Eipä voi nuoria syyttää en jäisi itsekkään tällaiseen kyläpahaseen. Kaupungissa on kuitenkin kaikkea mitä nuoret tarvitsevat. Ainoastaan huonot oppilaat joiden keskiarvo ei riitä kaupungin lukioihin jää tänne joten vetoan kylän päättäjiin. Älkää rakentako lisää seiniä tänne kun se ei mitään auta enkä haluaisi maksaa turhaan seinistä.
Siilinjärven lukiot ei kiinnosta.
10
152
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli kirjoittaa. Älkää ruokkiko trollia.
- Anonyymi
Ei välttämättä trolli. Luvitko Savon Sanomat sieltä tämän jutun idea luullakseni on. Oletko muuten itse trolli.
- Anonyymi
Kyllä savarissa tämä juttu on ei siis mikään keksitty.
- Anonyymi
Oppivelvollisuuden lisäys johti tähän. Ensi syksystä lähtien peruskoulun toinen aste on ilmainen. Kunta maksaa kaikki kulut, myös koulumatkan. Siilinjärveläiset voivat ilmeisesti käydä lukion ilmaiseksi myös Kuopiossa.
Siilinjärven lukion suosion palauttamisessa on opetustoimessa melkoisesti tekemistä. - Anonyymi
👍👍👍👏
- Anonyymi
Trolli se vaan jaksaa.
- Anonyymi
Juhani lopeta.
- Anonyymi
Amis on paras.
- Anonyymi
Lähinnä tulisi rakentaminen ja arkkitehtuuri mieleen erityisopinnoista, mihin Siilin lukiota voisi erikoistaa. Tosin jälkimmäisnen pohjoiselle naapurille jo kuulunut, mutta hyvin voisi oppia ainakin ottaa, jos jotakin perinteistä vielä opittavaa on?
- Anonyymi
Laitappa korkki kiinni. Ikuinen vappu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902