Mistä saada kavereita aikusena?

Anonyymi

Olen yli 30 v mies joka on yksinäinen ja mulla ei oo kavereita ja edes tuttuja. Mistä sitä saisi kavereita? Ei parisuhdettakaan ole. Tuntuu pahalta ku on aina yksin.

22

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä t 23v nainen tuntuu et muut naiset iha erillaisii ku mä eikä oo mitää yhteistä 3 "kaverii" on jotka haluu nähä tyylii 1 kerran puolessa vuodessa..ei miestä eikä ystäviä oo

    • Anonyymi

      No en tiiå.. mä haluaisin kavereita.. naisenki haluaisin.. kaikki muut saa naisia ja mä oon aina sinkku.

      • Anonyymi

        etsit riittävän lihavan ja ruman niin varmasti saat naista

        jokaiselle on ottajansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etsit riittävän lihavan ja ruman niin varmasti saat naista

        jokaiselle on ottajansa

        En halua. Miksi väkisin haluta semmoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua. Miksi väkisin haluta semmoista?

        Maailmassa pätee sellainen lainalaisuus että meistä useimmat saa sitä mitä itsekin edustaa.

        En sano että olet lihava tai ruma, mutta vastaavalla tavalla, sinulla on tällä hetkellä parisuhde-markkina-arvosi on sellainen ettet ole ihan priimaa ja sen vuoksi, jos tavoittelet priimaa, et todennäköisesti tule onnistumaan.

        Joudut siis etsimään itsellesi kompromissin kuten me muutkin. Joudut hyväksymään kumppanissasi jotakin seuraavista, tai ehkä usempiakin ominaisuuksia:

        -ylipaino
        -ulkonäkö ongelma (kaljuus, akne, amputaatio, vammaisuus ym ym)
        -mielenterveysongelma(t)
        -taloudellinen ahdinko
        -sosiaaliset ongelmat
        -päihdeongelma(t)

        Joten kannattaa miettiä jo valmiiksi minkälaisen ongelman kanssa pystyy elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa pätee sellainen lainalaisuus että meistä useimmat saa sitä mitä itsekin edustaa.

        En sano että olet lihava tai ruma, mutta vastaavalla tavalla, sinulla on tällä hetkellä parisuhde-markkina-arvosi on sellainen ettet ole ihan priimaa ja sen vuoksi, jos tavoittelet priimaa, et todennäköisesti tule onnistumaan.

        Joudut siis etsimään itsellesi kompromissin kuten me muutkin. Joudut hyväksymään kumppanissasi jotakin seuraavista, tai ehkä usempiakin ominaisuuksia:

        -ylipaino
        -ulkonäkö ongelma (kaljuus, akne, amputaatio, vammaisuus ym ym)
        -mielenterveysongelma(t)
        -taloudellinen ahdinko
        -sosiaaliset ongelmat
        -päihdeongelma(t)

        Joten kannattaa miettiä jo valmiiksi minkälaisen ongelman kanssa pystyy elämään.

        Eipä mun tarvi tollasta kuunnella.. olen hyvä tyyppi. en käytä päihteitä kuntoilen.. en juo.. ei missää nimessä tarvi ottaa lihavaa ja rumaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa pätee sellainen lainalaisuus että meistä useimmat saa sitä mitä itsekin edustaa.

        En sano että olet lihava tai ruma, mutta vastaavalla tavalla, sinulla on tällä hetkellä parisuhde-markkina-arvosi on sellainen ettet ole ihan priimaa ja sen vuoksi, jos tavoittelet priimaa, et todennäköisesti tule onnistumaan.

        Joudut siis etsimään itsellesi kompromissin kuten me muutkin. Joudut hyväksymään kumppanissasi jotakin seuraavista, tai ehkä usempiakin ominaisuuksia:

        -ylipaino
        -ulkonäkö ongelma (kaljuus, akne, amputaatio, vammaisuus ym ym)
        -mielenterveysongelma(t)
        -taloudellinen ahdinko
        -sosiaaliset ongelmat
        -päihdeongelma(t)

        Joten kannattaa miettiä jo valmiiksi minkälaisen ongelman kanssa pystyy elämään.

        En todellakaan tavoittele missiä ja laihaa naista.. vaan ylipainonen perus tavallinen nätti kiinnostaa.. sekin on vissiin mahdottomuus kun heti sanotaa ei ole mahkuja edes sellaiseen.. no todellaki on. en ole mitää alinta kastia oleva työtön luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa pätee sellainen lainalaisuus että meistä useimmat saa sitä mitä itsekin edustaa.

        En sano että olet lihava tai ruma, mutta vastaavalla tavalla, sinulla on tällä hetkellä parisuhde-markkina-arvosi on sellainen ettet ole ihan priimaa ja sen vuoksi, jos tavoittelet priimaa, et todennäköisesti tule onnistumaan.

        Joudut siis etsimään itsellesi kompromissin kuten me muutkin. Joudut hyväksymään kumppanissasi jotakin seuraavista, tai ehkä usempiakin ominaisuuksia:

        -ylipaino
        -ulkonäkö ongelma (kaljuus, akne, amputaatio, vammaisuus ym ym)
        -mielenterveysongelma(t)
        -taloudellinen ahdinko
        -sosiaaliset ongelmat
        -päihdeongelma(t)

        Joten kannattaa miettiä jo valmiiksi minkälaisen ongelman kanssa pystyy elämään.

        Ylipainossa ei ole ongelmaa kunhan nainen ei ole liian lihava.. kelpaa hyvin minulle... olkoot vaikka taloudelliset ongelmat ja työtön.. silti kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa pätee sellainen lainalaisuus että meistä useimmat saa sitä mitä itsekin edustaa.

        En sano että olet lihava tai ruma, mutta vastaavalla tavalla, sinulla on tällä hetkellä parisuhde-markkina-arvosi on sellainen ettet ole ihan priimaa ja sen vuoksi, jos tavoittelet priimaa, et todennäköisesti tule onnistumaan.

        Joudut siis etsimään itsellesi kompromissin kuten me muutkin. Joudut hyväksymään kumppanissasi jotakin seuraavista, tai ehkä usempiakin ominaisuuksia:

        -ylipaino
        -ulkonäkö ongelma (kaljuus, akne, amputaatio, vammaisuus ym ym)
        -mielenterveysongelma(t)
        -taloudellinen ahdinko
        -sosiaaliset ongelmat
        -päihdeongelma(t)

        Joten kannattaa miettiä jo valmiiksi minkälaisen ongelman kanssa pystyy elämään.

        En tavoittele laihaa missiä. Vaan ihan tavallinen nainen hakusessa.


    • Anonyymi

      Se on masentanu mua ja vieny ilon elämästä kun haluaisin naisen löytää, eikä aina olla yksin. Tai edes kavereita. Oon 36 ja asun etelässä ja mies.. käyn toki töissä.. mut oon yksinäinen.

      • Anonyymi

        Sulle on sanottu jo moneen kertaan että ulisijaa ei jaksa kukaan, ei se naapurin Maija, ei bussikuski, ei kirjastontäti, eikä se tinderin mimmi.

        Jos se uliseminen tulee luonnostaan niin opettele näyttelemään. Laita sinne tinderiin ilmoitus missä sulla on uudet kuteet päällä, oot käynny parturissa ja väännät naaman väkisin hymyyn. Se on yllättävän vaikeeta hymyillä, oli itselläkin ongelmia mutta kyllä sen irvistämisen lopulta oppii.

        Noilla menetelmillä, kun laitoin tinderiin kuvan, niin parissa tunnissa tuli 30 kiinnostunutta. Enkä ole mikään Richard Gere olemukseltani.

        Sitten laitat siihen tinderiin vielä tekstin jossa kerrot kaikki hyvät puolet itsestäsi. Vaikkapa jotenkin näin:

        "Heippa heippa, olen energinen ja liikunnallinen nuorimies ja kesällä voisi käydä metsässä heittelemässä oraville pähkinöitä vaikka just sinun kanssa kun töiltäni kerkeän."

        Paat pari kuvaa ja käyt ihan jossakin puistossa napsaamassa kuvan tai kaksi niin ei se poikamiespoksin pizzalaatikkokasa ja tunkkainen olemus niin hyppää silmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle on sanottu jo moneen kertaan että ulisijaa ei jaksa kukaan, ei se naapurin Maija, ei bussikuski, ei kirjastontäti, eikä se tinderin mimmi.

        Jos se uliseminen tulee luonnostaan niin opettele näyttelemään. Laita sinne tinderiin ilmoitus missä sulla on uudet kuteet päällä, oot käynny parturissa ja väännät naaman väkisin hymyyn. Se on yllättävän vaikeeta hymyillä, oli itselläkin ongelmia mutta kyllä sen irvistämisen lopulta oppii.

        Noilla menetelmillä, kun laitoin tinderiin kuvan, niin parissa tunnissa tuli 30 kiinnostunutta. Enkä ole mikään Richard Gere olemukseltani.

        Sitten laitat siihen tinderiin vielä tekstin jossa kerrot kaikki hyvät puolet itsestäsi. Vaikkapa jotenkin näin:

        "Heippa heippa, olen energinen ja liikunnallinen nuorimies ja kesällä voisi käydä metsässä heittelemässä oraville pähkinöitä vaikka just sinun kanssa kun töiltäni kerkeän."

        Paat pari kuvaa ja käyt ihan jossakin puistossa napsaamassa kuvan tai kaksi niin ei se poikamiespoksin pizzalaatikkokasa ja tunkkainen olemus niin hyppää silmille.

        Mulla on uudet kuteet oon käyny parturissa ja monta kuvaa.. ei naiset ota yhteyttä eivätkä yleensä vastaa mulle ollenkaa.


    • Anonyymi

      Entä jos kuitenkin avaajalla vaimo on tänäänkin hyörinyt keittiössä?
      ...edelleen...teillä on ehkä yli 50v yhteistä taivalta takananne.

    • Anonyymi

      No lähinnä nyt etsin kavereita ja tein ilmotuksen. mutta aika heikolta näyttää kun ei ihmiset ota yhteyttä ja silleen.. taidan keksiä sitten jotain muuta elämääni.

      • Anonyymi

        Heippa, täällä olisi toinen joka etsii kavereita nimenomaan eli josko haluat kirjoitteluseuraa niin laita vaikka anonyymisposti niin kirjoitan sulle :) Joka tapauksessa tsemppiä ja valoa kevääseen meille kaikille!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa, täällä olisi toinen joka etsii kavereita nimenomaan eli josko haluat kirjoitteluseuraa niin laita vaikka anonyymisposti niin kirjoitan sulle :) Joka tapauksessa tsemppiä ja valoa kevääseen meille kaikille!!!

        No miten vanha olet ja mistä.. oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten vanha olet ja mistä.. oletko mies vai nainen?

        Ihmettelen että kun vuosia olet valittanut yksinäisyyttäsi ja sitä ettei saa pil... naista, niin kun joku tarjotuu ystäväksi, alat välittömästi punnitsemaan että onko hän laisinkaan kelpaava sinulle.

        Herää nyt tähän päivään, ei sulla ole varaa valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen että kun vuosia olet valittanut yksinäisyyttäsi ja sitä ettei saa pil... naista, niin kun joku tarjotuu ystäväksi, alat välittömästi punnitsemaan että onko hän laisinkaan kelpaava sinulle.

        Herää nyt tähän päivään, ei sulla ole varaa valita.

        En todellakaa ole valittanut vuosia.. kato peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaa ole valittanut vuosia.. kato peiliin.

        "En todellakaa ole valittanut vuosia.. kato peiliin."

        En todellakaa ala kaivamaan niitä sun vuosien takaisia ulinoita tältä palstalta.

        Kun minä tulin katselemaan tämän palstan meininkiä ehkä kolme vuotta sitten, olit jo äänessä täällä ja ihmettelin että eihän tällästä tyyppiä voi olla oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En todellakaa ole valittanut vuosia.. kato peiliin."

        En todellakaa ala kaivamaan niitä sun vuosien takaisia ulinoita tältä palstalta.

        Kun minä tulin katselemaan tämän palstan meininkiä ehkä kolme vuotta sitten, olit jo äänessä täällä ja ihmettelin että eihän tällästä tyyppiä voi olla oikeesti.

        Kyllä on olemassa tälläinen tyyppi.


    • Anonyymi

      Työpaikat, opiskelut, harrastukset, yhdistykset, sosiaalinen media, baarit, kaupat, jos on uskallusta jutella vieraille ihmisille niin uusia tuttuja ja kontakteja(mistä voi kehittyä kavereita) voi löytää käytännössä melkein mistä vain.

      Yhdistykset, harrastusryhmät, työpaikat ja opiskelupaikat ovat sellaisia joissa kynnys jutella muille on matalampi.

      Oma aktiivisuus on ensisijaisen tärkeää. Liity johonkin yhdistykseen tai harrastusryhmään. Voit rohkeasti jutella ihmisille niitä näitä ja jos juttu luistaa niin voitte vaihtaa numeroita ja hengailla myöhemminkin.

      Voit somessa jutella ihmisille joilla on samoja kiinnostuksenkohteita kuin sinulla.

      Ole hyvä kuuntelija ja kuuntele ihmisten tarinoita, kysele kysymyksiä näiden juttuihin liittyen.

    • Anonyymi

      Ei se parisuhdekaan tilannetta juuri auta...
      Itse 24v nainen,kavereita ei ikinä ole ollut yrityksiä varmaan satoja mutta kaikki tuumas että liian outo,luovutin kunnes sattuma toi miehen,alkuhuuma ja kumpikin seitsemännessä taivaassa nyt tajuttu että kumpikin eri planeetoilta mutta en raaski päästää irti kun on edes joku jota saa nähdä ja koittaa elää normaalisti,mies taasen taitaa säälistä pitää ainakin toistaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe