Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nautiskelia

Anonyymi

Katsoin viime yönä kun vaimo saivierasta kyrpää haarojenväliin ja nautin siitä tykkääkö toisetkin miehet kun vieras nai vaimoa

21

3254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettele tonttu kirjottamaan

    • Anonyymi

      Saan katsella kun vaimoani pannaan useita kertoja illan ja yön aikana. 2-4 yötä viikossa ja vaki miehiä on 3 jotka käy meillä ainakin kerran viikossa vaimoa panemassa.
      Paannaan kimpassa.

    • Anonyymi

      Oma vaimo käy nussimassa erään isokyrpäisen ja isokokoisen miehen kanssa silloin tällöin. Viime kerralla oli yöhön asti matkassa ja olivat naineet 4 kertaa kiimaisesti. Tuli kotiin sitten neljät isot spermat sisällä.

    • Anonyymi

      Hyi vittu saatana

    • Anonyymi

      En ole nähnyt mutta kuullut olen kun tyttöystävää pannaan viereisessä huoneessa. Meidän tuttava parin mies pääsi panemaan kun pitkään oli ollut ilman.

      • Anonyymi

        Jännää ja sitten heräsitkin pumpattava lammas kainalossas


    • Anonyymi

      Itseäni on aina kiihottanut kun vieras panee vaimoani. Miehet innoissaan kun saavat panna toisen vaimoa.

    • Anonyymi

      Oma vaimoni sai vierasta miestä tänään varhain aamulla, olin samassa huoneessa alasti ja luvallani mies sai nauttia vaimostani oikein paljaalla. Nautin tilanteesta ja kyrpäni seisoi. Kohta on aivan pakko taas panna vaimoa kun se vieras lasti vaimon vitussa kiihoittaa.

      • Anonyymi

        Vaimoni kävi pari viikoa sitten gynegologilla normi vuositarkastuksessa.
        Lääkäri oli tutkinut rauhallisesti ja pitkään, että kaikki on hyvin.
        Olin ajanut vaimoni posliiniksi vain muutama päivää aikaisemmin ja se oli
        kiinnostanut gyneä.
        Nuori gyne oli rasvannut etusormensa ja hieronut hitaasti vaimoni paljasta
        pillua ja oli huomannut, että hän kostuu ja kiihoittuu,...
        Gyne oli ottanut vaimoani kädestä ja siirtänyt käden housujensa etumukselle
        ja vaimoni oli tuntenut kovan kalun ja kiihoittunut lisää...
        Tarkastus oli jäänyt tähän, mutta kova kiima oli jäänyt päälle..
        Nyt vaimoni tietää, kenen vastaaotolle menee myös seuraavaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni kävi pari viikoa sitten gynegologilla normi vuositarkastuksessa.
        Lääkäri oli tutkinut rauhallisesti ja pitkään, että kaikki on hyvin.
        Olin ajanut vaimoni posliiniksi vain muutama päivää aikaisemmin ja se oli
        kiinnostanut gyneä.
        Nuori gyne oli rasvannut etusormensa ja hieronut hitaasti vaimoni paljasta
        pillua ja oli huomannut, että hän kostuu ja kiihoittuu,...
        Gyne oli ottanut vaimoani kädestä ja siirtänyt käden housujensa etumukselle
        ja vaimoni oli tuntenut kovan kalun ja kiihoittunut lisää...
        Tarkastus oli jäänyt tähän, mutta kova kiima oli jäänyt päälle..
        Nyt vaimoni tietää, kenen vastaaotolle menee myös seuraavaksi!

        Mä kävin kahden viikon välein koko yläkoulun ajan koululääkärin tarkastuksessa. Nivelten kehitystä piti seurata. Vaatteet pois ja selälleen siihen gynen pedille. Sit se pani aina mua peppuun ja kouluterveydenhoitaja piti kättä mun suun edessä.


    • Anonyymi

      Painu vittuun. Et osaa kirjoittaa edes. NAUTISKELIA. HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Ei vittu mikä urpo.

    • Anonyymi

      Kovasti kiihottaisi kolmen kimppa tai vaimon jälkiliukkaille. Ei vaan tunnu syttyvän ajatuksesta. Harmittaa tosissaan kun itsellä ei mitään kummempia taka-ajatuksia asiaan liity. Vain vaimon nautinto ja sehän se vasta kiihottaakin.

      • Anonyymi

        Tuollaset mies on läpimätä paska joka haluaa vaimosta halpaa tusinatavaraa


    • Anonyymi

      Mee nukkumaan

    • Anonyymi

      Kyllä tykkään ja viimeksi vaimokin oli niin kiihoittunut että otti vieraan aisan sisään paljaaltaan. Sinne rouvan pilluun mies lastinsa ruiskaisi.

    • Anonyymi

      Ei se nyt ihan viikottain eikä aina edes joka kuukausi.
      Ihan menee mikä on vaimon halut ja miten miehet ehtii.
      Kun se aika niin ,se on perusteellista ja yritetty aikaa varata. Paikka sellainen että ei tuota häiriötä ja on tilaa.
      Se jäi Vaimoon ,kun eka kerta oli hänen mieleen ja estot oli voitettu ,niin oli helppo kutsua pojat hauskan pitoon. Olivat kysyneet jo vaimolta mahdollisuutta uusia.
      Vaimo kysyi minulta ja sanoin heti että jos haluaa niin saa kutsua pojat kylään.
      Nyt neljän vuoden ajan ,muutaman kerran vuodessa vaimo nauttii..

    • Anonyymi

      Vaimolla ja mulla on panokaverit joita tavataan kaksistaan. Kerran hän kysyi kumminkin kun tulivat reissusta voisiko hänen ystävä olla yötä ja vaimo hänen vieressä sen yön. Sanoin että kyllä se käy ja kävimme kolmestaan saunassa. Siellä vaimo runkkasi minua ja ottivsitten suihin kaverin katsellessa kalu jäykkänä. Yöksi he menivät vierashuoneeseen. Kävin ovella hiljaa katsomassa kun vaimo sai spermat sisäänsä pitäen jalkoja ristissä kaverin selänpäällä. En halunnut häiritä vaan runkkasin mällini talouspaperiin ja nukuin aamuun. Vieras laski kuullun perusteella vielä aamumällit rouvaan ja sitten he tulivat pesun kautta kahville. Otettiin vaimon kanssa erä ja hän kiitti että asia järjestyi ja sanoi että kutsu vaan sinäkin kaverisi käymään.

      • Anonyymi

        Katos saakeli sentään spedellä jutut on ku juosten kustuja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos saakeli sentään spedellä jutut on ku juosten kustuja buaahaa

        Niinhähän ne sun juttus on. Isälläs lorahti vissiin kusta kun sua teki.


    • Anonyymi

      Oon kerran ollut vieressä katselijana...vaimon posliinipimppaa isolla terskalla varustettu mies pani...oli kiihottavaa katsella kun pillu aukeaa kokonaan,kaikki poimut kireänä....kännissä touhuttiin,mä kyrpä kovana katselin kun märkä terska tulee esiin,tökkii klittaa ja painuu sisään...vaimon pieni pyllyreikä pieneni samaan tahtiin...mun piti sanoa kaverille että koitas pyllyreikää...mutta en kehdannut...

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­ts­­­um­me sinu­­­t kä­­ym­­ään uudess­a cha­tis­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A5r8U4

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe