Jos Stalin, Mao, Pol Pot ja Kim Il-Sung eläisivät

Anonyymi

Niin he rakastaisivat Suomen hallitusta. Taputtaisivat epäluonnollisen keinotekoisesti käsiään samalla hymyillen ylpeästi oppilapsistaan. Sillä kansa joka on äänestänyt moiset äärivasemmistolaiset valtaan, on kypsää makaronia mille tahansa mielivallalle mitä kommunistit vain keksivätkin.

11

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloituksessa olevat hirmuhallitsijat äänestäisivät perussuomalaisia. Putin on edellämainittujen opetuslapsi.

      • Anonyymi

        Kui? Nuohan ovat kaikki äärivasemmistolaisia kuten koko hallitus. Marin jopa kutsuu kanssapuolueihmisiä tovereiksi. Luulenpa että myös Hitler olisi ylpeä, sillä hän oli vannoutunut eläinsuojelija, ympäristöaktivisti ja vegaani. Oli myös hyvää pataa muslimeiden kanssa kuten koko nykyinen Hallitus.


    • Anonyymi

      Stalin oli kova jätkä, sanoi Halonenkin aikoinaan.

      • Anonyymi

        Ja tuommoisen Stasi-DDR kommaritantan äänestivät suomalaiset kahdesti presidentiksi. Jota en ymmärtänyt silloin, enkä vieläkään. Siksi en näe suomalaisten tulevaisuutta valoisana, kerran äänestelevät näitä maata mädättäviä äärivassareita kerta toisensa jälkeen maan johtoon.


    • Anonyymi

      Kukaan noista ei myöskään uskaltaisi ensimmäisenä lopettaa taputtamista, koska häntä pidettäisiin kansanvihollisena.

      • Anonyymi

        Ei, kun he pelkäisivät että hänet leimataan persuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun he pelkäisivät että hänet leimataan persuksi.

        Ketäs niitä taas olikaan, jotka esiintyneet Timesin kannessa, hmm... Stalin, Marin, Hitler, jotenkin noin se muistaakseni meni.


    • Anonyymi

      Jos Sannalla olisi munat, niin hän olisikin kova jätkä ja Suomella olisi kaikki asiat paremmin, kuin hyvin.

      • Anonyymi

        Stalinillapa oli munat ja Hitlerilläkin yksi kpl. Sannalla vain ajottain jalkojen välissä.

        Joku kirjoitti, että jos Hitler eläisi, hän äänestäisi persuja.
        Hitler ei kuitenkaan osallistunut PS:n puolukokoukseen, kuten Stalin teki vierailevana aatteen miehenä SDP:n puoluekokoukseen 1917.
        Stalin jopa kehotti demareita ryhtymään aseelliseen kapinaan, jota kutsua SDP:n toverit sitten noudattivatkin, aluksi syksyllä 1917 pienin yksittäisin murhin, kidutuksin ja raiskaauksin, mutta 1918 sitten jo oikein joukkovoimalla.

        Persut ovat kilttejä pyhäkoululaisia, sillä PS eivät ole koskaan tehneet demarien lailla puolueen päätöstä aloittaa väkivaltainen, aseellinen kapina.
        Puhumattakaan, että olisivat kapinan alkamisen merkiksi polttaneet kirkkorakennuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalinillapa oli munat ja Hitlerilläkin yksi kpl. Sannalla vain ajottain jalkojen välissä.

        Joku kirjoitti, että jos Hitler eläisi, hän äänestäisi persuja.
        Hitler ei kuitenkaan osallistunut PS:n puolukokoukseen, kuten Stalin teki vierailevana aatteen miehenä SDP:n puoluekokoukseen 1917.
        Stalin jopa kehotti demareita ryhtymään aseelliseen kapinaan, jota kutsua SDP:n toverit sitten noudattivatkin, aluksi syksyllä 1917 pienin yksittäisin murhin, kidutuksin ja raiskaauksin, mutta 1918 sitten jo oikein joukkovoimalla.

        Persut ovat kilttejä pyhäkoululaisia, sillä PS eivät ole koskaan tehneet demarien lailla puolueen päätöstä aloittaa väkivaltainen, aseellinen kapina.
        Puhumattakaan, että olisivat kapinan alkamisen merkiksi polttaneet kirkkorakennuksen.

        Fakta on, että SDP on ainoa puolue joka on syyllistynyt aseelliseen vallankaappaukseen.


    • Heh kun äänestää pellejä on sirkus taattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe