täh?? Ei kai sentään. Monet kyllä jauhaa eksästään, hakee jotain laastaria varmaan.


    • Anonyymi

      Muuttokuorma ;) vanha klassikko.

      • Anonyymi

        Haha, joo, syntikka kainalossa ilmestytään eteiseen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe