Monenko ihmisen kanssa olet puhunut tänään

Anonyymi

Yksin viikosta toiseen kotona, tänään kauppamatkalla koiran taluttajan kanssa pari sanaa vaihdoin. EI tämä ole elämää vaan kärsimystä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärsimystähän se yksin on kun ei saa kumppania tai pääse koskemaa naista.

    • Anonyymi

      Haluan pois. Haluan niin kovasti pois. Erkanen omasta itsestäni koko ajan kauemmaksi. Ilo kaikkoaa kuin lämpö hiipuvasta nuotiosta. En osaa enää tuntea normaalisti. Olen kuollut, jolla on vain kuoret jäljellä. Silti jatkan tätä elämäksikin kutsuttua taivalta. Jatkan eteenpäin yhä syvemmälle kunnes olen täysin eksyksissä.
      Pysähdyn. On hiljaista. Palata en voi, koska kuljettu elämänpolku kasvaa aina heti umpeen. Voin kulkea vain eteenpäin. Olenko sittenkään eksyksissä? Päämäärä on tiedossa. Vain sen saavuttamisajankohta on hämärän peitossa.

      • Anonyymi

        Niin mikä se päämäärä on joka on tiedossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä se päämäärä on joka on tiedossa?

        Se on meillä kaikilla edessä. Viimeinen pysäkki. Onko yksilöllä halua matkustaa sinne asti vai jääkö hän kyydistä aiemmin? Se on jokaisen itse mietittävä.
        Elämä on täynnä erilaisia virstanpylväitä, joissa opitaan uutta, tehdään virheitä, kaadutaan ja noustaan. Näitä virstanpylväitä, ikäänkuin aseman pysäkkejä, ovat esimerkiksi puhumaan oppiminen, kouluun meno, läheisen kuolema, ensimmäinen tyttö/poikaystävä jne. Nämä pysäkit on tärkeää kohdata oikea - aikaisesti, sillä niitä ei välttämättä ole montaa tarjolla.
        Peruutusvaihdetta ei tässä kulkuneuvossa ole. On vain mahdollisuus pieneen pysähdykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on meillä kaikilla edessä. Viimeinen pysäkki. Onko yksilöllä halua matkustaa sinne asti vai jääkö hän kyydistä aiemmin? Se on jokaisen itse mietittävä.
        Elämä on täynnä erilaisia virstanpylväitä, joissa opitaan uutta, tehdään virheitä, kaadutaan ja noustaan. Näitä virstanpylväitä, ikäänkuin aseman pysäkkejä, ovat esimerkiksi puhumaan oppiminen, kouluun meno, läheisen kuolema, ensimmäinen tyttö/poikaystävä jne. Nämä pysäkit on tärkeää kohdata oikea - aikaisesti, sillä niitä ei välttämättä ole montaa tarjolla.
        Peruutusvaihdetta ei tässä kulkuneuvossa ole. On vain mahdollisuus pieneen pysähdykseen.

        Siis alku kysymykseen, oletko tänään jutellut kenenkään kanssa?


    • Anonyymi

      En ole viikkoon puhunut kenenkään kanssa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olisitko edes halunnut jutella kenenkään kanssa?


    • Anonyymi

      Sanoma toivoo teille syöpää

    • Anonyymi

      Sama täällä. Viikosta toiseen yksin kotona.. Onko tämä sinnittely sen arvoista, epäilen. On päiviä ettei viitsisi nousta sängystä ylös. Ei löydy kavereita ystäviä vaikka mitä asian eteen tekisi. Yksin aina omien ajatusten kanssa. Ei tätä enää jaksa

      • Anonyymi

        Kyllä jaksaa!

        Nimenomaan kun on yksin, niin pitää tormakoitua.

        Olen yksin, ja on niin mahdottomasti tekemistä.
        Aamusta iltaan häärään jotain.
        Niin paljon kaikkea jännää netillä, ja saa tutustua kaikkeen uuteen ja mielenkiintoiseen!

        Opettelen nettikurssilla kieliä, seuraan maailman politiikkaa ja tapahtumia, syvällisiä aiheita, kuuntelen hienoja musiikkia.
        Miten mahtavaa, että netti on olemassa!

        Kyllä on elämä jännää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jaksaa!

        Nimenomaan kun on yksin, niin pitää tormakoitua.

        Olen yksin, ja on niin mahdottomasti tekemistä.
        Aamusta iltaan häärään jotain.
        Niin paljon kaikkea jännää netillä, ja saa tutustua kaikkeen uuteen ja mielenkiintoiseen!

        Opettelen nettikurssilla kieliä, seuraan maailman politiikkaa ja tapahtumia, syvällisiä aiheita, kuuntelen hienoja musiikkia.
        Miten mahtavaa, että netti on olemassa!

        Kyllä on elämä jännää!

        Hieno asenne!
        Juuri noin; katse pois omasta navasta ja surkeudesta, siinä saa kieriskellä kun kieriskelemään alkaa.
        Kukaan toinen ei voi toiselle iloa ja onnea ammentaa, itse se on löydettävä. Ja myönteinen ja elämänhaluinen ihminen vetää puoleensa muita, ei katkera itsensä surkeilija.

        Valitetaan ettei olla puhuttu kenenkään kanssa. Oletteko itse ottaneet kontaktia? Ei kai Suomessa ulkonaliikkumis kieltoa ole? (En asu Suomessa) Ihmisiä näkee ja tapaa kun lähtee liikkeelle. Puheisiin pääsee kun puhuu! Jos yksin kyyhöttää syrjässä hapan ilme naamalla ei kukaan uskalla eikä halua ottaa kontaktia. Oma-alotteisuutta!

        Ja tosiaankin netistä löytyy pohjattomasti kiinnostavia asioita, riippuen siitä mikä kiinnostaa. Itselläni on työ ja päivät menee sen parissa kotikonttoria pitäen. Vapaa-aikana jos en ole ulkona ja lenkillä opiskelen netin kautta, seuraan Helsingin Yliopiston yleisöluentoja, katselen kissa- ja koiravideoita jos mieltä masentaa, se virkistää ja pistää väkisin nauramaan.
        Ystävien tapaaminen on rajoitetumpaa nyt, mutta puhelin on varmaan kaikilla ja netissä voi jutella. Asun yksin kissani kanssa ja siitä on paljon seuraa.

        Olen vakaasti sitä mieltä että oma asenne ratkaisee! Mistä tahansa saa p-skaa ja mahdotonta jos niin päättää. Mutta voi päättää toisinkin ja kääntää katse negatiivisesta positiiviseen. Kokeilkaa, ei siihen kuole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno asenne!
        Juuri noin; katse pois omasta navasta ja surkeudesta, siinä saa kieriskellä kun kieriskelemään alkaa.
        Kukaan toinen ei voi toiselle iloa ja onnea ammentaa, itse se on löydettävä. Ja myönteinen ja elämänhaluinen ihminen vetää puoleensa muita, ei katkera itsensä surkeilija.

        Valitetaan ettei olla puhuttu kenenkään kanssa. Oletteko itse ottaneet kontaktia? Ei kai Suomessa ulkonaliikkumis kieltoa ole? (En asu Suomessa) Ihmisiä näkee ja tapaa kun lähtee liikkeelle. Puheisiin pääsee kun puhuu! Jos yksin kyyhöttää syrjässä hapan ilme naamalla ei kukaan uskalla eikä halua ottaa kontaktia. Oma-alotteisuutta!

        Ja tosiaankin netistä löytyy pohjattomasti kiinnostavia asioita, riippuen siitä mikä kiinnostaa. Itselläni on työ ja päivät menee sen parissa kotikonttoria pitäen. Vapaa-aikana jos en ole ulkona ja lenkillä opiskelen netin kautta, seuraan Helsingin Yliopiston yleisöluentoja, katselen kissa- ja koiravideoita jos mieltä masentaa, se virkistää ja pistää väkisin nauramaan.
        Ystävien tapaaminen on rajoitetumpaa nyt, mutta puhelin on varmaan kaikilla ja netissä voi jutella. Asun yksin kissani kanssa ja siitä on paljon seuraa.

        Olen vakaasti sitä mieltä että oma asenne ratkaisee! Mistä tahansa saa p-skaa ja mahdotonta jos niin päättää. Mutta voi päättää toisinkin ja kääntää katse negatiivisesta positiiviseen. Kokeilkaa, ei siihen kuole!

        Kyllä, tässä on paljon asiaa. Toisaalta, yksinäisetkin ihmiset ovat yksilöitä, joillakin on takana paljon pettymyksiä, ehkä elämänkumppanin kuolema yms. asioita, joiden vuoksi ei vain aina jaksa olla aloitteellinen ja positiivinen. Jotkut ovat saaneet jo syntymälahjana positiivisen luonteen, mutta omaa asennetta voi kyllä ainakin yrittää muuttaa.


    • Anonyymi

      Minä viihdyn yksin oikein hyvin enkä edes halua keskustella kenenkään kanssa. On tosiaan päässä vikaa jos on vaikea olla yksin. Tämän yhteiskunnan päättäjät tarvisevat mielisairaalahoitoa kaikilla suonet pullistuu päässä kun tekevät typeriä päätöksiä ja vielä puhuvat kollektiivisestä vastuusta.

      • Anonyymi

        Ei ihmisen ole hyvä olla yksin, me ollaan kuitenkin laumasieluja.


      • Anonyymi

        Päässä vikaa jos on vaikea olla yksin? Täytyykö kaikkien olla kuten sinä. Jospa sinulla on päässä vikaa ja et pärjää ihmisten kanssa. Ehkä oletkin epä sosiaalinen ja vaikea ihminen yleensä. Ei kaikki halua olla erakoita, kuten sinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe