😷👓❄ Tekemättä jääneiden tekojen ja sanomatta jääneiden sanojen miettiminen on ajanhukkaa. Tärkeintä on se miten toimimme nyt 👍❤🌹🌷
Viileän sunnuntaiaamun ajatelma
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on.
Ajatus on peräisin Areenan Murha paratiisissa ohjelmasta. Se tuntui niin hyvältä, että päätin kirjoittaa sen tänne!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ajatus on peräisin Areenan Murha paratiisissa ohjelmasta. Se tuntui niin hyvältä, että päätin kirjoittaa sen tänne!
Hieno ajatus ja hyvä sarja. Katsoin eilenkin yhden jakson. Areenasta tulee paljon hyviä sarjoja.
Anonyymi kirjoitti:
Hieno ajatus ja hyvä sarja. Katsoin eilenkin yhden jakson. Areenasta tulee paljon hyviä sarjoja.
Murha paratiisissa on filmattu aivan ihanassa ympäristössä. Sitä on kiva katsella. Normiaika klo 17 pintaan ei sovi mun ja koiran aikatauluun, joten on kiva kun se on Areenassa.
- Anonyymi
Niinpä se taitaa olla ja palstailu jatkuu.
Palstailu on vapaaehtoista itse kullekin . Eikä tähän edes paljon aikaakaan kaikilta kulu, kun käy vilkaisemassa otsikot kerran pari päivässä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Palstailu on vapaaehtoista itse kullekin . Eikä tähän edes paljon aikaakaan kaikilta kulu, kun käy vilkaisemassa otsikot kerran pari päivässä.
Eikä tuo keneltäkään ole pois vaikka tänne näitä kirjoittelet, ihan 👍
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tuo keneltäkään ole pois vaikka tänne näitä kirjoittelet, ihan 👍
Aivan, eikä näitä ole kenenkään pakko lukea,
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kun mainitsee noinkin tarkasti vilkaisujensa määrän niin todellinen määrä huitoo hmm niin , otan osaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kun mainitsee noinkin tarkasti vilkaisujensa määrän niin todellinen määrä huitoo hmm niin , otan osaa.
En tiedä keneksi taas minua luullaan (otan osaa tuon luulemisen johdosta), mutta niinkuin näistä minun aloituksiini tulevien kommenttien määristä voi päätellä, niin kovin vilkasta seuraelämää mulla ei täällä palstalla ole. Siksi mun on turha enempää notkua palstalla. Eikä ne kirjoitukset täältä mihinkään häviä vaikka lukisi myöhemminkin. Ei tämä mikään chat-palsta ole, jossa pitäisi heti vastata.
- Anonyymi
Niinhän se on, pitäis olla enempi hetkessä, mutta liikakin voi olla liikaa.
Voihan ne hetket olla rauhallisia ympäristöä aistivia. Esim. istuu vaikka puiston penkillä ja katselee ympäristöä ja haistelee istutusten tuoksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720